mailinglisttroep schreef:25 april 2008!
JUST CONFIRMED:
JAG PANZER (USA)
!!!!!!! MANILLA ROAD (USA) !!!!!!!!
PHARAOH (USA)
CRESCENT SHIELD (USA)
BATTLE RAM (ITA)
UP THE HAMMERS
[edit] godverdomme dan geen headbangende kutsmileys [/edittt]
mailinglisttroep schreef:25 april 2008!
JUST CONFIRMED:
JAG PANZER (USA)
!!!!!!! MANILLA ROAD (USA) !!!!!!!!
PHARAOH (USA)
CRESCENT SHIELD (USA)
BATTLE RAM (ITA)
UP THE HAMMERS
Dat flesje was dichtgelast! ECHT!ouwe schreef:antonio: niet mauwen, op internet mag je fouten maken jaeh!
jetsors: hehe zorg maar dat je tegen die tijd een auto hebt en dat ik kaart kan lezen.. ouwe ouwe werkt wel! ow, en voordat je kaarten gaat lezen, probeer eerst maar eens een flesje normaal open te krijgen (inkoppertje)
CAGE!? WTF?! Jezus, daar moet ik wel echt bij zijn! Zeker als ze verder niet in Nederland langskomen. Zo'n band live zien is best wel bijzonder (net als Jag Panzer natuurlijk).Gilbert schreef:CAGE is aan de line-up toegevoegd. Er zal toch wel een programmeur op het idee komen om Jag Panzer, Manilla Road en Cage ook in Nederland in een zaaltje te laten optreden?
niet zo miepen joh, zover is het helemaal nietGilbert schreef:Lauda-Königshofen, Zuid-Duitsland. Vanaf Maastricht zo'n 415 km. oftewel een kleine vier uur rijden. Een klere-eind weg dus, zeker als je in Den Haag woont. Ik zal daarom waarschijnlijk ook niet gaan, maar mij alleen verlekkeren aan al die geweldige bands die daar optreden (en nooit en te nimmer naar de Randstad zullen komen). Zie http://www.keep-it-true.de/ voor informatie over de Keep It True- festivals.
Hmm, jij ging toch over je nek van powermetal als ik het goed heb? Op KIT X staan op een paar uitzonderingen na (Heathen, Fueled By Fire bv) alleen maar powermetalbands.Bestial Lust schreef:Téring, ja, ik dus ook. Ik hoop dat de bitches waar ik vorig jaar mee was toevállig al kaarten hebben gekocht voor iedereen. Maar ik heb zo mn twijfels.
Manilla road ? Doomsword ?Eru Iluvatar schreef:[..]
Hmm, jij ging toch over je nek van powermetal als ik het goed heb? Op KIT X staan op een paar uitzonderingen na (Heathen, Fueled By Fire bv) alleen maar powermetalbands.
Kamperen is geen probleem, kan naast de festivalhal maar ik ga steeds in een jeugdhotel en weet dus niet wat de faciliteiten zijn op de "kamping". Een jeugdhotel kost 21 euro, inclusief ontbijt; kun je niet voor sukkelen.... Probleem is nu wel dat het nabijgelegen jeugdhotel niet beschikbaar is en we dus op 30 km zitten, wat nu ook geen ramp is.jeffrey schreef:Zekers ik ook.
Je kan er toch ook gewoon kamperen, daarzo? En zijn er nog een beetje faciliteiten? Douchen (niet noodzakelijk maar wel lekker), kluisjes/bewaakte garderobe en dergelijke?