donderdag 28 juni, Melkweg Amsterdam
vvk begint za 31 maart (komende zaterdag) en kaarten kosten 22,50
EDIT: owja, goed nieuws dacht ik zo

Er komt wel een voorprogramma, maar volgens mij is nog niet bekend wat..XnegativeX schreef:22,50 euro voor 1 band. Goddamn.
Zeker goed nieuws. Geweldige band! Stapje bij beetje steeds groter aan het worden....En terecht!r1Co schreef:dinsdag 26 juni, Effenaar, Eindhoven
donderdag 28 juni, Melkweg Amsterdam
vvk begint za 31 maart (komende zaterdag) en kaarten kosten 22,50
EDIT: owja, goed nieuws dacht ik zo
Daar sta je dan toch (naar mijn mening terecht) redelijk alleen in, ik heb nog geen zwak concert van ze gezien!Kriestof schreef:ik vind PT live oersaai
dat merk ik ook, maar het komt bij mij live niet over terwjil ik alle songs ook kenMadTinus schreef:[..]
Daar sta je dan toch (naar mijn mening terecht) redelijk alleen in, ik heb nog geen zwak concert van ze gezien!
Sleepless? Dat is een Anathema nummerMisere Nobis schreef:Het was echt geweldig. Heb me geen seconde verveeld (ok misschien heel even tijdens My Ashes haha)! Persoonlijk vond ik het verassend hoe goed de nummers van het laatste album het live deden, ze sprongen er echt uit. En dat terwijl de laatste niet eens echt mijn favoriete PT album is.
Hoogtepunten vond ik Anesthetize, Sleepless en Halo (wat knalde die live vergeleken met de album versie!)
Wel jammer dat ze Hatesong, Sound of Muzak en Don't Hate Me niet speelden. Maar ja, het was een vrij originele/aparte setlist en dat was ook gaaf.
Haha, je hebt gelijk, ik haalde ze even door elkaar. Ik vond Sleep Together eigenlijk al na een paar luisterbeurten gaaf. Bij mij was het juist Anesthetize die me niet meteen greep. Of liever gezegd niet aan de verwachtingen voldeed, maar dat is nu mijn favoriete nummer van het album en misschien ook wel van PT.MadTinus schreef:[..]
Sleepless? Dat is een Anathema nummer, je bedoelt Sleep Together? Die was ultra vet idd. En dan te bedenken dat ik dat nummer in het begin een beetje saai vond..
Halo vind ik dan juist net het minste nummer van Deadwing, ik had graag Shallow eens gehoord, die heb ik nog nooit live gezien/gehoord. Maar OK, live rockt Halo inderdaad wel lekker.