Via de website van Cold Spring Records geloof ik.Othrys schreef:[..]
Oftewel hoe kun je met zoveel mogelijk woorden zo weinig mogelijk zeggen. Dit is een behoorlijk nutteloze recensie; afgezien van het feit dat de schrijver blijkbaar wel een stijve krijgt van dit album steek ik er weinig van op.
Staan er ergens samples online?
Black Metal
- Draconian
- Lult over cdtjes
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- XnegativeX
- Contacteer:
De beste stuurlui natuurlijk...Othrys schreef:[..]
Oftewel hoe kun je met zoveel mogelijk woorden zo weinig mogelijk zeggen. Dit is een behoorlijk nutteloze recensie; afgezien van het feit dat de schrijver blijkbaar wel een stijve krijgt van dit album steek ik er weinig van op.
Staan er ergens samples online?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
-
Zozo, de nieuwe Angantyr (Haevn) klinkt erg goed!
Dit wordt een van de beste black metal releases van het jaar.
Beluister Danermorted hier
Ik moet wel zeggen dat ik niet echt bekend met het oude werk.
Maar nummers die ik gehoord heb klonken in ieder geval wel interessant.
Dit wordt een van de beste black metal releases van het jaar.
Beluister Danermorted hier
Ik moet wel zeggen dat ik niet echt bekend met het oude werk.
Maar nummers die ik gehoord heb klonken in ieder geval wel interessant.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]
Ah, vertrouwde Angantyr klanken zo te horen, met net wat meer ruimte op de achtergrond voor een epische nasmaak. Tenminste, ik hoor wat lichte synths, daar wordt het net iets minder 'compact' van. En dat mag ook wel, want moet je die tracklist zien:
1. Et Varsel Om Død 08:07
2. Thulens Ord 08:17
3. Baghold 08:52
4. Tågefolket 11:29
5. Danemordet 07:42
6. Fødslen Og Byttet 09:52
7. Blod For Blod, Liv For Liv 17:13
Tyfus hee, dit is nog het kortste nummer? Gaat dat wel werken met deze muziek? Bij bands als The Ruins of Beverast heb ik er geen problemen mee, maar dit is toch andere koek.
Tyfus hee, dit is nog het kortste nummer? Gaat dat wel werken met deze muziek? Bij bands als The Ruins of Beverast heb ik er geen problemen mee, maar dit is toch andere koek.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
-
Vrij lange nummers inderdaad, maar mij gaat het in ieder geval niet vervelen. Make A Change...Kill Yourself, een zijproject van de man achter Angantyr vind ik trouwens ook wel interessant. De s/t daarvan bevat vier lange, depressieve midtempo nummers met wat hypnotizerende riffs...klinkt erg goed allemaal. Nog een ander zijproject, Holmgang, doet me echter helemaal niks.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]
Tågefolket vind ik toch wel zijn beste project.Baldurs Tod schreef:Vrij lange nummers inderdaad, maar mij gaat het in ieder geval niet vervelen. Make A Change...Kill Yourself, een zijproject van de man achter Angantyr vind ik trouwens ook wel interessant. De s/t daarvan bevat vier lange, depressieve midtempo nummers met wat hypnotizerende riffs...klinkt erg goed allemaal. Nog een ander zijproject, Holmgang, doet me echter helemaal niks.
[quote="KoenM"][..]
Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.
Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
- Audiophile
Net even gedownload, moest ik ooit nog eens doen! Geweldig dit! Dit kan ik zeker goed trekken. I Shalt Become is trouwens ook wel meer mijn ding... Meer aanraders in deze stroming?Baldurs Tod schreef:Vrij lange nummers inderdaad, maar mij gaat het in ieder geval niet vervelen. Make A Change...Kill Yourself, een zijproject van de man achter Angantyr vind ik trouwens ook wel interessant. De s/t daarvan bevat vier lange, depressieve midtempo nummers met wat hypnotizerende riffs...klinkt erg goed allemaal. Nog een ander zijproject, Holmgang, doet me echter helemaal niks.
[quote="Black No. 1"][..]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]
Hoe geweldig ik Kampen Fortsaetter ook vond, bij Sejr sloeg al gauw de verveling toe. Op Solverpilens Kald en het titelnummer na deed het me weinig. Afgaande op de sample ben ik nog niet overtuigd dat het er met nummers rond de 10 minuten (en meer) beter op wordt, maar we zullen zien als het hele album uit is.Meltdown schreef:Ah, vertrouwde Angantyr klanken zo te horen, met net wat meer ruimte op de achtergrond voor een epische nasmaak. Tenminste, ik hoor wat lichte synths, daar wordt het net iets minder 'compact' van. En dat mag ook wel, want moet je die tracklist zien:
The True North, Strong and Free
Ik heb gisteren een nummertje van 'Kampnen Forsaetter' beluisterd en dat klonk toch verbazing wekkend goed. Eens aanschaffen dat ding.Meltdown schreef:Ook best te pruimen, ja, heb die Lad Asketid Begynde 7" nog altijd in de kast staan. Bijster veel verschil met Angantyr rond Kampen Forsaetter hoor ik er alleen niet in.
Maar ach, twee goede nummers zijn twee goede nummers.
[quote="KoenM"][..]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Met je snor!
Godver.[/quote]
Oprecht, dat vind ik één van de beste Black Metal platen vanaf 2000. Niet alleen zijn de composities constant sterk, het album voelt vooral 'af', zelfs wel wat verhalend, terwijl dat niet eens per se zo hoeft te zijn want ik versta er geen zak van. Gezien de tekstuele inhoud van Angantyr gok ik iig op Denen versus veroveringszuchtige Christenen uit het oosten die al een gezonde vinger in de pap gekregen hebben, klassiek materiaal. En ik weet ook wat Sejr vooral mist ten opzichte van Kampen Forsaetter: afwisseling.
Kampen weet daar namelijk meesterlijk mee om te gaan. Laat ik het eens doorlopen. Het album begint met een langzaam opbouwend stuk pianowerk, traag, aangevuld door een jankende gitaar, waarna het volgende nummer aanvankelijk gewoon verder gaat op dezelfde melodielijn maar dan volledig als Black Metal, een overgang die perfekt werkt en meteen al het idee van een omvattend geheel geeft i.p.v een verzameling nummertjes. Hierop volgen een slepender stuk Black en een Filosofem-achtige drone track die nogal symbolisch gezien een laagtepunt in het draaien van de locomotief vormt en na afloop (zoals te verwachten) opgevolgd wordt door Black die het gaspedaal weer intrapt, maar niet voordat er eerst weer voorzichtig opgebouwd is vanuit een heerlijk donker stuk piano en keys dat zo op een album van Devil Doll had kunnen staan. Dit soort kleine zorgvuldigheden maken Kampen Forsaetter als album een lopend geheel dat niet vaak zijn gelijke hoeft te erkennen.
En dat is meteen waar Sejr de mist in gaat. Na een kleine introductie blijft het maar doorstampen zonder een keer gas terug te nemen. Sommige bands zijn daar bij gebaat, voor Angantyr is het dodelijk. De nummers zijn op zichzelf oké, maar zonder afwisseling wordt het na een tijdje zo godsgruwelijk saai... Hopelijk gebeurd er op Haevn niet hetzelfde, maar de lengte van ieder nummer doet me het ergste vermoeden, aangezien ook dit een paar nummers op Sejr al dwarszat...
Terug naar Kampen Forsaetter: Het laatste Black Metal nummer volgt, de snelste van het stel. Ledematen vliegen in het rond. Nu komt het album tot een abrupte stop en verrast met een best wel unieke afbouw: een instrumentaal, geschreven rond één enkele tragische riff. En die gaat je bijblijven. Hoeveel woorden er onuitgesproken verteld kunnen worden met één gitaarlijn en wat ondersteunend drumwerk, het zou je verdomme verbazen. Na het voortstuwende hoogtepunt van het vorige nummer is er namelijk zege. Jehova verliest, zijn leger ligt verspreidt op zwartgeblakerde grond. De kathedraal brandt als een maleier en stort uiteindelijk kreunend naar de grond in een vlammenzee op het moment dat de gitaar langzaam zijn laatste adem uitblaast. Puin en as blijven over, neergezet door de synth die nog even de teugels overneemt na al een tijdje subtiel op de achtergrond te zijn gebleven. Knap, heel knap.
Ynleborgaz zet een dosis ijzig verbitterde Black Metal neer met een soort neo-klassieke manier van schrijven, zonder over de top te gaan. Fantasievol en met een duidelijk idee erachter. Het blaast je niet omver met razende blastbeats, tien lagen muziek over elkaar of epische koorzang zoals je dat tegenwoordig wel eens op hoort duiken, maar maakt op een meer bescheiden, spartaanse manier toch een hoop vergelijkbare indruk. Een aanrader, en een grimmige.
Zoek trouwens als het kan vooral naar de LP uitgave op Blut & Eisen, die een derde Black Metal nummer voor Intethedens Larm (dat Drone nummer) heeft staan, wat in mijn ogen de balans tussen de Black en de andere invloeden wat rechter trekt.
Kampen weet daar namelijk meesterlijk mee om te gaan. Laat ik het eens doorlopen. Het album begint met een langzaam opbouwend stuk pianowerk, traag, aangevuld door een jankende gitaar, waarna het volgende nummer aanvankelijk gewoon verder gaat op dezelfde melodielijn maar dan volledig als Black Metal, een overgang die perfekt werkt en meteen al het idee van een omvattend geheel geeft i.p.v een verzameling nummertjes. Hierop volgen een slepender stuk Black en een Filosofem-achtige drone track die nogal symbolisch gezien een laagtepunt in het draaien van de locomotief vormt en na afloop (zoals te verwachten) opgevolgd wordt door Black die het gaspedaal weer intrapt, maar niet voordat er eerst weer voorzichtig opgebouwd is vanuit een heerlijk donker stuk piano en keys dat zo op een album van Devil Doll had kunnen staan. Dit soort kleine zorgvuldigheden maken Kampen Forsaetter als album een lopend geheel dat niet vaak zijn gelijke hoeft te erkennen.
En dat is meteen waar Sejr de mist in gaat. Na een kleine introductie blijft het maar doorstampen zonder een keer gas terug te nemen. Sommige bands zijn daar bij gebaat, voor Angantyr is het dodelijk. De nummers zijn op zichzelf oké, maar zonder afwisseling wordt het na een tijdje zo godsgruwelijk saai... Hopelijk gebeurd er op Haevn niet hetzelfde, maar de lengte van ieder nummer doet me het ergste vermoeden, aangezien ook dit een paar nummers op Sejr al dwarszat...
Terug naar Kampen Forsaetter: Het laatste Black Metal nummer volgt, de snelste van het stel. Ledematen vliegen in het rond. Nu komt het album tot een abrupte stop en verrast met een best wel unieke afbouw: een instrumentaal, geschreven rond één enkele tragische riff. En die gaat je bijblijven. Hoeveel woorden er onuitgesproken verteld kunnen worden met één gitaarlijn en wat ondersteunend drumwerk, het zou je verdomme verbazen. Na het voortstuwende hoogtepunt van het vorige nummer is er namelijk zege. Jehova verliest, zijn leger ligt verspreidt op zwartgeblakerde grond. De kathedraal brandt als een maleier en stort uiteindelijk kreunend naar de grond in een vlammenzee op het moment dat de gitaar langzaam zijn laatste adem uitblaast. Puin en as blijven over, neergezet door de synth die nog even de teugels overneemt na al een tijdje subtiel op de achtergrond te zijn gebleven. Knap, heel knap.
Ynleborgaz zet een dosis ijzig verbitterde Black Metal neer met een soort neo-klassieke manier van schrijven, zonder over de top te gaan. Fantasievol en met een duidelijk idee erachter. Het blaast je niet omver met razende blastbeats, tien lagen muziek over elkaar of epische koorzang zoals je dat tegenwoordig wel eens op hoort duiken, maar maakt op een meer bescheiden, spartaanse manier toch een hoop vergelijkbare indruk. Een aanrader, en een grimmige.
Zoek trouwens als het kan vooral naar de LP uitgave op Blut & Eisen, die een derde Black Metal nummer voor Intethedens Larm (dat Drone nummer) heeft staan, wat in mijn ogen de balans tussen de Black en de andere invloeden wat rechter trekt.
Laatst gewijzigd door Meltdown op vr apr 06, 2007 8:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Blood&Ashes
Er staat een sample van Verdunkeln's nieuwe album Einblick In Den Qualenfall online.
http://www.van-gbr.de/Dateien/Verdunkeln%20-%20Die%20Saat%20Der%20Klinge.mp3
Heel anders dan het vorige album, maar je hoort toch duidelijk dat het Verdunkeln is. 't Wordt vast weer een topper.
Heel anders dan het vorige album, maar je hoort toch duidelijk dat het Verdunkeln is. 't Wordt vast weer een topper.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Nou, ik heb Kampen Forsatter enige tijd terug voor een paar euro aangeschaft, maar ik ben er toch niet zo van onder de indruk. Vooral dat 10-minuten durende keyboardnummer gaat me zwaar vervelen. Bovendien is de productie nogal wisselvallig. Nee, voor zover ik me herinner vond ik alleen het vierde nummer écht goed.Meltdown schreef:DUS.
Over Angantyr deel ik Meltdown zijn mening wel zo'n beetje (stuk vluchtig doorgelezen). Kampen Fortsaetter vind ik, op het ambient nummer na, vrijwel perfect maar Sejr heb ik misschien 5 keer gedraaid en ik herinner me er ook bar weinig van.
Het is ook alweer een jaar geleden dat ik Kampen Fortsaetter gedraaid heb maar ik weet nog precies wanneer, hoe en wat. Misschien zegt dat ook wel wat.
Waarschijnlijk moet ik er even aan moet wennen, de potentie is er in ieder geval wel.
Het is ook alweer een jaar geleden dat ik Kampen Fortsaetter gedraaid heb maar ik weet nog precies wanneer, hoe en wat. Misschien zegt dat ook wel wat.
Anders inderdaad. Ik mis het verotte geluid van het album eerlijk gezegd een beetje, al hoopte ik wel op een beter productie. Op deze manier heeft het wel iets industrial achtigs, op eenzelfde manier als TRoB dat af en toe heeft op het laatste album.Blood&Ashes schreef:Er staat een sample van Verdunkeln's nieuwe album Einblick In Den Qualenfall online.
http://www.van-gbr.de/Dateien/Verdunkel ... Klinge.mp3
Heel anders dan het vorige album, maar je hoort toch duidelijk dat het Verdunkeln is. 't Wordt vast weer een topper
Waarschijnlijk moet ik er even aan moet wennen, de potentie is er in ieder geval wel.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Ik ook, en het maakt me normaal gesproken ook niet uit als een album een beetje een brakke productie heeft. Als het maar een consequent brakke productie is. Wat ik zo irritant vind, is dat de nummers onderling gewoon verschillend klinken qua productie. Dat komt erg goedkoop over. Maargoed, genoeg gezeikt.Meltdown schreef:Ik kon er eigenlijk niet zoveel mee, een tijd geleden. Gek genoeg. Weet ook niet meer waarom. Misschien nog maar eens proberen dan, hmm?
Over die onregelmatige productie op Kampen ben ik het trouwens eens, hoewel ik het tegelijk wel stukken erger heb gehoord.
-
- Contacteer:
Net t nieuwe album gehoord van MARDUK!!

Romans 5:12
Death Through Adam, Life Through Christ
12Therefore, just as sin entered the world through one man, and death through sin, and in this way death came to all men, because all sinned—
Schitterend, dit is voor mij, samen met Watain, wel het topje van de beste Black Metal, vooral de strot van Mortuus.
Grt,
Erwin

Romans 5:12
Death Through Adam, Life Through Christ
12Therefore, just as sin entered the world through one man, and death through sin, and in this way death came to all men, because all sinned—
Schitterend, dit is voor mij, samen met Watain, wel het topje van de beste Black Metal, vooral de strot van Mortuus.
Grt,
Erwin
Laatst gewijzigd door erwin van de beek op za apr 07, 2007 2:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"take out" Islamic holy sites if Muslim fundamentalist terrorists attacked the country with nuclear weapons.
http://www.darkpixels.nl/
http://www.myspace.com/infernalvisuals
http://www.darkpixels.nl/
http://www.myspace.com/infernalvisuals
Het is inderdaad een erg sterk album geworden, wel wat anders maar zeker niet minder. Persoonlijk een van de sterkste Marduk albums sinds de laatste jaren.erwin van de beek schreef:Net t nieuwe album gehoord van MARDUK!!
Grt,
Erwin
Ja, ik begreep dat je dat bedoelde. Aan algehele brakheid ben ik sowieso wel gewend!Draconian schreef:[..]
Ik ook, en het maakt me normaal gesproken ook niet uit als een album een beetje een brakke productie heeft. Als het maar een consequent brakke productie is. Wat ik zo irritant vind, is dat de nummers onderling gewoon verschillend klinken qua productie. Dat komt erg goedkoop over. Maargoed, genoeg gezeikt.

Mij valt het dus ook op, maar ik heb het daarbij meegenomen wel veel erger meegemaakt. Mütiilation's eerste album bijvoorbeeld, dat is een ramp, lijkt wel bijeengeraapt materiaal uit meerdere sessies. Nog steeds een zeer goede plaat, maar dat soort dingen storen inderdaad, hoewel het bij Kampen Forsaetter voor mij niet erg genoeg is om echt ergerlijk te vinden.
- the true Thorko
Heel hoog TRoB ttv UtS gehalte... niks mis mee overigens.Blood&Ashes schreef:Er staat een sample van Verdunkeln's nieuwe album Einblick In Den Qualenfall online.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
- Blood&Ashes
- the true Thorko
Ik vind het verrekte veel op 'The Mine' lijken...Blood&Ashes schreef:Vind je? Ik vind het er weinig overeenkomsten mee hebben. Ik hoor een paar kleine dingetjes die wel iets weg hebben van UtS, maar voor de rest vind ik het toch heel anders.
I'm not sick... I'm evil!
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
De laatste tijd eigenlijk maar weinig black metal gedraaid, maar zojuist maar weer eens Goatcraft Torment van Urgehal uit de kast gepakt.
Die plaat rost nog altijd wel de tarrels uit je bilnaad. Heerlijk up-tempo werk met goed geplaatste vertragingen. Het spel is netjes en rauw en de productie is prettig passend.
Zo hoort het ook. De rockende groovende basis gaat er hier uiteraard ook wel in.
Die plaat rost nog altijd wel de tarrels uit je bilnaad. Heerlijk up-tempo werk met goed geplaatste vertragingen. Het spel is netjes en rauw en de productie is prettig passend.
Zo hoort het ook. De rockende groovende basis gaat er hier uiteraard ook wel in.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Zo, Silencer komt weer eens voorbij op een shuffle. Klinkt toch weer behoorlijk angstaanjagend, depressief en indrukwekkend als je het poos niet heb geluisterd. Brr, geniaal.
Ik snap best dat je hier als labiel gothic meisje zelfmoord van pleegt ja, hehe.
Ik snap best dat je hier als labiel gothic meisje zelfmoord van pleegt ja, hehe.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
ken de band niet, maar zit nu ook een paar nummertjes te luisteren en het klinkt inderdaad behoorlijk luguber. Ik mag dit wel.Amibor schreef:Zo, Silencer komt weer eens voorbij op een shuffle. Klinkt toch weer behoorlijk angstaanjagend, depressief en indrukwekkend als je het poos niet heb geluisterd. Brr, geniaal.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Iedere keer als ik die naam voorbij zie komen, denk ik bij mezelf: o ja, dit moet ik nog eens luisteren. Dus ook nu. Linkje, iemand?Amibor schreef:Zo, Silencer komt weer eens voorbij op een shuffle. Klinkt toch weer behoorlijk angstaanjagend, depressief en indrukwekkend als je het poos niet heb geluisterd. Brr, geniaal.
Over goede black metal gesproken: zojuist heb ik Hrimthursum van Necrophobic nog maar eens opgezet. Wát een album blijft dat toch! Twaalf meesterwerkjes gegoten in een loepzuivere productie.
http://www.myspace.com/silencersweDraconian schreef:[..]
Iedere keer als ik die naam voorbij zie komen, denk ik bij mezelf: o ja, dit moet ik nog eens luisteren. Dus ook nu. Linkje, iemand?
Raar is dat toch. Men loopt weg met dat album en ik vind er werkelijk geen ruk aan. Hoe moet ik het noemen? "Gewoon"? "Voorspelbaar"? Het heeft mij een te groot 'ja, nu weet ik het wel weer' gehalte.Draconian schreef:
Over goede black metal gesproken: zojuist heb ik Hrimthursum van Necrophobic nog maar eens opgezet. Wát een album blijft dat toch! Twaalf meesterwerkjes gegoten in een loepzuivere productie.
Kop dicht, Thorko
Het album recent binnengehaald, en het rost behoorlijk. Een van de weinige huidige moonfog releases die niet dat typische moonfog black´n roll geluid heeft, maar gewoon lekker doorragt. Industriele elementen zijn toch wel iets minder dan bij 666 International, en daar is niets verkeerds aan. Deze plaat zou wel eens hoog in mijn jaarlijst kunnen eindigen.
Het is overigens Dodheimsgard

een haiku is een
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
Iemand het album van Vehementer Nos al beluisterd? wat een heerlijke plaat. muzikaal zit het ergens tussen Crystalium en Deathspell Omega in, met wat klassieke invloeden.
http://www.myspace.com/vehementernos
http://www.myspace.com/vehementernos
- Draconian
- Lult over cdtjes
Het album is misschien 'gewoon' in de zin dat het niet veel moeite kost om in de muziek te komen. Maar ik vind ieder nummer op dat album echt geweldig in elkaar zitten. Voorspelbaar vind ik Hrimthursum eigenlijk helemaal niet, zeker niet vergeleken met de honderden Darkthrone-kopieën die er rond lopen.Plaag schreef:[..]
Raar is dat toch. Men loopt weg met dat album en ik vind er werkelijk geen ruk aan. Hoe moet ik het noemen? "Gewoon"? "Voorspelbaar"? Het heeft mij een te groot 'ja, nu weet ik het wel weer' gehalte.
Wat vind je dan eigenlijk van Armada van Keep of Kalessin? Ik vind die twee albums eigenlijk qua stijl en uitvoering dicht bij elkaar liggen, hoewel KoK iets agressiever overkomt.
De spijker op zijn kop: ook mijn ding niet. Ik vind de boel veel te steriel.Draconian schreef:[..]
Het album is misschien 'gewoon' in de zin dat het niet veel moeite kost om in de muziek te komen. Maar ik vind ieder nummer op dat album echt geweldig in elkaar zitten. Voorspelbaar vind ik Hrimthursum eigenlijk helemaal niet, zeker niet vergeleken met de honderden Darkthrone-kopieën die er rond lopen.
Wat vind je dan eigenlijk van Armada van Keep of Kalessin? Ik vind die twee albums eigenlijk qua stijl en uitvoering dicht bij elkaar liggen, hoewel KoK iets agressiever overkomt.
Kop dicht, Thorko
-
Ik kwam Dark Tribe laatst eens tegen. De samples die ik hoorde van 'In jeraspunta - Die Rückkehr der tollwütigen Bestie' klonken erg interessant. Hysterisch, apart...zeker geen standaard band. Eens kijken of ik dat album ergens kan vinden.
Samples:
http://www.blackhate.de/download/index. ... ample1.mp3
http://www.blackhate.de/download/index. ... ample2.mp3
Edit: Hmm, werkt niet. Je kan ze in ieder geval downloaden vanaf www.darktribe.de
Samples:
http://www.blackhate.de/download/index. ... ample1.mp3
http://www.blackhate.de/download/index. ... ample2.mp3
Edit: Hmm, werkt niet. Je kan ze in ieder geval downloaden vanaf www.darktribe.de
- Blood&Ashes
Vooral In Jeraspunta vind ik een erg geslaagd album. Ik kan er ook niet elke dag naar luisteren en moet er een beetje voor in de stemming zijn maar als alles klopt dan past ook dat album er perfect bij. Enorm hysterisch en uitputtend om naar te luisteren en zeker een aanrader als de samples je aanstaan.
Geboren... heb ik ook maar die is een stuk minder. Verder heb ik niet echt behoefte aan iets anders dan Jeraspunta omdat ik er niet zoveel naar luister.
Geboren... heb ik ook maar die is een stuk minder. Verder heb ik niet echt behoefte aan iets anders dan Jeraspunta omdat ik er niet zoveel naar luister.
- Scream filled Silence
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik luister de laatste tijd weer veel naar Reinigende feuer van Orlog. Verdomme wat een gaaf album is dat toch! Die gasten hebben hier ook veel te weinig aandacht gehad. Het doet me wat denken aan een kruising tussen Marduk, Dissection en Abigor. Niet de minsten zou ik zo zeggen. Iedereen die eens de kans heeft moet Orlog zeker eens checken.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Blood&Ashes
Oké.XnegativeX schreef:Ik luister de laatste tijd weer veel naar Reinigende feuer van Orlog. Verdomme wat een gaaf album is dat toch! Die gasten hebben hier ook veel te weinig aandacht gehad. Het doet me wat denken aan een kruising tussen Marduk, Dissection en Abigor. Niet de minsten zou ik zo zeggen. Iedereen die eens de kans heeft moet Orlog zeker eens checken.
Ik heb dat album al verschillende keren gedownload, maar telkens gooi ik het weer weg omdat ik er iets over lees wat me niet aanstaat. Nu toch maar eens proberen.

- XnegativeX
- Contacteer:
-
- Blood&Ashes
Schatten klinkt erg gaaf. Als dit tekenend is voor de rest van het album ga ik hier van genieten.XnegativeX schreef:Als je van een partij razende black metal houdt die ook gevoel voor melodie en sfeer heeft en als je ook niet schrikt van een heldere productie...dan mag je die MP3's zeker niet weggooien.
:edit:
Mein Thron klinkt zo op het eerste gehoord nog beter. Iets waanzinniger. Waarom heb ik dit niet eerder gehoord...