Drom.Elessar schreef:Maiden stond er toch een aantal jaren geleden ook op het podium?
Fields of Rock 2007
ik gok dat Slayer een tikje goedkoper is, aangezien die wat minder crew meenemen voor heel de stageshowElessar schreef:Maiden stond er toch een aantal jaren geleden ook op het podium?
De kosten van deze bands zullen vast niet veel van elkaar verschillen.

En maar met z'n 4en zijn, in tegenstelling tot Maiden, die met z'n 6en rondlopen.
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- puking luke
-
- Eru Iluvatar
Ik vind het erg jammer dat een festival als Fields of Rock, tegenwoordig neerlands grootste metalfestival, weinig aandacht heeft voor Europese metalbands (VK buiten beschouwing gelaten) en echte interessante Amerikaanse bands uit verschillende metalgenre's. Het festival komt nogal over als een karakterloos super -redelijkt mainstream- hardrcock festival voor jan lul met de pet. Kom op hee, waarom een Korn en Ill Nino? Die bands zijn toch al lang over hun hoogtepunt heen en hun populariteit is sterk gedaalt, altans dat idee heb ik. Waarom geen bands als Solitude Aeturnus en Candlemass? Waarom wél een over-het-paard-getilde powermetalband als Dragonforce, maar géén Blind Guardian of Iced Earth?
Volgens mij kan Waldrock nog een hele interessante line-up gaan krijgen...
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
je beantwoord je vraag zelf al (heb het vetgedrukt gezet)Eru Iluvatar schreef:Ik vind het erg jammer dat een festival als Fields of Rock, tegenwoordig neerlands grootste metalfestival, weinig aandacht heeft voor Europese metalbands (VK buiten beschouwing gelaten) en echte interessante Amerikaanse bands uit verschillende metalgenre's. Het festival komt nogal over als een karakterloos super -redelijkt mainstream- hardrcock festival voor jan lul met de pet. Kom op hee, waarom een Korn en Ill Nino? Die bands zijn toch al lang over hun hoogtepunt heen en hun populariteit is sterk gedaalt, altans dat idee heb ik. Waarom geen bands als Solitude Aeturnus en Candlemass? Waarom wél een over-het-paard-getilde powermetalband als Dragonforce, maar géén Blind Guardian of Iced Earth?
fields of rock heeft altijd zelfde opzet gehad, grote metalbands en hardrockbands op 1 affiche samengooien zodat je gewoon lijstje krijgt met enkel grote bandnamen die allemaal mainstream is
het is ook geen echt metalfestival, eerder een festival voor iedereen die eens wat hardere bands wilt zien
voor graspop geldt omgeveer hetzelfde, maar gelukkig nog in veel mindere mate omdat ze ook extreme metalbands en hardcorebands boeken die het gevarieerd houden
voor een 'echt' metalfestival moet je in duitsland zijn tegenwoordig
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Eru Iluvatar
Mee eens.
Al had ik graag gezien dat Fields of Rock wat meer van het karakter van GMM zou hebben. Zo'n festival heeft wel een gevarieerde line-up met daartussen een bands als Blind Guardian.
Fields of Rock zal tenminste voor in de toekomst wat meer 'én én' mogen hebben. Zo stond op Dynamo 1998 als ik het juist heb enerzijds bands als Limbizkit, Korn, Def Tones, en anderzijds bands als Blind Guardian, Iced Earth en Hammerfall. Maar goed, Dynamo in die tijd was natuurlijk veel groter opgezet en populairder dan Fields of Rock heden ten dage.
Al had ik graag gezien dat Fields of Rock wat meer van het karakter van GMM zou hebben. Zo'n festival heeft wel een gevarieerde line-up met daartussen een bands als Blind Guardian.
Fields of Rock zal tenminste voor in de toekomst wat meer 'én én' mogen hebben. Zo stond op Dynamo 1998 als ik het juist heb enerzijds bands als Limbizkit, Korn, Def Tones, en anderzijds bands als Blind Guardian, Iced Earth en Hammerfall. Maar goed, Dynamo in die tijd was natuurlijk veel groter opgezet en populairder dan Fields of Rock heden ten dage.
-
- EmptySkies
- Contacteer:
er was een early bird actie toen alleen Rammstein was bevestigt. tot 1 februari(?) kon je een kaartje voor 50 ballen halen, en na die datum kwamen er een rits bands bij (motorhead, slayer en nog meer van dat gezeur), en toen werd het een dikke 70 euro.
dus duurder zal het niet worden. en er is een beperkt aantal dagkaarten, dus als je een weekendkaart haalt, heb je sowieso geen last daarvan. je kan gerust nog even wachten met een weekendkaart halen. en zoals al gezegd is: verkooptrucs. hufterige uitzuigers, dat zijn het.
dus duurder zal het niet worden. en er is een beperkt aantal dagkaarten, dus als je een weekendkaart haalt, heb je sowieso geen last daarvan. je kan gerust nog even wachten met een weekendkaart halen. en zoals al gezegd is: verkooptrucs. hufterige uitzuigers, dat zijn het.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]
- EmptySkies
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
-
Tussen 23.00 en 00.00 denk ik.
Stond dit overigens niet ergens op de site?
Stond dit overigens niet ergens op de site?
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- EmptySkies
- Contacteer:
o, en ik weet niet of dit al eerder gepost is, want ik heb geen zin om 32 pagina's door te spitten, maar ik kan me herrineren dat er speculaties waren over de setlist van Iron Maiden. hier een stukje van de site, bij de Iron Maiden pagina:
"Goed idee of niet, de meningen daarover waren verdeeld, op Fields Of Rock zal de set gewoon weer bestaan uit de oude vertrouwde hits. En daar heeft Iron Maiden er genoeg van!"
"Goed idee of niet, de meningen daarover waren verdeeld, op Fields Of Rock zal de set gewoon weer bestaan uit de oude vertrouwde hits. En daar heeft Iron Maiden er genoeg van!"
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]
-
Fijn voor de mensen die van plan waren om alleen de zaterdag aan te doen.Gilbert schreef:Motörhead staat nu ineens niet meer bij de zaterdag ingedeeld, maar bij de zondag.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- Antonio Montana
Spoiler NYC, een zijproject van Life of Agony, zal volgens hun website het voorprogramma verzorgen van LoA op hun Europese zomertoernee. In het bijzonder staat in hun toerschema dat ze op zondag 17 juni op FOR spelen, een dag later in de 013 in Tilburg (met LoA), en op zaterdag 23 juni op Graspop.
Festivalinfo heeft daarnaast ook Buckcherry toegevoegd aan de lijst van "bevestigde artiesten" voor FOR.
Festivalinfo heeft daarnaast ook Buckcherry toegevoegd aan de lijst van "bevestigde artiesten" voor FOR.
-
- Contacteer:
Jep daar, gaat binnenkort nog verder in de uitbreiding en met bevrijdingsfestival was ook nog niet het hele park in gebruik. Stond stuk over in de krant dat ze daar nu dus een algemeen festival terrein van gaan maken, voor ongeveer 5 tot 6 festivals in het jaar. Er is nog plaats voor 4 festivals, meerdaags is mogelijk ivm kampeermogelijkheden. Ze staan voor alles open, ook voor metalfestivals.. dus als men daar nu eens gaat organiserennightwing schreef:Jij bedoeld dat park waar bevrijdingsfestival tegenwoordig is? Of wat heb ik voor iets groots over het hoofd gezien?