ZXZW independent culture 22/23 september TILBURG
ZXZW independent culture 22/23 september TILBURG
Echt, wat een gaaf festijn wordt dat! Een of ander festivalletje in Tilburg met allerlei underground acts, denk aan doom, death, black, punk, noise, drone, breakcore, mathcore etc etc.
Als ik de flyerman goed begreep zijn er nu iets van 50 bevestigd en moeten daar nog iets van 70 (!!) bands bijkomen, die overal in Tilburg zullen gaan spelen.
Op de site zag ik alvast The Locust, Drumcorps en Hacride, dus voor 10 euro ben ik zeker van de partij. Gaaf idee dit!
http://www.zxzw.nl
Als ik de flyerman goed begreep zijn er nu iets van 50 bevestigd en moeten daar nog iets van 70 (!!) bands bijkomen, die overal in Tilburg zullen gaan spelen.
Op de site zag ik alvast The Locust, Drumcorps en Hacride, dus voor 10 euro ben ik zeker van de partij. Gaaf idee dit!
http://www.zxzw.nl
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- Hieronimus
- puking luke
- havenblaster
Vooral de aanwezigheid van Crippled Black Phoenix maakt me blij, bandje met wat (ex-) leden van oa. Electric Wizard, Mogwai en Pantheist.De organisatie van het Tilburgse ZXZW festival heeft een aantal nieuwe namen bekend gemaakt. Het gaat om Infinity, Jozef van Wissem, Ceephax Acid Crew en Crippled Black Phoenix
ZXZW is elk jaar wel tof. Voor dat tientje ga je naar een band of 5 die je echt wil zien, en pak je nog een stuk of 25 bands mee waar je nog nooit van gehoord hebt.
Je wandelt een beetje op en neer tussen Extase, Cul de Sac, 013, Nieuwe Vorst, Little Devil, en weet ik wat voor zaaltjes allemaal meer, goed te doen.
Je wandelt een beetje op en neer tussen Extase, Cul de Sac, 013, Nieuwe Vorst, Little Devil, en weet ik wat voor zaaltjes allemaal meer, goed te doen.
Neurotic Records Forum:
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124