Hardrock coverband zoekt optredens
- vengeancefan
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Hardrock coverband zoekt optredens
Stijl: UFO/Deep Purple/Malmsteen/Journey
pm please
pm please
- vengeancefan
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
- vengeancefan
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik speel er niet in
maar omdat je zo aandringt......je kunt zeker de MySpace pagina niet goed vinden?
Into The Arena is een hardrock coverband die nummers speelt van o.a. Schenker, Deep Purple, Journey, Rainbow, UFO, Europe, Queen, Status Quo, Thin Lizzy en zo.
Band is in december 2006 ontstaan/opgericht door ex-Vengeance axeman Peer Verschuren.
En zaterdag 2 juni is hun eerste optreden in Riel (bij Tilburg/Goirle) dus wie met eigen ogen en oren wil aanschouwen hoe (goed) dit klinkt is van harte welkom, sterker nog: gratis entree.
maar omdat je zo aandringt......je kunt zeker de MySpace pagina niet goed vinden?
Into The Arena is een hardrock coverband die nummers speelt van o.a. Schenker, Deep Purple, Journey, Rainbow, UFO, Europe, Queen, Status Quo, Thin Lizzy en zo.
Band is in december 2006 ontstaan/opgericht door ex-Vengeance axeman Peer Verschuren.
En zaterdag 2 juni is hun eerste optreden in Riel (bij Tilburg/Goirle) dus wie met eigen ogen en oren wil aanschouwen hoe (goed) dit klinkt is van harte welkom, sterker nog: gratis entree.
Dat bedoel ik maar. Ik gebruik Myspace bij het programmeren alleen om muziek van bandjes te luisteren, en niet om er zelf op zoek te gaan naar info over de band. Een bandje wil zelf optredens hebben, dus dan moeten ze ook zelf mensen zien te overtuigen (en dat houd dus ook in dat ze wat vertellen over zichzelf, ervaring etc.)
- vengeancefan
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik programmeer voor Occultfest en wij waren juist op zoek naar een hardrockcoverband, maar met dit soort dingen en op deze manier haal ik er weinig info uit. Geen mp3tjes of video materiaal?vengeancefan schreef:dat is dan bij deze gebeurd
ik weet niet voor wie je programmeert maar er zijn meer dan 70 mails verstuurd met informatie
- vengeancefan
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Okee.vengeancefan schreef:Not yet
Op 2 juni (nog eventjes geduld) kun je zien in Riel, bij Tilburg waar ze 2x een uur spelen.
Daar ga ik ook hun eerste videomateriaal maken en vanwege de tour die Peer Verschuren had met lana Lane en Rocket Scientists is het van een demo nog niet gekomen.
Dat is voor ons in ieder geval te laat dan. Maar zal het in de gaten houden.