Thrash/Speed Metal X

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma apr 23, 2007 3:45 pm

Ik vind Annihilation echt een topalbum. Voor mij staan er geen vullers op, elk nummer heeft wel iets interessants te bieden. De eerste twee albums zijn minder, maar scoren wat mij betreft ook wel een voldoende. Met name het nummer forced to fight is erg goed.

En ik ben al een tijdje wel nieuwsgierig naar het album van Gack, maar is daar nog wel aan te komen?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » ma apr 23, 2007 3:49 pm

check ebay zou ik zeggen, ik denk namelijk niet dat het nog nieuw verkrijgbaar is.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma apr 23, 2007 4:05 pm

innuendo schreef:Ik vind Annihilation echt een topalbum. Voor mij staan er geen vullers op, elk nummer heeft wel iets interessants te bieden. De eerste twee albums zijn minder, maar scoren wat mij betreft ook wel een voldoende. Met name het nummer forced to fight is erg goed.

En ik ben al een tijdje wel nieuwsgierig naar het album van Gack, maar is daar nog wel aan te komen?
tuurlijk forced to fight, prelude en city's gonna burn zijn gave nummers, maar ik denk dat je best wel aanvoelt wat ik bedoel met mijn "kritiek".

Ik pak af en toe nog wel eens ouwe aardschokken en rock hards erbij om het eens in een historisch kader te plaatsen, kijken wat ze er destijds nu van vonden, en dat is vaak en stuk minder euforisch dan er vandaag de dag over gepraat wordt.

GACK is best leuk als je van die typisch early 90's groove metal houdt (Pantera, Floodgate, Machine Head, Fear Factory, Fight etc). Als je het album op MP3 wil hebben kan ik je misschien wel helpen, het origineel is niet meer nieuw te krijgen (OOP) en is ook alleen in Japan uitgegeven destijds. De mijne doe ik niet weg.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma apr 23, 2007 5:02 pm

qua productie begrijp ik wel wat je bedoelt en ben ik het met de eerste 3 cd's ook wel met je eens. Phil Kettner zei laatst ook tegen me dat City's gonna burn hun slechtst geproduceerde album was. Dat zegt natuurlijk ook wel wat over zijn mening op hun werk. Toch vind ik dat die oude productie juist wel haar charmes heeft.


En Gack is via ebay helaas alleen via Japan verkrijgbaar vanaf 16 euro excl.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma apr 23, 2007 6:29 pm

Nou ja gaat me niet zozeer om de productie, ze waren eigenlijk net te laat met hun stijl van muziek, het klonk destijds al een beetje oudbollig, pas op nothing sacred pakken ze het echt "op", maar ja eigenlijk loopt die CD in 1991 ook achter de ffeiten aan. Ik hou zekerw el van oudbollige producties....
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » ma apr 23, 2007 7:14 pm

Volgens Aardschok worden de eerste vier platen van Laaz Rockit heruitgegeven op het mij onbekende OSM records. Weet iemand hier meer van?
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma apr 23, 2007 7:24 pm

Old School metal records. Ik heb de uitgave van City's gonna burn van OSM gekocht. Het artwork is aangepast (lees: gemoderniseert), het huidige bandlogo en er staan extra nummers op. Al met al een betere uitgave dan die ik al had.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Karlijn
Berichten: 3700
Lid geworden op: wo aug 24, 2005 3:23 pm

Bericht door Karlijn » ma apr 23, 2007 7:25 pm

Dat klinkt goed, tegen die tijd maar eens aanschaffen. Zal dan wel meteen ook een stuk makkelijker zijn om aan te komen :)

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma apr 23, 2007 7:30 pm

Op het aangepaste artwork na ziet het er in ieder geval veel beter uit dan de 'cd midprice serie'uitgave die ik heb.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma apr 23, 2007 7:40 pm

nou ik vind dat nieuwe logo godsverziekend lelijk, ik snap niet dat ze dat gebruiken eigenlijk, ik ben op dynamo zo stom geweest een shirt te kopen met dat logo erop, maar ik heb het nog nooit gerdagen. Verder wel mooie rereleases, maar geef mij de originelen maar!

Overigens zijn alle albums ook als "bootleg" verschenen op Old Metal Records.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » ma apr 23, 2007 7:41 pm

shit zeg ze brengen ook echt alles opnieuw uit zeg.

wat laaz rockit betrefd blijft toch een van mijn favo thrash bands. niet de beste maar wel de leukste band.

mijn favo platen zijn de 3e en de 4e. hier hebben ze voor mij echt hun eigen geluid te pakken. deze stijl spreekt mij juist zo aan. maar inderdaad zoals eerder genoemd staan op beide platen nogal wat zwakkere broeders. de laatste plaat is kwalitatief gezien de beste maar de muziek is allemaal wat meer standaard thrash en wordt het "heavy metal" gevoel helemaal achterwege gelaat en is het puur thrash. eigen geluid is hierdoor toch wat minder.

gack trouwens op KIT opgepikt. na een luisterbeurt laat het niet een hele bijzondere indruk achter. ergens wel een goede keuze om deze plaat niet meer onder de naam laaz rockit uit te brengen.


EDIT: trouwens who killed captain krunch?? die nieuwe artwork is echt te lelijk voor woorden. en ergens had ik gehoopt dat ze de oude mascotte weer van stal zouden halen. want met die zooi die ze nu hebben ga ik niet rondlopen
www.myspace.com/suddenthrash

Ernst
Berichten: 5030
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » ma apr 23, 2007 7:50 pm

Haha ja, die shirts waren catastrofaal LELIJK!!!! Niet te zuinig. Ik ga overigens iig donderdag naar Municipal Waste, zit er aan te denken om ook op woensdag te gaan....ik heb ze helaas nog niet live gezien, maar het schijnt altijd 1 groot feest te zijn!

edit: ik lees net in het gastenboek van 013 dat MW 40 minuten speelt....toch iets te kort voor mij om 2x te gaan. Deventer it is!

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » ma apr 23, 2007 7:56 pm

ik ga woensdag en waarschijnlijk donderdag ook. 40 minuten is wel kort, maarja met 19 (?) nummers duurde de laatste plaat nog geen half uur dus eigenlijk vind ik dat wel prima.
www.myspace.com/suddenthrash

Ernst
Berichten: 5030
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » ma apr 23, 2007 7:57 pm

Daar heb je een goed punt ja....in 40 minuten kan je ook bont en blauw zijn.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma apr 23, 2007 7:57 pm

MW live is wel een erg groot feest! Heb er iig erg veel zin in.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma apr 23, 2007 7:58 pm

enforcer schreef:nou ik vind dat nieuwe logo godsverziekend lelijk, ik snap niet dat ze dat gebruiken eigenlijk, ik ben op dynamo zo stom geweest een shirt te kopen met dat logo erop, maar ik heb het nog nooit gerdagen. Verder wel mooie rereleases, maar geef mij de originelen maar!

Overigens zijn alle albums ook als "bootleg" verschenen op Old Metal Records.

ja, ik snap dat ook niet helemaal. Het mooiste Laaz rockitlogo is die, die op AP en NS staat. Dublin Death Patrol heeft het ook al in dat lettertype, volgens mij ook een hele zooi hiphopacts.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma apr 23, 2007 8:01 pm

Orklord schreef:MW live is wel een erg groot feest! Heb er iig erg veel zin in.

Indeed. Hoewel ik niet verwacht dat het zal uitverkopen, ga ik morgen toch maar even mijn kaartje voor vrijdag halen.

Laatst maar even op hun myspace gezeten. toen beviel hun muziek me heel wat eerder dan een luisterbeurt in de winkel. Ik ben erg benieuwd hoe ze dat live gaan brengen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma apr 23, 2007 8:30 pm

Ernst schreef:Haha ja, die shirts waren catastrofaal LELIJK!!!! Niet te zuinig. Ik ga overigens iig donderdag naar Municipal Waste, zit er aan te denken om ook op woensdag te gaan....ik heb ze helaas nog niet live gezien, maar het schijnt altijd 1 groot feest te zijn!

edit: ik lees net in het gastenboek van 013 dat MW 40 minuten speelt....toch iets te kort voor mij om 2x te gaan. Deventer it is!
maar dat ouwe logo vind ik echt vet, van annihilation principle en nothing's sacred.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » ma apr 23, 2007 9:16 pm

Bij mij wint Know Your Enemy het met een neuslengte voorsprong op Annihilation Principle. Vanwege vreselijke catchy nummers en de heldere productie waardoor het geheel gewoon knalt als een bezetene. Ook heeft de band hier nog oog voor het 'heavymetal' aspect en dat waardeer ik aan dit gezelschap. Wil daar Annihilation Principle overigens niet mee te kort doen. Immers kun je mij voor krakers als 'Mob Justice', 'Mirror to Madness' en natuurlijk 'Fire in the Hole' s'nachts wakker maken.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22268
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma apr 23, 2007 9:20 pm

Mag ik je telefoonnummer dan?

Voor mij blijft Lääz Rockit's beste plaat AP, op de voet gevolgd door KYE en NS.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Municipal Beeste
Berichten: 153
Lid geworden op: do jun 22, 2006 10:57 pm
Locatie: (B)

Bericht door Municipal Beeste » di apr 24, 2007 9:35 am

Ernst schreef:
edit: ik lees net in het gastenboek van 013 dat MW 40 minuten speelt....toch iets te kort voor mij om 2x te gaan. Deventer it is!
da's toch al dubbel zo lang als alle voorgaande shows die ze hier deden



*edit*
NIEUW NUMMER op http://www.myspace.com/municipalwaste
[url=http://www.schizo1.com]PSYCHOTHRASH[/url]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di apr 24, 2007 1:04 pm

dubbel zo lang? :lol: Een set van 20 minuten is wel aan de heel korte kant..
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Municipal Beeste
Berichten: 153
Lid geworden op: do jun 22, 2006 10:57 pm
Locatie: (B)

Bericht door Municipal Beeste » di apr 24, 2007 2:04 pm

Hehe, tja op dat vlak zitten ze duidelijk aan de hardcore-zijde van 't muziekspectrum..vind ik persoonlijk zéér jammer maar 't is precies aan 't beteren naarmate ze meer materiaal hebben!
[url=http://www.schizo1.com]PSYCHOTHRASH[/url]

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di apr 24, 2007 9:11 pm

Het nieuwe nummer klinkt trouwens erg gaaf! En het artwork is ook weer geniaal. Heb er wel zin in morgen in Tilburg.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo apr 25, 2007 5:35 pm

Mastery is een nieuwe old school thrash metalband die houden van toxik, metallica en exodus, ze hebben getekend bij het grotere santuary records

ze vonden echter geen zanger, dus ze maken volledig instrumentale thrash!

http://www.myspace.com/masterymetal
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo apr 25, 2007 7:07 pm

Een zanger mis ik wel echt bij Mastery, want instrumentaal is het dik in orde. Met de juiste zanger zou dit echt een hele gave band kunnen worden!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » do apr 26, 2007 3:46 pm

SODOM: 'Code Red' Released On Blood Red Vinyl - Apr. 25, 2007

SODOM's classic album "Code Red" has been released on blood red vinyl by Night of the Vinyl Dead.

"Code Red" was previously issued by Drakkar in 1999 on CD only.

Track listing:

Side A:

01. Code Red
02. What Hell Can Create
03. Tombstone
04. Warlike Conspiracy
05. Spiritual Demise
06. Liquidation

Side B:

01. The Vice of Killing
02. Visual Buggery
03. Cowardice
04. Book Burning
05. The Wolf and the Lamb
06. Addicted to Abstinence

For more information, visit www.nightofthevinyldead.com.

According to HailMetal.Com, SODOM's June 9 concert at The Republic Bar in Hobart, Australia will be filmed for a DVD, to be released in conjunction with the group's next studio album.

As previously reported, SODOM will play a special 25th anniversary set at this year's Wacken Open Air festival, which is scheduled to take place August 2-4 in Wacken, Germany. The 120-minute performance will kick off with four songs from the band's latest, self-titled album, after which the group will be joined by several ex-members for a set of songs that have rarely or never before been played live. Making special guest appearances during this portion of the show will be Chris Witchhunter (drums), Grave Violator (guitar), Athätor (guitar), Frank Blackfire (guitar), Michael Hoffman (guitar), Andy Brings (guitar) and Atomic Steif (drums). SODOM will then close the gig with five more classics.

For more details on this performance, click here.

SODOM's self-titled album was released in Germany on April 21, 2006 in Europe April 24, 2006 and in the USA May 9, 2006 via SPV Records. The band issued its "Lords of Depravity - Part I" DVD in the U.S. on February 21, 2006 via SPV. The first of two double-DVD sets contains the SODOM history from 1982 to 1995 plus live footage from concerts in Sofia and at the With Full Force, Wacken Open Air and Rock Hard festivals.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » vr apr 27, 2007 8:35 am

Bij dis-order is de reissue van Forward to termination van Sacrifice beschikbaar.


Verder is Code red een gave cd. De eerste die ik van Sodom kocht (in de tijd van ik nog veel naar black metal luisterde) en maakte direct al een goede indruk.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr apr 27, 2007 9:22 am

Trouwens Vendetta komt ook met een nieuwe cd genaamd hate. Helaas kan ik er geen nummertje van vinden, maar ik ben wel benieuwd.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » vr apr 27, 2007 10:06 am

hmm de laatset Vendatta release was erg zwak, ik denk dat je VENDETTA rustig ondeer de halfslachtige reunies kan ordenen, zelfde geldt voor ASSASSIN die een ontzettend zwakke reunie CD gereleased heben. Live was het allemala nogw el leuk, zeker Vendetta was anderhalf jaar geleden in het voorprogramma van SODOM nog wel aan te horen, al werden er geloof ik maar 2 ouwe nummers gespeeld.

Ik kan me nog herinneren in 1996 DESTRUCTION gezien te hebben in de blokhut in Rtterdam, alleen Mike zat er nog in en er werd geen enkel nummer gespeeld van de klassieke LP's, allenmaar van de twee neo destruction platen.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr apr 27, 2007 10:20 am

Dan zal ik er maar geen hoge verwachtingen van hebben, want die laatste plaat van Assassin, the Club viel me toch behoorlijk tegen.

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » vr apr 27, 2007 7:02 pm

innuendo schreef:Bij dis-order is de reissue van Forward to termination van Sacrifice beschikbaar.


Verder is Code red een gave cd. De eerste die ik van Sodom kocht (in de tijd van ik nog veel naar black metal luisterde) en maakte direct al een goede indruk.
Als het dezelfde rerelease is als die ik heb, dan is hij het geld meer dan waard. Hij kost bij displeased iets van 16, 95 ofzo. Ik heb die van Marquee.

Ik heb deze week 'Misanthrophy' van 'TOXIN' binnen gekregen. Echt een super gave duitse thrash plaat. Al klinkt deze niet typisch duits.
De eerste van Toxin, "Aphorisms' Is ook een aanrader.
Hier de reviews van beide albums van Classic thrash:

TOXIN - Aphorisms (1989)
1. Dismembered Illusions 2. Aphorisms 3. The Prophecy 4. Land Of Despaire 5. Lord Of The Flies 6. Daily Inferno

Having heard practically nothing about Toxin in advance, my expectations towards this German band were originally nil. Even more surprising it has been to find that their releases are among the better ones in the scene. The band's debut release Aphorisms is a notably powerful mini album with simply a very intense sound, combining vigorous vocals and pumped-up riffage that hardly leave anyone cold. The feel of this album is essentially more original and interesting than what many other minor league bands of the time were able to provide, and only occasionally the music seems to lose its direction for a while. With a surprisingly refined sound already at this early stage of the band, Aphorisms is no doubt worth some serious attention.

Rating: 8

TOXIN - Misantrophy (1991)
1. Two Sided Existence 2. Misantrophy 3. Retrospective 4. Disintegration 5. Destructive Ways 6. Lust For Life 7. Two Wishes 8. Wings Of Death 9. X.T.C.

Following Toxin's strong debut release, Misantrophy has a distinctive style of its own. The content of this album is a bit more intriguing and less straightforward than on Aphorisms, with continued emphasis on genuinely original riffs and interesting songwriting. Featuring some slightly increased technical touches, the feel of this release somehow reminds me of Mystrez even though Toxin's sound is still more energetic and not as complex, resulting in a stronger impression. Although there are two different vocalists in the band, the output remains fairly consistent and equally powerful. Pursuing a lot more ambitious directions than most other bands cared for, Toxin produced music that has stood against time, making Misantrophy a strong contender in the field.

Rating: 8

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma apr 30, 2007 8:23 pm

Godver vanochtend de trots van de bollenstreek (Silenxce) live gezien op een koninginedag festival, ze hebben 3 supervette demo's uitgebracht in de 80's! mijn gid wat was dat vet zeg, een van mijn hoogtepunten van 2007! check hun CD search for distant lights!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma apr 30, 2007 8:29 pm

haha, volgens metal-archives.com zijn ze uit elkaar. Maar er is al meer dan twee jaar geen update meer geweest.

Ik zal er binnenkort eens naar luisteren.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma apr 30, 2007 8:35 pm

Ze zijn alleen bij elkaar voor een 4 tal selecte optredens, hun basisst, gistarist en fdrummer hebben nu een abnd genaamd desire one, waar overigens vrij weinig aan is. Maar dit was echt waanzinnig, superstrakke speed/thrash ergens in de stijl van Agent Steel/over kill en Forbidden, verbazingwekkend een hoogtepunt in 2007. De ouwe lullen doen het og prima!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Ernst
Berichten: 5030
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » di mei 01, 2007 10:10 am

Ik denk dat fans van Kreator, Demolition Hammer, Dark Angel en oude Sepultura hier wel iets mee kunnen:

http://www.myspace.com/dekapitator

2 nieuwe tracks staan online van het album dat deze zomer uit moet komen, een release waar ik iig erg nieuwsgierig naar ben!

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » di mei 01, 2007 10:49 am

Ja! Hun We Will Destroy... You Will Obey! album is erg gaaf en dateert alweer van 1999. Niet al te bijzonder maar erg lekker om zo af en toe eens op te zetten bij warm weer of op de fiets. Dat nummer Run with the Pack was geloof ik een jaar geleden al ergens te downloaden, maar nu is het album toch echt klaar en zal binnenkort uitkomen. Ik ga hem in ieder geval wel halen!
[/quote]

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » di mei 01, 2007 11:50 am

Dekapitator, ja...een hele tijd geleden hoorde ik daar een aantal nummers van. Lekker stevige pot beukherrie.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di mei 01, 2007 7:43 pm

Vandaag kwam ik in Zaandam Quick Change (Circus of Death) tegen op LP. Na het in de winkel beluisterd te hebben, maar meegenomen en dit is toch best een lekker plaatje.

WhiplashWimpie
Berichten: 1739
Lid geworden op: ma jan 03, 2005 8:38 pm

Bericht door WhiplashWimpie » di mei 01, 2007 8:21 pm

Orklord schreef:Vandaag kwam ik in Zaandam Quick Change (Circus of Death) tegen op LP. Na het in de winkel beluisterd te hebben, maar meegenomen en dit is toch best een lekker plaatje.
Dat is echt een toffe plaat. Gave hoes ook. Wel een lelijke band haha.
Ze maken tegenwoordig wel hele slechte rock achtige muziek trouwens. Echt van die slappe hap.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di mei 01, 2007 10:22 pm

Klopt, maar die LP is echt supervet....sea witch!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di mei 01, 2007 10:30 pm

KOrte trailer van de al jaren op stapel staande wargasm DVD:

http://vids.myspace.com/index.cfm?fusea ... 2023417531


ziet er toch wel veelbelovend uit....maar ja is maar ene kort clippie
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » wo mei 02, 2007 10:44 am

gaaf! Why Play Around? is een van mijn favoriete thrash platen, er zijn maar weinig albums met zo'n sfeertje als op dat album.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo mei 02, 2007 11:39 am

ook zeker een van mijn favo's maar dat wist iedereen al LOL!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » za mei 05, 2007 11:59 pm

Ernst schreef:Ik denk dat fans van Kreator, Demolition Hammer, Dark Angel en oude Sepultura hier wel iets mee kunnen:

http://www.myspace.com/dekapitator

2 nieuwe tracks staan online van het album dat deze zomer uit moet komen, een release waar ik iig erg nieuwsgierig naar ben!

klinkt goed! Ik meende dat dit de band van Jim Durkin (ex-dark angel) was, maar ik zat er naast. De nieuwe nummers klinken erg gaaf, damn wat een snelle, felle solo's.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di mei 08, 2007 10:36 am

Vorige maand bracht Maze of torment hun nieuwste plaat uit. Energieke Slayeriaanse thrash.

http://www.myspace.com/officialmazeoftorment
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » di mei 08, 2007 2:44 pm

wow das wel erg slayer. klinkt wel lekker trouwens al hadden die death achtige vocalen voor mij niet gehoeven die af en toe de kop op steken. weet niet hoe hun andere nummers klinken, vind het net ff iets te slayer. hehe ze hebben zelfs hun eigen kerry king als ik op de foto kijk.
www.myspace.com/suddenthrash

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » di mei 08, 2007 3:36 pm

Klinkt als Slayer idd, bijna een kopie gewoon. Weet niet of zoiets meerwaarde heeft voor mij.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » di mei 08, 2007 3:51 pm

Het is voor mij ook iets te slayer. Plus dat ik de zang niet geweldig vind. Ik zou hier waarschijnlijk nooit een plaat van aanschaffen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » di mei 08, 2007 3:55 pm

het refrein lijkt ook wel heel erg op dat van War Ensemble van Slayer. Het klinkt overigens niet slecht maar ze hadden net zo goed een Slayer coverband kunnen beginnen...........

Gesloten