Nargaroth

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » za mei 26, 2007 5:39 pm

XnegativeX schreef:Ondanks alle controversen en al het gezeik rond Kanwulf vind ik Herbstleyd nog altijd een van de beste black metal cd's die ik ken. En elke keer als Nargaroth een nieuw album uitbrengt hoop ik er weer iets van de grootsheid van Herbstleyd in terug te horen. Jammer genoeg is dat nog nooit gebeurt.
Ieder album van Nargaroth is anders, maar persoonlijk vind ik Rasluka II met afstand het beste werk van de heer Kanwulf. Herbstleyd is goed, maar bij die ellenlange samples tussendoor spoel ik toch even door.

Ondanks het gezeik, inderdaad, vond ik Geliebte des Regens ook een sterke plaat. Hier en daar wat langdradig, wellicht, maar toch goed. Heeft iemand hier Rasluka I overigens ook gehoord? Ben er nooit aan toegekomen om die te beluisteren, ben wel benieuwd.
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
Lafawijn
Berichten: 904
Lid geworden op: zo aug 07, 2005 6:53 pm
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Bericht door Lafawijn » za mei 26, 2007 6:09 pm

Geliebte des regens is de beste plaat gevolgd door Rasluka II en Herbstyled.

de rest is wel leuk maar niet geweldig

ik hoop niet dat semper fidelix lijkt op Prosatanica shooting angels want dat vind ik wel een heel slecht album
http://www.Lafawijn-records.tk

Gebruikersavatar
Satyr
Berichten: 1145
Lid geworden op: di okt 28, 2008 9:15 pm
Locatie: Heerlen
Contacteer:

Bericht door Satyr » vr okt 02, 2009 12:12 am

Hah, die nieuwe cd bevalt me wel. Dat intro zit gelukkig als los nummer op de cd (bij een nummer als Herbstleyd zit je eerst 6 minuten naar gebabbel te luisteren) en die kun je dus overslaan. Fruhling heeft een vreemd, vrolijk, dansbaar riffje, ik vind het wel wat hebben. 'Sommer' heeft ook wat aparte klanken, maar bij Herbst en Winter komt de oude Nargaroth weer voor de dag. 'Herbst' lijkt nog het meest op een nummer als 'Manchmal wenn Sie schlaft', terwijl 'Winter' een heel snel nummer is.

Goeie cd :)

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Bericht door cataclysm child » za okt 03, 2009 1:54 am

Frühling is geweldig :lol:
Faustian Spirit of the Earth

Plaats reactie