Ah crap, je was me voor, alleen in een ander topicvalkyrian schreef:kreeg op kit een patch in mijn handen gedrukt, met de reden je hebt nog ruimte erop. bleek dat die gast zijn eigen band aan t promoten was dmv patches. errug leuk idee. de muziek klinkt ook best tof. heb t eindleijk maar eens uitgecheckt:
http://www.myspace.com/titansteele
Heavy Metal topic
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Blitz Invasion (als Ritual Steel opgenomen) heeft een paar goede nummers, dit klinkt echter nergens naar. Check eens Ritual Steel (ze bestaan weer), samples zijn op de site te vinden van het nieuwe album. Che en Witch klinken uitstekendvalkyrian schreef:kreeg op kit een patch in mijn handen gedrukt, met de reden je hebt nog ruimte erop. bleek dat die gast zijn eigen band aan t promoten was dmv patches. errug leuk idee. de muziek klinkt ook best tof. heb t eindleijk maar eens uitgecheckt:
Allemaal even normaal doen tegen djent
- Dragonforce
Ja inderdaad! Titan Steele moet ik nog eens checken. Is die 7" echt zoveel slechter dan Ritual Steel?jeffrey schreef:[..]
Blitz Invasion (als Ritual Steel opgenomen) heeft een paar goede nummers, dit klinkt echter nergens naar. Check eens Ritual Steel (ze bestaan weer), samples zijn op de site te vinden van het nieuwe album. Che en Witch klinken uitstekend.
- Dragonforce
Naja we hebben nu de nieuwe Ritual Steel binnenkort. Che is verdomd gaaf. Moet ik ondertussen wel een paar keer per dag luisteren :p.Jeroen.S schreef:[..]
Nou ik heb het even geluisterd, veel soeps is het niet neeNou ik hoop dat het debuut wat beter wordt, want de oude Ritual Steel vind ik toch echt wel goed.
- metalnelis
Sasha is gaaf ! Als je'm kwijt wil: geef maar een seintje !valkyrian schreef:kreeg op kit een patch in mijn handen gedrukt, met de reden je hebt nog ruimte erop. bleek dat die gast zijn eigen band aan t promoten was dmv patches. errug leuk idee. de muziek klinkt ook best tof. heb t eindleijk maar eens uitgecheckt:
- Running Wild
MAKING NOISE AND DRINKING BEER!
Ofwel, nieuw Cauldron nummer online!:
http://www.myspace.com/cauldronmetal
Cauldron is Goat Horn met wat memberswitch-gedoe, omdat de oude line-up niet meer werkte. Na wat gekleuter en scheve overgangenmuziek met bagger kwaliteit opnames, begint het er nu op te lijken, dat ze eindelijk weer vette shit gaan hebben gemaakt. Ik ben benieuwt naar de rest van die EP van die Henken.
Ik ruik een aanschaf als de rest van die plaat ook zo gaaf is.
En voor de mensen die niet weten hoe bier smaakt:
Luister gewoon Goat Horn, Cauldron, of trek een blik bier open.
In alle 3 de gevallen zul je bier proeven.
Ofwel, nieuw Cauldron nummer online!:
http://www.myspace.com/cauldronmetal
Cauldron is Goat Horn met wat memberswitch-gedoe, omdat de oude line-up niet meer werkte. Na wat gekleuter en scheve overgangenmuziek met bagger kwaliteit opnames, begint het er nu op te lijken, dat ze eindelijk weer vette shit gaan hebben gemaakt. Ik ben benieuwt naar de rest van die EP van die Henken.
Ik ruik een aanschaf als de rest van die plaat ook zo gaaf is.
En voor de mensen die niet weten hoe bier smaakt:
Luister gewoon Goat Horn, Cauldron, of trek een blik bier open.
In alle 3 de gevallen zul je bier proeven.
- Metalheank
http://www.youtube.com/watch?v=T_Is36f1Dvg
Leuke Triosphere clip. Ik vind die zangeres toch wel erg gaaf!
Ook voor Dio-fans.
Leuke Triosphere clip. Ik vind die zangeres toch wel erg gaaf!
Ook voor Dio-fans.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA
- Strijdkreet
Zijn hier nog mensen bekend met Silver Mountain ?
Gewoon pure Heavy metal uit Zweden
In de jaren 80 uit elkaar gegaan en weer bijeen gekomen in 2001.
De lp Shakin' Brains draait hier nog regelmatig rondjes.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
Zekers. Nog met Jens 'Clown' Johansson. De eerste LP moet ik weer 's uit de kast trekken.Strijdkreet schreef:Zijn hier nog mensen bekend met Silver Mountain ?
- Strijdkreet
Mensen die al de nieuwe Emerald - Hymns to Steel gehoord hebben? Ik zou zeggen een aanrader, heerlijke nummers, met een zeker een jaren 80 worship, maar niet op een irritante, zoveelste kopie.
Ik vind het heerlijk, luister zelf!
http://www.myspace.com/emeraldch
Ik vind het heerlijk, luister zelf!
http://www.myspace.com/emeraldch
- Dragonforce
Van de Powervice myspace
Ze gaan dus door! Ben erg benieuwd naar het nieuwe materiaal. Nu maar weer even de demo opgezet, die blijft lekker.NEW SINGER NEEDED
It's been quite a while since we updated this website. As you probably know, Powervice started recording a full-length album last winter. During those recording sessions we ran into some major problems in the studio. As a result we have a record with no vocals and the band got disbanded. Some say we collapsed due to high expectations and the pressure that comes along with recording a dubut record while your band is buzzing around the underground scene. Well, this might be true, we probably worked a bit too hard and didn't have the luck to complete the whole thing before we were about to take our spring break earlier this year. As I stated earlier on this website, we weren't expecting any positive news on this situation and at that point we forced disband the group. To my suprise, things cleared up alot earlier than I expected and during the summer, most of us were back on speaking terms. Soon we started to get things organised again. But unfortunately, one thing has to be accepted. And that is that Rogier Stockbroeks will no longer be part of the band. He is now playing with another band from the Netherlands called Engine of Pain and we wish him all the best in the future!
This brings us to the next step. How to find ourselves a new singer. As we talked to numorous singers over the last few months we decided to start looking for a new singer through open auditions. So we are looking for a guy who is willing to join our band for recording and touring and be a part of our future. This means NO SESION SINGERS, unless your name is Ronnie James Dio or alike....
Powervice is know in the scene for their hard work and dedication to it's band and music, and we want to be back with a bang! If you think you are our new "David Coverdale" and you can imagine yourself rocking out in our myspace picture section, please get in touch with us through inf AT powervice DOTcom
Be Good!
Ries Doms, on behalf of Powervice!
- Metalheank
Shit, wat moet dat Engine of Pain nu goed zijn dan!
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
- innuendo
- Lult over cdtjes
Kick!!
Geen idee of deze band al eens gepost is. Het gaat hier om Witchsmeller Pursuivant. Na aanleiding van hun intervier in de mindview heb ik er wat van opgezocht en wat me dus uitstekend beviel. En dat wil ik graag met jullie delen:
http://www.myspace.com/witchsmellerpursuivant
Geen idee of deze band al eens gepost is. Het gaat hier om Witchsmeller Pursuivant. Na aanleiding van hun intervier in de mindview heb ik er wat van opgezocht en wat me dus uitstekend beviel. En dat wil ik graag met jullie delen:
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Wij neckocalypse zijn op zoek naar een thrash/heavy/speed band uit Belgie of Nederland die 12 en 13 september zouden willen optreden, 12 september(vrijdag) in Nederland en 13september(zaterdag) in Belgie.
Enkele voorwaarden:
Je kan op de 2 gigs voor backline zorgen.
Jullie zijn met 5.
Heeft jou band intresse? Stuur dan snel een mailtje naar contact@neckocalypse-fest.be
Cheers
uft!!
Ps: repost zoveel mogelijk!
Enkele voorwaarden:
Je kan op de 2 gigs voor backline zorgen.
Jullie zijn met 5.
Heeft jou band intresse? Stuur dan snel een mailtje naar contact@neckocalypse-fest.be
Cheers
uft!!
Ps: repost zoveel mogelijk!
Zeer lekkere groep, ontzettend eigenzinnig. Topper !innuendo schreef:Kick!!
-
Baldurs Tod
www.myspace.com/thedevilsbloodTHE DEVIL'S BLOOD
***666***The Devil's Blood is the Devil's Rock n Roll***666***
HORRORSOULHORRORSOULHORRORSOULHORRORSOULHORRORSOULHORRORSOULHORRORSOULHORRORSOUL
***666***we are not heavy metal we are what becomes heavy metal***666***
Crawling out of the scattered ashes and smoking remnants of his former bands, S.L. decided it was time to finally start writing his own songs. He started to write as his whole life seemed to burn up besides him, as if his life and sanity depended on it. In the flames, however, he found a new and surprisingly comfortable niche. No longer content with being second man in anyone else's band or project he wanted to channel the power of darkness and choas directly through himself and into his fellow musicians. This tight coven of friends, satanists, heretics and iconoclasts was formed in late 2007 and...
...anno 2008 THE DEVIL'S BLOOD is ALIVE!!!
Enorm gaaf dit.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]
- Lone Starr
Ik trek de zang niet bepaald eigenlijk...Baldurs Tod schreef:www.myspace.com/thedevilsbloodTHE DEVIL'S BLOOD
***666***The Devil's Blood is the Devil's Rock n Roll***666***
HORRORSOULHORRORSOULHORRORSOULHORRORSOULHORRORSOULHORRORSOULHORRORSOULHORRORSOUL
***666***we are not heavy metal we are what becomes heavy metal***666***
Crawling out of the scattered ashes and smoking remnants of his former bands, S.L. decided it was time to finally start writing his own songs. He started to write as his whole life seemed to burn up besides him, as if his life and sanity depended on it. In the flames, however, he found a new and surprisingly comfortable niche. No longer content with being second man in anyone else's band or project he wanted to channel the power of darkness and choas directly through himself and into his fellow musicians. This tight coven of friends, satanists, heretics and iconoclasts was formed in late 2007 and...
...anno 2008 THE DEVIL'S BLOOD is ALIVE!!!
Enorm gaaf dit.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...
Luister de nieuwe Stormwarrior. Tsjongejonge wat een perfecte plaat is dit, een van de betere Heavy Metalplaten van dit jaar!
Metal Legacy op youtube
.
Metal Legacy op youtube
Liefhebbers weten wel hoe laat het isPounding the world withe the blessing of the gods
We're the saviours of the past, the defenders of a cult
Swear the oathe tonighte, fulfill the gods commande
If it's not inside your bloode, thou wilt never understande
- innuendo
- Lult over cdtjes
Die nieuwe stormwarrior is zeker gaaf!
De reden van deze kick echter om het volgende, Dit jaar zijn er al leuke releases uit Zweden gekomen als het gaat om heavy metal. Portrait heeft een leuke plaat uitgebracht. De nieuwe van Bullet begin ik steeds leuker te vinden.
Op 18 november komt het debuutalbum uit van Enforcer (Sorry Hans, niet jouw band), genaamd into the night:

De reden van deze kick echter om het volgende, Dit jaar zijn er al leuke releases uit Zweden gekomen als het gaat om heavy metal. Portrait heeft een leuke plaat uitgebracht. De nieuwe van Bullet begin ik steeds leuker te vinden.
Op 18 november komt het debuutalbum uit van Enforcer (Sorry Hans, niet jouw band), genaamd into the night:

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Hellhammer
- Dragonforce
Gaaf.innuendo schreef:Die nieuwe stormwarrior is zeker gaaf!
Op 18 november komt het debuutalbum uit van Enforcer (Sorry Hans, niet jouw band), genaamd into the night.
Bullet is een zwakke hard rock band die zich voordoen als heavy metal.
It's the end of time
Heb ze gister live gezien en dat was zeker genieten ja. Stormwarrior heeft misschien wel de Heavy Metal plaat van 2008 uitgebracht!innuendo schreef:Die nieuwe stormwarrior is zeker gaaf!
Naar het debuut van Enforcer ben ik ook erg benieuwd. Goede bak Heavy Metal ala Exciter. Simpel, snel, hard en stoer.