Neurotic Deathfest 2007

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
fey-metallica
Berichten: 485
Lid geworden op: di jan 24, 2006 11:31 am
Locatie: Amersfoort

Bericht door fey-metallica » wo mei 02, 2007 12:16 am

28-04-2007: Beheaded canceled, Prostitute Disfigurement steps in.
Unfortunately we were informed that Beheaded will not be participating on this years Neurotic Deathfest, after breaking earlier confirmed agreements. We briefly tried to salvage this situation by upgrading the initially agreed conditions, but this has also been rejected by the band. We're just as disappointed as all of you who wanted to see the band. Luckily we found a worthy replacement in dutch death metal pride Prostitute Disfigurement, who have agreed to take a day off from their studio session to perform on this years Neurotic Deathfest. Due to this the running order is slightly changed as well.
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » wo mei 02, 2007 10:54 am

Erg jammer dit.. Gelukkig wel een leuke vervanger!

fey-metallica
Berichten: 485
Lid geworden op: di jan 24, 2006 11:31 am
Locatie: Amersfoort

Bericht door fey-metallica » za mei 05, 2007 2:21 am

volgende week alweer..heb er zin in!
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Bericht door MetalJan » za mei 05, 2007 12:10 pm

Leng T'che (of hoe het ook schrijft) vervangt Denial Fiend.

goatworshipper
Berichten: 4270
Lid geworden op: za nov 08, 2003 2:14 pm
Locatie: Reusel

Bericht door goatworshipper » za mei 05, 2007 2:06 pm

ook geen denial fiend! die kam lee had ik wel eens willen zien. goed dat ik nog geen kaartje heb dan, want ik blijf maar thuis denk ik zo.
alcohol in my veins...

ruud
Berichten: 531
Lid geworden op: ma jan 31, 2005 4:57 pm

Bericht door ruud » za mei 05, 2007 2:11 pm

Die Kam Lee is een ontzettende mongool. Een Europese tour plannen en vervolgens geen paspoort aanvragen, hoe dom kun je zijn.

Peer: Gewoon gaan, alleen maar bekenden daar, is lache.
Neurotic Records Forum:
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124

goatworshipper
Berichten: 4270
Lid geworden op: za nov 08, 2003 2:14 pm
Locatie: Reusel

Bericht door goatworshipper » za mei 05, 2007 5:44 pm

ik zou jullie uiteraard graag willen supporten! maar heb de afgelopen tijd alle bands al gezien die ik daar als enigste wil zien. ik denk er nog over na.
uiteraard is het lache als iedereen er is, maar om voor te ouwehoeren veel knaken uit te geven, zie ik ook niet helemaal zitten.
alcohol in my veins...

Fobiac
Berichten: 28
Lid geworden op: di apr 17, 2007 2:40 pm
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Fobiac » di mei 08, 2007 5:11 pm

Afbeelding





Kom dan hierheen... thuisblijven is zo nutteloos!! :wink:

goatworshipper
Berichten: 4270
Lid geworden op: za nov 08, 2003 2:14 pm
Locatie: Reusel

Bericht door goatworshipper » wo mei 09, 2007 9:11 pm

nouuuuww, dan kan ik die benzine beter in het kaartje voor neurotic stoppen :wink:

mits er nog kaarten aan de deur zijn zaterdagmiddag, ben ik van de partij in eindhoven!
alcohol in my veins...

ruud
Berichten: 531
Lid geworden op: ma jan 31, 2005 4:57 pm

Bericht door ruud » wo mei 09, 2007 10:02 pm

Tof! Die zullen zaterdagmiddag wel aan de deur te krijgen zijn, komt goed.
Neurotic Records Forum:
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124

fey-metallica
Berichten: 485
Lid geworden op: di jan 24, 2006 11:31 am
Locatie: Amersfoort

Bericht door fey-metallica » wo mei 09, 2007 11:19 pm

Vanmiddag ook mijn 2 dagenkaart gehaald dus ik ben ook aanwezig!
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica

Gebruikersavatar
grafdelver
Berichten: 510
Lid geworden op: wo nov 19, 2003 1:09 pm

Bericht door grafdelver » do mei 10, 2007 1:53 am

goatworshipper schreef:nouuuuww, dan kan ik die benzine beter in het kaartje voor neurotic stoppen :wink:

mits er nog kaarten aan de deur zijn zaterdagmiddag, ben ik van de partij in eindhoven!
Goed bezig Peer.

Dit gaat het feestje van het jaar worden, ook al is het je muziek niet helemaal :)

Fobiac
Berichten: 28
Lid geworden op: di apr 17, 2007 2:40 pm
Locatie: Haarlem
Contacteer:

Bericht door Fobiac » do mei 10, 2007 12:41 pm

Vital Remains schopt kont :twisted:

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » do mei 10, 2007 2:20 pm

Verdomme, Devourment is geweigerd in Engeland, en het is nu niet zeker of ze nog in Nederland kunnen spelen: http://devourment.proboards7.com/index. ... 1178783681


Voor mij zou Devourment juist het hoogftepunt van dat hele festival zijn :/

ruud
Berichten: 531
Lid geworden op: ma jan 31, 2005 4:57 pm

Bericht door ruud » do mei 10, 2007 3:46 pm

Voor mij ook 1 van de hoogtepunten. We werken er hard aan om hun in het juiste vliegtuig naar Nederland te krijgen op tijd. Dat is alle info die ik op dit moment kan geven.
Neurotic Records Forum:
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » do mei 10, 2007 3:59 pm

Ik hoop echt dat het lukt, succes!

deliverance
Berichten: 2823
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 8:18 pm
Locatie: oud-beijerland

Bericht door deliverance » do mei 10, 2007 4:05 pm

Dat is aardig kut dan.. Ik ga aankomende woensdag in Gent, ik hoop wel dat ze komen dan!
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/mdbbanner.jpg[/img]

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » do mei 10, 2007 4:09 pm

Ze zouden (zover ik begrijp) zeker weten terugkomen naar Europa, de vraag is alleen of ze op tijd terug kunnen zijn voor Neurotic Deathfest ;)

goatworshipper
Berichten: 4270
Lid geworden op: za nov 08, 2003 2:14 pm
Locatie: Reusel

Bericht door goatworshipper » do mei 10, 2007 4:33 pm

grafdelver schreef:[..]


Goed bezig Peer.

Dit gaat het feestje van het jaar worden, ook al is het je muziek niet helemaal :)
nouja, ik vind een paar bands wel gaaf.
ik zorg dat ik rond 13.00 daar ben, dus als er geen kaartjes meer zijn, ga ik jou lastig vallen, hehehe!
alcohol in my veins...

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » do mei 10, 2007 7:46 pm

Als ik het goed begrijp op de fora van Devourment en Neurotic Records, zal Devourment morgen niet spelen :(

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » do mei 10, 2007 7:58 pm

Als ze maar op Fuck The Commerce spelen...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Gebruikersavatar
Victor
Berichten: 1539
Lid geworden op: ma jul 10, 2006 9:52 pm
Locatie: Heeten

Bericht door Victor » do mei 10, 2007 8:25 pm

fetuskiller schreef:Als ze maar op Fuck The Commerce spelen...
Die vlucht zijn ze nog aan het regelen
Het was meer geluk dan mazzel

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » vr mei 11, 2007 9:53 am

Het is nu officieel: www.neuroticdeathfest.com


Er spelen voor mij genoeg andere erg gave bands, maar toch vind ik het wel heel jammer. Misschien dat ik nog nog met een maat naar Gent ga voor Devourment.

deliverance
Berichten: 2823
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 8:18 pm
Locatie: oud-beijerland

Bericht door deliverance » vr mei 11, 2007 10:17 am

Darth Vader schreef:Het is nu officieel: www.neuroticdeathfest.com


Er spelen voor mij genoeg andere erg gave bands, maar toch vind ik het wel heel jammer. Misschien dat ik nog nog met een maat naar Gent ga voor Devourment.
Is het wel zeker dat ze in Gent spelen dan?
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/mdbbanner.jpg[/img]

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » vr mei 11, 2007 10:22 am

Ze zouden de 13e weer in Europa zijn, dus tenzij er weer iets fout gaat spelen ze de 16e gewoon in Gent.

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » vr mei 11, 2007 11:09 am

bwoaaah ik heb dr zin in :D

wel heel erg jammer van Devourment.. speelt Vital Remains nu eerder? want ze hebben geen vervanger kunnen vinden..
NOT MY FUCKING TEMPO

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » vr mei 11, 2007 11:12 am

Ik ben vooral erg benieuwd naar Despised! Heb ze een paar dagen voor het eerst gehoord, en was erg onder de indruk :)

Gebruikersavatar
SoulReaper
Berichten: 174
Lid geworden op: za jan 01, 2005 3:59 pm

Bericht door SoulReaper » vr mei 11, 2007 11:19 am

Zekers erg jammer van Devourment, maar ik ga ze wel in Gent zien dan. In ieder geval keek ik ook erg uit naar Viral Load, Despise, Kronos en Septycal Gorge dus vanavond blijft toch erg de moeite waard kwa line up wat mij betreft.

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr mei 11, 2007 1:19 pm

Maar als Devourment vast zit in Engeland spelen Despise en Viral Load dan wel? want die zitten op dezelfde tour...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

deliverance
Berichten: 2823
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 8:18 pm
Locatie: oud-beijerland

Bericht door deliverance » vr mei 11, 2007 1:21 pm

fetuskiller schreef:Maar als Devourment vast zit in Engeland spelen Despise en Viral Load dan wel? want die zitten op dezelfde tour...
De organisatoren in Gent zeiden dat als Devourment niet door zou gaan in Gent dat Viral load enzo wel zouden spelen, dus dat zal dan ook het geval zijn in Eindhoven!
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/mdbbanner.jpg[/img]

Gebruikersavatar
SoulReaper
Berichten: 174
Lid geworden op: za jan 01, 2005 3:59 pm

Bericht door SoulReaper » vr mei 11, 2007 1:23 pm

Die hadden geen problemen met het binnenkomen van Engeland... Dus die treden gewoon op terwijl Devourment terug moest naar de VS

Edit: Devourment gaat ook niet door in Gent? Ik dacht ze de 13e weer terug in Europa waren en op de 16e in Gent speelden...

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » vr mei 11, 2007 1:43 pm

Ach, het maakt mij ook allemaal niet uit. Als ze maar op FTC spelen ben ik blij. Tis tenslotte de band waar ik het meest naar uit kijk.
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

deliverance
Berichten: 2823
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 8:18 pm
Locatie: oud-beijerland

Bericht door deliverance » vr mei 11, 2007 3:07 pm

SoulReaper schreef:Die hadden geen problemen met het binnenkomen van Engeland... Dus die treden gewoon op terwijl Devourment terug moest naar de VS

Edit: Devourment gaat ook niet door in Gent? Ik dacht ze de 13e weer terug in Europa waren en op de 16e in Gent speelden...
Ik zei ALS ze niet spelen, ik ga er vanuit dat ze wel gewoon spelen, maar je weet maar nooit....
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/mdbbanner.jpg[/img]

mokka
Berichten: 126
Lid geworden op: wo mei 31, 2006 12:08 am

Bericht door mokka » vr mei 11, 2007 10:24 pm

DENIAL FIEND speelt ook niet meer!

Gebruikersavatar
emillio
Berichten: 2430
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 1:35 pm
Locatie: The depths of Zeeuwsch Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door emillio » vr mei 11, 2007 10:36 pm

Ook Devourment heeft in Gent (BE) gecancelled:

Aangepast programma:

Viral Load (US) 23u
Despise (CZ) 22u
Leptotrichia 21u
Murder intentions 20u
Guttural 19u

Inkom wordt gehalveerd
www.musketeerofdeath.nl

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Bericht door MetalJan » za mei 12, 2007 2:32 pm

Ik las dat Devourment de gehele Europese tour heeft gecancelled.

deliverance
Berichten: 2823
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 8:18 pm
Locatie: oud-beijerland

Bericht door deliverance » za mei 12, 2007 3:33 pm

Wat kut zeg! Denk dat ik dan toch maar naar Gent ga voor Viral Load...
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/mdbbanner.jpg[/img]

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Bericht door fetuskiller » za mei 12, 2007 3:42 pm

Godverdomme dat meen je niet!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » zo mei 13, 2007 12:46 pm

Door alle kutfiles veel te laat aangekomen. Ik kwam binnen bij het eerste nummer van Severe Torture, die een erg vet optreden neerzetten! Later alleen nog Vital Remains gezien. Het geluid was bij Severe Torture erg goed, maar bij Vital meteen stukken minder. Maargoed, het was te doen. Helaas vond ik de zanger erg slecht.. Je hoorde gewoon overduidelijk dat hij kracht te kort kwam. Dit verpestte de nummers wel een beetje.

Zaterdag was Visceral Bleeding de eerste band voor mij. Ze speelden erg strak, maar dat half uurtje leek wel heeel snel te gaan. Ik vond het ook erg jammer dat ze nummers als Carved down to the bone niet speelden. Maar ondanks dat vond ik het een erg goed optreden.

De volgende band die ik ben wezen kijken as Prostitute Disfigurement. Het geluid was erg rommelig, maar misschien kwam dat omdat ik bij het podium stond.

Na even wat te hebben gegeten ben ik gaan kijken bij Gutted. Deze Hongaren hebben een erg goed optreden neergezet, al gingen 1 of 2 nieuwe nummers nummers even fout.

Van Grave heb ik 1 numertje meegepikt. Ik vond het wel leuk, maar 1 nummer vond ik dan ook genoeg.

Hoogtepunt voor mij was Defeated Sanity. Tering, wat was dat vet! Het geluid was perfect, en de band speelde superstrak. Misschien had DS beter op het grote podium kunnen spelen, gezien de opkomst voor deze band. Maar hoe dan ook, voor mij was dit het gaafste optreden van NDF 2007!

Krisiun vind ik op CD niet veel aan. Ik vind elk album net 1 heel lang nummer. Live vond ik ze wel erg sterk, maar ik weet niet of ik snel naar een concert van ze zou gaan.

Degrade had ik best willen zien, maar uiteindelijk ben ik buiten wezen uitrusten.

Immolation hoefde ik niet te zien. Het zal wel een goede band zijn, aangezien de meeste mensen het geweldig vonden, maar het is gewoon totaal niet mijn ding.


Uiteindelijk heb ik minder bands gezien dan ik van plan was, maar hoe dan ook, ik heb erg genoten, en als NDF volgend jaar weer met zo'n vette line-up komt, ben ik zeker weer van de partij!

Gebruikersavatar
emillio
Berichten: 2430
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 1:35 pm
Locatie: The depths of Zeeuwsch Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door emillio » zo mei 13, 2007 1:48 pm

Update voor DEVOURMENT in Gent.

Ze komen misschien WEL

Godverdomme dat ze nu es beslissen 't is over 3 dagen

Normaal gezien wordt het vandaag bevestigd.
www.musketeerofdeath.nl

Darth Vader
Berichten: 1546
Lid geworden op: wo apr 06, 2005 3:55 pm
Locatie: Assendelft

Bericht door Darth Vader » zo mei 13, 2007 3:58 pm

Ik ga toch maar niet naar Gent. Het is wel besproken hier, maar we moeten dan 270 km rijden, en we hebben al best wel veel geld uitgegeven op NDF hehe..

Gebruikersavatar
SoulReaper
Berichten: 174
Lid geworden op: za jan 01, 2005 3:59 pm

Bericht door SoulReaper » zo mei 13, 2007 4:30 pm

Viral Load was een leuke opener. James King van Unmerciful drumde, wat een aangename verrassing was want ik had gedacht dat het concert gewoon met een drumcomputer was. Geluid was heel behoorlijk, en Shawn Whitaker speelde weer prima, met de gebruikelijke grimassen.

Doordat Viral Load later begon heb ik Despise helaas gemist. Vervolgens heb ik Nailed bekeken, dat was op zich niet verkeerd maar een echte hoge indruk had ik er niet van zover ik me kan herinneren.

Stukje Leng T'che gezien, maar ik kwam na een paar nummers tot de conclusie dat deze band niet aan mij besteed is.

Kronos was een heel behoorlijk optreden. De eerste band waar ik ben bij gaan headbangen.

Stukje Severe Torture gezien, maar ik vond het niet al te boeiend, ik heb ze wel beter gezien. Ik vind de band ook over het algemeen vrij saai, dus ook niete cht mijn band.

Eventjes Vital Remains gekeken voordat ik de trein terug naar huis was, en was niet echt onder de induk. Het geluid was niet al te denderend en het deed me allemaal eigenlijk weinig. jammer, want ik dacht dat hun nummers uitstekend live uit de verf zouden komen.



Zaterdag

De eerste band die ik zag was Suffocate Bastard. er waren wat problemen met het geluid leek wel, wat vrij storend is. De band speelde echter wel een aardig potje brute deathmetal.

Dawn Of Azazel leek me op het eerste gehoor niet zo, maar het optreden vond ik toch wel genietbaar. het publiek was nog vrij tam, net zoals op vrijdag.

Visceral Bleeding leverde weer een prima concert af waar ik weing op aan te merken had. Goed gespeelde set en een prima podium prestatie.

Hour Of Penance was wel tof. Het geluid had beter gekunt naar mijn inziens. Wel een goede cover van Suffocation's catatonia op het laatst. jammer dat het publiek vooral op dat nummer uit hun dak ging.

Cephalic Carnage vond ik prima spelen. Niet helemaal mijn band maar ik vond het concert zekers vermakelijk te noemen.

Infected Disarray en Prostitute Disfigurement gemist want ik had honger.
Gutted was wel aardig, niet meer dan dat. Ik vond het vrij eentonig.

Stukje Grave gezien. Ik heb ze nooit echt een geweldige live band gevonden en nu vond ik het ook niet echt spannend. na een nummer of 4 ging ik maar weg.

Dan Defeated Sanity. Echt super! Zo intens bruut en strak heb ik het niet vaak gezien. ben erg uit mijn dak gegaan. Wat mij betreft een van de beste Deathmetal band van dit moment, en zowiezo de beste band van de dag. Defeated Sanity maakte de kwaliteiten van hun laatste album helemaal waar live.

Krisiun was weer uistekend, maar na het meer dan geweldige optreden van Defeated Sanity was ik ook niet zo erg onder de indruk.

Toen Degrade. Erg vet optreden. de brute, groovende deathmetal nummers werken meer dan uitstekend live. Flink uit mijn dak gegaan met een flink aantal mensen, en er werd behoorlijk gecrowdsurft.

Immolation begon met een behoorlijk matig geluid, maar ik stond helemaal vooraan. ik ben wat meer naar achteren gegaan en het werd na het derde nummer al beter. Ze speelden een vette setlist, maar niks van Here In After?! In ieder geval begon het wat minder, maar werd uiteindelijk een uitstekend optreden.

Al met al veel bands gezien en ik vond het ondanks het ontbreken van Devourment zeer geslaagd. Hoogtepunten wat mij betreft waren Defeated Sanity, Immolation en Degrade.

Gebruikersavatar
emillio
Berichten: 2430
Lid geworden op: zo mar 30, 2003 1:35 pm
Locatie: The depths of Zeeuwsch Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door emillio » zo mei 13, 2007 4:46 pm

DEVOURMENT is geland in parijs - dus ze zullen zeker spelen in Gent.
www.musketeerofdeath.nl

Gebruikersavatar
Tox
Berichten: 6178
Lid geworden op: vr sep 22, 2006 2:21 pm
Locatie: Stein

Bericht door Tox » zo mei 13, 2007 8:21 pm

erg geslaagd vond ik het! hoogtepunten waren voor mij Viral Load, Cephalic Carnage, Prostitute Disfigurement, Krisiun, Defeated Sanity, Visceral Bleeding en Kronos.
NOT MY FUCKING TEMPO

Gebruikersavatar
Soulcollector
Berichten: 19688
Lid geworden op: vr jan 17, 2003 11:09 am
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » ma mei 14, 2007 7:21 pm

Dat was weer een vette editie die ik niet had willen missen. Hoogtepunten waren Viral Load, Kronos, Severe Torture, Toxocara, Grave en Krisiun. De wat ruimere tijd tussen de bands door was een grote verbetering.
Voor volgend jaar zie ik graag een vreetkraam met wat simpele dingen, zoals hotdogs of hamburgers, zodat je ff snel wat kunt halen.
Dynamo mag z'n muntensysteem verfijnen, want die halve munten zijn irritant. Maar zelfs zonder die is het onhandig als je 12 munten moet afrekenen.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Bericht door yowannuzz » wo mei 16, 2007 8:30 pm

http://www.youtube.com/watch?v=5Y5FEIsVASM

Tsja ... niet echt een bijster intelligent verslag, maar wou het toch ff melden..
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » wo mei 16, 2007 9:25 pm

yowannuzz schreef:http://www.youtube.com/watch?v=5Y5FEIsVASM

Tsja ... niet echt een bijster intelligent verslag, maar wou het toch ff melden..
hehehe ik zag het daarstraks ook op tv ja. Och het geeft wat je zegt een kleine impressie.

Gebruikersavatar
Cranial
Berichten: 3986
Lid geworden op: wo mei 24, 2006 7:43 pm
Locatie: Roosendaal

Bericht door Cranial » do mei 17, 2007 3:35 pm

vondt hem ook niet echt bijster intressant,maar ach..het gaat om het idee nietwaar? :lol:
Tullepetoanum Metallius

Plaats reactie