1 kaartje Cynic 28-06-'07 in 013
- Bestial Lust
- Contacteer:
1 kaartje Cynic 28-06-'07 in 013
Kinderen.
Ik had graag naar Cynic gegaan de 28ste, maar helaas gaat dat niet door ivm mijn diplomering. Ik kwam hier pas later achter, dus nu zit ik met een kaartje.
Ik wil hem wegdoen voor 13,50, dat is dus de prijs zonder de servicekosten (3,55) van die hoeren van ticketservice. Lijkt me wel redelijk.
Interesse iemand? PM je adres dan ff, dan krijg je mn rekening nr en stuur ik het kaartje op.
Ik had graag naar Cynic gegaan de 28ste, maar helaas gaat dat niet door ivm mijn diplomering. Ik kwam hier pas later achter, dus nu zit ik met een kaartje.
Ik wil hem wegdoen voor 13,50, dat is dus de prijs zonder de servicekosten (3,55) van die hoeren van ticketservice. Lijkt me wel redelijk.
Interesse iemand? PM je adres dan ff, dan krijg je mn rekening nr en stuur ik het kaartje op.
“"I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worth while?" Death thought about it... "Cats," he said eventually, "Cats are Nice”.
- Bestial Lust
- Contacteer:
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
owja, BL, ga naar je diploma uitreiking! dat ben je je klasgenoten, docenten en familieleden verplicht! een moment om nooit meer te vergeten, een springplank naar je verdere leven, blablablaLennert schreef:Hey, jij hoort hier als leraar het juiste voorbeeld te geven
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Bestial Lust
- Contacteer:
- Bestial Lust
- Contacteer: