The berzerker
- disastercasper
- Defleshed by flieS
Nee joh, die eerste self titled duurt 40.58 min en Dissimulate 37.42 minuten...dus je krijgt wel waar voor je cash hehe !
Heb dr ook nog vinyl van, maar die tellen allen slechts 4 nummers en zijn meer terror dan death/grind spul
Ik vind het een extreem gaaf bandje, maar t is wel zo, of je houd ervan of je kotst het uit. Ik ben dankzij deze band ( in de tijd dat het nog geen band was maar slechts 1 knakker die onwijze gave platen van Deicide en Morbid Angel aan het verkrachten was) van metal gaan houden, hehe I ow this guy !!!
alleen een beetje jammer dat ze te arrogant zijn ff terug te mailen voor een interviewtje, maargoed t blijft een vette band.
Heb dr ook nog vinyl van, maar die tellen allen slechts 4 nummers en zijn meer terror dan death/grind spul
Ik vind het een extreem gaaf bandje, maar t is wel zo, of je houd ervan of je kotst het uit. Ik ben dankzij deze band ( in de tijd dat het nog geen band was maar slechts 1 knakker die onwijze gave platen van Deicide en Morbid Angel aan het verkrachten was) van metal gaan houden, hehe I ow this guy !!!
alleen een beetje jammer dat ze te arrogant zijn ff terug te mailen voor een interviewtje, maargoed t blijft een vette band.
G.O.R.E.
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/banner.jpg[/img]
- Defleshed by flieS
Jup dat is dat vinyl ja, zijn al tijden niet meer te krijgen en geloof toch dat het brein achter the Berzerker na zn fuck trance dj tour door europa dr wel achter is gekomen dat mensen m toch liever zien brullen dan achter een draai tafel zien staan. ( net als moi, fuck dj's !!)
Dus vandaar dat ie ze op de site heeft gezet, ze zijn wel grappig maar niet schrikbarend goed en niet echt met de band te vergelijken vind ik, maargoed oordeel zelf.
en ze moeten is zonder maskers verder gaan, ik blijf dat gay vinden
Dus vandaar dat ie ze op de site heeft gezet, ze zijn wel grappig maar niet schrikbarend goed en niet echt met de band te vergelijken vind ik, maargoed oordeel zelf.
en ze moeten is zonder maskers verder gaan, ik blijf dat gay vinden
G.O.R.E.
- Defleshed by flieS
ow zou goed kunnen hoor, ik volg het niet echt meer de laatste tijd, ik dacht ( of waarschijnlijk hoopte meer ) dat ie daarmee gekapt was.
hehe als ik m noggeens op een flyer zie staan ga ik en dan ff heel erg hard lachen
hehe als ik m noggeens op een flyer zie staan ga ik en dan ff heel erg hard lachen

G.O.R.E.
Zanger van The Berzerker poste dit laatst op hun forum:
Album No. 3
Hey all..
just thought i;d post a quick update....
i'm currently working on the new album.... 90% of the guitars and bass have been recorded....
Sam and Matt are now living in the UK and Gary is still in Perth.
Sam helped out with the guitar and bass along with Ed and Jay from the first album (and seen on the DVD)... and also extra guitar and bass has been supplied by my good mate Adrian from local Melbourne band Demon Other...
Matt and Gary have had no involvement with album no. 3 ..... Matt is now playing guitar for Akercoke... and Gary has reformed his old band the Plauge...
i would like to wish them all the best and thank them for there undivided involement on the Dissimulate album and Dissimulate tours!!!!......
I am so happy with the new material i'm working on.... I've gone back to doing both high and low vocals.... and really enjoying the process....
The new album will definatly bring back the feelings of old.... the early 90's influences have not been stronger...
It's something very i have grown very fond of..... i'm working very hard everyday on the material and should have the master delivered by the end of March 2005!!! So i guess that puts it at a mid 2005 release!!!!! (if all goes to plan)
This is definaly the heaviest and fastest material to date... with speeds topping 330bpm!!!! But with all the groove and Death Metal influence.....
Thats about all i have for you up till now...
I'm currently workling on lyrics and arrangements and will post more soon
Stay tuned a big album and a big year for The Berzerker and our fans!!!!!!!!
Luke - The Berzerker
27th, February 2005
- The Reckoning
- The Reckoning
- Oblivion
- Contacteer:
Maar hun riffs kosten ook veel moeite om te spelen en het gaat echt snel dat het moeilijk uit te houden is.Plaag schreef:Ja, want zo'n stelling is natuurlijk kul. De mensen krijgen dan de neiging om bands te noemen die in hun oren nóg extremer zijn, wat ze vaak nog lukt ook.
Een fikse bak herrie zegt niet alles over extremiteit.
Nee, die gitaar gaat net zoals de drums keihard mee (soms niet

"Poep, Zweet en Tranen"
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]
- The Reckoning
- The Reckoning
Ik heb ze nooit live gezien dus daar kan ik niet over oordelen. Maar ik weet wel dat poseren met je eigen bandshirt nogal gay is.Oblivion schreef:wat is er zo jammer aan die maskers, ze zien er echt lekker ziek uit en het maakt hun live-optreden alleen maar gaver; 4 op hol geslagen demonen!!

[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]
-
-
Wie heeft de nieuwste cd 'Animosity' al gehoord? Deze plaat gaat echt te furr!
Berzerker is back, na een wat (imo) teleurstellend World Of Lies.
The Berzerker - Heavily Medicated
http://www.myspace.com/theberzerker

Berzerker is back, na een wat (imo) teleurstellend World Of Lies.

The Berzerker - Heavily Medicated
http://www.myspace.com/theberzerker
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb intussen een stuk of 3 nummers van Animosity gehoord en ik ben het helemaal met mijn voorganger eens. World of lies stelde mij ook erg teleur maar met Animosity lijken ze weer helemaal terug te zijn. Dit album klinkt weer lekker machinaal, snel en gestoord. Terwijl ze toch de goede (of in ieder geval betere) songstructuren en riffs van World of lies behouden.
Dat maakt dat Animosity nog wel eens het beste The Berzerker album zou kunnen zijn.
Dat maakt dat Animosity nog wel eens het beste The Berzerker album zou kunnen zijn.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Nadat ik een zooi albums van The Berzerker op mijn pc had staan, heb ik gisteren besloten om maar eens wat cd's van ze aan te schaffen. Om te beginnen heb ik Animosity gekocht, waar bovendien een live cd bij zat. En wat blijft The Berzerker toch een prima band van uitersten. De perfecte mix van industriele speedcore beats en grindcore. Het enige minpunt van Animosity is de karige duur, rond de 29 minuten. Hoewel je in die 29 minuten wel veel kwaliteit voorgeschoteld krijgt, zou iets meer kwantiteit ook leuk zijn.
Ben ik het niet met je eens. Okee, 29 minuten is niet erg lang, maar meestal zijn cd´s rond de 30 (of 40) minuten. En hoe langer je een album maakt, des te meer kans er is dat het album wat afzwakt.Fear_Of_The_Dark schreef:Het enige minpunt van Animosity is de karige duur, rond de 29 minuten. Hoewel je in die 29 minuten wel veel kwaliteit voorgeschoteld krijgt, zou iets meer kwantiteit ook leuk zijn.
Ik vind die geprogrammeerde drums juist één van de gaafste elementen van deze band. Ze dreunen echt lekker door, het zijn niet de standaard drumcomputer klanken die je in andere bandjes hoort die proberen het drumstel zo realistische mogelijk na te spelen. Bovendien klinkt het een stuk extremer, en dat vind ik ook erg gaaf aan ze. Het is echt zenuwenmuziek, perfect om te draaien als je aggressief bent.
Neuh, ik vind Animosity het best. Het enige minpuntje is dat het hardcore-gedreun wel een beetje meer afwisseling mag krijgen. Maar bij deze plaat waren soms toch ook delen echt ingespeeld, of vergis ik me nou.toxic_avenger schreef:Dissimulate bevalt me toch wat beter dan het nieuwe werk, deels omdat de drums echt ingespeeld zijn.
Neuh, daarvoor zet ik wel Noise of Mathcore op.Fear_Of_The_Dark schreef: Het is echt zenuwenmuziek
Nou, ik ben benieuwd!XnegativeX schreef:Ik heb intussen een stuk of 3 nummers van Animosity gehoord en ik ben het helemaal met mijn voorganger eens. World of lies stelde mij ook erg teleur maar met Animosity lijken ze weer helemaal terug te zijn. Dit album klinkt weer lekker machinaal, snel en gestoord. Terwijl ze toch de goede (of in ieder geval betere) songstructuren en riffs van World of lies behouden.
World of Lies vond ik ook tegenvallen. Geef mij die brute herrie maar.
- Gorebatjov
- Contacteer:
Nieuw? ik zie geen nieuw nummer. Of bedoel je Heavily Medicated? die is niet nieuw, want die staat ook gewoon op de Animosity cd. Erg slordig is dat de tracklistening van dat boekje niet helemaal klopt, en ook dat die op de achterkant (deze klopt ook niet) van de cd anders staat dan in het boekje.Ketter schreef:Dat nieuwe nummer op die myspace klinkt zeker goed, overigens. Weer lekker geflipt.
Met 'nieuw nummer' bedoelde ik inderdaad een nummer van animosityWar_Bomb schreef:[..]
Nieuw? ik zie geen nieuw nummer. Of bedoel je Heavily Medicated? die is niet nieuw, want die staat ook gewoon op de Animosity cd. Erg slordig is dat de tracklistening van dat boekje niet helemaal klopt, en ook dat die op de achterkant (deze klopt ook niet) van de cd anders staat dan in het boekje.

Triple post, maar SCHOP
Iemand die DVD gezien, "The Principles And Practices Of The Berzerker", die al een paar jaar uit is?
Bij Displeased staat de NTSC versie te koop (all regions staat erbij), maar ik las dat die op sommige dvd-spelers dit nog wel eens problemen gaf. Op bol.com is voor een paar euro meer de PAL versie te koop, voor een paar euro meer.
Iemand die DVD gezien, "The Principles And Practices Of The Berzerker", die al een paar jaar uit is?
Bij Displeased staat de NTSC versie te koop (all regions staat erbij), maar ik las dat die op sommige dvd-spelers dit nog wel eens problemen gaf. Op bol.com is voor een paar euro meer de PAL versie te koop, voor een paar euro meer.
En wat is nu precies je vraag, rebel?!
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Of NTSC het doet op jouw DVD-speler, ligt helemaal aan je speler. Istie regiovrij?
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
Errrr staat van wel, maar op bijvoorbeeld Lords of Metal moest de reviewer 'm eerst in een regiovrij dvd-speler duwen voordat hij volledig beeld had (eerst had hij namelijk zwart-wit).
Edit: Dan bedoel ik de DVD zelf. Mijn speler is niet regiovrij, maar als er staat dat de DVD voor elke regio is.. we'll just see.
Edit: Dan bedoel ik de DVD zelf. Mijn speler is niet regiovrij, maar als er staat dat de DVD voor elke regio is.. we'll just see.