PC Deathsquad

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
XnegativeX
Contacteer:

PC Deathsquad

Bericht door XnegativeX » za jun 09, 2007 4:50 pm

Nog een leuke tip voor liefhebbers van Pitboss 2000 en One life crew. Ex-zanger van beide projecten, John Lockjaw heeft een nieuw bandje.
PC Deathsquad genaamd.
De muziek is dit keer geen old school hardcore maar thrashpunk geworden.
Fans van D.R.I., Cryptic slaughter, Suicidal tendencies en Municipal waste moeten dit zeker eens checken.

http://www.myspace.com/pcdeathsquadthrash

Weet iemand toevallig hoe ik aan een cd van deze band kan komen? Ze hebben al 2 full-length albums uit maar ik kan ze hier in Nederland nergens vinden. Je kunt ze wel bestellen uit America maar ik heb geen Paypall.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Ernst

Bericht door Ernst » za jun 09, 2007 5:37 pm

Haha, deze band was ik even vergeten idd. Supervette shit, ik ben gek op goede crossover! Ik bestel ze misschien wel komende week, die 2 full-lengths, dan kan ik eventueel ook voor jou bestellen Dennis.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za jun 09, 2007 6:35 pm

Graag!

Als je die albums voor mij besteld dan krijg je die cd van Ludichrist gewoon van me. (incl. de betalling van die PCDS cd's natuurlijk :wink:)
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Plaats reactie