Black Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Black Metal

Bericht door Blood&Ashes » di apr 10, 2007 11:09 pm

Glorior Belli heeft inmiddels een tweede sample van hun nieuwe album Manifesting The Raging Beast openbaar gemaakt. Klinkt weer erg lekker, maar ik begin mijn twijfels te krijgen. Het klinkt wat minder fel dan op Ô Laudate Dominus, maar aan de andere kant meer doordacht.

Zie quote hieronder voor samples.
Originally posted by Infestuus
Glorior Belli's second album - Manifesting The Raging Beast -
Is now recorded & will be released on JUNE 19th 2007 via Southern Lord Recordings on both CD & Vinyl.

Afbeelding

1. From Darkness There Springs Light
2. Deadly Sparks
3. Sinister Resonance
4. Severed From The Self | Listen
5. Manifesting The Raging Beast | Listen

6. Said Lucifer In Twilight
7. Serpentine Admonition
8. Altered Verses

Line-up:

Infestvvs: Guitars + Vocals
M:A FOG: Drums
Dispater: Bass

Music & lyrics* WRITTEN & ARRANGED by Infestvvs; PERFORMED by Glorior Belli.

Atwork by Infestvvs.

*Amduscias appears on some backing vocals and with a guitar solo on the song "Altered Verses".
We also got some backvocals from Cardinale Italo Martire (Black Flame).
Snuffy Von Der Faust corrected & arranged some lyrics alongside Infestvvs.


Glorior Belli consider the possibility of playing live/tour.
Interested promotors : get in touch = gloriorbelli@hotmail.com
Laatst gewijzigd door Blood&Ashes op do apr 12, 2007 12:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » wo apr 11, 2007 9:59 am

Straks eens luisteren. Ik vind O Laudate Dominus een heel behoorlijk album, maar ik had er na het horen van de samples toch wat meer van verwacht. Bovendien vind ik die intro van 4 minuten erg vervelend, zeker als je dan nog amper een half uurtje muziek overhoudt. Lichte teleurstelling dus, hoewel dat misschien meer met mijn verwachtingen dan met de kwaliteit van het album te maken heeft gehad.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » do apr 12, 2007 12:23 pm

Gisteren (eindelijk) maar eens striborg - embittered darkness/isle de morts gekocht. Erg gave kille black uit australië. www.myspace.com/striborg


Voor wie het boeit, je kan leviathan - massive conspiracy against all life al pre-orderen (ofzo) bij dis-order. Als ik mijn stufi heb moet ik dat ook maar eens doen.

@b&a: ik zie nergens mp3's in je kwoot.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » do apr 12, 2007 12:30 pm

Op listen drukken dan ga je naar de myspace ...

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » do apr 12, 2007 1:18 pm

Ik ben het ook eens aan het beluisteren, en dit klinkt toch wel erg goed. Toch eens achteraan gaan.

Edit: Die van Glorior Belli
Laatst gewijzigd door sanguis op vr apr 13, 2007 10:38 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
NecRobert
Berichten: 223
Lid geworden op: za apr 26, 2003 12:19 am
Locatie: Joure
Contacteer:

Bericht door NecRobert » do apr 12, 2007 1:26 pm

samson schreef:Gisteren (eindelijk) maar eens striborg - embittered darkness/isle de morts gekocht. Erg gave kille black uit australië. www.myspace.com/striborg
Jezus dat meen je niet. Wat een waardeloze, saaie meuk is dat zeg. :?
https://www.facebook.com/intodarknessfestival
http://gointodarkness.nl
http://gointothevoid.nl

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » do apr 12, 2007 1:37 pm

Op het juiste moment kan Striborg meer dan aardig zijn.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » do apr 12, 2007 1:45 pm

Op het juiste moment ja. Als ik een album als Spiritual Catharsis nu zou opzetten, zou ik er niks aan vinden, maar ik vind het een geniaal album om sporadisch te draaien.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do apr 12, 2007 2:15 pm

Het wordt weer tijd om een band te hypen...

Mortuus Infradaemoni

Aan de hand van de review van Plaag op de frontpage heb ik dit eens aan een luisterbeurt onderworpen. En ik moet zeggen dat de lovende worden van Plaag niet uit de lucht waren gegrepen.

Mortuus Infradaemoni bestaat uit 2 ex-Lunar aurora leden en dat is ook wel te horen. De basis klinkt namelijk als Lunar aurora in z'n meest agressieve vorm. Een beetje in het straatje van Ars Moriendi. Het grote verschil tussen Mortuus Infradaemoni en Lunar aurora is dat het bij Lunar aurora duidelijk draait om de sfeervolle weergave van de krachten van de natuur en de maan. Maar Mortuus Infradaemoni draait eerder om pure, koude haat. De muziek is beenhard en ijskoud. Hierdoor komt de referentie naar Judas Iscariot hier en daar ook bovendrijven.

Checken die handel!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
NecRobert
Berichten: 223
Lid geworden op: za apr 26, 2003 12:19 am
Locatie: Joure
Contacteer:

Bericht door NecRobert » do apr 12, 2007 2:20 pm

iscariah schreef:Op het juiste moment kan Striborg meer dan aardig zijn.
Ik kan me geen moment voorstellen dat ik die troep ga waarderen eigenlijk. Ik luister naar erg veel bm, in alle soorten en maten, maar als het én slecht geproduceerd én slecht uitgevoerd is dan haak ik al snel af.

Zie ook mijn review van Embitterd Darkness/ IDM.
http://www.zwaremetalen.com/recensie/65 ... Morts.html

sorry voor de fans :roll:

(dit is overigens wel de enige Striborg plaat die ik gehoord heb, dus zijn andere materiaal zou best eens wat beter kunnen zijn, hoewel ik me daar niet erg veel bij voor kan stellen..)
https://www.facebook.com/intodarknessfestival
http://gointodarkness.nl
http://gointothevoid.nl

Gebruikersavatar
NecRobert
Berichten: 223
Lid geworden op: za apr 26, 2003 12:19 am
Locatie: Joure
Contacteer:

Bericht door NecRobert » do apr 12, 2007 2:24 pm

XnegativeX schreef:Het wordt weer tijd om een band te hypen...

Mortuus Infradaemoni

Aan de hand van de review van Plaag op de frontpage heb ik dit eens aan een luisterbeurt onderworpen. En ik moet zeggen dat de lovende worden van Plaag niet uit de lucht waren gegrepen.

Mortuus Infradaemoni bestaat uit 2 ex-Lunar aurora leden en dat is ook wel te horen. De basis klinkt namelijk als Lunar aurora in z'n meest agressieve vorm. Een beetje in het straatje van Ars Moriendi. Het grote verschil tussen Mortuus Infradaemoni en Lunar aurora is dat het bij Lunar aurora duidelijk draait om de sfeervolle weergave van de krachten van de natuur en de maan. Maar Mortuus Infradaemoni draait eerder om pure, koude haat. De muziek is beenhard en ijskoud. Hierdoor komt de referentie naar Judas Iscariot hier en daar ook bovendrijven.

Checken die handel!
Yep, ijzersterke bm plaat! Lekker doorrazende black metal met een vreemde onderhuidse spanning, zoals LA dat ook zo goed kan.
https://www.facebook.com/intodarknessfestival
http://gointodarkness.nl
http://gointothevoid.nl

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » do apr 12, 2007 2:46 pm

XnegativeX schreef:Het wordt weer tijd om een band te hypen...

Mortuus Infradaemoni

Aan de hand van de review van Plaag op de frontpage heb ik dit eens aan een luisterbeurt onderworpen. En ik moet zeggen dat de lovende worden van Plaag niet uit de lucht waren gegrepen.

Mortuus Infradaemoni bestaat uit 2 ex-Lunar aurora leden en dat is ook wel te horen. De basis klinkt namelijk als Lunar aurora in z'n meest agressieve vorm. Een beetje in het straatje van Ars Moriendi. Het grote verschil tussen Mortuus Infradaemoni en Lunar aurora is dat het bij Lunar aurora duidelijk draait om de sfeervolle weergave van de krachten van de natuur en de maan. Maar Mortuus Infradaemoni draait eerder om pure, koude haat. De muziek is beenhard en ijskoud. Hierdoor komt de referentie naar Judas Iscariot hier en daar ook bovendrijven.

Checken die handel!
Ik krijg hem als het goed is binnenkort ook binnen. Ik ben in ieder geval erg benieuwd naar die plaat.

Gebruikersavatar
samson
zonder Gert
Berichten: 3363
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:02 pm

Bericht door samson » vr apr 13, 2007 12:08 am

NecRobert schreef:[..]
Ik kan me geen moment voorstellen dat ik die troep ga waarderen eigenlijk. Ik luister naar erg veel bm, in alle soorten en maten, maar als het én slecht geproduceerd én slecht uitgevoerd is dan haak ik al snel af.

Zie ook mijn review van Embitterd Darkness/ IDM.
http://www.zwaremetalen.com/recensie/65 ... Morts.html

sorry voor de fans :roll:

(dit is overigens wel de enige Striborg plaat die ik gehoord heb, dus zijn andere materiaal zou best eens wat beter kunnen zijn, hoewel ik me daar niet erg veel bij voor kan stellen..)
Tja smaken verschillen. Alles wat jou tegen staat op embitterd darkness raakt mij nou juist net wel.
I watched a snail crawl along the edge of a straight razor. That's my dream. It's my nightmare. Crawling, slithering, along the edge of a straight razor … and surviving

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » vr apr 13, 2007 12:46 am

NecRobert schreef:Zie ook mijn review van Embitterd Darkness/ IDM.
http://www.zwaremetalen.com/recensie/65 ... Morts.html
Ga lekker Spiritual Catharsis en/of Mysterious Semblance luisteren...

En doe jezelf en de lezer een plezier en laat een eventuele review maar achterwege.
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
NecRobert
Berichten: 223
Lid geworden op: za apr 26, 2003 12:19 am
Locatie: Joure
Contacteer:

Bericht door NecRobert » vr apr 13, 2007 10:12 am

the true Thorko schreef:[..]

Ga lekker Spiritual Catharsis en/of Mysterious Semblance luisteren...
Als jij belooft dat die beter zijn, dan wil ik het best wel eens proberen.
En doe jezelf en de lezer een plezier en laat een eventuele review maar achterwege.
Oei, heb ik je op je ziel getrapt? Volgende keer gebruik ik jouw mening wel ok? :?
https://www.facebook.com/intodarknessfestival
http://gointodarkness.nl
http://gointothevoid.nl

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr apr 13, 2007 11:57 am

Triple T is een man van weinig woorden. En als ie wat zegt dan is het vaak alleen negatief gezeik.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
NecRobert
Berichten: 223
Lid geworden op: za apr 26, 2003 12:19 am
Locatie: Joure
Contacteer:

Bericht door NecRobert » vr apr 13, 2007 1:01 pm

Ah that explains.
Ik moet hier toch maar wat vaker komen merk ik wel ;)
https://www.facebook.com/intodarknessfestival
http://gointodarkness.nl
http://gointothevoid.nl

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » vr apr 13, 2007 4:23 pm

Heeft iemand die Inkisitor/S.V.E.S.T. split al gehoord? Knap staaltje black is dat geworden. Twee bands die lekker felle, ruizige black spelen. Inkisitor iets minder fel dan S.V.E.S.T en met bijna verstaanbare vocalen. Wat S.V.E.S.T. betreft: mogelijk hun beste werk tot nu toe. Op dit moment denk ik dat ik hem beter vind dan Urfaust, maar om het zeker te zeggen moet ik hem nog even wat vaker luisteren. In iedergeval een aanrader voor mensen die van dit soort chaotische black houden.

Gebruikersavatar
Scream filled Silence
Berichten: 1658
Lid geworden op: di mar 02, 2004 7:39 pm

Bericht door Scream filled Silence » vr apr 13, 2007 5:51 pm

Tsja die Urfaust plaat, het is me te ruizig om er fatsoenlijk naar te kunnen luisteren, terwijl je wel echt hoort dat er superveel in zit en dat het naar het geniale neigt, maar de kwaliteit doet gewoon teveel afbreuk, jammer is dat.
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » vr apr 13, 2007 6:00 pm

Hoe vaak heb je hem beluisterd? Misschien kost het je een flink aantal luisterbeurten maar aangezien je al aangeeft de potentie wel degelijkt te horen zou ik hem nog een paar kansen geven als ik jou was. Probeer het anders eens met een goede koptelefoon...
Urfaust is geweldig, de demo's ook (Death to Macrocosm!) en ik verwacht dan ook veel van die split met Inkisitor. Als het goed is krijg ik die binnenkort binnen, helaas wat vertraging maar het zal wel goedkomen.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » vr apr 13, 2007 6:07 pm

Scream filled Silence schreef:...maar de kwaliteit doet gewoon teveel afbreuk...
Het is geen kwestie van een gebrek aan kwaliteit, dat ruizige is een bewuste keuze. Misschien is het gewoon niets voor je.

@D.
Death To Macrocosm, ja, erg goed. Ik zal die demo compilatie van ze nog eens aanschaffen.
Naar die EP van Inkisitor ben ik eigenlijk ook wel benieuwd. Heb je die al gehoord?

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » vr apr 13, 2007 6:32 pm

Die Inkistor EP heb ik samen met de split met SVEST besteld en is de reden van de vertraging. Ik weet niet echt wat ik ervan verwachten moet en heb hem op de gok gekocht, mocht ik het niets vinden ben ik er vast zo weer vanaf.

Gebruikersavatar
Scream filled Silence
Berichten: 1658
Lid geworden op: di mar 02, 2004 7:39 pm

Bericht door Scream filled Silence » vr apr 13, 2007 8:23 pm

Blood&Ashes schreef:[..]


Het is geen kwestie van een gebrek aan kwaliteit, dat ruizige is een bewuste keuze. Misschien is het gewoon niets voor je.

@D.
Death To Macrocosm, ja, erg goed. Ik zal die demo compilatie van ze nog eens aanschaffen.
Naar die EP van Inkisitor ben ik eigenlijk ook wel benieuwd. Heb je die al gehoord?

De ruis staat me tegen, daarentegen hoor je gewoon dat het een beresterk album is, maar ik zal er nog eens een aantal luisterbeurten tegenaan gooien.
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » vr apr 13, 2007 9:46 pm

Ik luister nu voor eerst een album van Necromantia: IV: Malice. Bevalt me erg goed, tot nu toe. Zijn er nog meer albums van ze aan te bevelen?

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » za apr 14, 2007 10:55 am

Van Necromantia ken ik eigenlijk alleen Scarlet Evil, Witching Black goed, en die is zeker aan te raden. Ik kan je wel wat nummers doorsturen als je wilt...

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » za apr 14, 2007 10:58 am

Niet nodig, hij komt al binnen op dc++. Ik ben benieuwd.

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » za apr 14, 2007 1:14 pm

D. schreef:Van Necromantia ken ik eigenlijk alleen Scarlet Evil, Witching Black goed, en die is zeker aan te raden. Ik kan je wel wat nummers doorsturen als je wilt...
Die vind ik ook erg sterk. 'Malice IV' Ligt hier ook; Maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen.
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » za apr 14, 2007 5:39 pm

NecRobert schreef:[..]
Oei, heb ik je op je ziel getrapt? Volgende keer gebruik ik jouw mening wel ok? :?
Je review is bagger... wat je van Striborg vindt moet je zelf weten.
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » za apr 14, 2007 5:42 pm

XnegativeX schreef:Triple T is een man van weinig woorden. En als ie wat zegt dan is het vaak alleen negatief gezeik.
Zoals het de ware Black Metal fan betaamt ;)

Ik geloof dat ik NecRobert wat Striborg betreft gelijk moet geven, oordelende naar die nummers op MySpace.
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » za apr 14, 2007 5:50 pm

XnegativeX schreef:Triple T is een man van weinig woorden. En als ie wat zegt dan is het vaak alleen negatief gezeik.
Kun je je voorstellen hoe positief ik ben...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za apr 14, 2007 6:39 pm

:' )
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » za apr 14, 2007 11:21 pm

V. schreef:Die vind ik ook erg sterk. 'Malice IV' Ligt hier ook; Maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen.
'k Heb ze inmiddels beide gehoord en ik vind Scarlet Evil Witching Black de betere. Die klinkt net wat lekkerder; logger en soms wat episch (Pretender To The Throne I & II). Heerlijke band, ik probeer het eerste album ook maar eens.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo apr 15, 2007 12:55 am

Wat flarden van Mayhems Ordo ad Chao gehoord...

Valt me in het geheel niet tegen; zeer slepend en Csihar is goed op dreef, sterker: hij draagt het album.
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

erwin van de beek
Berichten: 135
Lid geworden op: vr jun 11, 2004 3:50 pm
Locatie: Soest, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door erwin van de beek » zo apr 15, 2007 2:07 pm

Mayhem album - klinkt lekker rot!!
"take out" Islamic holy sites if Muslim fundamentalist terrorists attacked the country with nuclear weapons.
http://www.darkpixels.nl/
http://www.myspace.com/infernalvisuals

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo apr 15, 2007 2:13 pm

erwin van de beek schreef:Mayhem album - klinkt lekker rot!!
Rot?
De drums staan wederom veel te ver naar voren in de [advance?] mix en zijn mij veel te klinisch - maar ik had niet anders verwacht...

Attilla maakt het plaatje en ook dit had ik niet anders verwacht - eigenlijk gehoopt, maar soit...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

erwin van de beek
Berichten: 135
Lid geworden op: vr jun 11, 2004 3:50 pm
Locatie: Soest, The Netherlands
Contacteer:

Bericht door erwin van de beek » zo apr 15, 2007 3:04 pm

Dat is juist een compliment...zo hoort Mayhem, rot tot aan het bot.
Rot = Master
"take out" Islamic holy sites if Muslim fundamentalist terrorists attacked the country with nuclear weapons.
http://www.darkpixels.nl/
http://www.myspace.com/infernalvisuals

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo apr 15, 2007 3:07 pm

erwin van de beek schreef:Dat is juist een compliment...zo hoort Mayhem, rot tot aan het bot.
Rot = Master
Mij klinkt het dus nog niet 'rot' genoeg...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » zo apr 15, 2007 4:25 pm

Mayhem is toch al jaren een opgegeven patiënt?
Daar maken al die donor-organen nooit geen fatsoenlijke band meer van.
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » zo apr 15, 2007 4:43 pm

Ik heb er nog steeds een goed gevoel over die nieuwe (het kan natuurlijk met 1 luisterbeurt omzeep zijn geholpen, maar toch).

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » wo apr 18, 2007 6:03 pm

Voor de liefhebbers; de nieuwe Verdunkeln CD komt 1 mei uit.

En, weet iemand waar ik 'Osculum Infame - Dor-Nu-Fauglith' kan bestellen? Wat een enorm goed album...
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » wo apr 18, 2007 6:16 pm

Baldurs Tod schreef:En, weet iemand waar ik 'Osculum Infame - Dor-Nu-Fauglith' kan bestellen? Wat een enorm goed album...
Die is al jaren uitverkocht. Probeer eBay eens, daar duikt hij af en toe op.

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » wo apr 18, 2007 6:43 pm

Hmm, dat dacht ik dus al. Bedankt in ieder geval.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » wo apr 18, 2007 7:28 pm

Iemand anders trouwens ook al de nieuwe plaat van Trelldom (Til Minne) gehoord? Ik moet zeggen dat ik het best een aardige plaat vind. Interessante nummers, goed uitgevoerd, beetje variatie en lekker beuken

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » wo apr 18, 2007 7:49 pm

Baldurs Tod schreef:Voor de liefhebbers; de nieuwe Verdunkeln CD komt 1 mei uit.

En, weet iemand waar ik 'Osculum Infame - Dor-Nu-Fauglith' kan bestellen? Wat een enorm goed album...
naar die nieuwe Verdunkeln ben ik ook erg benieuwd.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo apr 18, 2007 8:04 pm

Dimas schreef:Iemand anders trouwens ook al de nieuwe plaat van Trelldom (Til Minne) gehoord? Ik moet zeggen dat ik het best een aardige plaat vind. Interessante nummers, goed uitgevoerd, beetje variatie en lekker beuken
Nieuwe Trelldom? Da's ook lang geleden dan. Ik kan me in ieder geval voor de geest halen dat ik Til, Ed en Annet wel een degelijk album vond, dus je hebt m'n interesse.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » wo apr 18, 2007 10:01 pm

Meltdown schreef:Til, Ed en Annet
Flauw Nico...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » wo apr 18, 2007 11:04 pm

Ja.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » do apr 19, 2007 12:17 am

Dimas schreef:Iemand anders trouwens ook al de nieuwe plaat van Trelldom (Til Minne) gehoord? Ik moet zeggen dat ik het best een aardige plaat vind. Interessante nummers, goed uitgevoerd, beetje variatie en lekker beuken
Ik krijg hem binnenkort binnen. Hoe is hij ten opzichte van de vorige?

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » do apr 19, 2007 9:21 am

Dimas schreef:Iemand anders trouwens ook al de nieuwe plaat van Trelldom (Til Minne) gehoord? Ik moet zeggen dat ik het best een aardige plaat vind. Interessante nummers, goed uitgevoerd, beetje variatie en lekker beuken
Is die al uit dan?
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » do apr 19, 2007 11:48 am

V. schreef:[..]Is die al uit dan?
Ik heb een promo binnengekregen,d us vandaar.

@ Blood&Ashes: Ik heb Til Et Annet... een jaartje of 3 terug eens een paar keer geluisterd, maar er is niet echt veel blijven hangen.

Gesloten