Ja, Blind Justice als ik het goed heb.puking luke schreef:ze hebben in de jaren negentig nog een album (toch? of i.i.g. samen gewerkt en mee opgetreden) opgenomen met een andere Nederlandse metalband, waarvan ik even niet op de naam kan komen.
Waldrock 2007
- Dragonforce
nembrionic heeft briljant, hard en geslepen met osdorp uitgebracht en een paar optredens gedaan.puking luke schreef:ze hebben in de jaren negentig nog een album (toch? of i.i.g. samen gewerkt en mee opgetreden) opgenomen met een andere Nederlandse metalband, waarvan ik even niet op de naam kan komen.
maar ze hebben ook een paar optredens en nummers gedaan met blind justice
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die
Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.
Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.
- goddethroned
Dat was ook de opzet volgens mij dit jaar.Tokus schreef:tot dusver al 16 bands, + die friese opener. Meer dus dan voorgaande jaren, want toen waren het er geloof ik 15 elke keer.
Meer bands en meer in de breedte programmeren zonder mega-grote acts.
Maar ik moet idd toegeven dat ze goed bezig zijn daar en dat er nog steeds een kans is dat ik naar het hoge noorden af ga reizen tegen die tijd.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- arnibes
- Contacteer:
Blijf jij daar maar ver weg van. Is niet goed voor je tere zieltje.metalmachine schreef:
De line up ziet er erg leuk uit, maar ik moet zeggen dat osdorp posse wel erg slap is, straks boeken die langejan en baas b nog?
Ik ben bezig met van die luie varkens uit hun huis uit te krijgen voor dit. Want dit gaat een leuk feestje worden dat ik niet wil missen.
- Eru Iluvatar
Uiteraard Ernst! Volgens mij had ik dat ook al gezegd tijdens Municipal Waste. Ik weet overigens nog niet of Teun mee gaat, ik denk van niet.Ernst schreef:Siebren, jij, kees en teun gingen toch? Ik geloof dat ik het er al eens over had bij Municipal Waste, maar kan ik bij jullie groep aansluiten eventueel? Lijkt me gezellig!
- goddethroned
UiteraardErnst schreef:Siebren, jij, kees en teun gingen toch? Ik geloof dat ik het er al eens over had bij Municipal Waste, maar kan ik bij jullie groep aansluiten eventueel? Lijkt me gezellig!
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]
- John Deere
- Contacteer:
- goddethroned
- EmptySkies
- Contacteer:
-
TMDC Wordfuhrer
Dear Music fans,
After the ghastly debacle on the 2006 Waldrock pre-party, the Waldrock organisation has sadly decided to add The Monolith Deathcult to the line-up of Waldrock 2007. We wish to extend to everyone our most deeply felt commiserations.
We think that staging The Monolith Deathcult right in between real bands is a straight violation of the advice of anyone involved. Thankfully, the deathly boring and hopelessly untalented Deathcult offers visitors a unique chance for having a bite to eat or having at look at the merchandise stands.
We hope that this atrocious degradation of the line-up will not affect your decision to come to Waldrock 2007, and that you will have a great day despite the addition of the World's Worst Death metal act.
The Monolith Deathcult team.
After the ghastly debacle on the 2006 Waldrock pre-party, the Waldrock organisation has sadly decided to add The Monolith Deathcult to the line-up of Waldrock 2007. We wish to extend to everyone our most deeply felt commiserations.
We think that staging The Monolith Deathcult right in between real bands is a straight violation of the advice of anyone involved. Thankfully, the deathly boring and hopelessly untalented Deathcult offers visitors a unique chance for having a bite to eat or having at look at the merchandise stands.
We hope that this atrocious degradation of the line-up will not affect your decision to come to Waldrock 2007, and that you will have a great day despite the addition of the World's Worst Death metal act.
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
-
The Chosen
- John Deere
- Contacteer:
TMDC Wordfuhrer schreef:Dear Music fans,
[img]http://img.webring.com/r/c/carcass/logo[/img]
- goddethroned
edit: dubbelpost
Laatst gewijzigd door Tonger op wo mei 23, 2007 11:37 pm, 5 keer totaal gewijzigd.
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal
Van de frontpage:
"Er zijn twee Nederlandse bands toegevoegd aan de line-up van Wâldrock. Autumn en The Monolith Deathcult zullen beide op het Friese festival optreden.
Op 1 juni wordt in het Bolwerk in Sneek bepaald welke Friese band het festival gaat openen. Die avond zullen Asunder, Dead Horse Running, Dimaeon, Escadron en Remain daar strijden voor die plaats in de line-up van Wâldrock.
De pre-party zal overigens dit jaar op het festivalterrein zelf plaatsvinden, in plaats van in het dorp. Voor de pre-party zijn Hatesphere en Delain al bevestigd, en daar komen hoogstwaarschijnlijk nog bands bij."
De winnaar van de publieksprijs van de "Slach om Wâldrock" staat overigens ook op de pre-party.
"Er zijn twee Nederlandse bands toegevoegd aan de line-up van Wâldrock. Autumn en The Monolith Deathcult zullen beide op het Friese festival optreden.
Op 1 juni wordt in het Bolwerk in Sneek bepaald welke Friese band het festival gaat openen. Die avond zullen Asunder, Dead Horse Running, Dimaeon, Escadron en Remain daar strijden voor die plaats in de line-up van Wâldrock.
De pre-party zal overigens dit jaar op het festivalterrein zelf plaatsvinden, in plaats van in het dorp. Voor de pre-party zijn Hatesphere en Delain al bevestigd, en daar komen hoogstwaarschijnlijk nog bands bij."
De winnaar van de publieksprijs van de "Slach om Wâldrock" staat overigens ook op de pre-party.
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal
Vorig jaar regende het helemaal niet, zuurpruim!
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
-
erwin van de beek
- Contacteer:
7 7 7
One more festival date is confirmed. The Waldrock Open air in Burgum,
Holland on the 7/7. Go to their website for more info. Waldrock.nl
MARDUK ook op Waldrock!!! Wat een Line-UP!!!!!!!
One more festival date is confirmed. The Waldrock Open air in Burgum,
Holland on the 7/7. Go to their website for more info. Waldrock.nl
MARDUK ook op Waldrock!!! Wat een Line-UP!!!!!!!
"take out" Islamic holy sites if Muslim fundamentalist terrorists attacked the country with nuclear weapons.
http://www.darkpixels.nl/
http://www.myspace.com/infernalvisuals
http://www.darkpixels.nl/
http://www.myspace.com/infernalvisuals
- goddethroned
- alicecooper
-
The Chosen
- Soulcollector
- Contacteer:
-
blackstar666
Marduk, ja naja wel leuk. Het doet me verder weinig.
Live zal het vast wel gaaf zijn. Het is maar net wat je er zelf van maakt.
Live zal het vast wel gaaf zijn. Het is maar net wat je er zelf van maakt.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Pre-party moet je volgens mij aan de deur van die toko kopen. Geen idee of je dat kan preorderen.sanguis schreef:Ik neem aan dat kaarten voor de camping en de pre-party gewoon op het festival zelf te verkrijgen zijn en niet apart bij de voorverkoop gehaalt moeten worden?
Camping moet je betalen als je erop wilt iig.
sabaton is mijn favoriete epic metal band