Graspop Metal Meeting 2007
- EmptySkies
- Contacteer:
ja, daarom heb ik ook hard getwijfeld...
fields ben ik nog nooit geweest, graspop heeft een dag meer EN veel sfeer (en is veel dichter bij).
maarrrr... Ik hoop dat nu fields wel 2 dagen is (in mijn ogen meer een festival dan een 1dags evenement), dit de sfeer sowieso ten goede komt. Camping maakt altijd al een hoop sfeer, en dan maakt het al minder uit op welk festival het is. En die extra dag compenseer ik wel weer met Wacken (andere jaren ging ik maar naar 1 festival nl.)
fields ben ik nog nooit geweest, graspop heeft een dag meer EN veel sfeer (en is veel dichter bij).
maarrrr... Ik hoop dat nu fields wel 2 dagen is (in mijn ogen meer een festival dan een 1dags evenement), dit de sfeer sowieso ten goede komt. Camping maakt altijd al een hoop sfeer, en dan maakt het al minder uit op welk festival het is. En die extra dag compenseer ik wel weer met Wacken (andere jaren ging ik maar naar 1 festival nl.)
-
- Contacteer:
- cataclysm child
- EmptySkies
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Krimhild
- Altijd welkom
we hebben dr goesting an.MetalJan schreef:3-dagen ticket heb ik inmiddels binnen!
Muahah! al mogen de regels te streng zijn en moet je te ver sjouwen met je spullen, dat alles wordt goed gemaakt door het feit dat er een teveel aan zatte belgen rondhost.
- AMAI NEN SCHEERLÈN!! *gaat op z'n smoel*
- MWHAHAHAaa *points and laughs *
Mediteren kun je leren!
- Draconian
- Lult over cdtjes
Hehe, dat optreden van Stormrider kan ik me ook nog herinnereninnuendo schreef:[..]
he, gaaf man!
Dat was me toch een feest, twee jaar geleden. Alle kneuzen stonden bij Slipknot en wij zaten metalklassiekers mee te blèren.

Ik lag een beetje gaar te liggen aan de zijkant van een tent, totdat dr een of andere bezopen dikzak voor me begon te wankelen. Ik zag het in slow-motion gebeuren: het gevaarte stort ter aarde, natuurlijk weer net op mij. Maargoed, toen was ik wél weer wakker

We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- cataclysm child
-
- puking luke
-
- Contacteer:
Hiervan kunnen alleen Mercenary en Joe Satriani me echt boeien. Epica en LotD zijn ook wel aardig...
De vrijdag staat echt wel vol met gave bands, dus dat zal wel weer veel missen worden. De zaterdag is net als vorig jaar wat mij betreft 't minst druk bezet, maar er staan dan wel enkele echte toppers. Dus zo lang er niet te veel vervelende overlapping in 't tijdschema komt ben ik toch wel tevreden.
De vrijdag staat echt wel vol met gave bands, dus dat zal wel weer veel missen worden. De zaterdag is net als vorig jaar wat mij betreft 't minst druk bezet, maar er staan dan wel enkele echte toppers. Dus zo lang er niet te veel vervelende overlapping in 't tijdschema komt ben ik toch wel tevreden.
- cataclysm child
- innuendo
- Lult over cdtjes
wat een serie klotenamen zijn dat zeg... Stormrider is natuurlijk erg gaaf, Joe satriani wil ik wel graag zien en ik moet maar eens naar Legion of the damned kijken, maar de rest kan me totaal niet boeien en tourt volgens mij al zo vaak door europa, dat de verrassing daar wel van af is.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Rose Hill Drive en Fastway zijn anders niet zo vaak in Europa te vinden en bovendien zeer de moeite waard, wat mij betreft.innuendo schreef:wat een serie klotenamen zijn dat zeg... Stormrider is natuurlijk erg gaaf, Joe satriani wil ik wel graag zien en ik moet maar eens naar Legion of the damned kijken, maar de rest kan me totaal niet boeien en tourt volgens mij al zo vaak door europa, dat de verrassing daar wel van af is.
- EmptySkies
- Contacteer:
- KoenM
- Contacteer:
Ik snap niet dat Graspop dit jaar geen hardcore-acts boekt. Nee, in plaats daarvan boeken ze talloze gaye folk/viking bands. Geven ze dan toch toe? Ik vond het best wel mooi opzich dat Graspop altijd een hele hardcorestage had. Madball en Sick of it all zijn mooi aan het touren van de zomer bv.
Daarnaast ben ik ook wel weer benieuwd naar het tijdschema. Het is te hopen dat ze geen missers maken zoals in het verleden met Kreator/Nevermore en Opeth/Death Angel.
Daarnaast ben ik ook wel weer benieuwd naar het tijdschema. Het is te hopen dat ze geen missers maken zoals in het verleden met Kreator/Nevermore en Opeth/Death Angel.
- innuendo
- Lult over cdtjes
+1KoenM schreef:Ik snap niet dat Graspop dit jaar geen hardcore-acts boekt. Nee, in plaats daarvan boeken ze talloze gaye folk/viking bands. Geven ze dan toch toe? Ik vond het best wel mooi opzich dat Graspop altijd een hele hardcorestage had. Madball en Sick of it all zijn mooi aan het touren van de zomer bv.
Ik ben bang dat Type o negative en blind guardian samen zullen vallen en op zondag Slayer en Velvet revolver.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- sugar daddy
Ze hadden de gave bands ook wel wat meer mogen verdelen. Vrijdag en Zaterdag spelen er goeie bands. Zondag daarintegen misschien één. Voor mij dan.KoenM schreef: Daarnaast ben ik ook wel weer benieuwd naar het tijdschema. Het is te hopen dat ze geen missers maken zoals in het verleden met Kreator/Nevermore en Opeth/Death Angel.
- sugar daddy
Ze hadden de gave bands ook wel wat meer mogen verdelen. Vrijdag en Zaterdag spelen er goeie bands. Zondag daarintegen misschien één. Voor mij dan.KoenM schreef: Daarnaast ben ik ook wel weer benieuwd naar het tijdschema. Het is te hopen dat ze geen missers maken zoals in het verleden met Kreator/Nevermore en Opeth/Death Angel.
- KoenM
- Contacteer:
Type O en Blind Guardian zou kunnen, maar daar lig ik niet echt wakker van aangezien ik met Blind Guardian helemaal niks kan. Maar Slayer en Velvet Revolver lijkt me sterk. Slayer is een hoofdpodiumact en Velvet Revolver hoogstwaarschijnlijk ook wel. En al staat Velvet Revolver in een tent, dan nog spelen ze niet gelijk met Slayer he.innuendo schreef:[..]
+1
Ik ben bang dat Type o negative en blind guardian samen zullen vallen en op zondag Slayer en Velvet revolver.
En tja, op zondag, al die folk/viking meuk. Ik kan er niks mee. Denk dat ik de hele zondag op Slayer, Stormrider en As I Lay Dying na alleen maar ga zuipen ofzo.
-
- Contacteer:
Dat zijn inderdaad de dilemma's die meteen bij mij opkomen. Zal dit jaar ook wel ongetwijfeld het geval zijn aangezien er veel bands van goeie kwaliteit in verschillende subgenres even hoog op het programma staan (Type 0 Negative - Blind Guardian, Thin Lizzy - Pain of Salvation, Amorphis - Vader, Dimmu Borgir - Atheist, Children of Bodom - Black Label Society, HammerFall - Amon Amarth, Mercenary - Moonsorrow). Ik ga dus maar alvast met knikkende knieën 't tijdschema afwachten.KoenM schreef:Ik snap niet dat Graspop dit jaar geen hardcore-acts boekt. Nee, in plaats daarvan boeken ze talloze gaye folk/viking bands. Geven ze dan toch toe? Ik vond het best wel mooi opzich dat Graspop altijd een hele hardcorestage had. Madball en Sick of it all zijn mooi aan het touren van de zomer bv.
Ik vraag me af waarom 't niet mogelijk is om de tijden van de marquees zo te laten verspringen dat er nooit twee bands helemaal overlappen? Zeker aangezien er op het hoofdpodium altijd veel bands staan die heel veel mensen niet kunnen interesseren (en die geen 'concurrentie' hebben).
En dat Madball niet zou misstaan lijkt me ook wel duidelijk.
Laatst gewijzigd door MetalTuupLimburg op do mei 10, 2007 4:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.