Doom Metal IV: Burning A Sinner

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » za apr 21, 2007 12:10 am

multi/spazz schreef:Een leuke aankomende release voor de oldschool, epic doom aanhangers is het nieuwe album van Minotauri. Ik heb de promo al een paar weken en na meerdere malen beluisterd te hebben kan ik alleen maar zeggen dat het een super album is geworden. De productie is een stuk zwaarder en warmer dan hun vorige album. De zang is bij vlagen iets over the top, maar dit zou voor de aanhangers van een Pagan Altar of bijvoorbeeld zelfs Cirith Ungol geen probleem moeten zijn. Een band die aankomt met songtitels als Hammer Of Doom of bijvoorbeeld Doom On Ice kan bij mij toch al niet meer stuk. Support!
Wanneer komt ie uit?
It's the end of time

Gebruikersavatar
multi/spazz
Berichten: 235
Lid geworden op: zo mar 05, 2006 1:55 pm

Bericht door multi/spazz » za apr 21, 2007 12:33 am

Van Firebox website:

Finally, Finnish label Firebox Records came to rescue and the release date for the Minotauri II CD is set to be 18th of April 2007. More information: minotauri.not4free.com
http://coldoutsidelayswaste.blogspot.com/

Gebruikersavatar
Audiophile
Berichten: 7671
Lid geworden op: wo sep 29, 2004 8:24 pm
Locatie: Soest

Bericht door Audiophile » zo apr 29, 2007 10:10 pm

http://www.myspace.com/disjectamembrae

'VOMITIVE ORKKISH DOOM'

In mijn last.fm shoutbox...
[quote="Black No. 1"][..]


Ben je niet toevallig mijn snorloze broer? :P[/quote]

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » vr mei 11, 2007 11:27 am

De doom/heavy metal band Upwards of Endtime zal hun 3e CD "From Genesis to Apokalypse and Beyond" uitbrengen op het label Barbarian Wrath.
2 video's van nummers van hun vorige album "Sadly Never Fore":
http://www.youtube.com/v/2YMTz9AorHQ
http://www.youtube.com/v/p4pvQRvEDI8

Met de twee reviews die op de frontpage staan ben ik het totaal niet eens, deze band is geweldig! Zijn er verder nog mensen bekend mee? Ik lees er op MF nooit wat over...

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24906
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr mei 11, 2007 11:45 am

ik vind de nieuwe minitauri maar matig, zang is gewoon slecht en muziek uiterst achterhaalt

die twee reviews van upwards of endtime zullen wel van mijn hand zijn, wat vind je zo geod aan deze band dan?

ik vind ze bij vlagen leuke songs schrijven, maar voor elke lueke song schrijven ze ook een slechte imo
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » vr mei 11, 2007 3:47 pm

Ik geloof wel dat de reviews van jou kwamen ja. Wat is er zo geweldig aan? Dat is vrij moeilijk uit te leggen maar het is vooral dat authentieke jaren '70 en '80 gevoel dat bands als bijvoorbeeld Manilla Road, Cirith Ungol en Pagan Altar ook hebben. Niet alle nummers zijn even goed maar ik vind niet echt dat er echt storend slechte nummers op staan... Ik vind eerder dat ze een goede standaard hebben met daartussen een aantal uitschieters.
En over het laatste nummer van het eerste album waar jij punten voor aftrekt: Dat is niet het nummer Upwards of Endtime maar een titelloos soort van bonusnummer (wat ik overigens ook altijd over sla).

Gebruikersavatar
MMayo
Berichten: 4298
Lid geworden op: wo dec 28, 2005 12:28 am
Locatie: Groningen

Bericht door MMayo » vr mei 11, 2007 3:48 pm

Bulgaarse eenmansformatie..
http://www.myspace.com/solarfallbulgaria

Ik vind het geweldig!

Gebruikersavatar
Asitis
Berichten: 188
Lid geworden op: ma apr 02, 2007 7:41 pm
Locatie: St Michielsgestel
Contacteer:

Bericht door Asitis » za mei 12, 2007 1:21 pm

Hanging Garden
In de stijl van Swallow The Sun, maar toch met een eigenzinnige draai aan de zware maar melodische doom

http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... d=58993983
[url=http://www.last.fm/user/Forlornson/?chartstyle=Bones][img]http://imagegen.last.fm/Bones/recenttracks/4/Forlornson.gif[/img][/url]
En ik ben een eikel die MSN smileys te pas en onpas gebruikt.

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » za mei 12, 2007 3:22 pm

Nog zo'n band met dat jaren '70 gevoel is Earth Flight (van Pentagram ja) uit Duitsland. Ze spelen heel ontspannen en toegankelijke muziek. Ondanks hun korte bestaan komen ze als band heel volwassen over.
Als je van bands als Pentagram, Black Sabbath en Saint Vitus houdt (wie niet...), moet je dit vooral proberen.
http://www.earth-flight.net
http://www.myspace.com/earthflight

Ze hebben alleen een MCD uit, die hebben ze zelf uitgebracht en. Deze is voor 5 euro op de website te bestellen. Later dit jaar komt hun debuutalbum "Movin' With..." uit. Van dat album is alvast een nummer te beluisteren op hun myspace.

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » zo mei 13, 2007 4:46 pm

NIeuwe Minotauri vind ik wel tof, eigenlijk. Wel minder goed dan de eerste.

30 mei komt trouwens de nieuwe Reverend Bizarre single uit, en begin juli zou het nieuwe album uit moeten komen (die plaat wordt overigens een dubbelaar).

En last, but not least: Engelse ''cult'' helden Solomon Kane hebben een platendeal bij Evil Legend/Shadow Kingdom Records.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo mei 13, 2007 6:30 pm

Hellhammer schreef:NIeuwe Minotauri vind ik wel tof, eigenlijk. Wel minder goed dan de eerste.

30 mei komt trouwens de nieuwe Reverend Bizarre single uit, en begin juli zou het nieuwe album uit moeten komen (die plaat wordt overigens een dubbelaar).

En last, but not least: Engelse ''cult'' helden Solomon Kane hebben een platendeal bij Evil Legend/Shadow Kingdom Records.
Dat is allemaal al langer dan een week bekend.

Tracklisting van Reverend Bizarre's "So Long Suckers":
CD1:
1. They Used Dark Forces/Teutonic Witch
2. Sorrow
3. Funeral Summer
CD2:
1. One Last Time
2. Kundalini Arisen
3. Caesar Forever
4. Anywhere Out Of This World

Ik dacht trouwens dat ie ergens in augustus uit zou komen.
Daarnaast las ik ergens dat de plaat van SK pas volgend jaar uitkomt.
It's the end of time

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24906
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mei 13, 2007 6:39 pm

morgen heb ik gesprekje met leif edling, iemand nog uiterst boeiende vraag die ik mag gebruiken?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
CTTS
Berichten: 4866
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 10:37 pm
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Bericht door CTTS » zo mei 13, 2007 9:50 pm

Vraag wanneer Krux eindelijk eens gaat touren.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24906
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo mei 16, 2007 7:34 pm

review van nieuwe minotauri, die mij dus tegenvalt:

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3636
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24906
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo mei 16, 2007 7:36 pm

er is een uitstekende nieuwe finse zeer melodieuze death/doom band (swallow the sun stijl)

op spinefarm records uit

review:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3633

mp3:
http://www.myspace.com/findoom
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Blutengel
Berichten: 1509
Lid geworden op: vr apr 20, 2007 1:59 pm
Locatie: BE

Bericht door Blutengel » wo mei 16, 2007 9:09 pm

Kriestof schreef:er is een uitstekende nieuwe finse zeer melodieuze death/doom band (swallow the sun stijl)

op spinefarm records uit

review:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3633

mp3:
http://www.myspace.com/findoom
Paar stukjes geluisterd inmiddels, dat wordt een aankoop.

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » do mei 17, 2007 3:33 pm

Nieuws over de vinyl uitgave van de nieuwste van Pagan Altar:
Well, its getting closer, this week the artwork should be finished, and with the bands permission I'll post the new artwork for the vinyl version in afew days....

There will be a slightly larger pressing this time around to cope with demand, the standard edition of 500 copies, and the Die hard edition of 200 copies. Both will come housed in a heavyweight gatefold sleeve with new artwork and lyrics on black vinyl with bonus track, however, the Die Hard edition will have -

*2 x Poster
*Patch
*Sticker
*Outer real leather embossed sleeve

Standard edition will retail at £10/15 Euro's plus shipping, Die hard edition I have no idea as yet, just need the final price on the Leather sleeves etc. No reservations yet as I'm ultra busy with the DESOLATION ANGELS boxset and while I'm shipping that the PAGAN ALTAR will be in production...so, hold your horses......

The new artwork looks like this....

Afbeelding
Bron: post van Rich Walker op Hellride forum

Godvers, dat ziet er tering gaaf uit! Haast nog beter dan de vinyl versie van Lords Of Hypocrisy. Die die hard editie zal zeker gekocht worden.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » do mei 17, 2007 6:16 pm

Hellhammer schreef:Godvers, dat ziet er tering gaaf uit! Haast nog beter dan de vinyl versie van Lords Of Hypocrisy. Die die hard editie zal zeker gekocht worden.
Ja, had 't ook al gezien, jammer dat het nog een maand wachten is eer je ook maar kunt preorderen, gezien dat na DA is, die pas eind juni komt.
It's the end of time

Gebruikersavatar
CTTS
Berichten: 4866
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 10:37 pm
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Bericht door CTTS » za mei 19, 2007 10:13 am

Hier ook maar even posten dan:

Manatees - Untitled
Manatees are a new band, one that should be highly regarded and watched. Manatees amazingly packaged untitled debut comes as little suprise considering the popularity of the Isis-Neurosis sound. What does suprise though, is how damn good these guys are pulling it off. Giving a new take on the space-rock sludge genre, they mine everything from Isis to Pink Floyd to Sunn 0))), adding tribal drumming and mantra-like vocals. These three UK lads have crafted an excellent and expansive ode to cosmic Doom. For fans of Ufomammut, Isis, Mouth of the Architect and Bongripper.

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » zo mei 20, 2007 1:42 pm

Nóg maar eens een (waarschijnlijk vergeefse) poging een geweldige vintage band aan de man te brengen.
Ogre. Volgens mij ben ik deze naam op dit forum nog nooit tegengekomen. En dat is jammer.
Er wordt wederom jaren '70 gestijlde hard rock/doom/heavy metal gespeeld, en dat op een zeer hoog niveau. Lange nummers (8-10 minuten zijn geen uitzonderignen), groovende bas, epische riffs en fantastische gitaarsolo's.
Er zijn nu 2 albums uit, te weten Dawn of the Proto-man en Seven Hells die ik sinds kort beide in bezit heb. Verder is er een split LP genaamd Unleashed from the Northeast waar tevens de bands Upwards of Endtime en Blood Red op staan. Verder is er in 2000 een demo uitgekomen, maar daar ben ik niet bekend mee.
Wat linkjes:
Website Deze is niet helemaal bij, maar je kunt er 2 nummers van het eerste album downloaden en tevens de complete demo. Jammer van de lage bitrate alleen.
Myspace Hier is van elk album een nummer te beluisteren. Verder staat er een live Sabbath cover op.
Kijk nou eens wat verder dan die bands die je al jaren kent en geeft dit eens een luisterbeurt. Dit is pure kwaliteit en perfect voor het warme zomerweer dat er weer aankomt.

Misschien helpt het als ik zeg dat Bobby Liebling enthousiast fan van deze band is?

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo mei 20, 2007 4:00 pm

D. schreef:Nóg maar eens een (waarschijnlijk vergeefse) poging een geweldige vintage band aan de man te brengen.
Ogre. Volgens mij ben ik deze naam op dit forum nog nooit tegengekomen. En dat is jammer.
Er wordt wederom jaren '70 gestijlde hard rock/doom/heavy metal gespeeld, en dat op een zeer hoog niveau. Lange nummers (8-10 minuten zijn geen uitzonderignen), groovende bas, epische riffs en fantastische gitaarsolo's.
Er zijn nu 2 albums uit, te weten Dawn of the Proto-man en Seven Hells die ik sinds kort beide in bezit heb.
Dat is toch de band van die Blood Farmers gasten?
It's the end of time

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » zo mei 20, 2007 4:58 pm

Jep. En wat vind je ervan?

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » zo mei 20, 2007 8:34 pm

Ogre is een erg gave band ja. Seven Hells wil ik al een tijdje bestellen bij Leafhound (ze mogen weleens opschieten met die Blood Farmers LP, hehehe). Zo gaaf als Blood Farmers zijn ze dan weer niet, hehe.

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » zo mei 20, 2007 8:48 pm

Dat is een Japans label he? Ik heb ze bij Swaying Ball in Amerika vandaan, daar zijn ze ook nog eens 8 dollar per stuk.
http://home.comcast.net/~swayingball/
De verzendkosten (zie helemaal onderaan de pagina) vallen ook goed mee. Voor de mailorderlijst klik je links van de pagina een van de links aan (for sale txt list).

Gebruikersavatar
Swan
Berichten: 314
Lid geworden op: ma feb 21, 2005 7:47 pm

Bericht door Swan » do mei 24, 2007 6:35 pm

Machinist update:

-Machinistdrone.com is van start gegaan, meer binnenkort!
-op de Myspace kan je het nieuwe nr Obliteration downloaden, volledige lengte (23min) en goeie kwaliteit.
-Machinist treedt deze zomer op samen met Industrial Passage; t eerste optreden is 16 juni in Worm, Rotterdam. Op de myspaces zijn voorproefjes te horen van de samenwerking.
-zeer binnenkort komt de split met The Crowned Heads of Europe uit.
[url=http://www.machinistdrone.com]Machinist[/url]

Gebruikersavatar
Strijdkreet
Berichten: 3517
Lid geworden op: do jul 13, 2006 8:27 pm
Locatie: Arnhem Noord

Bericht door Strijdkreet » do mei 24, 2007 7:41 pm

Kriestof schreef:morgen heb ik gesprekje met leif edling, iemand nog uiterst boeiende vraag die ik mag gebruiken?
En.
Hoe was het ? :P
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » do mei 24, 2007 9:38 pm

Afbeelding

Wat een mooie magische hoes.
Maakt mij toch nieuwsgierig naar de muziek erachter.

WRAAAWR!
EDIT: gonna google that

Gebruikersavatar
Alwin
Berichten: 7470
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 12:10 am
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Alwin » do mei 24, 2007 9:45 pm

Auw.

Net even die myspace gecheckt.
Die oude nummers zijn best tof.
Alleen de zangt vind ik minder.

Dat wat nieuwere nummer (2006) vind ik dan weer geen reet aan.
Allemaal net zo magisch als schijten in een bak water.
Jammer.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » do mei 24, 2007 11:59 pm

poepvette cover op die vinyl van M&M. Als ik het niet vergeet maar eens bestellen ja.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Swan
Berichten: 314
Lid geworden op: ma feb 21, 2005 7:47 pm

Bericht door Swan » za mei 26, 2007 10:53 am

nieuw album uit van Machinist! t is n split met The Crowned Heads of Europe genaamd Discoloration gelimiteerd tot 48 stuks en uitgebracht in kleur en monochrome.
Afbeelding
speelduur; 40 min.
Mail me op info@machinistdrone.com als je geinteresseerd bent, kosten zullen 7,50 incl zijn.
[url=http://www.machinistdrone.com]Machinist[/url]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24906
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za mei 26, 2007 10:55 am

Strijdkreet schreef:[..]
En.
Hoe was het ? :P
heel goed

zeer aardige kerel

straks Trouble eens interviewen in den bosh

moet nog vragen verzinnen, iemand een leuke vraag?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » za mei 26, 2007 10:58 am

Kriestof schreef:[..]


heel goed

zeer aardige kerel

straks Trouble eens interviewen in den bosh

moet nog vragen verzinnen, iemand een leuke vraag?
Ik ben wel nieuwsgierig waarom ze nu opeens een grote Europese tour doen, terwijl ze in 2003 (naar ik heb horen zeggen) voor een man of 80 stonden te spelen in een mini-kroeg in Leiden. Is hun fanbase zo enorm gegroeid of zit old-school in het algemeen volgens hen in de lift?

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24906
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za mei 26, 2007 11:07 am

Ernst schreef:[..]


Ik ben wel nieuwsgierig waarom ze nu opeens een grote Europese tour doen, terwijl ze in 2003 (naar ik heb horen zeggen) voor een man of 80 stonden te spelen in een mini-kroeg in Leiden. Is hun fanbase zo enorm gegroeid of zit old-school in het algemeen volgens hen in de lift?
jij bent er ook zeker?

wat voor shirt heb je aan? dan kunnen we even bijpraten
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » za mei 26, 2007 11:11 am

Prima plan Kristof! Ik zal er zijn in een Overkill - Under the influence shirt.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24906
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za mei 26, 2007 11:45 am

Ernst schreef:Prima plan Kristof! Ik zal er zijn in een Overkill - Under the influence shirt.
verrassend :lol:
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » za mei 26, 2007 11:51 am

Hehe, tja...ben iig wel makkelijk herkenbaar ;). Overigens is het jazz-festival in de stad, dus erg druk (naar ik heb horen zeggen).

Gebruikersavatar
Took
Berichten: 32078
Lid geworden op: zo dec 30, 2001 9:58 pm
Locatie: Dwergen Op Zoom
Contacteer:

Bericht door Took » zo mei 27, 2007 1:07 am

Trouble was gaaf.
en dat vond Kristof ook, maar die ligt voor pampus op de bank en is nogal stoned.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22285
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » zo mei 27, 2007 1:11 am

Tokus schreef:Trouble was gaaf.
en dat vond Kristof ook, maar die ligt voor pampus op de bank en is nogal stoned.
Typisch.

Oja, hier ook maar vermelden dat ik de nieuwe Candlemass het eerste album van de band is dat ik écht vet vind. :)
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Antonio Montana
Berichten: 3219
Lid geworden op: ma feb 26, 2007 8:49 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Antonio Montana » zo mei 27, 2007 10:22 am

Dan zou ik maar een Solitude Aeturnus gaan luisteren Koen, want dat kan wel eens met nieuwe zangert Robert Lowe te maken hebben.

Vanavond Trouble in de Melkweg. Ik heb dr zin in!
[url]http://www.gitarist.nl[/url]
[url]http://www.slagwerkwereld.nl[/url]
[url]http://www.interface.nl[/url]

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » zo mei 27, 2007 11:27 am

Trouble was ronduit geniaal! Als je twijfelt, GAAN! Echt klote dat ik de toegift moest missen door de trein. Supervet optreden, tot nu toe het beste wat ik dit jaar heb gezien.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24906
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mei 27, 2007 3:29 pm

trouble was vet, zeer vet

goed gitaarwerk ook

+ goed geluid, een leuk publiek en relaxt sfeertje

leuk om ernst eens te zien en om de aangename bestial lust eens te ontmoeten...donkerrood

ook voorprogramma was best leuk
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24906
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mei 27, 2007 3:31 pm

review van nieuwe ep van beste nieuwe russische funeraldoom act

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3672

en review van nieuwe Thurisaz

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3669
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22285
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » zo mei 27, 2007 3:59 pm

Antonio Montana schreef:Dan zou ik maar een Solitude Aeturnus gaan luisteren Koen, want dat kan wel eens met nieuwe zangert Robert Lowe te maken hebben.
Ik kende Robert Lowe juist ván zijn werk met Solitude Aeturnus. Heb daar al een behoorlijke tijd enkele albums van. :P

Ik vind hem persoonlijk echt vele malen beter dan die vetklep en daarom heb ik deze Candlemassplaat een kans gegeven. :)
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24906
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mei 27, 2007 4:33 pm

KoenM schreef:[..]


Ik kende Robert Lowe juist ván zijn werk met Solitude Aeturnus. Heb daar al een behoorlijke tijd enkele albums van. :P

Ik vind hem persoonlijk echt vele malen beter dan die vetklep en daarom heb ik deze Candlemassplaat een kans gegeven. :)
ga dan ook Krux luisteren...heerlijk
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22285
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » zo mei 27, 2007 4:47 pm

Kriestof schreef:[..]


ga dan ook Krux luisteren...heerlijk
Ken ik ook al. Krux is in m'n bezet en II staat op het verlanglijstje. De nieuwe Candlemass heeft trouwens wel behoorlijk wat Krux-invloeden.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » ma jun 04, 2007 5:41 pm

Sinds 30 mei is de nieuwe single van Reverend Bizarre gehoord, en als de hele LP zo wordt als die single wordt het ongetwijfeld hun beste plaat. Teutonic Witch is 16 minuten durend epos, vol met zware gitaarriffs, gestoorde baslijnen en tempowisselingen. De zang is ook echt heel erg goed, zelfs btere dan we normaal van herr Albert gewend zijn. Af en toe doet de zang een beetje Bobby Lieblig-esque aan (en dat is uiteraard alleen maar goed!). Ik kan echt niet wachten op het volledige album!

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24906
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma jun 04, 2007 5:48 pm

ben benieuwd

hun drugs geinspireerd optreden in the frontlien (laatste van de tour) was in ieder geval geniaal

gisteren die burzum cover nog eens gedraaid, ook super
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
BJ
Berichten: 1621
Lid geworden op: do jan 27, 2005 8:39 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door BJ » do jun 07, 2007 3:52 pm

Hellhammer schreef:Sinds 30 mei is de nieuwe single van Reverend Bizarre gehoord, en als de hele LP zo wordt als die single wordt het ongetwijfeld hun beste plaat. Teutonic Witch is 16 minuten durend epos, vol met zware gitaarriffs, gestoorde baslijnen en tempowisselingen. De zang is ook echt heel erg goed, zelfs btere dan we normaal van herr Albert gewend zijn. Af en toe doet de zang een beetje Bobby Lieblig-esque aan (en dat is uiteraard alleen maar goed!). Ik kan echt niet wachten op het volledige album!
Inderdaad een geweldige single, en wat nog gaver is:
http://www.yle.fi/lista/listat/singlet.php
Hij staat op nummer 1 in de Finse hitlijst.
Tony Iommi died of cocaine overdose 19 times during the year 1973, but Death really wanted to get to hear the new album.

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » do jun 07, 2007 7:29 pm

haha, ze hebben het weer voor elkaar hoor :D

die single behoort trouwens wel tot het beste werk wat ze gemaakt hebben, waarom maar 16 minuten... :evil:

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24906
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za jun 09, 2007 5:23 pm

de review van de nieuwe officium triste cd:
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3714

en een interview met hun zanger Pim:
http://www.metalfan.nl/interviews.php?id=536
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gesloten