01/13/14-08 MUNICIPAL WASTE
- puking luke
01/13/14-08 MUNICIPAL WASTE
01-08
Innocent - Hengelo
20:00
Hoofdprogramma:
Municipal Waste (USA)
Voorprogramma:
Nemhain (UK)
Entree: 8 e
Hoofdprogramma:
Municipal Waste (USA)
Voorprogramma:
The Shining (NL)
+1
19:00
Hoofdprogramma:
Municipal Waste (USA)
Voorprogramma:
Milkman (NL)
Civil Terror (NL)
Craks In The Wall (NL)
Innocent - Hengelo
Hoofdprogramma:
Municipal Waste (USA)
Voorprogramma:
Nemhain (UK)
Hoofdprogramma:
Municipal Waste (USA)
Voorprogramma:
The Shining (NL)
+1
19:00
Hoofdprogramma:
Municipal Waste (USA)
Voorprogramma:
Milkman (NL)
Civil Terror (NL)
Craks In The Wall (NL)
Laatst gewijzigd door puking luke op di jun 05, 2007 2:11 pm, 6 keer totaal gewijzigd.
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]
- puking luke
- metalnelis
- metalnelis
- puking luke
- havenblaster
- Bestial Lust
- Contacteer:
Stel je in godsnaam es niet zo aan.enforcer schreef:Municipal waste moet oppassen voor een overkill, ze spelen echt te vaak.
Verder: ik had er graag bij geweest in Extase. Helaas heb ik dan introductieweek in Utrecht. Maar wellicht dat er t één en ander te combineren valt.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.
- havenblaster
- puking luke
- puking luke
- havenblaster
ik meen het, zelfde met nuclear assault op een gegeven moment 4 keer in 1 jaar gezien in Nederland. ik vind de opkomst in de kleine zaal 013 al matig zeker gezien the haunted headliner was. Ik vind het een gave band, maar het is zonde als ze elke keer voor een halflege zaal staan, en let's face it ik heb motorhead na ze 10 keer gezien te hebben ook in geen jaren meer kunnen horen of zien, pas nu zou ik ze wel weer een keer willen zien. Er bestaat wel degelijk zoiets als overexposure. Ik weet het je hoeft niet te gaan als je niet wil, maar ja als iedereen zo gaat denken is de zaal leeg. bands die niet zo vaak spelen kijk ik vaak veel meer naar uit.Bestial Lust schreef:[..]
Stel je in godsnaam es niet zo aan.
Verder: ik had er graag bij geweest in Extase. Helaas heb ik dan introductieweek in Utrecht. Maar wellicht dat er t één en ander te combineren valt.
Ik ben overigens erg beneiuwd naar de nieuwe plaat.
Laatst gewijzigd door enforcer op di jun 05, 2007 7:43 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
bou kom op een beetje objectief blijven, ik vond het vrij rommelig in de 013 en qua energie op het podium viel het me gezien de hoge verwachting (en de bonus DVD van het laatste album aslmede sommige youtube fimpjes) tegen, Het is absoluut een leuke band maar ze lopen wel het gevaar als een soort gimmick afgedaan te worden. Een beetje hype voor een neiuwe band is nooit weg, het is tenslotte wel een van de betere newcomer bands. En natuurlijk is hun artwork goed, maar dat komt omdat het van Ed Repka is die al zoveel andere bands in de 80's van een cover voorzien heeft. Ronduit geniaal is ookw eer zoiets, ik vind het debuut matig, "hazardous mutation" daarentegen wel een goed album, maar niet "geniaal". Ikw eet dat ik een zeikerd ben, maar een beetje relativeren is wel op zijn plaats. in Amsterdam ga ik miscshien wel effe kijken, want ondanks de vele optredens heb ik ze nog maar 1 keer gezien.Ernst schreef:Ik ben erbij in Tilburg. Die hype is compleet terecht. Zowel de liveshows, als het artwork en de studio-albums zijn ronduit geniaal! Ze brengen niks nieuws, maar brengen het wel zo goed dat ze direct de beste zijn op dit moment hahahaa.....
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
Weet iemand hoe je kaartjes kan krijgen voor het concert in de extase? Ik heb het daar vorige week gevraagd aan de bar en toen werd me verteld een mailtje te sturen aan ene ludo. Ik een mailtje gestuurd, maar niks terug gekregen. Bel ik vanmiddag op naar de extase. blijkt dat die ludo op vakantie en niemand verder iets van concert schijnbaar.
Hebben andere mensen al kaartjes voor dit concert?
Heerlijk Helder Taalloeder
- puking luke
lijkt me sterk dat het uit zal verkopen, dus gewoon even voor de show begint een kaartje kopen.Heidewolf schreef:Weet iemand hoe je kaartjes kan krijgen voor het concert in de extase? Ik heb het daar vorige week gevraagd aan de bar en toen werd me verteld een mailtje te sturen aan ene ludo. Ik een mailtje gestuurd, maar niks terug gekregen. Bel ik vanmiddag op naar de extase. blijkt dat die ludo op vakantie en niemand verder iets van concert schijnbaar.
[img]http://www.terrorhc.com/Terror_Rhythm_Banner.gif[/img]
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ja, het is echt een band voor een klein zaaltje, ljikt mij ook welErnst schreef:Wat een geniaal optreden was dit! Het was erg druk in Tilburg (zoals verwacht) en de hele zaal dampte letterlijk van de energie. Heb super genoten, zo'n concert wat je nog wel even bij zal blijven.
gelukkig speelden ze in wacken in de tent, en niet op party stage ofzo
oja Ernst, ik zag je donderdag nog lopen in Utrecht met een dame, was dat iemand van dit forum? ze kwam me bekend voor
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Wat een gaaf concert jah. Alleen vond ik de zaal van extase toch wel te klein.Ernst schreef:Wat een geniaal optreden was dit! Het was erg druk in Tilburg (zoals verwacht) en de hele zaal dampte letterlijk van de energie. Heb super genoten, zo'n concert wat je nog wel even bij zal blijven.
Heerlijk Helder Taalloeder