25-08 Elsrock Open Air Rijssen
25-08 Elsrock Open Air Rijssen
Inmiddels bevestigd:
Hatesphere
Dream Evil
Mnemic
Autumn
Chiraw
One Bullet Left
Demia
Thessera
Dialoque
25-08 Elsrock Rijssen
meer internationale namen binnenkort, tevens info over vvk ed.
www.elsrock.nl
www.lantaarn.nl
Hatesphere
Dream Evil
Mnemic
Autumn
Chiraw
One Bullet Left
Demia
Thessera
Dialoque
25-08 Elsrock Rijssen
meer internationale namen binnenkort, tevens info over vvk ed.
www.elsrock.nl
www.lantaarn.nl
-
- goddethroned
- Eru Iluvatar
Dream Evil vind ik wel heel erg gaaf!
Misschien dat ik erbij ben. Hoe duur is dit feestje?
Misschien dat ik erbij ben. Hoe duur is dit feestje?
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
-
- goddethroned
- Metalheank
Wow, eindelijk 1 van mijn favouriete bands zien. En ook nog in de buurt!
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
- Eru Iluvatar
Een band als Nevermore als headliner! Wow!!! Daar had ik niet over durven dromen, gezien de powermetallers uit Seatlle tot mijn elitebands behoren.
Fantastisch dat de organisatie één van de beste metalbands van dit moment geboekt heeft! Mijn complimenten! Daar kan de organisatie van Waldrock nog wat van leren! Een zeer interessante headliner die hopelijk veel bezoekers zal trekken, ik ben in ieder geval van de partij!
Hellendoorn - Rijssen krijgt steeds meer qua concerten de status van steden als Tilburg en Eindhoven, met optredens van Kreator op Dauwpop, King Diamond in de Lantaarn en Candlemass, Agent Steel, Megadeth en Blind Guardian in Lucky. Zo zie ik het graag!
Fantastisch dat de organisatie één van de beste metalbands van dit moment geboekt heeft! Mijn complimenten! Daar kan de organisatie van Waldrock nog wat van leren! Een zeer interessante headliner die hopelijk veel bezoekers zal trekken, ik ben in ieder geval van de partij!
Hellendoorn - Rijssen krijgt steeds meer qua concerten de status van steden als Tilburg en Eindhoven, met optredens van Kreator op Dauwpop, King Diamond in de Lantaarn en Candlemass, Agent Steel, Megadeth en Blind Guardian in Lucky. Zo zie ik het graag!
-
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
De laatste band is inmiddels ook bevestigd:
SCAR SYMMETRY [www.myspace.com/scarsymmetry]
Volledige line up Elsrock 2007
Nevermore (USA)
Scar Symmetry (Zwe)
Dream Evil (Zwe)
Hatesphere (Dk)
Mnemic (Dk)
Autumn (NL)
Chiraw (NL)
Non Divine (NL)
One Bullet Left (NL)
Thessera (Bra)
Demia (NL)
Dialoque (NL)
Tijden en schema binnenkort via elsrock.nl
tickets vanaf 12 mei verkrijgbaar. 27,50 euro (ex VVK). Prijs geldt als early bird tot 8 juni. Daarna 29,50 euro.
SCAR SYMMETRY [www.myspace.com/scarsymmetry]
Volledige line up Elsrock 2007
Nevermore (USA)
Scar Symmetry (Zwe)
Dream Evil (Zwe)
Hatesphere (Dk)
Mnemic (Dk)
Autumn (NL)
Chiraw (NL)
Non Divine (NL)
One Bullet Left (NL)
Thessera (Bra)
Demia (NL)
Dialoque (NL)
Tijden en schema binnenkort via elsrock.nl
tickets vanaf 12 mei verkrijgbaar. 27,50 euro (ex VVK). Prijs geldt als early bird tot 8 juni. Daarna 29,50 euro.
- fetuskiller
- Contacteer:
-
-
Weet iemand of dit ook bijna uitverkocht is ofzo? of het uberhaupt snel uitverkoopt? wil hier wel graag heen voor Nevermore/Scar Symmetry/Mnemic/Dream Evil en natuurlijk Hatesphere, maar ben nog in afwachting van geld (kaartjes voor Wacken 2k7 en 2k8, Machine Head, Soilwork/chimaira, RyG etc hebben flink hun tol geeist op mijn portemonnee
)

-
-
-
Toen ik vorig jaar wegging werd mij anders wel een flyer in de hand gedrukt over Jezus enzo, door een stel van kerkgangers met de boodschap dat het luisteren van zulke muziek en het gaan naar zulke festivals mij in de hel deden belanden...Orphe schreef:Ach. Vorig jaar hadden ze ook zo'n grote mond daar in Rijssen, en ik heb niemand vernomen die uiteindelijk protesteerde. Zal dit jaar ook vast niet het geval zijn.
En je kreeg er een mooie sticker bij.Iron Maiden schreef:[..]
Toen ik vorig jaar wegging werd mij anders wel een flyer in de hand gedrukt over Jezus enzo, door een stel van kerkgangers met de boodschap dat het luisteren van zulke muziek en het gaan naar zulke festivals mij in de hel deden belanden...
Maarreh.. who cares anyway? Drukte om niks, gewoon netjes bedanken en doorlopen. Of je moet de stoere metalhead willen uithangen en hun flyers voor hun neus verbranden.

Lijkt me ook niet echt de ideale manier.
Maar je ziet het wel steeds mer, al heb je er niet last van.
Op Waldrock kreeg je voor je naar binnen ging toch ok zo'n klein kaartje met Christelijke teksten erop?
Ik zeg gewoon: "Nee dank U" en loop door.
Hoeft het ook niet 2 meter verder in het gras te verdwijnen

LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!
Op Stonehenge krijg je een tegoed bon voor een portie fiks schijten in de kerk en een kopje koffie in combinatie met een goed gesprek. Na afloop delen ze bananen en bijbeldingen uit, oh en spekjes maar dat valt nooit zo best na liters bier.SatanicA schreef:
Lijkt me ook niet echt de ideale manier.
Maar je ziet het wel steeds mer, al heb je er niet last van.
Op Waldrock kreeg je voor je naar binnen ging toch ok zo'n klein kaartje met Christelijke teksten erop?
Ik zeg gewoon: "Nee dank U" en loop door.
Hoeft het ook niet 2 meter verder in het gras te verdwijnen
Lieve mensen zijn het!
Vraagje voor de mensen die hier vaker geweest zijn. Hoe is het gesteld met de faciliteiten daar? Beetje goed eten, drinken, parkeren, en natuurlijk: toileteren?
Zit er over te denken om te gaan maar het is wel een stukkie rijden en het kost ook weer wat dus eerst maar eens horen of het allemaal een beetje goed is!
Zit er over te denken om te gaan maar het is wel een stukkie rijden en het kost ook weer wat dus eerst maar eens horen of het allemaal een beetje goed is!

- XnegativeX
- Contacteer:
- Parkeren is perfect, klein stukje lopen maar goed te doen.Nouk schreef:Vraagje voor de mensen die hier vaker geweest zijn. Hoe is het gesteld met de faciliteiten daar? Beetje goed eten, drinken, parkeren, en natuurlijk: toileteren?
- Eten is perfect, vorig jaar vers belegde broodjes of gewoon een vette hap, veel keuze voor een festival.
- Drinken was prima, gewoon fris, bier en wijn en ik geloof een mixje
- Toiletten, vorig jaar dixies dacht ik.. waren er voldoende en er was pleepapier en het was niet te smerig.
- XnegativeX
- Contacteer: