Black Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di mei 29, 2007 6:33 pm

Meltdown schreef:Wat is dat toch met NSBM bandjes en dat 'astrale' gezemel? Ik zie de verbinding niet helemaal. Dat Stutthof bevat zeker ook weer van die "nachtelijke astrale hemel" Casio-interludes? Want dat doen ze ook al allemaal, echt!
tja, geen flauw idee, maar ik vind de thema's bij Stutthof meer gebaseerd op astrale en esoterische ideeën dan op politieke zaken.
Casio interludes heb ik er niet op kunnen vinden, ik vind het een behoorlijk sterke black metal band.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

K.

Bericht door K. » di mei 29, 2007 6:55 pm

De band heeft zichzelf alleen vernoemd naar een concentratiekamp.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze mensen symboliseren allemaal astrale en esotherische filosofie, en het heeft niks met politiek te maken.

D.

Bericht door D. » di mei 29, 2007 7:02 pm

:lol:
Draconian schreef:Is iemand bekend met de band Avichi?

Afbeelding

Op Displeased wordt het omschreven als "cryptic orthodox black metal like Ondskapt & Mortuus ! Ex Nachtmystium!" Dat klinkt natuurlijk niet verkeerd. Ik kan alleen nergens een sample vinden...

De omschrijvingen van Displeased moet je vooral niet te serieus nemen, die zetten zo mogelijk een flinke berg 'grote namen' onder elk album om de boel maar te verkopen.
Niet dat er iets mis hoeft te zijn met Avichi.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di mei 29, 2007 7:28 pm

K. schreef:De band heeft zichzelf alleen vernoemd naar een concentratiekamp.

Deze mensen symboliseren allemaal astrale en esotherische filosofie, en het heeft niks met politiek te maken.

Klopt, ben het volledig met je eens.
De band heeft dan ook nog niet al te lang geleden een naamswijziging ondergaan. Men heet nu Archerontas

Welja, Tiamat heette voordat die naam werd aangenomen immers ook Treblinka, dus wat maakt het verder uit.

K.

Bericht door K. » di mei 29, 2007 8:39 pm

Afbeelding

iscariah

Bericht door iscariah » di mei 29, 2007 8:44 pm

Blood&Ashes

Bericht door Blood&Ashes » di mei 29, 2007 9:17 pm

Afbeelding

Op Displeased wordt het omschreven als "cryptic orthodox black metal like Ondskapt & Mortuus ! Ex Nachtmystium!" Dat klinkt natuurlijk niet verkeerd. Ik kan alleen nergens een sample vinden...
Ik heb hem maar even gedownload. Het klinkt best goed en ik hoor ook wel waar de vergelijking met Ondskapt vandaan komt. Een meesterwerk, zoals die gast op m-a het album noemt, vind ik het echter niet. Het komt niet heel erg overtuigend op me over, eerder terughoudend. Ik mis felle uitspattingen. Maar misschien komt dat nog, ik ben pas bij het derde nummer.

edit: Phallic Insinuation begint er al wat meer op te lijken. Als ze dit de rest van het album ook volhouden, word ik er al een stuk positiever over.

Meltdown

Bericht door Meltdown » di mei 29, 2007 9:39 pm

K. schreef:Afbeelding
:' )©
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di mei 29, 2007 9:42 pm

:' )©

D.

Bericht door D. » di mei 29, 2007 9:45 pm

Blood&Ashes schreef:[..]

Ik heb hem maar even gedownload. Het klinkt best goed en ik hoor ook wel waar de vergelijking met Ondskapt vandaan komt. Een meesterwerk, zoals die gast op m-a het album noemt, vind ik het echter niet. Het komt niet heel erg overtuigend op me over, eerder terughoudend. Ik mis felle uitspattingen. Maar misschien komt dat nog, ik ben pas bij het derde nummer.

edit: Phallic Insinuation begint er al wat meer op te lijken. Als ze dit de rest van het album ook volhouden, word ik er al een stuk positiever over.
Over Ondskapt-achtige black; ben jij al bekend met de eerste demo van Svartidaudi, The Temple of Deformation genaamd? De band komt uit Ijsland en de muziek is, zeker voor een demo, erg overtuigend. Alleen jammer dat het maar een kwartiertje duurt.
Er heeft een sample online gestaan maar die is er niet meer, ik heb hem hier nog op de PC staan. Kan hem wel eens doorsturen als je wilt..
De tape is in Nederland overigens bij K./MKP te krijgen.

Blood&Ashes

Bericht door Blood&Ashes » di mei 29, 2007 10:01 pm

D. schreef:Over Ondskapt-achtige black; ben jij al bekend met de eerste demo van Svartidaudi, The Temple of Deformation genaamd? De band komt uit Ijsland en de muziek is, zeker voor een demo, erg overtuigend. Alleen jammer dat het maar een kwartiertje duurt.
Er heeft een sample online gestaan maar die is er niet meer, ik heb hem hier nog op de PC staan. Kan hem wel eens doorsturen als je wilt..
De tape is in Nederland overigens bij K./MKP te krijgen.
Klinkt interessant. Stuur maar door. :)

Swamp

Bericht door Swamp » wo mei 30, 2007 6:39 pm

Adsullata schreef:Debemur Morti Productions is proud to announce an unholy pact with Dutch duo URFAUST for their forthcoming mini album. Comprising exclusive-to-this-release material, the evil collection will contain "around 20 minutes of unholy synthesizer ultra doom in the most morbid and twisted vein". Recordings are expected to be ready within 2 months and the sickness will be unleashed in both digital and analog form. More information soon. Expect nothing but the purest essence of iniquity...

http://www.debemur-morti.com
en dit is de sample

http://www.debemur-morti.com/samples/Urfaustsample.mp3
[b]SATANS REJECTS, SLAVE TO NONE[/b]

Blood&Ashes

Bericht door Blood&Ashes » wo mei 30, 2007 6:48 pm

Klinkt goed! Hoe staat het eigenlijk met die split die jullie samen met The Ruins Of Beverast doen? Kan je daar al iets meer over vertellen of laten horen, een datum of een sample ofzo?

The Chosen

Bericht door The Chosen » wo mei 30, 2007 6:55 pm

Klinkt inderdaad goed.
en die split met TRoB ben ik ook wel benieuwd naar, en naar die live opnames van Oslo ook :)

Blood&Ashes

Bericht door Blood&Ashes » wo mei 30, 2007 7:20 pm

Over The Ruins Of Beverast gesproken: die split tussen hem en Celticmoon staat ook nog steeds op de planning. Ik heb daarom die demo van Celticmoon maar eens geluisterd (My Illusion Of An Eternal Winter) en die klinkt helemaal niet slecht. De productie is waardeloos, maar als je daar doorheen prikt, zit er iets onder verborgen dat best aardig klinkt en hoop geeft voor de toekomst. 'k Zal er later eens iets inhoudelijks over posten.

Swamp

Bericht door Swamp » wo mei 30, 2007 7:25 pm

wat ik over de split met TROB kan vertellen is dat het allemaal wat vertraging heeft opgelopen dankzij de vinylperserij... dat ding had namelijk allang uit meoten zijn, maar heb van eht label begrepen dat er nus chot in zit en dat ze de split binnen een maandje verwachten..

Van de show in Oslo zal een 10" uitkomen met hierop slechts 1 nummer (1 kant van de 10" blijft dus leeg) en dat ding zal gelimiteerd zijn tot 33 stuks... misshcien komt er nog een 7" van uit met 2 nummer in een geringe oplage (250 stuks ofzo), maar we zien wel...
[b]SATANS REJECTS, SLAVE TO NONE[/b]

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » wo mei 30, 2007 7:34 pm

Sample klinkt goed ja. Ben benieuwd naar het eindresultaat.

D.

Bericht door D. » wo mei 30, 2007 8:00 pm

Vers nieuwsberichtje:
On August 7, 1560, Erszébet Báthory was born. Exactly 447 years later, on August 7, 2007, the new Countess album will be unleased upon the world.

Dutch ‘Orthodox Black Metal’ legends Countess have announced details of their upcoming eleventh full-length album, scheduled for release through their long-time label Barbarian Wrath.

The album was recorded between September 2006 and January 2007, is entitled “Blazing Flames Of War” and features the following tracks:

1. Blazing Flames Of War (3:04)
2. Scarlet Witch Queen (8:09)
3. Blood Orgy (2:35)
4. Burning Sea (5:25)
5. Winter Solstice (4:06)
6. Gods Of My Fathers (5:05)
7. Messalina (5:32)
8. Wail Of The Banshee (3:12)
9. Swords Shine In The Highlands (12:15)
10. Fields Of Athenry (4:22)

In addition, the album features two special bonus tracks, details of which are yet to be revealed.

For a taste of what’s to come, check out “Winter Solstice” on the official Countess myspace page: http://www.myspace.com/orthodoxblackmetal

Now in their sixteenth year of existence, Countess feel confident that their sound has remained untainted by whatever trend or fashion and stands as strong as it ever has. In fact, “Blazing Flames Of War” may very well be band’s finest effort to date, combining relentless aggression with a grand epic atmosphere, all harnassed by an excellent production. Countess are convinced this new album easily surpasses its already acclaimed predecessors “Spawn Of Steel” and “Holocaust Of The God Believers” as well as ancient classics like “Ad Maiorem Sathanae Gloriam” and “The Book Of The Heretic”.
Gaaf nummer weer, het meest opvallende is dat de zang er (naar mijn mening) op vooruit is gegaan. Verder neem ik aan dat niet elk nummer zo snel is en het typische Countess-tempo grootste deel van de nummers behouden is.

Othrys

Bericht door Othrys » do mei 31, 2007 12:10 am

K. schreef:...
Afbeelding

The True North, Strong and Free

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » do mei 31, 2007 11:48 am

Afbeelding

http://www.myspace.com/nmbrecords

Na lang zoeken: hier zijn twee nummers te vinden. Klinkt érg goed!
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

V.

Bericht door V. » do mei 31, 2007 3:39 pm

Afbeelding

Dat schijfje ligt hier. Ik ken Ondskapt eigenlijk niet echt goed maar ik kan je vertellen dat het idd meer daarop lijkt dan op Nachtmystium. Midtempo black met een vol geluid en een religeus sfeertje. Best goed te pruimen. 'kMoet'm alleen nog wel laten bezinken.
[quote="KoenM"][..]

Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

sammath
Contacteer:

Bericht door sammath » do mei 31, 2007 3:46 pm

nsbm is voor mensen die geen idee hebben waar black metal echt om gaat, sterf!
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Meltdown

Bericht door Meltdown » do mei 31, 2007 3:48 pm

Waar gaat het dan om?
Hêhêh, vishandel Berekoek.

sammath
Contacteer:

Bericht door sammath » do mei 31, 2007 4:04 pm

dit gesprek heb ik 1000 keer gehad, met alle respect meltdown,

laat maar, hele verhaal heeft toch geen zin...
furious black metal

Blood&Ashes

Bericht door Blood&Ashes » do mei 31, 2007 4:53 pm

Vermaak ons maar met je verhaal. Je post die opmerking niet voor niets, neem ik aan? Dit is tenslotte geen afreageertopic.

Blood&Ashes

Bericht door Blood&Ashes » do mei 31, 2007 6:42 pm

Ik luister nu naar het laatste album van Dimhymn; Djävulens Tid Är Kommen. Een Zweedse band die heerlijke old school black metal speelt (op een manier die ik als Noors zou bestempelen). De band is helaas gestopt in 2006 en heeft voor die tijd twee volledige albums, een split met Hypothermia en een demo uitgebracht. Dimhymn komt behoorlijk traditioneel over. Satanisme als thema en een stevige pot no-nonsense black metal. De uitvoering is heel goed. Rauwe vocalen, melodieuze riffjes (soms doen ze me een beetje aan Koldbrann denken) en af en toe postief opvallende drumpartijen. Verder nog wat verrassende melodieuze passages. Het geheel wordt mid-tempo gespeeld en daar wordt nauwelijks van afgeweken. Nadeeltje aan dit album vind ik het geluid. Klinkt best goed, maar het had wel wat helderder mogen klinken, dan kwam de muziek vast een stuk beter uit de verf.

Hier een sample: http://www.unjoy.com/Insikt/Samples/Dimhymn-FM-sample.mp3. De sample komt van het eerste album Fördärvets Maskineri, maar daar heb ik nog niets van gehoord.

http://www.metal-archives.com/band.php?id=27663

edit: sample inmiddels ook gehoord en ik moet zeggen dat die een stuk agressiever en sneller klinkt dan de nummers op het album Djävulens Tid Är Kommen. Helderder geluid ook.
Laatst gewijzigd door Blood&Ashes op do mei 31, 2007 10:38 pm, 3 keer totaal gewijzigd.

Misere Nobis

Bericht door Misere Nobis » do mei 31, 2007 7:25 pm

Ik heb 'm nu 2 keer helemaal geluisterd, toen ie net uit was en nu net. Ik moet helaas tot de conclusie komen dat hij nu al gaat vervelen. Te veel herhaling, het album zakt ook in naar het einde. Ik dacht bij die langzamere riff: "eindelijk nu begint het echt gaaf te worden". Blijkt dat het nummer een grote herhalingsoefening is met daarna nog en saai nummer. Een te vergeten release wat mij betreft.

sammath
Contacteer:

Bericht door sammath » do mei 31, 2007 8:06 pm

Blood&Ashes schreef:Ik luister nu naar het laatste album van Dimhymn; Djävulens Tid Är Kommen. Eens Zweedse band die heerlijke old school black metal speelt (op een manier die ik als Noors zou bestempelen). De band is helaas gestopt in 2006 en heeft voor die tijd twee volledige albums en een demo uitgebracht. Dimhymn komt behoorlijk traditioneel over. Satanisme als thema en een stevige pot no-nonsense black metal. De uitvoering is heel goed. Rauwe vocalen, melodieuze riffjes (soms doen ze me een beetje aan Koldbrann denken) en af en toe postief opvallende drumpartijen. Verder nog wat verrassende melodieze passages. Het geheel wordt mid-tempo gespeeld en daar wordt nauwelijks van afgeweken. Nadeeltje aan dit album vind ik het geluid. Klinkt best goed, maar het had wel wat helderder mogen klinken, dan kwam de muziek vast een stuk beter uit de verf.

Hier een sample: http://www.unjoy.com/Insikt/Samples/Dimhymn-FM-sample.mp3. De sample komt van het eerste album Fördärvets Maskineri, maar daar heb ik nog niets van gehoord.

edit: sample inmiddels ook gehoord en ik moet zeggen dat die een stuk agressiever en sneller klinkt dan de nummers op het album Djävulens Tid Är Kommen. Helderder geluid ook.
tering zeg, moddervet dit
furious black metal

K.

Bericht door K. » do mei 31, 2007 8:23 pm

Wij zouden een split tussen Dimhymn en Hypothermia uitbrengen maar dat plan is van de baan, als ik me niet vergis heeft Eerie Art Records dat inmiddels al gedaan.

Wel hebben we nog wat logoshirts te koop voor een tientje inc. verzend. [/promotie]

Othrys

Bericht door Othrys » vr jun 01, 2007 12:03 am

Blood&Ashes schreef:Ik luister nu naar het laatste album van Dimhymn; Djävulens Tid Är Kommen. Een Zweedse band die heerlijke old school black metal speelt (op een manier die ik als Noors zou bestempelen). De band is helaas gestopt in 2006 en heeft voor die tijd twee volledige albums, een split met Hypothermia en een demo uitgebracht. Dimhymn komt behoorlijk traditioneel over. Satanisme als thema en een stevige pot no-nonsense black metal. De uitvoering is heel goed. Rauwe vocalen, melodieuze riffjes (soms doen ze me een beetje aan Koldbrann denken) en af en toe postief opvallende drumpartijen. Verder nog wat verrassende melodieuze passages. Het geheel wordt mid-tempo gespeeld en daar wordt nauwelijks van afgeweken. Nadeeltje aan dit album vind ik het geluid. Klinkt best goed, maar het had wel wat helderder mogen klinken, dan kwam de muziek vast een stuk beter uit de verf.

Lijkt op Angantyr. Niet slecht.

Draconian
Lult over cdtjes

Bericht door Draconian » vr jun 01, 2007 1:25 pm

Blood&Ashes schreef:Ik luister nu naar het laatste album van Dimhymn; Djävulens Tid Är Kommen. Een Zweedse band die heerlijke old school black metal speelt (op een manier die ik als Noors zou bestempelen). De band is helaas gestopt in 2006 en heeft voor die tijd twee volledige albums, een split met Hypothermia en een demo uitgebracht. Dimhymn komt behoorlijk traditioneel over. Satanisme als thema en een stevige pot no-nonsense black metal. De uitvoering is heel goed. Rauwe vocalen, melodieuze riffjes (soms doen ze me een beetje aan Koldbrann denken) en af en toe postief opvallende drumpartijen. Verder nog wat verrassende melodieuze passages. Het geheel wordt mid-tempo gespeeld en daar wordt nauwelijks van afgeweken. Nadeeltje aan dit album vind ik het geluid. Klinkt best goed, maar het had wel wat helderder mogen klinken, dan kwam de muziek vast een stuk beter uit de verf.

Ik heb er een cd en een split van....best aardig, maar echt bijzonder vind ik het nu ook weer niet.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

V.

Bericht door V. » vr jun 01, 2007 1:36 pm

sammath schreef:nsbm is voor mensen die geen idee hebben waar black metal echt om gaat, sterf!
Het gros van de bands die NSBM worden genoemd maken indd geen BM. Dat pretenderen ze meestal ook niet. Zij maken NSM of pagan/folk/viking etc metal. Er zijn daarentegen ook genoeg black metal bands die nationalistisch getint zijn zonder te vervallen in zwak socialisme en/of epische folky passage's in hun muziek te vermengen.
Maar dan rest nog steeds de vraag:"Waar gaat BM dan wel echt om?" Die vraag heb ik nooit bevredigend beantwoord gezien door de anti-NSBM BM horde.
[quote="KoenM"][..]

Met je snor!

Godver.[/quote]

Poggwyd
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » vr jun 01, 2007 1:56 pm

Tsk, dat weet toch iedereen?

Black metal = jaegermaester zuipen, mayhem luisteren en kerken in de fik zetten

Dat je dat nog moet vragen...
Hoegaarden or die!

V.

Bericht door V. » vr jun 01, 2007 1:59 pm

Poggwyd schreef:Tsk, dat weet toch iedereen?

Black metal = jaegermaester zuipen, mayhem luisteren en kerken in de fik zetten

Dat je dat nog moet vragen...
Owja, Sorry heer Poggwyd, dat had ik moeten weten. Mijn fout. :wink:
[quote="KoenM"][..]

Met je snor!

Godver.[/quote]

CALIBANaan
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » vr jun 01, 2007 2:28 pm

Die chinezen van frozen moon kunnen er ook wat van.
Wat een bak herrie zeg. Niet perfekt maar klinkt goed.

http://www.myspace.com/officialfrozenmoon
Gelegenheids Satanist

D.

Bericht door D. » vr jun 01, 2007 5:07 pm

DEATHSPELL OMEGA- 'Fas- Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum' will be out by the end of June.

The release will be a digipack with a 20 page booklet.
There are 6 tracks and the album is around 45 minutes in length.

:AJNA: has licensed the CD version for America and will import a substantial amount of vinyl copies. No reservations are necessary.

The official street date is set for mid to late July, but we will have copies to offer before that date.

Southern Lord will assist in the US distribution of this release although labels, distros, mailorder companies and those requesting promotional copies(expect very few to be granted a free copy) may contact :AJNA: directly.

That is enough for now. The rest will be answered when the release is out.
Dat schept niet echt hoop moet ik zeggen. Nu verwacht ik helemaal dat het meer op Kenose zal lijken dan op wat anders.

sammath
Contacteer:

Bericht door sammath » vr jun 01, 2007 5:50 pm

V. schreef:[..]
Het gros van de bands die NSBM worden genoemd maken indd geen BM. Dat pretenderen ze meestal ook niet. Zij maken NSM of pagan/folk/viking etc metal. Er zijn daarentegen ook genoeg black metal bands die nationalistisch getint zijn zonder te vervallen in zwak socialisme en/of epische folky passage's in hun muziek te vermengen.
Maar dan rest nog steeds de vraag:"Waar gaat BM dan wel echt om?" Die vraag heb ik nooit bevredigend beantwoord gezien door de anti-NSBM BM horde.

je heb gelijk, ik kan op de vraag, waar gaat bm dan wel over niet beantwoorden, maar in ieder geval niet over wat ons door buitenstaanders voorgeschoteld is, verder ben ik niet geheel anti nsbm, zitten geweldige bands tussen. waaronder een paar bands uit australia en polen.
furious black metal

Blood&Ashes

Bericht door Blood&Ashes » vr jun 01, 2007 6:18 pm

D. schreef:Dat schept niet echt hoop moet ik zeggen. Nu verwacht ik helemaal dat het meer op Kenose zal lijken dan op wat anders.
Dat zegt niet veel over de muziek, wacht eerst maar eens een sample af. Mijn verwachtingen zijn in ieder geval hoog, want ik vind ook hun materiaal na Si... heel erg goed.

D.

Bericht door D. » vr jun 01, 2007 7:00 pm

Een beetje laat, maar dat klink helemaal niet slecht! Op zich ben ik wel weer toe aan wat verse degelijke jaren '90 BM dus ik zal de albums eens uitproberen.

Dat zegt niet veel over de muziek, wacht eerst maar eens een sample af. Mijn verwachtingen zijn in ieder geval hoog, want ik vind ook hun materiaal na Si... heel erg goed.
Dat hoeft inderdaad niets over de muziek te zeggen maar ik hoopte stiekem toch op een SMRC II. Dat wordt het in ieder geval niet als het album maar de helft van de speelduur heeft en 6 nummers bevat Denk bijvoorbeeld aan de prayers en het nummer Carnal Malefactor die al vrij veel plaats innemen. Ik hoopte een beetje, tegen beter weten in, dat het een album werd met vergelijkbare opbouw en structuur.
Eigenlijk verwacht ik nummers met intro's die tot halverwege een nummer doorlopen, met vervolgens wat Voivod riffs met pretentieuze teksten. (Oke, dat is wat kort door de bocht. Niet over zeuren ;))

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za jun 02, 2007 5:50 pm

Malific (Xasthur) zit niet meer in Twilight. Zijn plaats is ingenomen door Aaron Turner (Old Man Gloom, Isis). Er wordt op dit moment gewerkt aan een nieuw album.

Wel een vreemde keus om een niet-black metal artiest in de band te zetten. Daarom zal het me ook zeer benieuwen hoe het nieuwe album gaat klinken.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

D.

Bericht door D. » za jun 02, 2007 6:25 pm

Ik dacht dat ze met dat tweede album al klaar waren. Of is dit alweer het derde?
Verder verwacht ik, na het eerste album, niet zoveel van het tweede. Ook al zeggen ze dat het een stuk samenhangender zou moeten zijn. Dat is inderdaad precies wat er mis is met het eerste, er zitten aardig wat goede momenten in (helaas ook wat minder goede) maar je komt er niet in omdat je het gevoel hebt dat je een compilatie zit te luisteren.

sanguis
Contacteer:

Bericht door sanguis » zo jun 03, 2007 2:17 pm

Ik zie net op hun myspace dat Shinning een optreden gaan doen in de goudvishal 20 juli.

Ik denk toch dat ik hier eens ga kijken, aangezien hun laatste album toch weer erg sterk was.

V.

Bericht door V. » ma jun 04, 2007 1:49 pm

D. schreef:Ik dacht dat ze met dat tweede album al klaar waren. Of is dit alweer het derde?
Verder verwacht ik, na het eerste album, niet zoveel van het tweede. Ook al zeggen ze dat het een stuk samenhangender zou moeten zijn. Dat is inderdaad precies wat er mis is met het eerste, er zitten aardig wat goede momenten in (helaas ook wat minder goede) maar je komt er niet in omdat je het gevoel hebt dat je een compilatie zit te luisteren.
Ik vind het een erg fijn schijfje. Misschien dat de nummers in verhouding tot elkaar niet erg op een lijn zitten maar dat is weer eens anders dan steeds die eenheidsworsten waar je zo vaak mee geconfronteerd wordt in de BM. De nummers opzich op die schijf vind ik iig behoorlijk sterk. Duister, melodieus, pakkend.
[quote="KoenM"][..]

Met je snor!

Godver.[/quote]

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » ma jun 04, 2007 2:12 pm

Vermeende reviewvan de komende DsO.
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Blood&Ashes

Bericht door Blood&Ashes » ma jun 04, 2007 4:52 pm

the true Thorko schreef:Vermeende reviewvan de komende DsO.
Met andere woorden: een erg gaaf album en precies wat we van DsO verwachten. Heb er zin in.

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » ma jun 04, 2007 5:46 pm

Heb er ook wel zin in. SMRC vond ik echt een meesterlijk album. Kenose vond ik iets minder interessant, maar desalniettemin vond ik die ook wel tof. Die hoes ziet er iig al gaaf uit.

Jeroen
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma jun 04, 2007 6:57 pm

sanguis schreef:Ik zie net op hun myspace dat Shinning een optreden gaan doen in de goudvishal 20 juli.

Ik denk toch dat ik hier eens ga kijken, aangezien hun laatste album toch weer erg sterk was.
lijkt me ook best eens geinig om dit bedrijf aan het werk te zien.
Dat is het immers haast.
Een professioneel opgezet showbedrijf inclusief verwante duistere ideologie.

Persoonlijk vind ik het wat overdreven, maar de show lijkt me wel een spektakel. En muzikaal is het goed.

Blood&Ashes

Bericht door Blood&Ashes » ma jun 04, 2007 7:28 pm

Moet je zeker eens doen. Shining is een groot feest. Geweldige show altijd.

Blood&Ashes

Bericht door Blood&Ashes » ma jun 04, 2007 10:48 pm

Weet iemand eigenlijk iets over Diabolicum? Er heeft een hele tijd op metal-archives gestaan dat ze in 2006 een EP uit zouden brengen, getiteld The Church Of Moloch. Nooit iets van gehoord. Hun website staat ook al een hele tijd op zwart.

Na die laatste release van ze, heb ik gigantisch zin in een nieuw album.

Othrys

Bericht door Othrys » di jun 05, 2007 5:00 am

CALIBANaan schreef:Die chinezen van frozen moon kunnen er ook wat van.
Wat een bak herrie zeg. Niet perfekt maar klinkt goed.

http://www.myspace.com/officialfrozenmoon
Chinezen? Haha, het moet niet gekker worden.

Gesloten