Instrument
-
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
En AE komt uit Hoorn, en dat ligt niet in FrieslandDemorpheus schreef:AE zoekt alleen nog een drummer, dus ik denk het niet
Dan breekt de storm boven Melanies hoofd los
En moet zij alles op alles zetten
Om zich staande te houden tegenover Grand Pendleton
Een man die nog nooit een gevecht verloren heeft
En moet zij alles op alles zetten
Om zich staande te houden tegenover Grand Pendleton
Een man die nog nooit een gevecht verloren heeft
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Ik weet niet of ik lang geleden in deze topic al heb geschreven, of dat dat een andere topic was. Maar ik heb vrij lang nog, in een black metal bandje gezeten. Daar galmde ik er een beetje doorheen
. Maar nu speel ik piano. Ik ben uit me bandje gestapt. Ik had ff de tijd er niet meer voor.

tuuut tuut tuut tuuut tuuut
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Ik speel marimba (xylofoon), drums en keyboard.
Marimba speel ik in een orkest, en sinds een week is het de bedoeling dat ik ga drummen electroclash-band. Verder componeer ik af en toe wat nummers, maar dat valt meer in de categorie pop-rock ofzo.
Zoals jullie zien ben ik echt geweldig trui.
Marimba speel ik in een orkest, en sinds een week is het de bedoeling dat ik ga drummen electroclash-band. Verder componeer ik af en toe wat nummers, maar dat valt meer in de categorie pop-rock ofzo.
Zoals jullie zien ben ik echt geweldig trui.
I ask for so little. Just fear me, love me, do what I say and I will be your slave...
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Dan lukt het wel voor 50 euro, gewoon een oude met 5 octaven en 10 mogelijkheden ofzo. Op http://www.marktplaats.nl hebben ze best veel keyboards, moet je daar maar even kijken.
Laatst gewijzigd door Robgoroth op wo jul 09, 2003 8:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
de toetsen van je telefoon mischien een goedkope optie?-=TheDarknezzz=- schreef:Ow ik hoef echt geen onzin op me keybord. Het is meer dat ik me zooi als ik op kamers ben ook kan oefenen, impv steeds naar me ouders gaan om op de piano te kunnen spelen. gewoon een simpel ding dus.

www.last.fm/user/robenroll

Deze designpiano biedt een dijk van een geluid en USB. Voorzien van een 88 toetsen tellend gewogen (hammer action) klavier, de beste piano samples, virtual ToneWheel-orgelgeluiden, een Session partner voor het instuderen van nieuw repertoire en een USB poort voor het werken met een computer. Compleet!
Van: € 1.850,-
Voor: € 1.569,-
Al is deze iets meer in je straatje:

Perfect instap model van Yamaha, aanslaggevoelige toetsen, split en dualmode, een zes sporen sequencer en een goede ritme sectie en stereo grand piano. Geheel GM compatible zodat je MIDI files van het internet kunt afspelen.
Prijs: € 225,-
2e hands is leuk hoor, maar als er een keer iets mee is kan je hem dus weggooien of voor kapitalen laten repareren.
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
let wel, als je voor de piano gaat moet je wel ff op de gewogen toetsen letten-=TheDarknezzz=- schreef:Ow ik hoef echt geen onzin op me keybord. Het is meer dat ik me zooi als ik op kamers ben ook kan oefenen, impv steeds naar me ouders gaan om op de piano te kunnen spelen. gewoon een simpel ding dus.
je kan ook een cheapass keyboardje kopen, maar die heeft geen gewogen spelen
weg dynamiek
Nee, jij!!
- Heer Petomaan
Die richard liet zien van 225 lijkt me wel wat. ik verdien deze vakantie 100 euro per week, dus ik kan best wat opsparen. maare, als ik een tweedehands zou kopen, neem ik wel iemand mee die ff mij zeker kan laten weten dattie niet vals is enz enz. iemand met verstand dus.
tuuut tuut tuut tuuut tuuut
- Soulcollector
- Contacteer:
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
HEEEEEEEEEEERSCH
Ik mag van Sephje een gitarre lenen!! HEERSCHH!!
Hehehehe zeker zijn ukelele???

The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
-
- inageandsadness
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer: