Thrash/Speed Metal X
- Lone Starr
- Das Gesicht
ging erg goed, zeker voor een eerste optreden. geen noemenswaardige fouten. Geluid op de video is brak maar in de zaal was het best goed (hoorde ik). Alleen het drumstel was niet uitversterkt dus dat verzoop een beetje. En ja geen monitor voor de drummer dus hij hoorde ons nauwelijks, gelukkig maar dat hij alles zo blind kon spelen. Jammer dat de opkomst met zo'n kleine 50 man wat matig was. heb zin in komende donderdag in Leiden!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Tof en idd jammer van de opkomst.enforcer schreef:ging erg goed, zeker voor een eerste optreden. geen noemenswaardige fouten. Geluid op de video is brak maar in de zaal was het best goed (hoorde ik). Alleen het drumstel was niet uitversterkt dus dat verzoop een beetje. En ja geen monitor voor de drummer dus hij hoorde ons nauwelijks, gelukkig maar dat hij alles zo blind kon spelen. Jammer dat de opkomst met zo'n kleine 50 man wat matig was. heb zin in komende donderdag in Leiden!
Hopelijk dat het donderdag wat voller is.
- Running Wild
British thrash metal legends ONSLAUGHT will release their first live DVD, "Live Polish Assault 2007", in Europe on June 11 via Metal Mind Productions (June 19 in the U.S.). The disc will contain more than an hour of veritable thrash mayhem filmed during the band's gig on February 12, 2007 at the Stodola Club in Warsaw, Poland. The DVD will also include an interview with guitarist Nige Rockett and vocalist Sy Keeler, bonus live video footage from the band's gigs in Japan and Holland, as also bonus audio tracks from the gig at Bristol Colston Hall in 1987 (featuring ONSLAUGHT's very first live performance of "Let There Be Rock")!
"Live Polish Assault 2007" (view artwork at this location) track listing:
01. Intro
02. Let There Be Death
03. Angels of Death
04. Thermonuclear Devastation of the Planet Earth
05. Killing Peace
06. Fight with the Beast
07. Metal Forces
08. Twisted Jesus
09. Intro
10. Flame of the Antichrist
11. Shellshock
12. Demoniac
13. Burn
14. Power from Hell
Bonus video:
* Live in Japan, September 2006
* Demoniac
* Let There Be Death
* Angels of Death
* Power From Hell
Bonus audio:
* Live at Bristol Colston Hall, 1987
* Metal Forces
* Let There Be Rock / Let There Be Death
Also includes:
* Interview with Nige Rockett and Sy Keeler
* Photo gallery
* Biography
* Discography
* Desktop images
* Weblinks
Ik ben benieuwd of dit een kwaliteit DVD zal gaan worden, of dat dit een release zal worden a la de Hirax dvd..
Overigens: extra live beelden uit, jawel, NEDERLAND. Gaaf! Terugkijken op een kick feest met Jet en een aantal bekenden!
Wel vreemd, want ik heb geen camera gezien.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Gisteren de SODOM "Code Red" LP binnen gehad, hijw a sniet geodkoop, maar het is en kwaliteits LP, bloedrood vinyl echt gaaf, mooi inlayvel. Erg verzorgd. Ook de twee eerste Cro mags CD's origineel gescoord erg blij mee die zijn moeilijk te vinden, Ernst stuurde me "best wishes" en daar ik geen grote hardcore fan ben niet zulke hoge verwachtingen van, maar ik vind het meer thrash metal dan hardcore als ik eerlijk mag zijn.
De sodom site heeft overigens een complete remake gehad en ziet er nu 100,000 keer beter uit, check it out! http://sodomized.info
De sodom site heeft overigens een complete remake gehad en ziet er nu 100,000 keer beter uit, check it out! http://sodomized.info
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Dat zou kut zijn! Nou ja, ik had het wel leuk gevonden om mezelf terug te zien met m'n thrash verwondingen (pose pose)
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
toffe filmpjes. heb mezelf ook nog ontdektenforcer schreef:Videootje van ons optreden afgelopen vrijdag in de scum:
http://www.youtube.com/watch?v=jIaVH5oal3A

was zeker wel een puik optreden. hopelijk as donderdag meer enthousiast publiek
- Eru Iluvatar
-
- Dragonforce
Dat wordt zelfs met een jaarkaart een duur reisje. November is nog ver weg dus mss komt er nog wel een datum bij elders in het land.Eru Iluvatar schreef:Dat is fantastisch! Toxik live in Nederland! 4 November is ook nog eens op een zondag, dus wie weet spelen ze s'middags al, dat zou mij heel goed uitkomen wat betreft de heen- en terugreis naar Eindhoven met OV.
It's the end of time
Onze myspace heeft een behoorlijke update gehad, 2 extra nummers te downloaden, de reeds geposste filmpjes en veel foto's van de optredens afgelopen twee weken, check it out!
www.myspace.com/enforcerthrashes
www.myspace.com/enforcerthrashes
Laatst gewijzigd door enforcer op zo mei 20, 2007 9:03 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Dunne_Hein
enforcer schreef:Onze myspace heeft een behoorlijke update gehad, 2 extra nummers te downloaden, de reeds geposste filmpjes en veel foto's van de optredens afgelopen twee weken, check it out!
www.myspace.nl/enforcerthrashes
.com hans..... nub
KIT IX was al uitverkocht op de zaterdagmiddag van KIT VIII.enforcer schreef:mooi hoef ik niet naar KIT....
Fijn dat ik wel een kaartje heb, want met Toxik, Sacred Oath, de goden van Leatherwolf (inclusief Michael Olivieri en Carey Howe, dus de complete klassieke Triple Axe Attack) en meer moois is dat een wereld-bill voor de oudere jongere.
Met sirene Mike Sanders achter de micro kan de mini-reünietour alleen maar een World circus worden, nietwaar.
17 november spelen ze op het Ragers Elite-festival in Hamm, niet zo ver van de NL-grens. Omdat ik me niet kan voorstellen dat ze twee keer heen en weer vliegen, denk ik dat er tussen 3/11 (KIT) en 17/11 nog wel enkele data komen te staan.!slayer! schreef:Ik ga er in ieder geval 2 keer bij zijn en als er nog meer cluboptredens in de Benelux of in westen van Duitsland komt ga ik daar ook nog wel heen. Elke keer dat ik ze nog kan zien is meegenomen.
Duimen maar.
@ Orklord
Pech, de centenkwestie (we kennen dat). Vervoer en het geregel is inderdaad altijd een gedoe, Lauda is gewoon ver.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
wie gaat er nog naar antwerpen, het is nog wel even, maar toch
Opgelet! Nieuwe datum!
Door het concert van Gorilla Biscuits verschuift deze vertoning van donderdag 6 naar vrijdag 7 september.
Documentaire
'Get Thrashed'
The story of thrash metal
Met live introductie door regisseur Rick Ernst.
Afterparty met DJ El Penguïno (aka Peter Daems).
Schouwburg Cultuurcentrum Luchtbal
Columbiastraat 8 - 2030 Antwerpen
Vrijdag 7 september 2007 om 20.30 uur (deuren: 19.30 uur)
VVK: 3 EUR / Kassa: 5 EUR
Opgelet! Nieuwe datum!
Door het concert van Gorilla Biscuits verschuift deze vertoning van donderdag 6 naar vrijdag 7 september.
Documentaire
'Get Thrashed'
The story of thrash metal
Met live introductie door regisseur Rick Ernst.
Afterparty met DJ El Penguïno (aka Peter Daems).
Schouwburg Cultuurcentrum Luchtbal
Columbiastraat 8 - 2030 Antwerpen
Vrijdag 7 september 2007 om 20.30 uur (deuren: 19.30 uur)
VVK: 3 EUR / Kassa: 5 EUR
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Running Wild
Zou het er dan toch eindelijk van komen?
Het is nog niet officieel, maar toch ook weer wel:HEATHEN To Enter Studio In October - May 25, 2007
Veteran San Francisco Bay Area thrashers HEATHEN are tentatively scheduled to ener the studio in October/November 2007 to begin recording their new album. The as-yet-untitled effort is expected to be released in March 2008 via Holland's Mascot Records.
As many fans will recall, HEATHEN were one of the most unique bands to rise from the Bay Area thrash explosion of the '80s/'90s, having released a groundbreaking debut album, "Breaking the Silence", in 1987 went on to sell close to 100,000 copies worldwide.
Reborn six years ago, the band are now looking to rise up once more and reclaim the throne of thrash metal.
HEATHEN's entire 2005 demo is available for free download at this location. The tracks featured on the demo are "Empty Nothingness", "Dying Season" and "Arrows of Agony".
HEATHEN released their latest CD, "Recovered", independently in the spring of 2004. The effort featured covers of songs from QUEEN, THIN LIZZY, TYGERS OF PAN TANG and SWEET SAVAGE, as well as an original track, "In Memory of…" (written and dedicated to former band member Randy Laird and singer David White's brother Jeffrey).
Ik ben benieuwd.Van de Heathen website:
5/24/2007 - Heathen Label / Recording Update
Heathen had a meeting with Mascot Records in San Francisco, Heathen is slated to record Oct/Nov 2007 with a release in March 2008. It's still a hand shake agreement.
"Maya subjects you..."
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
mooie berichten als het allemaal betrouwbaar is.
Daar kijk ik wel naar uit.
Toxik wil ik niet missen uiteraard.
Vraag me dan wel af of ze met de oude zanger ook nummers zullen spelen van Think This, dat is gezien zijn bereik vroeger misschien wat te hoog gegrepen.
Maar goed, ik laat me verrassen.
Daar kijk ik wel naar uit.
Toxik wil ik niet missen uiteraard.
Vraag me dan wel af of ze met de oude zanger ook nummers zullen spelen van Think This, dat is gezien zijn bereik vroeger misschien wat te hoog gegrepen.
Maar goed, ik laat me verrassen.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
die demo bestaat toch uit left overs uit de Victims of Deception sessies.
Althans als ik het zo hoor. De productie is ook naargenoeg hetzelfde.
Erg gaaf hoor, maar toch net alledrie een klasse(tje) minder dan Victims zelf.
Althans als ik het zo hoor. De productie is ook naargenoeg hetzelfde.
Erg gaaf hoor, maar toch net alledrie een klasse(tje) minder dan Victims zelf.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Ik wil nogmaals de aandacht vestigen op naar mijns inziens de meest duistere thrashplaat die er ooit is gemaakt: Infernal Majesty's meesterwerk None shall defy. Alles is perfect aan deze plaat: de rauwe productie, de fantastische vocalen, tientallen geniale riffs en old-school teksten over dood, verderf, zombies etc. Tijdloze kwaliteitsplaat van de bovenste plank.
They will march for satan demon guardians of the damned
vile haunting soulless creatures satan's legions of the dead
They will march for satan demon guardians of the damned vile haunting
soulless creatures
The darkest day of horror the world has evern known!
They will march for satan demon guardians of the damned vile haunting
soulless creatures
The darkest day of horror the world has evern known!