Ik ook, toch nog goed nieuws.alicecooper schreef:gaaf kan alles zien wat ik wil zien

Ziet net dat Megadeth om 13.30 speelt. Hoeveel te vroeg kun je spelen?

Ach, gewoon naar Dragonforce en het laatste kwartiertje Kamelot meepakken en dan door naar Iron Maiden, ideaal toch?Rene schreef:NIet echt slim om Kamelot en Dragonforce op dezelfde tijd te laten spelen. Die bands zijn op die dag de enige echte melodieuze metal bands met zo ongeveer hetzelfde publiek. Dat zal dus kiezen worden. En dan is vlak daarna ook nog eens Iron Maiden.
Als je met VR, Velvet Revolver bedoelt: die hebben hun tour gecanceld.MegaDood schreef:[..]
hehehe wake up dead![]()
't is natuurlijk wel raar dat bands als VR, korn en Motorhoofd later op 't hoofdpodium spelen, maarja kan ik dan mooi Type O Negative en LOA zien.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
Volgens mij is dat dit jaar niet zo. In 2005 werd namelijk al van tevoren aangegeven dat er een MainStage A en en MainStage B was.RvdM schreef:Heeft iemand enig idee of dit jaar dezelfde terreinopzet wordt gebruikt als vorige Fields of Rock? Het GROTE podium dat bleek te bestaan uit 2 aparte podia waarop bands elkaar kort na elkaar afwisselden, beviel mij prima.