LAAZ ROCKIT SHOWS IN EUROPE APRIL 2007
Body: LAAZ ROCKIT WILL BE PLAYING THREE SHOWS IN EUPORE IN APRIL 2007
We will be appearing in Eindhoven Holland on April 13th at the new
Dynamo Club
Lauda-Königshofen Germany April 14th at the (Keep It True VIII) festival
at the Tauberfrankenhalle
Belgium April 15th at the - Eeklo, BEL at the CC De Herbakker
THRASH TILL DEATH!!!! SEE YOU THERE!!
laaz rockit, 13 april in dynamo
laaz rockit, 13 april in dynamo
- KoenM
- Contacteer:
Ik ben ook aanwezig in Eeklo, heb daar hele zwik familie wonen, dus kan nog drinken ook.
Facebook band
The end is not the end you see - it's just the recognition of a memory
Last.fm profiel
Last.fm profiel
- AltarOfSacrifice
- Contacteer:
- Bestial Lust
- Contacteer:
- Sargatanas
- Eru Iluvatar
Re: laaz rockit, 13 april in dynamo
Present!!valkyrian schreef:LAAZ ROCKIT SHOWS IN EUROPE APRIL 2007
Body: LAAZ ROCKIT WILL BE PLAYING THREE SHOWS IN EUPORE IN APRIL 2007
We will be appearing in Eindhoven Holland on April 13th at the new
Dynamo Club
Lauda-Königshofen Germany April 14th at the (Keep It True VIII) festival
at the Tauberfrankenhalle
Belgium April 15th at the - Eeklo, BEL at the CC De Herbakker
THRASH TILL DEATH!!!! SEE YOU THERE!!
Conrad Hultermans,
http://www.conradhultermans.com
http://www.myspace.com/conradhultermans
http://www.myspace.com/xtinxion
http://www.huubboel.nl
[img]http://i4.photobucket.com/albums/y131/Ratje/Bo_EL_bannermc7.gif[/img]
http://www.conradhultermans.com
http://www.myspace.com/conradhultermans
http://www.myspace.com/xtinxion
http://www.huubboel.nl
[img]http://i4.photobucket.com/albums/y131/Ratje/Bo_EL_bannermc7.gif[/img]
- Municipal Beeste
- The Horseman
Wellicht nog aanwezig in Eindhoven Rock City, als ik kan blijven tukken bij een kameraad in Den Bosch. Want ik zag dat de laatste trein naar Nijmegen om half twaalf vertrekt en ik vrees dat Lääz Rockit rond die tijd nog steeds aan het 'thrashen' is. Het is dus nog even afwachten.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
Ist schön.
Zijn er geheel toevallig ook mensen die vanuit deze richting (Arnhem, Nijmegen, etc) met de auto gaan, waar eventueel nog een plaatsje voor de terugreis beschikbaar is? Dan houd ik me aanbevolen, aangezien voortijding weggaan voor negers is.
Zijn er geheel toevallig ook mensen die vanuit deze richting (Arnhem, Nijmegen, etc) met de auto gaan, waar eventueel nog een plaatsje voor de terugreis beschikbaar is? Dan houd ik me aanbevolen, aangezien voortijding weggaan voor negers is.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
- KoenM
- Contacteer:
Ik heb intussen m'n kaartje voor Eeklo. Ben benieuwd.
Facebook band
Last.fm profiel
Last.fm profiel
- Eru Iluvatar
Ik ben wel van plan hier naar toe te gaan, alleen ben ik er nog niet zeker van of ik ook daadwerkelijk aanwezig zal zijn in Eindhoven, ligt aan een aantal factoren.
Ik hoop in ieder geval wel aanwezig te zijn, gezien ik mezelf zie als een groot fan van Laaz Rockit, in mijn oren één van de beste Bay Area Thrash/US Power Metal-bands, zeker live. Op Dynamo 2005 waren ze fantastisch en een herhaling van dat succes zou ik graag willen bijwonen.
Ik hoop in ieder geval wel aanwezig te zijn, gezien ik mezelf zie als een groot fan van Laaz Rockit, in mijn oren één van de beste Bay Area Thrash/US Power Metal-bands, zeker live. Op Dynamo 2005 waren ze fantastisch en een herhaling van dat succes zou ik graag willen bijwonen.
- The Horseman
Woei, ik ben aanstaande vrijdag, tot mijn grote plezier, aanwezig in de Dynamo. Dat wordt een avondje klassiekers meebrullen, de nek tergen en wellicht even een fatsoenlijke mosh. Ik heb in ieder geval al zin in mijn tweede keer Laaz Rockit.
Ha, heb ik daar toch mooi even de auto geregeld, dus ik ga geen minuut missen! Ik heb de zaal al gemailt voor wat info over parkeergelegenheid daar, maar nog niets van gehoord. Iemand die me dat kan vertellen?
Oh, After All klinkt behoorlijk gaaf overigens, ik luister er zojuist even naar, maar dat is zeker niet verkeerd.
Oh, After All klinkt behoorlijk gaaf overigens, ik luister er zojuist even naar, maar dat is zeker niet verkeerd.
- The Horseman
Helemaal niet gek inderdaad. Bij deze band loont het zich, afgaande op wat ik nu hoor, zeker om even een blik te gaan werpen. Ik kijk er al naar uit in ieder geval. Van te voren even fijn met een kameraad wat biertjes pakken en dan een heerlijk avondje thrashen.
Niemand ervaring?IROn schreef:Ha, heb ik daar toch mooi even de auto geregeld, dus ik ga geen minuut missen! Ik heb de zaal al gemailt voor wat info over parkeergelegenheid daar, maar nog niets van gehoord. Iemand die me dat kan vertellen?
- Lone Starr
- Lone Starr
- Lone Starr
Toch nog een vraag? Dat adres dat op hun site staat "Catharinaplein 21, 5611DE Eindhoven" is in geen enkele routeplanner te vinden die ik geprobeerd heb (google, route 66). Waar ligt dat cafe ergens? In de buurt van wat?
EDIT: als ik op stratumseind navigeer zal ik er wel uitkomen...zo'n kerk zal wel niet te missen zijn. Toch?
EDIT: als ik op stratumseind navigeer zal ik er wel uitkomen...zo'n kerk zal wel niet te missen zijn. Toch?
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
-
Goed, één ding: als je Eindhoven niet kent: zorg alsjeblieft voor een goede plattegrond of routebeschrijving, want ik ben de hele binnenstad wel drie keer doorgereden. En in de spits is dat geen lolletje.
Duurde even voor ik een parkeerplek had gevonden, ik zag steed wel van die bordjes met parkeergarage, maar kon de daadwerkelijke ingang steeds niet vinden. Uiteindelijk die bij de Bijenkorf wel, maar toen moest ik weer tien minuten lopen. En nog in de verkeerde richting ook.
Toen ik binnenkwam was After All al halverwege haar set, klonk niet verkeerd, al merk ik wel dat als je moderne thrashbands live hoort en je kent er niks van, je er ook weinig uit kunt halen. Dat heb ik althans. Ik vond het op cd beter, maar goed, ik ken er dan ook vrij weinig van. Met de Metal Thrashing Mad-cover maakten ze in elk geval vrienden.
Lääz Rockit daarna, was behoorlijk gaaf. Ik vond het echt heerlijk om naar te kijken, een stel mannen dat er echt zin in had en zich echt amuseerde. Jammer dat dat niet geheel oversloeg naar het publiek, enkel de voorste rijden waren actief. Dat zal ongetwijfeld komen door de gmiddelde leeftijd die nogal hoog lag (Bij de vraag wie er op DOA '88 waren ging de helft van de handen de lucht in). Misschien mede hierdoor was het dat ik mezelf een beetje buiten de doelgroep voelde vallen. De band speelde muzikaal gezien geweldig, en mijn favoriete nummers zijn gelukkig langsgekomen, maar het was toch vooral echt een reunie voor de oude garde. Niets mis mee, maar wat voor hun een fantastisch weerzien was met jeugdgevoelens, was voor mij gewoon een lekker optreden was een goede band. Let wel, teren op oude roem is het zeker niet, want het geheel stond als een huis.
Maar goed, gaaf avondje gehad.
Fire in the hole!!!
Duurde even voor ik een parkeerplek had gevonden, ik zag steed wel van die bordjes met parkeergarage, maar kon de daadwerkelijke ingang steeds niet vinden. Uiteindelijk die bij de Bijenkorf wel, maar toen moest ik weer tien minuten lopen. En nog in de verkeerde richting ook.
Toen ik binnenkwam was After All al halverwege haar set, klonk niet verkeerd, al merk ik wel dat als je moderne thrashbands live hoort en je kent er niks van, je er ook weinig uit kunt halen. Dat heb ik althans. Ik vond het op cd beter, maar goed, ik ken er dan ook vrij weinig van. Met de Metal Thrashing Mad-cover maakten ze in elk geval vrienden.
Lääz Rockit daarna, was behoorlijk gaaf. Ik vond het echt heerlijk om naar te kijken, een stel mannen dat er echt zin in had en zich echt amuseerde. Jammer dat dat niet geheel oversloeg naar het publiek, enkel de voorste rijden waren actief. Dat zal ongetwijfeld komen door de gmiddelde leeftijd die nogal hoog lag (Bij de vraag wie er op DOA '88 waren ging de helft van de handen de lucht in). Misschien mede hierdoor was het dat ik mezelf een beetje buiten de doelgroep voelde vallen. De band speelde muzikaal gezien geweldig, en mijn favoriete nummers zijn gelukkig langsgekomen, maar het was toch vooral echt een reunie voor de oude garde. Niets mis mee, maar wat voor hun een fantastisch weerzien was met jeugdgevoelens, was voor mij gewoon een lekker optreden was een goede band. Let wel, teren op oude roem is het zeker niet, want het geheel stond als een huis.
Maar goed, gaaf avondje gehad.
Fire in the hole!!!
Fantastisch optreden, heb me enorm vermaakt! Ze waren véél strakker dan twee jaar terug. Ik post de setlist voor zover ik hem af heb kunnen zien....Ontbrekende nummers gaarne toegevoegd!
SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!
Fire in the hole
Forced to fight
Prelude
Chasin' Charlie
Backbreaker
Bad blood
Mirror to madness
Euroshima
Leatherface
Last breath
Shot to hell
Say goodbye
City's gonna burn
Leave (nummer van Gack!)
SPOILERS!!!!!!!!!!!
SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!
Fire in the hole
Forced to fight
Prelude
Chasin' Charlie
Backbreaker
Bad blood
Mirror to madness
Euroshima
Leatherface
Last breath
Shot to hell
Say goodbye
City's gonna burn
Leave (nummer van Gack!)
SPOILERS!!!!!!!!!!!
- innuendo
- Lult over cdtjes
Zo, in ieder geval een te gekke avond gehad. Ik kwam een beetje laat binnen, want ik heb After All maar twee of drie nummers zien spelen. Ik moet zeggen dat het niet slecht klonk.
Volgens mij had de dj weinig cd's bij, want ik heb Victim of changes twee keer gehoord en een aantal keer Forbidden (waaronder sowieso twee keer Chalice of blood).
Laaz Rockit was werkelijk te gek! Het was de eerste keer dat ik ze zag. Al vrij vlug heb ik Ernst en zijn bier opgevangen. Ik mocht op de bass van Willy meppen, maar toen ik dat deed besefte ik dat, dat ook op de maat moest gebeuren... En ik heb een plectrum gevangen. Al met al een geweldig concert met ontzettend veel geouwehoer
Na het optreden nog wat met Phill Kettner gesproken en heeft hij een cd gesigneerd. De rest van de band zou rond half 1 in het cafe komen, maar toen vertrok ook de laatste trein.
En ze speelden nog spared from the fire.
Volgens mij had de dj weinig cd's bij, want ik heb Victim of changes twee keer gehoord en een aantal keer Forbidden (waaronder sowieso twee keer Chalice of blood).
Laaz Rockit was werkelijk te gek! Het was de eerste keer dat ik ze zag. Al vrij vlug heb ik Ernst en zijn bier opgevangen. Ik mocht op de bass van Willy meppen, maar toen ik dat deed besefte ik dat, dat ook op de maat moest gebeuren... En ik heb een plectrum gevangen. Al met al een geweldig concert met ontzettend veel geouwehoer
Na het optreden nog wat met Phill Kettner gesproken en heeft hij een cd gesigneerd. De rest van de band zou rond half 1 in het cafe komen, maar toen vertrok ook de laatste trein.
En ze speelden nog spared from the fire.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Lone Starr
Echt super avondje!
De band speelde erg goed en ze hadden er oprecht zin in. Niks geen gemaakt gedoe, het leek er oprecht op dat ze blij waren dat ze er weer waren. Dit gevoel kwam ook terug bij de toegift waar ik het gevoel had dat het echt een eerbetoon naar het publiek toe was.
Super.
De band speelde erg goed en ze hadden er oprecht zin in. Niks geen gemaakt gedoe, het leek er oprecht op dat ze blij waren dat ze er weer waren. Dit gevoel kwam ook terug bij de toegift waar ik het gevoel had dat het echt een eerbetoon naar het publiek toe was.
Super.
"Do is die Bahnhof!!"
- KoenM
- Contacteer:
Dat belooft voor morgen.
Facebook band
Last.fm profiel
Last.fm profiel
- The Horseman
Het was geweldig!
Rond acht uur aangekomen in de Dynamo en toen was de zaal nog niet geopend. Maar dit gaf ons de gelegenheid allereerst een biertje te nuttigen alvorens de zaal in te duiken en After All te aanschouwen. Hoewel het mij in de goede stemming bracht lagen de invloeden er wel heel dik boven op. Leuke opener maar misschien net iets te weinig een eigen smoel.
Vervolgens kon Lääz Rockit niets fout doen. De band klonk fris, gëinspireerd en vooral strak. Volledig uit mijn dak gegaan en erg genoten van (onverwachte) klassiekers zoals bijvoorbeeld 'Mirror to Madness'. Tijdens Euroshima ook nog even het refrein meelopen brullen met nog een aanstal fanatiekelingen. Ook de humor van Coons, die ook nog even flink op zijn smoel ging in de moshpit, was een glimlach waard, "Hey look I am Ronnie James DIO"
Geweldig avondje thrash en zo kon ik voldaan de terugreis aanvangen.
Rond acht uur aangekomen in de Dynamo en toen was de zaal nog niet geopend. Maar dit gaf ons de gelegenheid allereerst een biertje te nuttigen alvorens de zaal in te duiken en After All te aanschouwen. Hoewel het mij in de goede stemming bracht lagen de invloeden er wel heel dik boven op. Leuke opener maar misschien net iets te weinig een eigen smoel.
Vervolgens kon Lääz Rockit niets fout doen. De band klonk fris, gëinspireerd en vooral strak. Volledig uit mijn dak gegaan en erg genoten van (onverwachte) klassiekers zoals bijvoorbeeld 'Mirror to Madness'. Tijdens Euroshima ook nog even het refrein meelopen brullen met nog een aanstal fanatiekelingen. Ook de humor van Coons, die ook nog even flink op zijn smoel ging in de moshpit, was een glimlach waard, "Hey look I am Ronnie James DIO"
Geweldig avondje thrash en zo kon ik voldaan de terugreis aanvangen.
- KoenM
- Contacteer:
Jézus, wat was dat vet hey. Een uur en een kwartier vollédig uit m'n plaat gegaan op Lääz Rockit. Destructor was live beter dan op plaat. After all was een goede strakke pot thrash, maar zoals eerder gezegd: ontbeert eigen smoel. Sanity's Rage gemist vanwege eten. The Difference: kwaliteit maar mij af en toe iets te gezapig.
Jammer dat het niet uitverkocht was en op een paar mensen na vond ik Eeklo maar een mat publiek. Plectrum gekregen van Aaron Jellum en na een pot ouwehoeren met Willy Lange de nieuwe cd van Dublin Death Patrol gekregen.
Blij dat ik ze eindelijk eens gezien heb, was zwaar de moeite.
Jammer dat het niet uitverkocht was en op een paar mensen na vond ik Eeklo maar een mat publiek. Plectrum gekregen van Aaron Jellum en na een pot ouwehoeren met Willy Lange de nieuwe cd van Dublin Death Patrol gekregen.
Blij dat ik ze eindelijk eens gezien heb, was zwaar de moeite.
Facebook band
Last.fm profiel
Last.fm profiel