13-06 Lamb Of God | DevilDriver | In This Moment @ Lantaarn
13-06 Lamb Of God | DevilDriver | In This Moment @ Lantaarn
Woensdag 13 juni:
LAMB OF GOD
Lantaarn, Hellendoorn
Entree: 14 euro (VVK), 17 aan de zaal
voorverkoop start zaterdag 24 maart.
www.lantaarn.nl
30 maart Metal Melt Down oa Suffocation (LUCKY)
01 april Marty Friedman
09 april Dutch Metal Fest oa After Forever, God Dethroned (LUCKY)
26 mei Paul Di'Anno plays classic Maiden
13 juni Lamb of God
LAMB OF GOD
Lantaarn, Hellendoorn
Entree: 14 euro (VVK), 17 aan de zaal
voorverkoop start zaterdag 24 maart.
www.lantaarn.nl
30 maart Metal Melt Down oa Suffocation (LUCKY)
01 april Marty Friedman
09 april Dutch Metal Fest oa After Forever, God Dethroned (LUCKY)
26 mei Paul Di'Anno plays classic Maiden
13 juni Lamb of God
Laatst gewijzigd door Lantaarn op wo apr 04, 2007 11:44 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- goddethroned
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- fetuskiller
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
-
- alicecooper
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
heb hun vier songs op myspace twee maal geluisterdKriestof schreef:iedereen ligt deze band te hypen, ik ken er eigenlijk niets van
toch maar eens uitchecken dan
godverdomme, klinkt heel erg goed
en ik maar denken dat lamb of god slechte metalcore was, het is knallende thrash
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
VVK afgelopen zaterdag gestart. vol = vol 550 tickets beschikbaar. Show zal op tijd afgelopen zijn en voor iedereen die van ver komt of niet wil rijden bieden we de volgende unieke service:
Wanneer je voor dit concert in de Lantaarn met de trein reist naar station Nijverdal, zorgen wij ervoor, dat er een taxibusje klaar staat om je op te halen bij het station en je op, vertoon van een geldig toegangsbewijs, bij de Lantaarn af te zetten. Na de show wordt je weer terug gebracht van de Lantaarn naar het station.
Wil je van deze service gebruik dan moet je dat vooraf aangeven via busvervoer[at]lantaarn.nl zet in je mail met hoeveel personen je reist en met welke trein je aankomt (tijd en richting).
www.lantaarn.nl
Wanneer je voor dit concert in de Lantaarn met de trein reist naar station Nijverdal, zorgen wij ervoor, dat er een taxibusje klaar staat om je op te halen bij het station en je op, vertoon van een geldig toegangsbewijs, bij de Lantaarn af te zetten. Na de show wordt je weer terug gebracht van de Lantaarn naar het station.
Wil je van deze service gebruik dan moet je dat vooraf aangeven via busvervoer[at]lantaarn.nl zet in je mail met hoeveel personen je reist en met welke trein je aankomt (tijd en richting).
www.lantaarn.nl
Supports bekend:
DEVILDRIVER
IN THIS MOMENT --> www.myspace.com/inthismoment
Voor dit concert geldt de gratis pendelservice van Nijverdal NS naar de Lantaarn en terug. Tijdschema volgt.
opgeven voor de pendelservice? busvervoer[at]lantaarn.nl
info: www.lantaarn.nl
DEVILDRIVER
IN THIS MOMENT --> www.myspace.com/inthismoment
Voor dit concert geldt de gratis pendelservice van Nijverdal NS naar de Lantaarn en terug. Tijdschema volgt.
opgeven voor de pendelservice? busvervoer[at]lantaarn.nl
info: www.lantaarn.nl
- puking luke
Schema volgt, maar we houden er zeker rekening mee dat het midden in de week is. Ga er maar vanuit dat alles om 23.30 wel voorbij is.
www.lantaarn.nl
www.lantaarn.nl
- puking luke
- alicecooper
De tijden (ovb!)
Deuren: 19.00 uur
IN THIS MOMENT: 19.30 - 20.00
DEVILDRIVER: 20.20 - 21.10
LAMB OF GOD: 21.30 - 23.00
treinen richting Zwolle en verder en Almelo/Enschede en verder om 23.30
www.lantaarn.nl
Deuren: 19.00 uur
IN THIS MOMENT: 19.30 - 20.00
DEVILDRIVER: 20.20 - 21.10
LAMB OF GOD: 21.30 - 23.00
treinen richting Zwolle en verder en Almelo/Enschede en verder om 23.30
www.lantaarn.nl
- goddethroned
Album van In This Moment moet nog verschijnen. Zeker de moeite waard, check: www.myspace.com/inthismoment
www.lantaarn.nl
www.lantaarn.nl
Er zijn extra kaarten beschikbaar via ticketservice. Het betekent niet dat er in totaal meer kaarten zijn! De lokale vvk adressen hebben wat minder kaarten, TSN nu dus wat meer.
Binnenkort definitief schema (zie boven), het ziet er naar uit dat iedereen de trein van 23.00 uur kan gaan halen. Geef je dus op voor de gratis pendel (taxi) service.
www.lantaarn.nl
Binnenkort definitief schema (zie boven), het ziet er naar uit dat iedereen de trein van 23.00 uur kan gaan halen. Geef je dus op voor de gratis pendel (taxi) service.
www.lantaarn.nl
Schema:
Deuren open: 18.30
IN THIS MOMENT: 19.00 - 19.30
DEVILDRIVER: 19.50 - 20.35
LAMB OF GOD: 21.00 - 22.30
Zo kan ook iedereen gebruik maken van de gratis taxiservice van en naar station Nijverdal NS. Vooraf reserveren! (zie website).
Er zijn nog tickets beschikbaar!
www.lantaarn.nl
26 mei Paul Di'Anno + Cheeno | Lantaarn
6 juni Anathema + Lawn | Lantaarn
13 juni Lamb of God + Devildriver + In This Moment | Lantaarn
26 juni Megadeth + support | Lucky, Rijssen
Deuren open: 18.30
IN THIS MOMENT: 19.00 - 19.30
DEVILDRIVER: 19.50 - 20.35
LAMB OF GOD: 21.00 - 22.30
Zo kan ook iedereen gebruik maken van de gratis taxiservice van en naar station Nijverdal NS. Vooraf reserveren! (zie website).
Er zijn nog tickets beschikbaar!
www.lantaarn.nl
26 mei Paul Di'Anno + Cheeno | Lantaarn
6 juni Anathema + Lawn | Lantaarn
13 juni Lamb of God + Devildriver + In This Moment | Lantaarn
26 juni Megadeth + support | Lucky, Rijssen
a.s. woensdag dus! Indien ticketmaster geen kaarten meer beschikbaar heeft kun je de laatste kaarten via lokale vvk adressen verkrijgen of tijdens kantooruren bellen met De Lantaarn om ze te reserveren (indien nog beschikbaar): 0548 654375
www.lantaarn.nl
www.lantaarn.nl
- goddethroned
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
[dubbelpost]
Laatst gewijzigd door XnegativeX op do jun 14, 2007 7:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Het was FUCKING geweldig gisteren! En dan overdrijf ik niet. Ik kan me de laatste keer niet meer herinneren dat ik zo los ben gegaan. Daar heb ik nu ook spijt van want ik kan mijn nek nu amper bewegen. Maar het was het zeker waard.
In this moment viel me heel erg mee. Niet erg origineel maar het knalde wel als een gek. Mooie zangeres ook (alleen een beetje jammer van al die make-up). En die vrouw stak Candace van Walls of Jericho naar de kroon.
Devil driver doet me op cd nog niet erg veel maar live gingen ze te keer als een gek. Echt erg fijne muziek die super strak werd gebracht.
Lamb of god was de kers op de taart. Ik heb 1 cd van deze band maar had ze nog nooit live gezien. WTF?! Wat zijn die gasten strak! En wat was dat optreden hard! Echt helemaal geweldig!
En als laatste, de sfeer van het concert...ik heb in tijden niet meer zo'n fijne sfeer gezien op een concert. Het publiek was echt super energiek. Een enorme pit vooraan en voor de rest stond iedereen gewoon lekker te headbangen. ZO hoort een metalconcert te zijn. Als een stel losgeslagen, harige holbewoners die losgelaten zijn in een klein zaaltje. Prachtig gewoon. Veel jong volk maar om even met Devin Townsend te spreken: "All hail the new flesh".
In this moment viel me heel erg mee. Niet erg origineel maar het knalde wel als een gek. Mooie zangeres ook (alleen een beetje jammer van al die make-up). En die vrouw stak Candace van Walls of Jericho naar de kroon.
Devil driver doet me op cd nog niet erg veel maar live gingen ze te keer als een gek. Echt erg fijne muziek die super strak werd gebracht.
Lamb of god was de kers op de taart. Ik heb 1 cd van deze band maar had ze nog nooit live gezien. WTF?! Wat zijn die gasten strak! En wat was dat optreden hard! Echt helemaal geweldig!
En als laatste, de sfeer van het concert...ik heb in tijden niet meer zo'n fijne sfeer gezien op een concert. Het publiek was echt super energiek. Een enorme pit vooraan en voor de rest stond iedereen gewoon lekker te headbangen. ZO hoort een metalconcert te zijn. Als een stel losgeslagen, harige holbewoners die losgelaten zijn in een klein zaaltje. Prachtig gewoon. Veel jong volk maar om even met Devin Townsend te spreken: "All hail the new flesh".
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- goddethroned
Daar ben ik het helemaal mee eens. In this moment was best een leuke band. Lekkere opwarmer voor de rest van de avond.
Devildriver was geweldig om te zien. Strak, bruut en gewoonweg enorm overtuigend. Leuke set list, al miste ik wel 1 of 2 nummers maar je kan niet alles hebben. Het geluid stond keihard, gelukkig had ik mijn oordoppen meegenomen.
Lamb of god speelde superstrak. Setlist met veel van hun beste nummers. Na ruim 75 minuten was het afgelopen met de pret.
Al met al een erg gave avond gehad. Het was de 20 km fietsen wel waard. Het bier smaakte goed en de temperatuur leek letterlijk met de minuut te stijgen.
Devildriver was geweldig om te zien. Strak, bruut en gewoonweg enorm overtuigend. Leuke set list, al miste ik wel 1 of 2 nummers maar je kan niet alles hebben. Het geluid stond keihard, gelukkig had ik mijn oordoppen meegenomen.
Lamb of god speelde superstrak. Setlist met veel van hun beste nummers. Na ruim 75 minuten was het afgelopen met de pret.
Al met al een erg gave avond gehad. Het was de 20 km fietsen wel waard. Het bier smaakte goed en de temperatuur leek letterlijk met de minuut te stijgen.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]