Taake in de goudvishal!
- fetuskiller
- Contacteer:
- fuelforhatred
- zwarte krijser
Is reservering noodzakelijk dan? Ik wou over een uurtje eens vertrekken maar heb geen kaartje.Kimzel schreef:iemand die gereserveerd heeft maar niet gaat?
Ok ik zie het al: "The reservation list for this show is now full. Tickets that have not been picked up between 16:00 and 17:00 will go on sale"
Vind ik overigens niet op de website van GVH terug.
Ik vond het maar een matig concert.
Koldbrann was wel erg goed, net zoals in oktober, later bleek dat ze voor mij het hoogtepunt van de avond waren.
Urgehal vond ik beter dan de vorige keer dat ik ze zag (Leeuwarden, voor Shining), maar daar was ook alles mee gezegd, ik blijf hun muziek saai en gevoelloos vinden.
Taake...tja..ik vond het nogal tegenvallen, kan komen doordat ik niet meer zon grote fan van ze ben; ze speelden volgens mij vooral nummers van Doedskvad, wat ik hun minste album vind, maar ook een nummer van Nattestid kwam niet echt goed over.
Verder was het gigantisch druk, wat voor mij ook niet echt bevorderlijk is voor het geconcentreerd en ontspannen luisteren naar muziek.
Koldbrann was wel erg goed, net zoals in oktober, later bleek dat ze voor mij het hoogtepunt van de avond waren.
Urgehal vond ik beter dan de vorige keer dat ik ze zag (Leeuwarden, voor Shining), maar daar was ook alles mee gezegd, ik blijf hun muziek saai en gevoelloos vinden.
Taake...tja..ik vond het nogal tegenvallen, kan komen doordat ik niet meer zon grote fan van ze ben; ze speelden volgens mij vooral nummers van Doedskvad, wat ik hun minste album vind, maar ook een nummer van Nattestid kwam niet echt goed over.
Verder was het gigantisch druk, wat voor mij ook niet echt bevorderlijk is voor het geconcentreerd en ontspannen luisteren naar muziek.
- Blood&Ashes
Koldbrann had de vorige keer al een goede indruk op me gemaakt en dat deed het nu weer. Hoewel ik niet erg enthousiast ben over hun oudere materiaal brengen ze het live toch erg goed. Hun nieuwe album vind ik echt geweldig en die nummers waren voor mij daarom het hoogtepunt van dat optreden.
Voor de rest sluit ik me aan bij het bovenstaande verhaal. Jammer van Taake, ik had gehoopt op veel nummers van ...Bjoergvin.... Hun nieuwe materiaal ben ik niet echt over te spreken.
Wat een kutpubliek was er trouwens. Nog nooit zo'n stelletje mongolen bij elkaar gezien op een Black Metal concert.
Voor de rest sluit ik me aan bij het bovenstaande verhaal. Jammer van Taake, ik had gehoopt op veel nummers van ...Bjoergvin.... Hun nieuwe materiaal ben ik niet echt over te spreken.
Wat een kutpubliek was er trouwens. Nog nooit zo'n stelletje mongolen bij elkaar gezien op een Black Metal concert.
nou nou, hahahahaBlood&Ashes schreef:
ik vond het gisteren juist gezelliger dan normaal, iedereen had goede zin
ik vond het een geslaagde, middag avond
ik vond urgehal vet, taake wat minder
- Blood&Ashes
Het was weer eens TE kankerdruk in de GvH...
verder waren er idd een boel lui waarbij ik zoiets had van verdomme, wat doe je hier.
Ook waren er voorin wat irritante lui bezig, waardoor ik weer enorm pissed werd en maar weer es wat ellebogenwerk heb genruikt. Jezus wat een geduw...
Wat de bands betreft... Alle bands al verscheide malen gezien. Koldbrann deed me eerder niet zo heel erg veel, maar dit keer vond ik het toch wel erg VET!
Urgehal heb ik wel eens overtuigender gezien. Dit is toch wel de minste keer dat ik ze zag.
Taake stelde toch idd een beetje teleur. Het was een geheel nieuwe line-up sinds de vorige tour uit 2001. Alleen Hoest nog aanwezig uiteraard.
Heb de man nog even weer gesproken en moet zeggen, hij viel me dit keer weer erg mee.
Maar wat de nummers betreft... Tja... mijn favoriet (Nattestid VII) werd niet gespeeld. Volgens mij speelden ze uiteindelijk maar 1 nummer van Nattestid.
I.i.g. haddden ze gewoon meer oud spul moeten spelen, hoewel ik het nieuwe werk van Doedskvad ook erg goed kan bekoren.
Maar er miste gewoon iets bij het optreden. Het kwam niet echt zo overtuigend over ofzo, op Hoest na dan...
Had er toch meer van verwacht, een concert waar je al zo lang naar zat uit te kijken...
verder waren er idd een boel lui waarbij ik zoiets had van verdomme, wat doe je hier.
Ook waren er voorin wat irritante lui bezig, waardoor ik weer enorm pissed werd en maar weer es wat ellebogenwerk heb genruikt. Jezus wat een geduw...
Wat de bands betreft... Alle bands al verscheide malen gezien. Koldbrann deed me eerder niet zo heel erg veel, maar dit keer vond ik het toch wel erg VET!
Urgehal heb ik wel eens overtuigender gezien. Dit is toch wel de minste keer dat ik ze zag.
Taake stelde toch idd een beetje teleur. Het was een geheel nieuwe line-up sinds de vorige tour uit 2001. Alleen Hoest nog aanwezig uiteraard.
Heb de man nog even weer gesproken en moet zeggen, hij viel me dit keer weer erg mee.
Maar wat de nummers betreft... Tja... mijn favoriet (Nattestid VII) werd niet gespeeld. Volgens mij speelden ze uiteindelijk maar 1 nummer van Nattestid.
I.i.g. haddden ze gewoon meer oud spul moeten spelen, hoewel ik het nieuwe werk van Doedskvad ook erg goed kan bekoren.
Maar er miste gewoon iets bij het optreden. Het kwam niet echt zo overtuigend over ofzo, op Hoest na dan...
Had er toch meer van verwacht, een concert waar je al zo lang naar zat uit te kijken...
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Mja, ik vond het al met al ook wat teleurstellend.
Een groot nadeel was naar mijn idee ook de speeltijd van de bands. Dingen als Koldbrann en Urgehal zijn leuk, maar na een half uur heb ik het wel gezien moet ik zeggen. Taake vond ik zeker de beste band van de avond, maar het heeft ook niet echt een blijvende indruk achtergelaten.
Een groot nadeel was naar mijn idee ook de speeltijd van de bands. Dingen als Koldbrann en Urgehal zijn leuk, maar na een half uur heb ik het wel gezien moet ik zeggen. Taake vond ik zeker de beste band van de avond, maar het heeft ook niet echt een blijvende indruk achtergelaten.
לֹא אעבוד
- Hub de Gallier
- Contacteer:
Gezellig dagje Arnhem!!!
Koldbrann: ik miste het enthusiasme een beetje welke ze vorige keer hadden hoewel ze nu wel goed speelden, beter dan vorige keer toen er veel alcohol in het spel was hehe.
Urgehal: erg gaaf en leuk weer eens gezien te hebben.
Taake: ook erg gaaf hoewel het wat aan de korte kant leek. Het geluid was hier wel kut afgesteld en de gitaren kwamen daardoor niet goed tot hun recht.
Heb nu al zin in Vosselaar, Rotterdam en Ragnarok festival
Koldbrann: ik miste het enthusiasme een beetje welke ze vorige keer hadden hoewel ze nu wel goed speelden, beter dan vorige keer toen er veel alcohol in het spel was hehe.
Urgehal: erg gaaf en leuk weer eens gezien te hebben.
Taake: ook erg gaaf hoewel het wat aan de korte kant leek. Het geluid was hier wel kut afgesteld en de gitaren kwamen daardoor niet goed tot hun recht.
Heb nu al zin in Vosselaar, Rotterdam en Ragnarok festival
www.hdgdistribution.com nu online!!!!
-
- Contacteer:
Regeer schreef:Het was weer eens TE kankerdruk in de GvH...
Het was inderdaad stervensdruk! Ik vond Koldbrann een beetje eentonig en daardoor op den duur saai. Urgehal was erg gaaf! Lekker snelle black metal met heerlijke slepende stukken in de nummers. Taake vond ik aan het begin van de set niet veel aan. Dit kwam voornamelijk door het slechte geluid, kon de nummers niet herkennen en daar kwam nog bij dat Hoest nogal vaag zong en maar raar liep te schreeuwen in de microfoon. Ik had even het idee in Pieterburen (zeehonden creche) te staan met zijn oeh!
Gaandeweg werd de set steeds beter! Helaas een veel te kort concertje!
not all those who wander are lost!
Ik heb me vermaakt, maar zoals meerderen zeggen was het echt te druk, aangezien ik geen zin heb me naar voren te proppen heb ik tijdens urgehal en taake schuin naast het podium gestaan waardoor het geluid slecht was. Koldbrann vond ik zeker aardig en daar stond ik nog goed in de buurt dus aardig geluid. Urgehal vrijwel gemist, wat ik dan wel meekreeg had slecht geluid. Bij Taake stond ik dus ook niet op een plek met optimaal geluid, was jammer. Erg mijn best moeten doen wat nr's te herkennen, Jammer idd dat ze weinig van nattestid speelden. Toch heb ik me vermaakt, volgende keer zie ik taake liever ergens met meer ruimte of minder mensen 

http://www.last.fm/user/DoranS/
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- grafdelver
- Blood&Ashes
- Krimhild
- Altijd welkom
Nouja, volgens mij vind het publiek het meestal ook niet erg (want die moeten inderdaad maar tegen een stootje kunnen). In dit geval wijst Dimas erop dat het niet 'bijster intelligent' van de zangert was om in duitsland te gaan provoceren. Is misschien wat voor te zeggen..Blood&Ashes schreef:Ik vind dit gedoe toch zo'n enorm gezeik. Je zou toch denken dat een black metalpubliek wel iets meer gewend is, ook al doet hij zo'n actie in Duitsland. Als je niet tegen provocaties kan moet je maar naar een Vengaboys concert gaan en je gaan afvragen of black metal wel iets voor jou is.
Verder ben ik het totaal met je eens.
Vengaboys luisteren doen we toch wel! ^^
Mediteren kun je leren!
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Blood&Ashes
Mijn post was niet zozeer een reactie op Dimas, als wel een algemene opmerking.Krimhild schreef:In dit geval wijst Dimas erop dat het niet 'bijster intelligent' van de zangert was om in duitsland te gaan provoceren. Is misschien wat voor te zeggen..
Ook in Duitsland vind ik dit soort reacties zeer overdreven. Bij extreme muziekgenres zoals black metal heb je natuurlijk van dit soort uitingen. Tot op een zekere hoogte past dat bij de muziek en dat hoor je als bezoeker van zo'n concert te weten en dat heb je dan te accepteren, vind ik. Anders kan je beter een ander concert bezoeken.
In het geval van Taake was het gebruik van de swastika natuurlijk wel misplaats, omdat nazisme (als dat was wat hij ermee uit wilde beelden) als thema niet in de teksten gebruikt wordt, maar dat zou niet uit moeten maken voor de reacties.
Koldbrann heeft mij inderdaad ook erg positief verrast. Ik was in eerste instantie niet bekend met deze band.Cranial schreef:het was erg leuk gisteren @ baroeg !!![]()
kheb genoten van alle bands,vooral koldbrann heeft me aangenaam verrast..toppunt van de avond ,OVERLOPEN worden in de pitt die ineens achter me ontstond,tegenslag van de avond: De wel erg Korte Setlijst van Taake