Taake in de goudvishal!

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Korefuji
Grote boze forum moddereter
Berichten: 5881
Lid geworden op: za jul 27, 2002 12:39 pm
Locatie: Bij Haarlem

Bericht door Korefuji » vr mar 30, 2007 12:00 pm

Cranial schreef:het was erg leuk gisteren @ baroeg !! :D
kheb genoten van alle bands,vooral koldbrann heeft me aangenaam verrast..toppunt van de avond ,OVERLOPEN worden in de pitt die ineens achter me ontstond :mrgreen: ,tegenslag van de avond: De wel erg Korte Setlijst van Taake :cry:
Taake heb ik net moeten missen...(wanneer gooien ze nu eens Haarlem op het nachtnet..grmbl) maar urgehal en koldbrann klonken goed.
Ik zag graaf geloof ik nog even in een flits voorbij gaan....voor de rest geen mf'ers gezien (die ik van gezicht ken) :(
Laatst gewijzigd door Korefuji op vr mar 30, 2007 12:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.

- Groucho Marx

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » vr mar 30, 2007 12:17 pm

Korefuji schreef:[..]


Taake heb ik net moeten missen...(wanneer gooien ze nu eens Haarlem op het nachtnet..grmbl) maar urgehal en koldbrann klonken goed.
Ik zag graaf nog even voorbij gaan...maar volgens mij herkende zij mij niet meer! :P
Hee, nee, ik heb je idd OF niet gezien OF niet herkend.
De volgende keer moet je me gewoon een trap onder de reet geven. Werkt altijd.

Voor de rest same here. Taake helaas niet gezien omdat ze een stuk later dan gepland begonnen. Urgehal vond ik wel lollig en Koldbrann was echt geweldig.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Korefuji
Grote boze forum moddereter
Berichten: 5881
Lid geworden op: za jul 27, 2002 12:39 pm
Locatie: Bij Haarlem

Bericht door Korefuji » vr mar 30, 2007 12:21 pm

Gr. Dracula schreef:[..]


Hee, nee, ik heb je idd OF niet gezien OF niet herkend.
De volgende keer moet je me gewoon een trap onder de reet geven. Werkt altijd.

Voor de rest same here. Taake helaas niet gezien omdat ze een stuk later dan gepland begonnen. Urgehal vond ik wel lollig en Koldbrann was echt geweldig.
Trap onder je reet...bij een meisje...met kisten...straks krijg ik de hele Baroeg daardoor op mijn dak! Maar is goed...volgende keer als ik je zie: schop onder je reet...daarna hallo zeggen! ;)

Ja...Koldbrann was idd retegaaf...viel me nog mee dat er geen pit ontstond...had het echt wel verwacht!
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.

- Groucho Marx

Gebruikersavatar
Gr. Dracula
Lult over cdtjes
Berichten: 5046
Lid geworden op: do apr 03, 2003 10:11 am

Bericht door Gr. Dracula » vr mar 30, 2007 12:29 pm

Korefuji schreef:[..]


Trap onder je reet...bij een meisje...met kisten...straks krijg ik de hele Baroeg daardoor op mijn dak! Maar is goed...volgende keer als ik je zie: schop onder je reet...daarna hallo zeggen! ;)

Ja...Koldbrann was idd retegaaf...viel me nog mee dat er geen pit ontstond...had het echt wel verwacht!
Nou, je kan natuurlijk ook gewoon hallo zeggen VOORdat je besluit te trappen.
Of roepen: "eej, jij, ik krijg nog muffins van je!" :P

En dan denk ik, als ik je hoor: "heeej...wie gaat er hier muffins trakteren? Ik lust er ook wel eentje." En dan kijk ik rond in de hoop dat ik iemand zie reageren.

Tijdens de laatste nummers van Koldbrann waren er toch wel een paar stuiterballtjes vooraan hoor. Geen noemenswaardige pit, maar er was wel beweging.

Overigens vind ik blackmetal geen pitmuziek.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Gebruikersavatar
Korefuji
Grote boze forum moddereter
Berichten: 5881
Lid geworden op: za jul 27, 2002 12:39 pm
Locatie: Bij Haarlem

Bericht door Korefuji » vr mar 30, 2007 12:36 pm

Gr. Dracula schreef:[..]


Nou, je kan natuurlijk ook gewoon hallo zeggen VOORdat je besluit te trappen.
Of roepen: "eej, jij, ik krijg nog muffins van je!" :P

En dan denk ik, als ik je hoor: "heeej...wie gaat er hier muffins trakteren? Ik lust er ook wel eentje." En dan kijk ik rond in de hoop dat ik iemand zie reageren.
Oehhh...muffins, da's waar ook ja! Wow...helemaal vergeten, goed dat je me daar aan herinnert! Voor het volgende concert hou ik je daar aan hoor! ;)

Overigens vind ik blackmetal geen pitmuziek.
True...maar er zaten een paar stukken in een aantal nummers waarvan ik in het ritme toch wel zoiets had van: "dat klinkt als de tijd voor een pit".

Ah well, i'm just a sucker for it, i guess! :P
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.

- Groucho Marx

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » vr mar 30, 2007 1:08 pm

Koldbrann was zeker vet ! :D
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » vr mar 30, 2007 3:15 pm

Nog iets gedaan ivm het laatste optreden?

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » vr mar 30, 2007 4:30 pm

nee,niet echt,behalve het dak eraf :wink:
Tullepetoanum Metallius

Gebruikersavatar
Taart
Berichten: 1589
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 8:32 pm
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Taart » vr mar 30, 2007 4:57 pm

Het is was echt heel tof, vooral toen bij het derde nummer van Taake een paar gasten uit Koldbrann en Urgehal het podium op kwamen om ook even mee te doen, dat was echt een totale chaos, heerlijk. Urgehal en Koldbrann hebben mij ook erg aangenaam verrast, was nog niet bekend met beide bands, heb aan einde van de avond dan ook een Urgehal cdtje aangeschaft.
[url]http://www.recordnerd.com/lists/Nasgrath/[/url]
[url]http://www.myspace.com/christianjuntunen[/url]

[url=http://www.last.fm/user/Nasgrath/?chartstyle=SilverWeekly][img]http://imagegen.last.fm/SilverWeekly/artists/Nasgrath.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Flip
Berichten: 1219
Lid geworden op: vr jun 10, 2005 12:45 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Flip » vr mar 30, 2007 5:08 pm

Ook ff in de baroeg geweest, kende de bands niet.. werdt uitgenodigd door een vriendin. Moet zeggen dat de muziek mij heel erg goed beviel. Ik heb me gister goed vermaakt.
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x2/redgothic.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Ravenous
Berichten: 183
Lid geworden op: za feb 12, 2005 11:07 pm
Locatie: Rena, Noorwegen

Bericht door Ravenous » vr mar 30, 2007 9:49 pm

Heb het gister ook best naar mijn zin gehad. Vooral Koldbrann speelde erg goed, en Urgehal was een fijne verassing, op cd vind ik het niet zo speciaal, maar live was het zeer goed te pruimen.
Tsja, Taake, ik weet niet of het lag aan het feit dat ik om kwart voor vijf 's ochtends uit bed was gekomen en daarna 12 uur had gewerkt, of dat het toch echt aan het geluid lag, maar op een gegeven moment ben ik de zaal maar uitgevlucht. Ik miste in de toch al vreselijk korte setlist wel wat nummers van Nattestid en Bjoergvin.
Al met al wel genoten van een heerlijke pot herrie.

Plaats reactie