Queensreich
15 augustus
Effenaar
Eindhoven
dus, is het nu Queensrÿche, of een andere band die Queensreich heet?
update: het is dus Queensrÿche. Kosten: 39 euro in de voorverkoop, 42,50 aan de kassa.
Queensreich
15 augustus
Effenaar
Eindhoven
Ik heb er eens naar gezocht, en ik kwam geen band tegen die Queensreich heet. Maar toen ik Queensreich googlede kwam ik in bijna alle gevallen Queensrÿche tegen, maar dan verkeerd gespeld...Tokus schreef:dit kreeg ik dus in de mail van een booking agency dinges:Queensreich
15 augustus
Effenaar
Eindhoven
dus, is het nu Queensrÿche, of een andere band die Queensreich heet?
Inderdaad. Vergelijk dat eens met Kreator of Laaz Rockit, die vragen zich tenminste nog normale prijzen. Zelfs als ik fan van deze band was, had ik dit er nog niet voor over.Jens schreef:Queensrÿche is trouwens echt geen band van het kaliber Iron Maiden, of zelfs Motley Crue. Wat een grootheidswaanzin zeg.
Waarom zou het nergens op gebaseerd zijn ? beetje vreemde reactie. Ik kom vrij vaak in Paradiso en de Melkweg. Als er een band in de kleine zaal komt betaal je tussen de 6 en 10 euro meestal, en in de grote zaal ongeveer 20 euro gemiddeld denk ik. Bands vh kaliber Saxon/Pain of Salvation of My Dying Bride afgelopen vrijdag dus. Queensryche is gewoon een wat bekendere act die niet voor niets ooit 2 keer in Ahoy stond en 2 jaar terug nog in de HMH speelde voor een kleine 4000 man.Spirit In Black schreef:[..]
waar doel je nu op? Die prijs is werkelijk nergens op gebaseerd..
Kijk... verstandige opmerking! Zo steekt de vork idd zo'n beetje in de spreekwoordelijke steel ja!botje schreef:Volgens mij is die prijs gewoon gebaseerd op de capaciteit van de zalen.
Als Queensryche 4000 tickets verkoopt in HMH en nu over die twee shows maar maximaal 2600 tickets kan verkopen, betaal je wellicht voor de exclusievere setting en bovendien moeten ze met minder bezoekers hun kosten/gage dekken......lijkt mij een logische redernering.
Ik kan er volledig inkomen dat mensen dit veel geld voor een ticket vinden maar volgens mij speculeren ze op de historische bezoekers aantallen en weten ze toch wel dat het vol komt......Nou ja, ik ben in ieder gaval van de partij.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Laatste clubshow was HMH amsterdam, capaciteit van 5.500 er waren uiteindelijk ruim 4000 man.Lennert schreef:De laatste keer dat Queensryche in Nederland speelde in een zaal, was het toen uitverkocht en wat was de capaciteit?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
4000 is toch veel?Lennert schreef:Mmm, ok. Ik neem alleen aan dat dat wel ten tijde van een minder geslaagd album (tribe) was, operation mindcrime 2 heeft weer een hoop mensen bij de les gehaald.
Ja zeg, er staat genoeg moois op Promised Land, vergeet dat nietEru Iluvatar schreef:Hmm, in dat geval zal denk ik niet meer dan de helft van de nummers van de te spelen setlist uit pre-Empire nummers bestaan.
Goede recensie, met een verdiende hoofdrol voor het geweldige 'Roads to madness'.Gilbert schreef:Ter ere van het bezoek van Queensrÿche aan Nederland, heb ik een retro review geschreven van The Warning. Zie: http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3895.
Ja, want nu wordt er geen goede muziek meer gemaakt? Kom nou toch. Een plaat van 2 jaar oud kun je best wel al inschatten als klassieker.Metal79 schreef:[..]
Ik moet altijd lachen wanneer er weer Top 100-jes worden gepost waar platen in voorkomen die amper twee jaar 'oud' zijn.