Waldrock 2007

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Rene
Berichten: 5386
Lid geworden op: za nov 30, 2002 6:20 pm
Locatie: Zwolle

Bericht door Rene » vr feb 23, 2007 10:03 pm

Beide bands staan ook op Graspop. Dus Waldrock zou een optie kunnen zijn. En een belletje van de organisatie naar Sabaton en ook die staan er.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » za feb 24, 2007 12:00 pm

Sjongejonge boeiend allemaal, echt.
Wat is er nu zo fakking moeilijk aan gewoon even wachten?

Ik denk trouwens dat Death in originele line-up komt spelen en Pantera. Een bron dichtbij de organisatie heeft me dat kunnen vertellen, oeeeeh.

Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 1465
Lid geworden op: ma mei 09, 2005 9:30 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Amstel » za feb 24, 2007 1:57 pm

Dat zou vetjes zijn...
Maar jah eerst afwachten tot de site het bekend maakt..
Ook fijntjes naar waldrock dit jaar denk ik :p...

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » za feb 24, 2007 3:38 pm

MMayo schreef:Sjongejonge boeiend allemaal, echt.
Wat is er nu zo fakking moeilijk aan gewoon even wachten?

Ik denk trouwens dat Death in originele line-up komt spelen en Pantera. Een bron dichtbij de organisatie heeft me dat kunnen vertellen, oeeeeh.
Carcass joh :P en Pestilence.

Gebruikersavatar
arnibes
Berichten: 9147
Lid geworden op: zo feb 06, 2005 10:27 pm
Locatie: 6 meter onder zee niveau
Contacteer:

Bericht door arnibes » za feb 24, 2007 3:38 pm

.....

Gebruikersavatar
AltarOfSacrifice
Berichten: 8287
Lid geworden op: zo sep 12, 2004 10:20 am
Contacteer:

Bericht door AltarOfSacrifice » za feb 24, 2007 6:39 pm

MMayo schreef:
Ik denk trouwens dat Death in originele line-up komt spelen en Pantera. Een bron dichtbij de organisatie heeft me dat kunnen vertellen, oeeeeh.
Echt waar, de pure hilariteit, wat denk je nou bij 't typen van zo'n bericht?
[size=75]That's why they call me 'full throttle' - I like a good time
it all started at a bar with a friend of mine
Well she had to hook me up - she said she'd blow my mind
I've been up for four days so cut me out another line[/size]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za feb 24, 2007 7:09 pm

Volgens mij is dat grapje wel eens eerder gemaakt idd. En volgens mij wordt ik dat gezanik, van met name MMayo tegen mensen die bands noemen in een festival topic ook een beetje zat.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22691
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » za feb 24, 2007 7:38 pm

eerder gemaakt? Het is al zo oud als de weg naar Rome. :P
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » za feb 24, 2007 7:50 pm

Twee of drie jaar geleden Waldrock bezocht (Het Iron Maiden/Annhilator/Anthrax jaar in ieder geval) en dat was mijn eerste grote festival.
Wist ik veel dat je daar geen blikjes bier mee mocht hebben.
Zodoende met een maat de blikjes bier over het hek bij de boerderij ernaast gegooid, in het land, zodat we ze niet moesten weg (laten) gooien.
(-voor de mensen die het zich afvragen: Waarom blikjes bier mee naar een festival? Awel, de trein heen alleen al deed er minstens 3,5-4,5 uur over)
Redelijk wat uren later (6?) terug gegaan, en de blikjes gaan halen, en ze lagen er serieus ook nog steeds in dat maisveld, of wat het tone ook was, onaangeraakt.
^^ blijheid alom.



Ik dacht dat iedereen dat wel even heel graag wilde weten.

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » za feb 24, 2007 10:21 pm

Ach, het is altijd wel leuk om zulke verhalen te lezen :lol:
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
EmptySkies
Berichten: 1814
Lid geworden op: do mar 30, 2006 10:01 pm
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » zo feb 25, 2007 1:56 pm

he Mmayo?









































best kut.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

Brain Dead
Berichten: 94
Lid geworden op: zo jan 25, 2004 10:37 am

Bericht door Brain Dead » ma feb 26, 2007 6:36 pm

Echte 'headliners' kunnen wij niet krijgen, dus gaan we voor de middelgrote bands.
En wat is daar mis mee?
Middelgrote bands betekent toch geen "slechte bands"?

Als men ook een middelgrote toegangsprijs verzinnen kan men best nog wel wat mensen verwachten. Niet de massa, die komt op de grote namen af.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma feb 26, 2007 7:29 pm

AltarOfSacrifice schreef:[..]
Echt waar, de pure hilariteit, wat denk je nou bij 't typen van zo'n bericht?
Hilariteit? Welnee. Wat ik denk bij het typen van zo'n bericht, kom laat ik ook eens lekker afgezaagd een post doen net zoals al die vele kneuzen die denken te kunnen voorspellen wat er wel komt spelen terwijl er niks bekend is en daarbij niet haalbare namen noemen.. gewoon om een rijtje bandnamen die ze net hebben leren kennen te kunnen posten. Stoer hoor, echt wel! Frustraties? Ja echt wel.. Happen? Ja ook, bami met kroepoek.. home made.
fetuskiller schreef:Volgens mij is dat grapje wel eens eerder gemaakt idd. En volgens mij wordt ik dat gezanik, van met name MMayo tegen mensen die bands noemen in een festival topic ook een beetje zat.
Ohjajoh.. is dat grapje eerder gemaakt? JOH! Echt? :roll:

Weet je wat ik zat ben? Nee? Oh het boeit je ook niet? Heb jij even pech.. Vertel me het nut eens van random bands posten in een festivaltopic waar nog niks bekend over is, behalve de datum? Gaat het om het vertonen van zogenaamde bandkennis? Waarom is het voor sommige kneuzen nu zo moeilijk om gewoon even af te wachten wat er zal komen en voor degene die niet kunnen wachten, waarom posten die dat niet gewoon in een lultopic? Vertel, vertel!

Nu al posts als.. nou als Slayer komt ben ik er wel hoor, nou als die en die band komt ga ik niet hoor.. Nergens voor nodig! Oh zeur ik? Jammer joh, ik als vrouw zijnde mag dat (hihi weer een grapje die al eens eerder is gemaakt). Het zijn namelijk ook altijd dezelfde standaard kutkneuzen die dat soort opmerkingen maken in festivaltopics, dan zou je denken.. goh ze gaan vast zelf wel naar een festival.. maar nee zelfs dat niet.

Zin om te gaan schelden, voel je je aangesproken.. ?
PM, tot uw service! :twisted:


PMS? Zeikwijf? Ongesteld?
Ja allemaal.

Tot Waldrockse!

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » ma feb 26, 2007 7:32 pm

Pfff, jij bent die bami met kroepoek niet waard. Bah.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma feb 26, 2007 7:33 pm

Saxon 747 schreef:Pfff, jij bent die bami met kroepoek niet waard. Bah.
:cry:

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » ma feb 26, 2007 7:35 pm

MMayo schreef:[..]


Ohjajoh.. is dat grapje eerder gemaakt? JOH! Echt? :roll:

Weet je wat ik zat ben? Nee? Oh het boeit je ook niet? Heb jij even pech.. Vertel me het nut eens van random bands posten in een festivaltopic waar nog niks bekend over is, behalve de datum? Gaat het om het vertonen van zogenaamde bandkennis? Waarom is het voor sommige kneuzen nu zo moeilijk om gewoon even af te wachten wat er zal komen en voor degene die niet kunnen wachten, waarom posten die dat niet gewoon in een lultopic? Vertel, vertel!

Nu al posts als.. nou als Slayer komt ben ik er wel hoor, nou als die en die band komt ga ik niet hoor.. Nergens voor nodig! Oh zeur ik? Jammer joh, ik als vrouw zijnde mag dat (hihi weer een grapje die al eens eerder is gemaakt). Het zijn namelijk ook altijd dezelfde standaard kutkneuzen die dat soort opmerkingen maken in festivaltopics, dan zou je denken.. goh ze gaan vast zelf wel naar een festival.. maar nee zelfs dat niet.

Zin om te gaan schelden, voel je je aangesproken.. ?
PM, tot uw service! :twisted:


PMS? Zeikwijf? Ongesteld?
Ja allemaal.

Tot Waldrockse!
Dank je MMayo, je hebt me aan het lachen gekregen vandaag. En daar ben ik blij mee...

Ondanks het feit dat ik me er zelf ook wel schuldig aan maak moet ik je wel gelijk geven. Al vraag ik me wel af of het zin heeft. Volgens mij is het gewoon een cirkel reactie
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma feb 26, 2007 7:36 pm

Ernst-Jan schreef:[..]


Dank je MMayo, je hebt me aan het lachen gekregen vandaag. En daar ben ik blij mee...

Ondanks het feit dat ik me er zelf ook wel schuldig aan maak moet ik je wel gelijk geven. Al vraag ik me wel af of het zin heeft. Volgens mij is het gewoon een cirkel reactie
Graag gedaan en tuurlijk heeft het geen zin, maar het is maandagavond.. het weekend net voorbij en geen donder op de tv. Neem het me toch niet kwalijk, ach toe.. :(

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » ma feb 26, 2007 7:39 pm

MMayo schreef:[..]


Graag gedaan en tuurlijk heeft het geen zin, maar het is maandagavond.. het weekend net voorbij en geen donder op de tv. Neem het me toch niet kwalijk, ach toe.. :(
nee hoor 8) , over 3 kwatier komt CSI!


Trouwens ik hoop dat ozzy komt :wink:
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma feb 26, 2007 7:41 pm

Ernst-Jan schreef:[..]


nee hoor 8) , over 3 kwatier komt CSI!


Trouwens ik hoop dat ozzy komt :wink:
Ozzy?
Die ouwe lul?

Nah, die is nog voor het festivalseizoen dood.
Oh, wacht..
Dan past die wel weer mooi in mijn lijstje.. Death, Pantera.. Ozzy :P

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » ma feb 26, 2007 7:42 pm

ja, ach als hij dood is kan hij vervangen door een echte zombie..



Weinig verschil denk ik.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » ma feb 26, 2007 9:03 pm

Aan de onzekerheid is een einde gekomen: metalfestival Waldrock in het Friese Bergum gaat ook dit jaar gewoon door. Maar niet op dezelfde voet. “De laatste twee jaar is het financieel slecht geweest en we willen doorgaan, maar dan wel volgens een ander concept”, aldus Kees Koudstaal, een van de organisatoren van het festival. “We hebben lang gewacht op een hoofdact, maar afgelopen woensdagavond is er in een vergadering besloten daarmee op te houden. We gaan nu de breedte in en willen de komende tijd leuke jonge bands programmeren. Er staan in juli meer bands op Waldrock dan in voorgaande jaren. We gaan dan ook van één naar drie podia.
De afgelopen jaren viel het qua bezoekersaantallen tegen in Bergum. Koudstaal: “Met grote namen hebben we achtduizend toeschouwers nodig om het financieel gezond te houden. Dat is de laatste twee jaar niet gelukt. Vorig jaar waren er maar zeseneenhalf duizend.”

Concurrentie
Waldrock heeft concurrentie van festivals als Arrow Classic Rock en Fields Of Rock. Op dat laatste festival staan komende zomer gerenommeerde namen als Machine Head, Korn, Ozzy Osbourne en Motörhead. “De concurrentie is inderdaad groot”, zegt Koudstaal. “En vorig jaar hadden wij Motörhead ook. Maar dan wel voor de derde keer. Dat zorgde dus niet voor een spectaculaire kaartverkoop. De meeste bands die op Fields Of Rock staan zijn voor ons gewoon te duur trouwens.”
“We kiezen nu voor de breedte. En voorlopig gaat alle franje er af. Zo hebben we de tribune even uit ons hoofd gezet. Pas wanneer het goed gaat met de kaartverkoop komt die terug in onze plannen.” En hoeveel kaarten moeten er worden verkocht worden wil Waldrock 2007 een financieel succes worden? “Nu doen we het goed wanneer er vijfduizend kaarten worden verkocht.”

Zoals het er nu naar uitziet start de kaartverkoop rond 15 maart

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Bericht door Ernst-Jan » ma feb 26, 2007 9:58 pm

Vraag ik me wel af aan wat voor bands ze zitten te denken als ze de breedte in willen?
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » ma feb 26, 2007 10:08 pm

MMayo schreef:Aan de onzekerheid is een einde gekomen: metalfestival Waldrock in het Friese Bergum gaat ook dit jaar gewoon door. Maar niet op dezelfde voet. “De laatste twee jaar is het financieel slecht geweest en we willen doorgaan, maar dan wel volgens een ander concept”, aldus Kees Koudstaal, een van de organisatoren van het festival. “We hebben lang gewacht op een hoofdact, maar afgelopen woensdagavond is er in een vergadering besloten daarmee op te houden. We gaan nu de breedte in en willen de komende tijd leuke jonge bands programmeren. Er staan in juli meer bands op Waldrock dan in voorgaande jaren.
Mooi. het zou jammer zijn als het zou stoppen.

We gaan dan ook van één naar drie podia.
pardon? Is dit bericht 10 jaar oud ofzo? Want ze hebben toch al jaren twee podia?
De afgelopen jaren viel het qua bezoekersaantallen tegen in Bergum. Koudstaal: “Met grote namen hebben we achtduizend toeschouwers nodig om het financieel gezond te houden. Dat is de laatste twee jaar niet gelukt. Vorig jaar waren er maar zeseneenhalf duizend.”
Tsja, de mannen van Motörhead zijn levende legendes, maar gewoon geen headline materiaal. Ze komen te vaak langs, en elke keer is het hetzelfde. Dat kun je van een band als Iron Maiden wellicht ook stellen, maar daar komt wel volk op af, en die hebben een show waar je U tegen zegt.

“We kiezen nu voor de breedte. En voorlopig gaat alle franje er af. Zo hebben we de tribune even uit ons hoofd gezet. Pas wanneer het goed gaat met de kaartverkoop komt die terug in onze plannen.” En hoeveel kaarten moeten er worden verkocht worden wil Waldrock 2007 een financieel succes worden? “Nu doen we het goed wanneer er vijfduizend kaarten worden verkocht.”
Hm, qua fasciliteiten wordt het dus ook minder? Dan is er dus kans dat er volgend jaar nog minder mensen komen, want "er was geen tribune, de plees waren kut, dus ik ga niet meer" blijft toch wel hangen bij mensen.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » ma feb 26, 2007 10:47 pm

Ik vind het dan wel getuigen van lef om de line-up te verjongen cq. diverseren. Het siert ze wel.

Of het nut zal hebben is een tweede, natuurlijk.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma feb 26, 2007 10:51 pm

Was die tribune dan zo groot? Want die kan ik me niet goed herinneren.

En de plees, dat is wel belangrijk. In aantal was het vorig jaar erg goed geregeld. Dat ze na een aantal uurtjes strontsmerig zijn valt haast niet te voorkomen.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23132
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » ma feb 26, 2007 11:37 pm

Ze zouden die tribunes moeten laten staan, en dat derde podium de tering laten krijgen.
Van het geld wat ze uitsparen met dat ene podium, kunnen ze heel Burgum volplempen met tribunes.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » di feb 27, 2007 11:00 am

Ik snap het feit dat ze voor jonge bands gaan niet helemaal. Minder grote bands ben ik absoluut een voorstander van, maar als men het over jonge bands heeft zie ik de Trivium/Bullet For My Valentine bui alweer hangen. Een goede en redelijk goedkope festival band als Cannibal Corpse of Lamb Of God gaan ze dus niet booken omdat ze langer dan tien jaar bestaan? kortom; ik begrijp het niet helemaal.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Bericht door metalmachine » di feb 27, 2007 12:03 pm

jonge bands zijn ook:

Swallow the Sun, Moonsorrow, Winterhorde, Riverside etc. Dus ook daar kan wel een leuk programma mee gevuld worden.

ik hoop idd niet op bullet for my valentin en dat soort bands, hoog 14 jarig gehalte zeg maar.

Gebruikersavatar
Sargatanas
Berichten: 5257
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 4:26 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Sargatanas » di feb 27, 2007 12:05 pm

Ja, als je niet zo veel geld hebt moet je vooral Bullet FM valentine gaan boeken...
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Propain76
Berichten: 8632
Lid geworden op: di jun 24, 2003 10:29 am
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht door Propain76 » di feb 27, 2007 3:59 pm

MMayo schreef:[..]


Ohjajoh.. is dat grapje eerder gemaakt? JOH! Echt? :roll:

Weet je wat ik zat ben? Nee? Oh het boeit je ook niet? Heb jij even pech.. Vertel me het nut eens van random bands posten in een festivaltopic waar nog niks bekend over is, behalve de datum? Gaat het om het vertonen van zogenaamde bandkennis? Waarom is het voor sommige kneuzen nu zo moeilijk om gewoon even af te wachten wat er zal komen en voor degene die niet kunnen wachten, waarom posten die dat niet gewoon in een lultopic? Vertel, vertel!

Nu al posts als.. nou als Slayer komt ben ik er wel hoor, nou als die en die band komt ga ik niet hoor.. Nergens voor nodig! Oh zeur ik? Jammer joh, ik als vrouw zijnde mag dat (hihi weer een grapje die al eens eerder is gemaakt). Het zijn namelijk ook altijd dezelfde standaard kutkneuzen die dat soort opmerkingen maken in festivaltopics, dan zou je denken.. goh ze gaan vast zelf wel naar een festival.. maar nee zelfs dat niet.

Zin om te gaan schelden, voel je je aangesproken.. ?
PM, tot uw service! :twisted:


PMS? Zeikwijf? Ongesteld?
Ja allemaal.

Tot Waldrockse!
Ketchup op je plafond!!!
www.thehighlander.nl

[img]http://www.georgiaudc.com/images/flags/battleflag.jpg[/img]

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » di feb 27, 2007 4:00 pm

Propain76 schreef:[..]


Ketchup op je plafond!!!
Dat was mosterd. En ga'es aan't werk. Heaumeau.
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Gebruikersavatar
Propain76
Berichten: 8632
Lid geworden op: di jun 24, 2003 10:29 am
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht door Propain76 » di feb 27, 2007 4:10 pm

V. schreef:[..]
Dat was mosterd. En ga'es aan't werk. Heaumeau.
godver das nog waar ook !
maar moet jij mij op mijn werk wijzen pisnicht? !
:twisted:
www.thehighlander.nl

[img]http://www.georgiaudc.com/images/flags/battleflag.jpg[/img]

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » di feb 27, 2007 4:13 pm

Propain76 schreef:[..]


godver das nog waar ook !
maar moet jij mij op mijn werk wijzen pisnicht? !
:twisted:
Zeker.
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Gebruikersavatar
Propain76
Berichten: 8632
Lid geworden op: di jun 24, 2003 10:29 am
Locatie: Deventer
Contacteer:

Bericht door Propain76 » di feb 27, 2007 4:31 pm

V. schreef:[..]
Zeker.
volgende keer deel jij de mand met de hond, Hond! :twisted:
www.thehighlander.nl

[img]http://www.georgiaudc.com/images/flags/battleflag.jpg[/img]

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » di feb 27, 2007 4:39 pm

Propain76 schreef:[..]


volgende keer deel jij de mand met de hond, Hond! :twisted:
Ik ruik iemand die overgeskagen gaat worden bij de rondjes.
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » di feb 27, 2007 9:25 pm

Propain76 schreef:[..]
Ketchup op je plafond!!!
NIET!
V. schreef:[..]
Dat was mosterd.
Enne.. ik woon daar niet meer dus niet meer mijn plafond muhahahaa.

@Tokus: Bericht was van afgelopen vrijdag, dus geen 10 jaar oud en tsja.. waar ze het 1 podium gedoe vandaan halen na paar jaren twee podia is mij een raadsel.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » di feb 27, 2007 9:30 pm

fetuskiller schreef: Een goede en redelijk goedkope festival band als Cannibal Corpse of Lamb Of God gaan ze dus niet booken omdat ze langer dan tien jaar bestaan? kortom; ik begrijp het niet helemaal.
Het staat toch nergens dat het ze om bestaansduur gaat? Daarbij.. Cannibal Corpse goedkoop? Wellicht als ze komen lopen/zwemmen en daarbij graag in een tentje willen kamperen.. :roll: Maar goed, je weet niet wat hun budget is, wat hun concrete plannen zijn.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di feb 27, 2007 9:43 pm

Volgens mij is Cannibal Corpse wel goedkoper dan een band als Trivium en CC is toch in Europa, ze staat iig op Wacken toch?

Maar ik ben wel benieuwd wat hier komt, als het er een beetje leuk uitziet ben ik denk ook wel aanwezig.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » di feb 27, 2007 9:54 pm

Orklord schreef:Volgens mij is Cannibal Corpse wel goedkoper dan een band als Trivium en CC is toch in Europa, ze staat iig op Wacken toch?
Wacken of niet.. dan zou er een tour aan vast moeten worden geknoopt (kost ook centen). Wacken en Waldrock sluiten qua data wat dat betreft niet zo mooi aan.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo feb 28, 2007 11:32 am

Ze staan ook op Graspop en Hellfest toch?
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

the witch
Berichten: 477
Lid geworden op: wo jul 20, 2005 3:25 pm
Locatie: Fort
Contacteer:

Bericht door the witch » wo feb 28, 2007 1:09 pm

It giet oan! www.waldrock.nl.
see you at occultfest!!!

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » wo feb 28, 2007 9:21 pm

fetuskiller schreef:Ze staan ook op Graspop en Hellfest toch?
Oja is waar ook, ook al zou Hellfest niet zoveel uitmaken. Waldrock deelt wel vaker bands met Graspop, bijna altijd eigenlijk wel. CC heeft er overigens in 2004 ook al gestaan, ook van herhalingen heeft Waldrock een handje. Maar dat het allemaal zoveel goedkoper zou zijn, valt vies tegen. Maar goed, mij maakt het niet uit.. ik zal er toch wel zijn, tradities verbreek ik niet zo snel. Hopelijk hebben ze ook weer een leuke pre party erbij en verandert er verder niks aan de opzet.

Propaintje, jij aanwezig dit jaar? :wink:

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » do mar 01, 2007 5:47 pm

YEAH!!!:
TESTAMENT and W.A.S.P. have been confirmed for the Waldrock festival, set to take place July 7 in Burgum, in the north of Holland. Approximately 13 more bands will be confirmed soon.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
Sargatanas
Berichten: 5257
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 4:26 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Sargatanas » do mar 01, 2007 5:56 pm

Waar heb je dat vandaan?

Erg vet als het waar is.
[url=http://www.last.fm/user/JeroenS/?chartstyle=BareTrees][img]http://imagegen.last.fm/BareTrees/tracks/5/JeroenS.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do mar 01, 2007 5:57 pm

Oeps. WASP en Testament... Das zelfs voor mij een leuk begin.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » do mar 01, 2007 6:13 pm

Sargatanas schreef:Waar heb je dat vandaan?

Erg vet als het waar is.
Ja Blabbermouth, dus je weet nooit of het ook daadwerkelijk waar is. Ze claimen stellig dat de bands bevestigd zijn.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 1465
Lid geworden op: ma mei 09, 2005 9:30 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Amstel » do mar 01, 2007 6:37 pm

WTF... als dit waar is ook maar naar waldrock dan dit jaar.
Paar jaar geleden toen had testament pas op laatst afgezegd.
Met een smoes dat ze in de file stonde in dat boere gat :).
Ik baalde toen wel , want kwam speciaal voor testament toen naar burgum..
Maar jah word dus weer waldrock site in de gaten houden..
Overigens zie ik er verder niks over staan op festival info...

Gebruikersavatar
Amstel
Berichten: 1465
Lid geworden op: ma mei 09, 2005 9:30 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Amstel » do mar 01, 2007 6:41 pm

Overigens mogen ook van mij dan wel bolt thrower en of obituary gehaald worden...

Gebruikersavatar
goddethroned
Berichten: 1483
Lid geworden op: za jul 16, 2005 2:50 pm
Locatie: Heino

Bericht door goddethroned » do mar 01, 2007 6:54 pm

W.A.S.P en Testament zouden een erg goed begin zijn. Testament heeft zoals eerder vermeld nog wat goed te maken van de 2004 editie.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Gebruikersavatar
botje
Berichten: 204
Lid geworden op: do apr 13, 2006 12:39 pm
Locatie: South

Bericht door botje » do mar 01, 2007 7:01 pm

Ik heb het via andere kanalen ook vernomen dat WASP en testament de eerste bevestigde bands zijn...... :D vet
Life is like a pubic hair on a toiletseat, sooner or later you get pissed off

Plaats reactie