Death Metal VII

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1627
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Bericht door scorpion » di feb 27, 2007 4:16 pm

misschien hier als eens eerder voorbij gekomen maar zeker het vermelden waard is death metal cover band ten masked men. Ze coveren allemaal foute pop songs en het klinkt alles behalve verkeerd

http://www.tenmaskedmen.com/

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » di feb 27, 2007 4:27 pm

Hehe, gaaf dit. Het is nog kwalitatief ook.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » di feb 27, 2007 5:06 pm

Dit is verdomme gaaf man! Eye Of The Tiger! Ze hebben het ook echt gaaf gedaan!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
scorpion
Berichten: 1627
Lid geworden op: do jul 27, 2006 6:26 pm
Locatie: Doetinchem

Bericht door scorpion » di feb 27, 2007 5:12 pm

absoluut, en binnenkort komt het nieuwe album uit!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo feb 28, 2007 2:19 pm

XnegativeX schreef:Even een dikke aanrader voor fans van old school zweedse death metal.

Demiurg

Dit is een nieuw project van Rogga Johansson (Paganizer en Ribspreader) en hij wordt bijgestaan door Dan Swano.

Muzikaal moet je de muziek dan ook zoeken in het straatje van Ribspreader en Bloodbath maar ook van Edge of sanity.

Rauw en goor met een dikke groove maar ook met sfeer en melodie. Erg gaaf gedaan!

http://myspace.com/demiurgofficial
Kom op mensen! Wat mij betreft de eerste dikke death metal klapper die 2007 ons heeft gebracht.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » wo feb 28, 2007 2:48 pm

XnegativeX schreef:[..]


Kom op mensen! Wat mij betreft de eerste dikke death metal klapper die 2007 ons heeft gebracht.
Jep, ik heb de promo, lekkere lompe zoo, te langzaam voor mijn persoonlijke smaak maar wel erg lekker!
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo feb 28, 2007 3:42 pm

XnegativeX schreef:[..]


Kom op mensen! Wat mij betreft de eerste dikke death metal klapper die 2007 ons heeft gebracht.
Ga weg man! Er zijn al zoveel death metal klappers uitgekomen deze maanden! Bloodsoaked, Beneath The Massacre, Infernal Revulsion, Cephalotripsy, Guttural Engorgement, Dying Fetus, Impure... En laten we die super EP van Diskreet ook maar weer even noemen.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo feb 28, 2007 3:51 pm

Van dat hele rijtje zou ik alleen Beneath The Massacre en Dying Fetus nog aan luisterbeurt gunnen en voor de rest is het allemaal bagger. Ik vind die smaak van jou over het algemeen toch al helemaal nergens over gaan.

Demuirg maakt gewoon hoogstaande death metal. Geen oeverloze herrie.

Gaat die laatste Dying fetus uberhaupt nog ergens over of is het al net zo'n wanproduct als Stop At Nothing. Mocht dat het geval zijn dan hadden ze er, wat mij betreft, na Destroy the Opposition wel mee mogen stoppen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » wo feb 28, 2007 4:14 pm

XnegativeX schreef:Ik vind die smaak van jou over het algemeen toch al helemaal nergens over gaan.
Gedurft!

Gelukkig is al die metalcore rommel van jou een stuk beter...
Iedereen zijn ding hè?
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo feb 28, 2007 4:16 pm

"Ik vind"

[edit]
Trouwens, hoe vaak zie jij mij iets over metalcore posten?
Laatst gewijzigd door XnegativeX op wo feb 28, 2007 4:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » wo feb 28, 2007 4:17 pm

XnegativeX schreef:[..]
Kom op mensen! Wat mij betreft de eerste dikke death metal klapper die 2007 ons heeft gebracht.
Nummer op hun Myspace klinkt erg lekker. Binnekort de rest van de plaat maar een luisteren.
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » wo feb 28, 2007 4:24 pm

XnegativeX schreef:"Ik vind"

[edit]
Trouwens, hoe vaak zie jij mij iets over metalcore posten?
Zo lust ik er nog wel een...

Ik vind dat alle Joden vergast moeten worden
Hé, zulke dingen mag je niet zeggen..we zijn allemaal mensen!
Ik zei toch ook: "Ik vind" ?
enfin... met je "Ik vind"
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo feb 28, 2007 4:34 pm

Maar wat wil je nou eigenlijk zeggen? Dat ik niet mag zeggen dat ik me niet kan vinden in andermans smaak? Of moet ik genuanceerder zijn? Wat zit je nou zo dwars?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » wo feb 28, 2007 4:37 pm

Nee, dat je iemands smaak niet deelt dat kan natuurlijk. Maar je eigen tip de hemel in prijzen omdat jij blijkbaar de kenner bent en dan een anders tip afkappen omdat je van mening bent dat zijn smaak waardeloos is.

Dat riekt naar fascisme, dat wil ik nu eigenlijk zeggen.
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo feb 28, 2007 4:40 pm

Fetuskiller zegt precies hetzelfde hoor. Alleen zegt hij dat Demuirg niet een van de toppers is van dit jaar en ik zeg dat de bands die hij aandraagt bagger zijn. Ik mag nou eenmaal graag krachttermen gebruiken.
Feety is zelf de meester van de krachttermen en ik gok dat hij mijn opmerking ook best kan hebben.

Maargoed, je kritiek staat genoteerd.

HEIL!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo feb 28, 2007 5:08 pm

Poggwyd schreef:[..]


Gedurfd!
Hij heeft anders wel gelijk.

En Neggie, de nieuwe Dying Fetus is de moeite wel waard hoor. Het is een hele frisse cd, als je het zo mag stellen. Je hoort aan bepaalde riffs nog wel dat het Dying Fetus is, maar buiten dat is de nieuwe schijf echt wel leuk. Minder stuiterend, de vocalen zijn over het algemeen wat minder blubberig en de solo`s lekker scherp.

Nee, echt een prettig album. Spiek voor meer bla binnenkort maar op de fp.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo feb 28, 2007 5:10 pm

Ik heb helemaal niet gezegt dat de bands die ik noem beter zijn. Sterker nog; ik heb die hele band nog niet eens gehoord! Het enige wat ik zeg is dat er wel meer klappers zijn uitgekomen deze twee maanden.

Jij bent degene die bands afkraakt voor je ze uberhaubt gehoord hebt, alleen omdat je mijn smaak niet wardeerd, kraak je bands af.

Ik zei verder helemaal niks, alleen dat er wel meer goede platen zijn uitgekomen.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo feb 28, 2007 5:10 pm

Doen we.

Maaruh, heb jij intussen Demuirg al gechecked? :wink:
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo feb 28, 2007 5:11 pm

XnegativeX schreef:[..]


Kom op mensen! Wat mij betreft de eerste dikke death metal klapper die 2007 ons heeft gebracht.
Mwoa, daar ben ik het na het horen van één nummer nog niet mee eens, maar het is zeker wel prima muziek. Lekkere smerige Zweedse shit.

Waar kan ik meer nummers vinden?
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo feb 28, 2007 5:12 pm

XnegativeX schreef: Maaruh, heb jij intussen Demuirg al gechecked? :wink:
Ik moest eerst natuurlijk even blaten ;). Zie mijn post hierboven.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » wo feb 28, 2007 5:12 pm

Fokschaap, ohja.. die uitzonderingen.
Als er niks meer te zeiken valt gaan we maar over niks liggen zeuren.
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo feb 28, 2007 5:14 pm

fetuskiller schreef: Jij bent degene die bands afkraakt voor je ze uberhaubt gehoord hebt, alleen omdat je mijn smaak niet wardeerd, kraak je bands af.
Ik denk dat hij je smaak niet waardeert omdat de bands waar jij mee komt doorgaans niet zijn smaak niet zijn.

En niet andersom.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo feb 28, 2007 5:15 pm

En daarnaast heb ik er totaal geen boodschap aan dat de gehele plaag/graaf/neggie elite mijn muzieksmaak afkraakt. Als ik naar deze muziek luister en het goed vind, en daarnaast schijt heb aan originaliteit of iets dergelijks, moet ik dat toch zelf weten? Dus hou op met zeuren over mij en m'n USDM want er komen ook mensen in dit topic die er wél van houden. Dat is de reden dat ik deze bands aankaart.

De nieuwe Impure is lekker trouwens. Checken die handel!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo feb 28, 2007 5:33 pm

Poggwyd schreef:Fokschaap, ohja.. die uitzonderingen.
Als er niks meer te zeiken valt gaan we maar over niks liggen zeuren.
Niks uitzonderingen.


Verder:
heeft iemand het laatste album van Forest Of Impaled gehoord? "Forward The Spears" vind ik alleraardigst, maar ik heb nog niets van "Rise And Conquer" geconsumeerd behalve wat MySpace te bieden heeft.

Anyone?
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » wo feb 28, 2007 5:40 pm

Gr. Dracula schreef:[..]


Niks uitzonderingen.
Blijf je nou bezig?
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » wo feb 28, 2007 5:53 pm

Poggwyd schreef:[..]


Blijf je nou bezig?
Die vraag zou je jezelf kunnen stellen. Want tot dusver heb je dit topic enkel bezocht om commentaar te leveren op hoe mensen hun dingen zeggen in plaats van ook maar íets zinnigs over DM neer te zetten.

Dat wil natuurlijk niet automatisch zeggen dat een ander meer zeikcredits heeft, maar het schept wel de vraag waarom je hier überhaupt post.

Maar niet getreurd, nu je hier toch bent kun je best even naar Hacavitz luisteren.

En over Hacavitz gesproken: dit jaar "Katun". De cd is reeds opgenomen en getuige de berichten wordt het wieder klasse. Leuke vooruitzichten dus.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo feb 28, 2007 6:53 pm

Oeh! Een nieuwe Hacavitz is altijd goed. Alleen hoop ik wel dat ze op hun nieuwe cd iets strakker klinken. Maar dan wel zonder die tomeloze energie van ze te verliezen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo feb 28, 2007 6:58 pm

fetuskiller schreef:Ik heb helemaal niet gezegt dat de bands die ik noem beter zijn. Sterker nog; ik heb die hele band nog niet eens gehoord! Het enige wat ik zeg is dat er wel meer klappers zijn uitgekomen deze twee maanden.

Jij bent degene die bands afkraakt voor je ze uberhaubt gehoord hebt, alleen omdat je mijn smaak niet wardeerd, kraak je bands af.

Ik zei verder helemaal niks, alleen dat er wel meer goede platen zijn uitgekomen.
Ik ga hier lekker nog even op door omdat het me eigenlijk enorm vermaakt. 8)

1) Als jij Demuirg nog niet gehoord hebt, hoe kun je dan weten dat het niet zo goed is als ik zeg dat het is?

2) Je hebt gelijk, er zijn dit jaar al meer klappers uitgekomen op death metal gebied. Nox en Aborted zijn daar goede voorbeelden van. Maar als ik een band erg goed vind en ik wil deze onder de aandacht brengen dan mag ik graag een beetje overdrijven om zo de aandacht te vragen.

3) Het grootste gedeelte van de tijd luister ik de bands die jij aanraad wel. En het grootste gedeelte van de tijd vind ik ze echt 3 keer niks. Chaotische muziek die vol zit met slordige blastbeats, een gore putrochel en 120 riffjes in een minuut. Wel lekker lomp maar mij gewoon veel te chaotisch. Maarrrr, ik zeg er bijna nooit wat over. Behalve als ik het wel goed vindt. Maar heel soms laat ik me gewoon even gaan. Sorry als ik daarmee je gevoelens kwets.

En nu Demuirg luisteren!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo feb 28, 2007 8:49 pm

XnegativeX schreef:[..]

1) Als jij Demuirg nog niet gehoord hebt, hoe kun je dan weten dat het niet zo goed is als ik zeg dat het is?
Nogmaals, ik heb dat helemaal niet gezegt. Ik las net ook een recencie in de Aardschok geloof ik, klonk goed. Zal het ff opzoeken nu.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo feb 28, 2007 8:55 pm

Oké, ben aan Flesh Festival gekomen via hun myspace. Om meteen maar even met de deur in huis te vallen; niet helemaal mijn ding. Ik mis een beetje de brutaliteit, en vooral ook afwisseling. Puur afgaande op dit ene nummer uiteraard. Productie vind ik ook matig... gitaar geluid staat wat mij betreft te hard, waardoor de zang en vooral het flinke old school drumgeluid naar de achtergrond verdwijnen. Is de hele plaat zo, of valt het mee en moet ik 'em toch proberen?
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » wo feb 28, 2007 8:58 pm

fetuskiller schreef:Oké, ben aan Flesh Festival gekomen via hun myspace. Om meteen maar even met de deur in huis te vallen; niet helemaal mijn ding. Ik mis een beetje de brutaliteit, en vooral ook afwisseling. Puur afgaande op dit ene nummer uiteraard. Productie vind ik ook matig... gitaar geluid staat wat mij betreft te hard, waardoor de zang en vooral het flinke old school drumgeluid naar de achtergrond verdwijnen. Is de hele plaat zo, of valt het mee en moet ik 'em toch proberen?
nNiet zeiken, gewoon proberen, 't is lekkere muziek...
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » wo feb 28, 2007 9:00 pm

Ja papa. Ga jij dan maar gauw aan de nieuwe Infernal Revulsion...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » do mar 01, 2007 12:12 pm

fetuskiller schreef:En daarnaast heb ik er totaal geen boodschap aan dat de gehele plaag/graaf/neggie elite mijn muzieksmaak afkraakt. Als ik naar deze muziek luister en het goed vind, en daarnaast schijt heb aan originaliteit of iets dergelijks, moet ik dat toch zelf weten? Dus hou op met zeuren over mij en m'n USDM want er komen ook mensen in dit topic die er wél van houden. Dat is de reden dat ik deze bands aankaart.

De nieuwe Impure is lekker trouwens. Checken die handel!

Daarom vond ik een apart USDM topic ook wel een goed idee..

Dat album van Impurity moet ik ook nog checken, dat nummer dat ik nu hoor op hun Myspace klinkt in ieder veelbelovend.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do mar 01, 2007 1:14 pm

Impure moet je hebben hé, de Spaanse. Niet Impurity.

En wat betreft dat USDM topic, was dit inderdaad de reden dat ik 'em aangemaakt had. Maar ja, maakt me verder weinig uit. Al is het irritant om steeds te moeten lezen 'Heb je hem weer met z'n herrie', maar goed.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » do mar 01, 2007 1:41 pm

Ja, bedoelde Impure inderdaad. Was gister trouwens niet de nieuwe Condemned uitgekomen?

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do mar 01, 2007 1:49 pm

Zou kunnen. Ik ben 'm vooralsnog nergens tegengekomen, helaas. Ben er wel érg benieuwd naar. Volgens mij blaast 'ie Cephalotripsy er met gemak uit...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do mar 01, 2007 4:49 pm

XnegativeX schreef:[..]


Ik ga hier lekker nog even op door omdat het me eigenlijk enorm vermaakt. 8)

1) Als jij Demuirg nog niet gehoord hebt, hoe kun je dan weten dat het niet zo goed is als ik zeg dat het is?

2) Je hebt gelijk, er zijn dit jaar al meer klappers uitgekomen op death metal gebied. Nox en Aborted zijn daar goede voorbeelden van. Maar als ik een band erg goed vind en ik wil deze onder de aandacht brengen dan mag ik graag een beetje overdrijven om zo de aandacht te vragen.

3) Het grootste gedeelte van de tijd luister ik de bands die jij aanraad wel. En het grootste gedeelte van de tijd vind ik ze echt 3 keer niks. Chaotische muziek die vol zit met slordige blastbeats, een gore putrochel en 120 riffjes in een minuut. Wel lekker lomp maar mij gewoon veel te chaotisch. Maarrrr, ik zeg er bijna nooit wat over. Behalve als ik het wel goed vindt. Maar heel soms laat ik me gewoon even gaan. Sorry als ik daarmee je gevoelens kwets.

En nu Demuirg luisteren!
demuirg is idd weer vet

maar alles van die Rogga is gewoonweg goed tot zeer goed
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » do mar 01, 2007 5:12 pm

fetuskiller schreef:Zou kunnen. Ik ben 'm vooralsnog nergens tegengekomen, helaas. Ben er wel érg benieuwd naar. Volgens mij blaast 'ie Cephalotripsy er met gemak uit...
Die nummers op hun Myspace klinken in ieder geval al beter dan die van Cephalotripsy. Cephalotripsy is leuk, maar had iets afwisselender mogen zijn.

Gebruikersavatar
DORSTIG
Berichten: 1458
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 7:55 pm
Locatie: achtmaal
Contacteer:

Bericht door DORSTIG » do mar 01, 2007 8:29 pm

Kriestof schreef:[..]


demuirg is idd weer vet

maar alles van die Rogga is gewoonweg goed tot zeer goed
en ribspreader dan?
die twee albums waren zeker niet briljant.
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die


Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do mar 01, 2007 8:42 pm

DORSTIG schreef:[..]


en ribspreader dan?
die twee albums waren zeker niet briljant.
briljant niet

maar ik vind de twee ribspreader albums echt heel erg lekker, zo hoort zweedse death metal te klinken
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
DORSTIG
Berichten: 1458
Lid geworden op: wo nov 16, 2005 7:55 pm
Locatie: achtmaal
Contacteer:

Bericht door DORSTIG » do mar 01, 2007 10:29 pm

Kriestof schreef:[..]


briljant niet

maar ik vind de twee ribspreader albums echt heel erg lekker, zo hoort zweedse death metal te klinken
op zich wel lekkere albums.
maar als ik zweedse deathmetal wil horen zet ik liever dismember op.


maar ik weet niet of het hier al gepasseerd is.

maar er komt een nieuw angelcorpse album aan.

en een nieuw nummer van monstrosity is online.

http://www.myspace.com/monstrosity1
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die


Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » do mar 01, 2007 10:59 pm

DORSTIG schreef: en een nieuw nummer van monstrosity is online.

http://www.myspace.com/monstrosity1

Tja.. ach.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » zo mar 04, 2007 2:03 pm

Vomitory - Terrorize Brutalize Sodomize mensen! KANKER wat een schijf!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Defrost
Berichten: 20
Lid geworden op: di nov 09, 2004 2:55 pm
Locatie: Utreg

Bericht door Defrost » zo mar 04, 2007 2:13 pm

Ik heb hem net opstaan en hij klinkt lekkah!
www.ledastray.nl

Gebruikersavatar
Victor
Berichten: 1539
Lid geworden op: ma jul 10, 2006 9:52 pm
Locatie: Heeten

Bericht door Victor » zo mar 04, 2007 6:54 pm

fetuskiller schreef:Vomitory - Terrorize Brutalize Sodomize mensen! KANKER wat een schijf!
Ja, echt briljant!! wat ik er van gehoord heb dan. Maar die drie nummers zouden al genoeg zijn voor een hoge notering in mijn jaarlijst
Het was meer geluk dan mazzel

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16558
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » ma mar 05, 2007 4:13 pm

Lekker schijfje, zeker!
Heus.

Gebruikersavatar
AmnesJAn
Lult over cdtjes
Berichten: 8447
Lid geworden op: di okt 28, 2003 8:19 pm
Locatie: Een heel klein dorp tussen Roermond en Venlo

Bericht door AmnesJAn » ma mar 05, 2007 5:45 pm

Om even wat lokaal talent aan te prijzen:
www.myspace.com/tormentengraved

Death metal band met raakvlakken met bands als Nile en Six Feet Under. Recentelijk hebben ze een demo uitgebracht en dat ding klinkt verdomd lekker.
En voor de schaamteloze zelfpromotie: ik heb de hoes voor de demo gemaakt.
לֹא אעבוד

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma mar 05, 2007 6:10 pm

Even wat goed nieuws voor de Graaf:

Een gloednieuw Insision nummer, Doubt Denied, is te beluisteren op de MySpace van Dental Records. Het nummers komt van het derde album van de Zweedse death metallers, getiteld Ikon. Het nieuwe album zal eind April uitkomen via Dental Records.

http://www.myspace.com/dentalrecordsthelabel

(Bron: Zware Metalen)

[edit]
Dat nieuwe nummer klinkt heel fijn! D'r zijn wat grindcore invloeden in de sound geslopen maar de gore zweedse groove is ook nog steeds aanwezig.
En men klinkt al een stuk minder als het kleine broertje van Vomitory.
Laatst gewijzigd door XnegativeX op ma mar 05, 2007 6:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » ma mar 05, 2007 6:16 pm

AmnesJAn schreef:Om even wat lokaal talent aan te prijzen:
www.myspace.com/tormentengraved

Death metal band met raakvlakken met bands als Nile en Six Feet Under. Recentelijk hebben ze een demo uitgebracht en dat ding klinkt verdomd lekker.
En voor de schaamteloze zelfpromotie: ik heb de hoes voor de demo gemaakt.
Klinkt lekker dit! D'r zit een hele fijne groove in en het denderdt allemaal lekker door. Fijne shizzle.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » ma mar 05, 2007 8:28 pm

XnegativeX schreef:Even wat goed nieuws voor de Graaf!
Nou, dat kunt u bij alle sambasauzen wel zeggen.
Ik had nl nog helemaal geen lucht van een nieuw album gekregen, maar gelukkig werkt jouw neus nog altijd meer dan prima.

Hier ben ik bijzonder blij mee, daar Insision, zoals bekend, een band is waar mijn hart wel naar uitgaat. Ik heb het nieuwe nummer meteen geluisterd en ik kan er alleen heel blij mee zijn. Insision doet op elk album ( voor zover je na één nummer al kan oordelen) steeds een beetje anders en de ontwikkelingen zijn tot dusver alleen maar positief. Die zompige sound van het nieuwe nummer levert mij een leuk vooruitzicht op.

En over Vomitory gesproken: ik zie dat er al volop naar de nieuwe cd geluisterd wordt en dat de reacties tot dusver enkel lovend zijn. Mooie zaak. Ik krijg `m eerdaags in promovorm ( ik heb tot dusver geen noot gehoord en dat houd ik, hoewel met moeite, wel zo totdat de promo komt) en dan hoop ik dat de pleuris weer eens lekker flink uit gaat breken.

Ik voel het aan mijn water, dit gaat wederom een rijk metaljaar worden.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gesloten