elf fantasy fair

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 15, 2007 3:18 pm

Staat in de FAQ, te vinden bovenaan de pagina, ongeveer in het midden.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo apr 15, 2007 3:20 pm

MMayo schreef:EFF 2006
:lol:
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

..

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 3:22 pm

MMayo schreef:[..]


Je stuurt me pms? :lol:

Je respecteert mijn mening, maar doordat ik in jouw ogen niet positief genoeg terug reageerde werd je boos. Right. En stop er dan zelf over te zeuren steeds. Neem aan dat je niet iedereen die met jou van mening verschilt of iets typt wat je niet aanstaat, een pm gaat sturen? Dan kun je bezig blijven.
nu verwijt ik de ketel dat hij zwart ziet want ik ga er inderdaad toch nog over door.

je blijft maar in een negatieve spiraal zitten he?of zie ik dat verkeerd?(dat is iig wat ik constateer)
nogmaals mmayo, het gaat me er niet om de mening en ik snap je ook best wat dat commerciele betreft ben ik het er helemaal mee eens maar daar ging het me niet om, maar om jou manier van hoe je mensen benaderd.(nja mij iig op dit topic) maar ja niemand is perfect zoals ik al zei, (ji niet/ik niet niemand niet) laten we gewoon overnieuw beginnen en elkaar met rust laten.
Want zo blijven we een eeuwigheid aan de gang.
(nogmaals misschien zeur ik wel, maar ga ook even na denken over wat ik je zei)
fijne dag nog mmayo en hopelijk kunnen we de volgende keer gewoon leuk en normaal tegen elkaar doen (ik haat ruzie /gezeik etc en jij vast ook)

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 15, 2007 3:22 pm

the true Thorko schreef:[..]

:lol:
En dat is grappig.. omdat?

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 3:23 pm

MMayo schreef:[..]


En dat is grappig.. omdat?
omdat ik er de ballen verstand van heb, zit nog niet zo gek lang op metalfan (althans niet veel mee bezig gehouden dus vandaar)

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Re: ..

Bericht door MMayo » zo apr 15, 2007 3:25 pm

+*+Lonn+*+ schreef:[..]


nu verwijt ik de ketel dat hij zwart ziet want ik ga er inderdaad toch nog over door.

je blijft maar in een negatieve spiraal zitten he?of zie ik dat verkeerd?(dat is iig wat ik constateer)
nogmaals mmayo, het gaat me er niet om de mening en ik snap je ook best wat dat commerciele betreft ben ik het er helemaal mee eens maar daar ging het me niet om, maar om jou manier van hoe je mensen benaderd.(nja mij iig op dit topic) maar ja niemand is perfect zoals ik al zei, (ji niet/ik niet niemand niet) laten we gewoon overnieuw beginnen en elkaar met rust laten.
Want zo blijven we een eeuwigheid aan de gang.
(nogmaals misschien zeur ik wel, maar ga ook even na denken over wat ik je zei)
fijne dag nog mmayo en hopelijk kunnen we de volgende keer gewoon leuk en normaal tegen elkaar doen (ik haat ruzie /gezeik etc en jij vast ook)
En je blijft maar doorzeuren.. de tering hee :lol:
Ja hoor, ik ga nu in een hoekje zitten denken over wat jij mij zei :lol:
+*+Lonn+*+ schreef:[..]
omdat ik er de ballen verstand van heb, zit nog niet zo gek lang op metalfan (althans niet veel mee bezig gehouden dus vandaar)
Ik had het tegen Truie Thorko, die quote mij en ik gaf daar dus een reactie op. Heeft niks met jou te maken.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Re: ..

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 3:28 pm

MMayo schreef:[..]


Ik had het tegen Truie Thorko, die quote mij en ik gaf daar dus een reactie op. Heeft niks met jou te maken.

je kunt ook alles in het negatieve en letterlijke draaien he.. :D t valt mij op dat de positieve dingen die ik zei je totaal ontgaan beetje jammer, probeerde t weer een beetje overnieuw met je namelijk mja..je bent standvastig blijkbaar.
sorry dat ik reageerde op die reactie dacht dat die voor mij was.
Laatst gewijzigd door +*+Lonn+*+ op zo apr 15, 2007 3:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » zo apr 15, 2007 3:30 pm

MMayo schreef:[..]


Toch maar wel ja?
Ik ben echt totaal afgeknapt nadat beloofde dingen niet meer door gingen, ook informatie verstrekking is ze volledig onbekend daar. Met name toen veldslag niet doorging en 2 jaar terug zwerkbal ofzoiets (of wat er op leek) niemand wist er het fijne van. En toch betaal je flink voor dat soort dingen, erg zonde.
Het is over 5 dagen zegmaar en ik heb nog geen eens een rooster.

Overgins, dit jaar gaan ze me hopelijk niet flikken wat ze vorig jaar deden. 10 werken op 1 dag. Als ze dat dit jaar weer doen, ben ik pleitos.
Heerlijk Helder Taalloeder

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 3:36 pm

Heidewolf schreef:[..]


Het is over 5 dagen zegmaar en ik heb nog geen eens een rooster.

Overgins, dit jaar gaan ze me hopelijk niet flikken wat ze vorig jaar deden. 10 werken op 1 dag. Als ze dat dit jaar weer doen, ben ik pleitos.
dat kan ik mij voorstellen aangezien het nog vrijwilligers werk is ook.(toch?)beetje jammer dat ze de boel dan niet voor 100 procent voor elkaar hebben voor t personeel dat er dan werkt.
maar heb je er verder al een beetje zin aan dan?(buiten dat gedoe met dat rooster?)
ik wel (tenminste als het weer een beetje mee zit, vorig jaar was het echt vies bagger weer)..alleen om het mooie weer is het al leuk om er heen te gaan, en de mooie omgeving van de natuur daar :)

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo apr 15, 2007 4:21 pm

MMayo schreef:En dat is grappig.. omdat?
Wat een amateurisme... een papier maché fantasiewereld.
Ga dan naar de Efteling.


:' )
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » zo apr 15, 2007 5:24 pm

the true Thorko schreef:[..]

Wat een amateurisme... een papier maché fantasiewereld.
Ga dan naar de Efteling.


:' )
Efteling, geweldig park!

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo apr 15, 2007 5:35 pm

MMayo schreef:[..]


Efteling, geweldig park!
Pieck had tenminste een authentieke visie... maar deze 'fantasy' rommel is van iedere fantasie gespeend. Voer voor fantasieloze, oninspirerende zwakkelingen, bah...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 6:42 pm

the true Thorko schreef:[..]

Wat een amateurisme... een papier maché fantasiewereld.
Ga dan naar de Efteling.


:' )
Efteling is gaaf ben er een paar maand geleden nog geweest (winter efteling) lachen was dat. :D

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 6:43 pm

the true Thorko schreef:[..]

Pieck had tenminste een authentieke visie... maar deze 'fantasy' rommel is van iedere fantasie gespeend. Voer voor fantasieloze, oninspirerende zwakkelingen, bah...
lopen ook zat wel leuke echtuitziende fantasie lui rond (op de fair)..naar mijn mening..

Gebruikersavatar
Korefuji
Grote boze forum moddereter
Berichten: 5881
Lid geworden op: za jul 27, 2002 12:39 pm
Locatie: Bij Haarlem

Bericht door Korefuji » zo apr 15, 2007 6:46 pm

+*+Lonn+*+ schreef:[..]


lopen ook zat wel leuke echtuitziende fantasie lui rond (op de fair)..naar mijn mening..
En vergeet de reenactment lui niet....altijd leuk om te zien hoe die bezig zijn en gezellig om een praatje mee te maken.
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.

Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.

- Groucho Marx

Gebruikersavatar
stuk drijfhout
Berichten: 1826
Lid geworden op: di dec 07, 2004 8:10 pm
Locatie: Straight outha Kampen.

Bericht door stuk drijfhout » zo apr 15, 2007 8:19 pm

Als ik die foto's op de vorige pagina zo zie, kan ik me niet voorstellen vat een volwassen persoon hier leuk aan moet vinden.
Maarja, ieder zn ding..

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 9:59 pm

stuk drijfhout schreef:Als ik die foto's op de vorige pagina zo zie, kan ik me niet voorstellen vat een volwassen persoon hier leuk aan moet vinden.
Maarja, ieder zn ding..
het is maar goed dat ieder mens weer anders is, als we allemaal t zelfde waren en dachten werd t ook maar een saaie bedoeling.

Fenris
Berichten: 4479
Lid geworden op: za apr 26, 2003 2:12 am
Locatie: Laren

Bericht door Fenris » zo apr 15, 2007 10:51 pm

Dit jaar is er een grote veldslag tussen de Romeinen en de Carthagen. Het blijft een fantasie-evenement dus echt historische correcte uitrustingen hoef je niet te verwachten.

Ik ben er eens gratis heengeweest om te Larpen, een vriend van me werkt bij de Elf en kon ons dus gratis binnenkrijgen. Het was leuk om een keer te zien, maar om er daadwerkelijk wat voor te betalen is mij iets teveel.
Er lopen gewoon veel vreemde figuren rond die leuk zijn om te bekijken op dezelfde manier dat je naar de apenkooi gaat.

PS: Lonn, probeer alsjeblieft eens wat aan je grammatica te doen. Het doet pijn aan mijn ogen om je posts te lezen.

+*+Lonn+*+
Berichten: 86
Lid geworden op: wo sep 13, 2006 11:36 pm
Locatie: Ommen

Bericht door +*+Lonn+*+ » zo apr 15, 2007 11:12 pm

Fenris schreef:Dit jaar is er een grote veldslag tussen de Romeinen en de Carthagen. Het blijft een fantasie-evenement dus echt historische correcte uitrustingen hoef je niet te verwachten.

Ik ben er eens gratis heengeweest om te Larpen, een vriend van me werkt bij de Elf en kon ons dus gratis binnenkrijgen. Het was leuk om een keer te zien, maar om er daadwerkelijk wat voor te betalen is mij iets teveel.
Er lopen gewoon veel vreemde figuren rond die leuk zijn om te bekijken op dezelfde manier dat je naar de apenkooi gaat.

PS: Lonn, probeer alsjeblieft eens wat aan je grammatica te doen. Het doet pijn aan mijn ogen om je posts te lezen.
ja sorry dat spijt me..door al dat ge-msn is het er niet zo best op geworden inderdaad, daar baal ik zelf ook van.
Ik doe het niet expres.

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Bericht door Aradia » ma apr 16, 2007 1:09 pm

Tsjongejonge wat een geblaat weer zeg in dit topic, ik zag dat er een hoop gepost was en ging ervan dat het over de elf fantasy fair ging, maar nee. Goed ik kan me in allebei de meningen wel vinden. Het is behoorlijk commercieel geworden maar toch vind ik het nog steeds een gezellig dagje uit. Er komen stands van winkels waar ik anders heel nederland door moet reizen en dat is dus wel handig.

Weet iemand toevallig of er nog een AD&D stand komt waar ze dices verkopen, ik neem aan van wel aangezien dit bijna elk jaar is maargoed.
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » ma apr 16, 2007 1:42 pm

Die is er ongetwiijfels, zo'n stand waar ze dives verkopen. 100 soorten van ook nog.
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Bericht door Aradia » ma apr 16, 2007 3:44 pm

Ja dat ze veel soorten hebben wist, erg lastig ook altijd! Moet een paar setjes meenemen voor vrienden dus dat word lekker zoeken geblazen!
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Gebruikersavatar
Sven Mesman
Berichten: 2427
Lid geworden op: di feb 25, 2003 10:12 pm
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Sven Mesman » ma apr 16, 2007 6:56 pm

Aradia schreef:Ja dat ze veel soorten hebben wist, erg lastig ook altijd! Moet een paar setjes meenemen voor vrienden dus dat word lekker zoeken geblazen!
Als je dice zoekt kan ik je in ieder geval het spellenspektakel in Eindhoven aanraden (ik heb daar ook mijn dice vandaan, kekke roze nog wel). Hoewel das pas weer tegen de herfst.

En ja ze hebben er best veel, in alle soorten en maten van D6 tot D20.
Reality is an illusion created by the lack of alcohol.
Love is an illusion created by the lack of common sense.

Gebruikersavatar
Sven Mesman
Berichten: 2427
Lid geworden op: di feb 25, 2003 10:12 pm
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Sven Mesman » ma apr 16, 2007 6:57 pm

Aradia schreef:Ja dat ze veel soorten hebben wist, erg lastig ook altijd! Moet een paar setjes meenemen voor vrienden dus dat word lekker zoeken geblazen!
Als je dice zoekt kan ik je in ieder geval het spellenspektakel in Eindhoven aanraden (ik heb daar ook mijn dice vandaan, kekke roze nog wel). Hoewel das pas weer tegen de herfst.

En ja ze hebben er best veel, in alle soorten en maten van D6 tot D20.
Reality is an illusion created by the lack of alcohol.
Love is an illusion created by the lack of common sense.

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Bericht door Aradia » ma apr 16, 2007 7:12 pm

Ja agh het is nu effe nodig heb ze nog niet dus moet ze nu elke keer lenen wat best irritant is. En ik hoorde dat ze op de fair ook echt veel verschillende sorrten zitten dus ik vind er vast wel wat leuks tussen!!
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Gebruikersavatar
Sven Mesman
Berichten: 2427
Lid geworden op: di feb 25, 2003 10:12 pm
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door Sven Mesman » ma apr 16, 2007 7:26 pm

Tip als je dobbelstenen zoekt, dan is spellenwinkel the Joker in Utrecht wellicht ook een optie. Die hebben ook wel een aardige collectie (niet heel erg veel), maar wel leuke dingetjes.
Zit trouwens schuin tegenover de Elf (aan de andere kant van de gracht) en als die niks mochten hebben kan je altijd Subcultures nog proberen, das de oude locatie van de Elf ook aan de oude gracht :)
Reality is an illusion created by the lack of alcohol.
Love is an illusion created by the lack of common sense.

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » ma apr 16, 2007 7:38 pm

www.thesummoner.nl heeft ook dices
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Bericht door Aradia » ma apr 16, 2007 7:43 pm

Denk dat je een verkeerde link hebt gegeven Heidewolf, kom uit op een site van een DJ. :lol:
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Gebruikersavatar
Heidewolf
Berichten: 12754
Lid geworden op: zo jan 04, 2004 12:05 am
Locatie: Utrecht

Bericht door Heidewolf » ma apr 16, 2007 7:57 pm

http://www.summoner.nl/ dit is de goede
Heerlijk Helder Taalloeder

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22667
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: elf fantasy fair

Bericht door innuendo » do apr 22, 2010 7:30 pm

Kick


Wie gaan er eigenlijk komend weekend? Ik ga zaterdag met mijn vriendin eens kijken.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: elf fantasy fair

Bericht door Metalheank » do apr 22, 2010 7:42 pm

Ik ga zondag. Ik heb er weer geen hoge verwachtingen van, maar het is er meestal goed toeven. En goed weer 8)
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Aradia
Berichten: 2266
Lid geworden op: zo mei 07, 2006 10:16 pm
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Re: elf fantasy fair

Bericht door Aradia » vr apr 23, 2010 9:59 am

Ik ben er ook zaterdag, altijd wel leuk en het word lekker weer dus word vast wel gezellig. Het duurt dit jaar op de zaterdag ook tot 22.00 mocht iemand het nog niet weten.
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: elf fantasy fair

Bericht door Crises » vr apr 23, 2010 10:01 am

Ik ben er zaterdag met wat vrienden. Rondslenteren, apies kijken, hopen dat de muzak niet te veel tegenvalt en genieten van 18 graden celcius en weinig wind.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: elf fantasy fair

Bericht door lampje » vr apr 23, 2010 8:36 pm

innuendo schreef:Kick
Waarvoor mijn dank. Wat een vermakelijk topic :lol:

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: elf fantasy fair

Bericht door Metalheank » vr apr 23, 2010 10:28 pm

Hehe, nu je het zegt: ik kom er net weer achter dat ik de topicstarter gewoon kende.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: elf fantasy fair

Bericht door Elessar » za apr 24, 2010 5:16 pm

Metalheank schreef:Hehe, nu je het zegt: ik kom er net weer achter dat ik de topicstarter gewoon kende.
Maar nu niet meer?
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25601
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: elf fantasy fair

Bericht door Lennert » za apr 24, 2010 5:22 pm

Ik heb het wel gehad met die Fantasy festivalletjes. Goed, grote hoeveelheden mede aanschaffen is altijd fijn en heel soms vind ik nog wat leuks bij een boeken of D&D kraampje, maar het overgrote merendeel heb ik wel gezien. Daarnaast ben ik de drukte en een groot gedeelte van de bezoekers meer dan zat.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: elf fantasy fair

Bericht door Metalheank » za apr 24, 2010 6:22 pm

Elessar schreef:
Metalheank schreef:Hehe, nu je het zegt: ik kom er net weer achter dat ik de topicstarter gewoon kende.
Maar nu niet meer?
Klopt, sinds dat ze zwanger raakte niet meer gezien. Lag in beide zinnen trouwens niet aan mij :P
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: elf fantasy fair

Bericht door Elessar » za apr 24, 2010 6:48 pm

Metalheank schreef:
Elessar schreef:
Metalheank schreef:Hehe, nu je het zegt: ik kom er net weer achter dat ik de topicstarter gewoon kende.
Maar nu niet meer?
Klopt, sinds dat ze zwanger raakte niet meer gezien. Lag in beide zinnen trouwens niet aan mij :P
Hehe.
Volgens mij hield mevrouw er wel van om van bil te gaan.

Nu heeft ze dus een leuk souvenier!

:' )
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Re: elf fantasy fair

Bericht door the true Thorko » za apr 24, 2010 8:05 pm

Elessar schreef:Hehe.
Volgens mij hield mevrouw er wel van om van bil te gaan.

Nu heeft ze dus een leuk souvenier!

:' )
:' )
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: elf fantasy fair

Bericht door Metalheank » za apr 24, 2010 8:09 pm

tja, 1 en 1 is 2.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Re: elf fantasy fair

Bericht door the true Thorko » za apr 24, 2010 8:18 pm

Of 3...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22667
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: elf fantasy fair

Bericht door innuendo » za apr 24, 2010 10:13 pm

Lennert schreef:Ik heb het wel gehad met die Fantasy festivalletjes. Goed, grote hoeveelheden mede aanschaffen is altijd fijn en heel soms vind ik nog wat leuks bij een boeken of D&D kraampje, maar het overgrote merendeel heb ik wel gezien. Daarnaast ben ik de drukte en een groot gedeelte van de bezoekers meer dan zat.

Haha, dat heb ik dus ook na vandaag. M'n eerste elf fantasy fair. Het was leuk, maar ik heb geen behoefte om dit vaker te bezoeken.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Re: elf fantasy fair

Bericht door the true Thorko » za apr 24, 2010 10:55 pm

innuendo schreef:Het was leuk, maar ik heb geen behoefte om dit vaker te bezoeken.
Bakel... wat wil je nog meer? :mrgreen:
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: elf fantasy fair

Bericht door Metalheank » za apr 24, 2010 11:14 pm

the true Thorko schreef:
innuendo schreef:Het was leuk, maar ik heb geen behoefte om dit vaker te bezoeken.
Bakel... wat wil je nog meer? :mrgreen:
Nou, ga dan maar eens naar de buurtgemeente van Bakel: Debakel.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Re: elf fantasy fair

Bericht door the true Thorko » za apr 24, 2010 11:31 pm

Metalheank schreef:
the true Thorko schreef:
innuendo schreef:Het was leuk, maar ik heb geen behoefte om dit vaker te bezoeken.
Bakel... wat wil je nog meer? :mrgreen:
Nou, ga dan maar eens naar de buurtgemeente van Bakel: Debakel.
Niet Debakel, maar De Mortel...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Re: elf fantasy fair

Bericht door Metalheank » za apr 24, 2010 11:46 pm

Dat is van dezelfde strekking :D
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22667
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: elf fantasy fair

Bericht door innuendo » zo apr 25, 2010 11:08 am

Bakel de gekste!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Plaats reactie