Fields of Rock 2007
Maar wanneer worden Amon Amarth, Megadeth en Velvet Revolver nou toegevoegd?
Trouwens, het tourschema van Ozzy geeft aan dat Ozzy 22 juni ook op Monsters Of Rock in Spanje speelt. Hier spelen ook Children Of Bodom en Rage. Misschien een kansje dat we deze 2 bands ook op Fields Of Rock tegen zullen komen?
Trouwens, het tourschema van Ozzy geeft aan dat Ozzy 22 juni ook op Monsters Of Rock in Spanje speelt. Hier spelen ook Children Of Bodom en Rage. Misschien een kansje dat we deze 2 bands ook op Fields Of Rock tegen zullen komen?
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
jij je zin:Sobiur schreef:Maar wanneer worden Amon Amarth, Megadeth en Velvet Revolver nou toegevoegd?
Ok, Nijmegen klopt dan niet, maar ze komen dus weldegelijk.Jun. 17 - Nijmegen, Holland - Fields Of Rock Festival
Laatst gewijzigd door Flaw op za mar 03, 2007 12:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- fetuskiller
- Contacteer:
moet je wel ff bij vermelden dat het hier dus om megadeth gaat ;dFlaw schreef:[..]
Ok, Nijmegen klopt dan niet, maar ze komen dus weldegelijk.
EDIT: Ja nu wel

Laatst gewijzigd door r1Co op za mar 03, 2007 12:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- Eru Iluvatar
-
Wat maakt het uit opzich heeft hij wel een punt, een keer fields of ruk zeggen ok maar om in elke post dit te doen(of zelfs meerdere keren in 1 post) is wel overbodig maak er dan for van of zo....nightwing schreef:Nee je moeder, wat is dat nou weer voor mongolen vraag man.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
- fetuskiller
- Contacteer:
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Ik had gepost over zowel Megadeth als Amon AmarthMMayo schreef:[..]
Nee daar gaan we niet weer. Amstel dacht net te hebben gelezen ergens hierboven dat Amon Amarth komt spelen, terwijl niet Amon Amarth maar Megadeth komt spelen (of nouja gepost is door Sobiur en Flaw). Leer toch eens een keer lezen..

We hebben een clubske opgericht...fetuskiller schreef:Kneuzen kermis weer hier dus...
Je hoort erbij, je hoort erbij...!
Nou kom op Fetuskiller, voorspel nog eens wat meer bands ah toeeeee. Breng ons op de hoogte van je enorme bandkennis en je inside informatie.. ah toeeeeeeee. Ooooh daar gaan we weer, jemigdepemig.
We hebben een clubske opgericht...
Je hoort erbij, je hoort erbij...!
Oh en ps:
Post maar weer in het ergernistopic.
Laatst gewijzigd door MMayo op za mar 03, 2007 7:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja waarop Flaw je bericht bevestigde over Megadeth en verder niks over Amon Amarth. Ook op de website van Amon Amarth staat niks, ook noem jij geen enkele bron. Tis even afwachten. Ik zou Amon Amarth eerder verwachten op Waldrock trouwens, maar dat terzijde.Sobiur schreef:[..]
Ik had gepost over zowel Megadeth als Amon Amarth
Zolang het verder nergens te vinden is en niet bevestigd is.. vind ik Ozzy die oude gek, niet echt een betrouwbare bron hehe.Sobiur schreef:Nee, geen bron genoemd, maar eerder in dit topic was al vermeld dat dit in het tourschema van Ozzy stond.

Aardschok had het erover dat ze 'in de wandelgangen' gehoord hadden dat Amon Amarth ook zou komen. Misschien dat de geruchten daar vandaan komen?MMayo schreef:[..]
Ja waarop Flaw je bericht bevestigde over Megadeth en verder niks over Amon Amarth. Ook op de website van Amon Amarth staat niks, ook noem jij geen enkele bron. Tis even afwachten. Ik zou Amon Amarth eerder verwachten op Waldrock trouwens, maar dat terzijde.
Anyway, ik zou érg blij zijn als ze bevestigd werden. En dan hopelijk voor de zaterdag, want ik word niet vrolijk van het feit dat Motörhead verplaatst is naar de zondag

Wie heeft concact gemaakt met Slayer? Waldrock?MMayo schreef:Slayer dus op Fields of Rock
“We hebben dit jaar contact gehad met Slayer. Toch heeft hun boeker ervoor gekozen om de band op Fields of Rock neer te zetten, want daar komen veel meer mensen
Volgens 3 voor 12
edit: ik zie het al in het Waldrock-topic
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
-
Amstel schreef:Waar staat dat verhaal over slayyyyuuurrrrrrrrrrrrrrr?
... oftewel, volgens 3 voor 12.MMayo schreef:Slayer dus op Fields of Rock
“We hebben dit jaar contact gehad met Slayer. Toch heeft hun boeker ervoor gekozen om de band op Fields of Rock neer te zetten, want daar komen veel meer mensen
Volgens 3 voor 12
- fetuskiller
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
rock 'n roll klinkt zo jaren vijftig. het is gewoon lekkere rock. check http://www.myspace.com/buckcherry of de nummers Lit Up of Slit My Wrists eens.EmptySkies schreef:op festivalinfo staat rock 'n roll.
-
Ik had even een vraag.... zijn der nog lang weekend kaarten beschikbaar of zullen die vrij snel uitverkocht raken?
Want ik en een hoop van mijn vrienden die HEEEEEEL graag heen willen hebben dit jaar VWO en Gymnasium Eindexamens, en sommigen hebben extra hoge punten nodig om te worden toegelaten tot hun vervolg opleiding zoals geneeskunde bijvoorbeeld.
En nou is het toeval net dat de dag van de herkansingen precies 1 dag NA F.O.R. is.
Dus moeten we eerst weten hoe onze examens zijn verlopen voordat we pas kaartjes kunnen kopen ^^
dus is der iemand die mij gerust kan stellen wat de kaarten betreft ?
Want ik en een hoop van mijn vrienden die HEEEEEEL graag heen willen hebben dit jaar VWO en Gymnasium Eindexamens, en sommigen hebben extra hoge punten nodig om te worden toegelaten tot hun vervolg opleiding zoals geneeskunde bijvoorbeeld.
En nou is het toeval net dat de dag van de herkansingen precies 1 dag NA F.O.R. is.
Dus moeten we eerst weten hoe onze examens zijn verlopen voordat we pas kaartjes kunnen kopen ^^
dus is der iemand die mij gerust kan stellen wat de kaarten betreft ?