kabaal am gemaal 2007 (bevrijdingsfestival wageningen)
- Pantalaimon
- Mr Brownstone
Was er zelf ook...man man..wat liet Vader weer ouderwets de pannen van het dak vliegen...en voor de rest was het een erg gemoedelijk feestje..alleen weer jammer dat er weer van die vervelende dronken koters ruzie gaan zoeken en dat je er eentje moet neerhoeken. voordat ze in de gaten hebben dat ze je met rust moeten laten...beetje strijdig met de achterliggende gedachte van het Bevrijdingsfestival... 

The more fuck off the name, the more fuck off the band!
- Pantalaimon
- Mr Brownstone
Hmm lag rond hetzelfde tijdstip te kreperen van de kou in een tent op de camping...was zo stom geweest om m'n slaapzak niet mee te nemen...Pantalaimon schreef::P rond 00:30 lag er een bezopen gozer bij het busstation op de grond, broek naar beneden en hij ging zichzelf rukken.
Nu lees ik in de krant dat hij om 2 uur is aangehouden daarvoor:P

The more fuck off the name, the more fuck off the band!
- Pantalaimon
Dan moet je een Heineken Honcho op de kop tikken: het is een regenponcho, een (strand)handdoek en ik heb het vaak genoeg gebruikt op festivals als deken. Het is ook niet zo groot als een slaapzak, dat heb je helemaal niet nodig in NL.Mr Brownstone schreef:[..]
Hmm lag rond hetzelfde tijdstip te kreperen van de kou in een tent op de camping...was zo stom geweest om m'n slaapzak niet mee te nemen...
En nu niet gaan zeiken dat Heineken niet trui genoeg is, plak er maar een stikker over ofzo.
"We do not inherit the earth from our ancestors; We borrow it from our children"
- Hieronimus
Zo, dan heb ik je toch gespot, ik wist 't alleen niet zeker.yowannuzz schreef:Nee, ik ben zeker blij toch nog ff geweest te zijn.
Was wel een tof dagje, chillen op de banken van JV Unitas is gaaf, alle bands op Kabaal AM Gemaal vond ik matig spelen, maar de At the Gates-cover bij Skeletor (toch?) en de pit bij Zero Mentality waren bruut. Band Zonder Banaan, één of andere blues-band, het plastic bestek doolhof en de poffertjes waren het gaafst van de dag. Oja, de komedianten waren ook wel geinig.
En daarna superklote geslapen, twee man op één matras is nou niet echt je van het, hehe.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Heeft ie nog 1,5 uur liggen rukken voordat ie opgepakt werd? Knap.Pantalaimon schreef::P rond 00:30 lag er een bezopen gozer bij het busstation op de grond, broek naar beneden en hij ging zichzelf rukken.
Nu lees ik in de krant dat hij om 2 uur is aangehouden daarvoor:P
Feest was weer mooi in Wageningen. Weinig bands gezien ivm brute over the top geniale vette barbeque. Dozer was zwingen geblazen en Vader was super!
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal
Ik vind 1,5 uur rukken sowieso een prestatie, lijkt me dat de eikel dan toch behoorlijk gevoelloos is uiteindelijk.Tonger schreef:[..]
Heeft ie nog 1,5 uur liggen rukken voordat ie opgepakt werd? Knap.
Maar goed....dat zijn van die overpeinzingen die je wel eens hebt, he? Op een regenachtige woensdagavond....
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.