Electro, Techno, Dance, Drum&Bass, IDM, etc.

Voor alle andere bands
Gesloten
Gebruikersavatar
Oblivion
Berichten: 4832
Lid geworden op: za feb 14, 2004 12:55 pm
Locatie: Arnhem; samen met je moeder
Contacteer:

Bericht door Oblivion » za jun 02, 2007 6:41 pm

Zaterdag 16 Juni moddervette dnb hier in Wageningen:

http://www.jvunitas.nl/?pid=671

KOMT ALLEN Q!!!!
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

The Chosen
Berichten: 4342
Lid geworden op: zo nov 14, 2004 1:55 pm
Locatie: Hilversum

Bericht door The Chosen » za jun 02, 2007 6:54 pm

22 juni in Leeuwarden het "oud friesch acid house" feest. Geen online flyers helaas, maar kreeg er toevallig op het straat festival 1 in de handen gedrukt.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24883
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo jun 03, 2007 11:04 am

die Unfinished Monkey Rave die ik gisteren heb gedaan in Antwerpen was best apart

was in een soort vervallen the addams family house, was illegaal en we moesten dus nogal stil zijn..dat geheimzinnige sfeertje had wel wat

de ambientcore van het lam gods vond ik wel aardig, en eustachian beukte er zeer lekker op los

zeer apart underground avondje, maar wel uiterst boeiend

vrijdag ga ik naar old school goa party in een fort ergens
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » di jun 05, 2007 10:49 pm

zo... volgende week mogen we weer:

Afbeelding

Op herhaling bij Man at arms, dat dan weer wel... (achja, acid wars heeft eigenlijk wel elke keer dezelfde dj's maar dat maakt het feestje er niet minder om!!!)

Maar miss djax is ook al weer veel te lang geleden... Beloofd weer een riesentolle party te worden, en ik ben mooi vrij... dus dat is een bezoekje waardig!
Hoegaarden or die!

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24883
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr jun 08, 2007 6:24 pm

godver die goa party waar ik al heel de week zin in had is afgelast net

dan maar naar vampire party, dat is future pop, electro en darkwave

daar maar wat rondhangen
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » vr jun 08, 2007 9:14 pm

Kriestof schreef:godver die goa party waar ik al heel de week zin in had is afgelast net

dan maar naar vampire party, dat is future pop, electro en darkwave

daar maar wat rondhangen
Bummer dude,
Future pop, electro en darkwave?

Heel lolita-goth verantwoord! Scoor ze!
Hoegaarden or die!

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24883
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za jun 09, 2007 12:21 pm

Poggwyd schreef:[..]


Bummer dude,
Future pop, electro en darkwave?

Heel lolita-goth verantwoord! Scoor ze!
was beetje erg brave muziek idd
het was beter dan op café zitten, maar niet speciaal

over twee weken nog eens naar zo'n feestje met een vriendin en dan heb ik het wel al gehad met deze subcultuur :P
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24883
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo jun 17, 2007 8:09 pm

over twee weken in Gent

Afbeelding
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » di jun 19, 2007 9:11 pm

Ik weet niet echt of ik hier goed zit, maar ik heb een kleine aanbeveling nodig. Een tijd (jaar ofzo) terug heb ik op een of ander feestje waar ik me verder weinig van herinner wat van Nasenbluten bij gehoord, en dat was teringgaaf, het betrof '100% No Soul Guaranteed'.
In de tussentijd heb ik nog wat spul van Nasenbluten gedownload, maar niets komt in de buurt van 100% NSG. Nu draai ik het weer en begin me weer af te vragen of er meer muziek is die klinkt als dit.
Voor zover ik weet is het (old school?) hardcore techno, maar niets wat ik probeer (Drokz, Akira, Noisekick en nog wat waarvan ik de namen niet meer weet) vind ik maar saai. Een bekende die zichzelf gabber noemt biedt ook geen uitkomst (waar hij mee aan komt zetten is al helemaal bagger).

Het beste nummer van Nasenbluten vind ik Trench War, staat op 'Dog Control'. Het grootste deel van de nummers op Dog Control vind ik echter beduidend minder dan dat nummer of 100% NSG. Nummers als The Lassie Feeling en Airstrikes van 'Not As Good as 100% No Soul Guaranteed' en Pessimistic Guy en Homicide van 'The Really Nasty Violent Sex EP' vind ik ook erg gaaf.

Wat komt hier, muzikaal gezien, bij in de buurt?

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11742
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » di jun 19, 2007 9:16 pm

Mja, ik moet zeggen, Nasenbluten staat toch ook wel een beetje op eenzame hoogte. Dog Control is echt een geweldenaar van een plaat, maar idd, heb niet echt veel djs die vergelijkbare streken uithalen. Andere hardcore djs die ik luister, zoals Angerfist, Ophidian en Headbanger, maken weer totaal andere poep, ook ten opzichte van elkaar. Lastig, veel zoeksucces!
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » di jun 19, 2007 9:17 pm

D. schreef:Ik weet niet echt of ik hier goed zit, maar ik heb een kleine aanbeveling nodig. Een tijd (jaar ofzo) terug heb ik op een of ander feestje waar ik me verder weinig van herinner wat van Nasenbluten bij gehoord, en dat was teringgaaf, het betrof '100% No Soul Guaranteed'.
In de tussentijd heb ik nog wat spul van Nasenbluten gedownload, maar niets komt in de buurt van 100% NSG. Nu draai ik het weer en begin me weer af te vragen of er meer muziek is die klinkt als dit.
Voor zover ik weet is het (old school?) hardcore techno, maar niets wat ik probeer (Drokz, Akira, Noisekick en nog wat waarvan ik de namen niet meer weet) vind ik maar saai. Een bekende die zichzelf gabber noemt biedt ook geen uitkomst (waar hij mee aan komt zetten is al helemaal bagger).

Het beste nummer van Nasenbluten vind ik Trench War, staat op 'Dog Control'. Het grootste deel van de nummers op Dog Control vind ik echter beduidend minder dan dat nummer of 100% NSG. Nummers als The Lassie Feeling en Airstrikes van 'Not As Good as 100% No Soul Guaranteed' en Pessimistic Guy en Homicide van 'The Really Nasty Violent Sex EP' vind ik ook erg gaaf.

Wat komt hier, muzikaal gezien, bij in de buurt?
Old-school hardcore techno? Je bedoeld echt hardcore en techno gemixt? Dan zit je met Drokz en Akira inderdaad niet goed. Wat ik ken qua hardcore en techno door elkaar is niet zo veel, maar DJ Daisy draait wel hardcore met wat techno invloeden. Ik weet alleen vrijwel zeker dat je dat niet bedoeld, want ik snap niet wat je met het genre bedoeld.

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » di jun 19, 2007 9:21 pm

Fear_Of_The_Dark schreef:[..]


Old-school hardcore techno? Je bedoeld echt hardcore en techno gemixt? Dan zit je met Drokz en Akira inderdaad niet goed. Wat ik ken qua hardcore en techno door elkaar is niet zo veel, maar DJ Daisy draait wel hardcore met wat techno invloeden. Ik weet alleen vrijwel zeker dat je dat niet bedoeld, want ik snap niet wat je met het genre bedoeld.
Uhhh... Ik ben hier niet de expert hoor, maar is 'hardcore' geen vorm van techno? Net zoiets als in death metal, power metal, enzovoorts?
BEn je bekend met Nasenbluten?
Amibor schreef:Mja, ik moet zeggen, Nasenbluten staat toch ook wel een beetje op eenzame hoogte. Dog Control is echt een geweldenaar van een plaat, maar idd, heb niet echt veel djs die vergelijkbare streken uithalen. Andere hardcore djs die ik luister, zoals Angerfist, Ophidian en Headbanger, maken weer totaal andere poep, ook ten opzichte van elkaar. Lastig, veel zoeksucces!
Hmm, jammer. Angerfist is een van die dingen waar die gabber bekende mee aan kwam. Dat is dus inderdaad totaal niet wat ik zoek, wat een bagger. :lol:

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11742
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » di jun 19, 2007 9:26 pm

Hm, ik had je post ook niet echt goed gelezen, je vindt 100 procent NSG dus gaaf, en Dog Control minder. Eerstgenoemde ken ik niet, dus die ga ik even binnehalen, en eens goed bekijken waar het het meest van wegheeft. Ik heb zo ontzettend veel lawaai geluisterd het afgelopen jaar, daar moet IETS bijzitten, hehe.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » di jun 19, 2007 9:31 pm

Amibor schreef:Hm, ik had je post ook niet echt goed gelezen, je vindt 100 procent NSG dus gaaf, en Dog Control minder. Eerstgenoemde ken ik niet, dus die ga ik even binnehalen, en eens goed bekijken waar het het meest van wegheeft. Ik heb zo ontzettend veel lawaai geluisterd het afgelopen jaar, daar moet IETS bijzitten, hehe.
Dog Control vind ik inderdaad wat minder, het nummer Trench War is fantastisch, maar er staat niets op dat er op lijkt. 100% NSG is compleet gestoord, keihard en nog grappig ook. Echt goed beschrijven kan ik het niet, want ik ben totaal niet bekend met dit soort muziek.
Van Dog Control vind ik I'll ave Ya en No More Fucking Credibility ook wel goed.

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11742
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » di jun 19, 2007 9:38 pm

Ah, ok, Trench War is idd de enige track die als bijna pure speedcore klinkt. Ik weet eigelijk niet veel speedcore te noemen, maar Noizefucker is de eerste die me te binnen schiet.

En als je van wat noise in je speedcore houdt, zijn Speedranch en Passenger of shit ook aan te raden, en al helemaal Make orange things, een plaat die Speedranch en Venetian Snares samen gemaakt hebben, die plaat is echt ongelovelijk k3nk3rhard.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » di jun 19, 2007 9:46 pm

Hmm, speecore he... Wat ik daar ooit van gehoord heb was ook maar bagger, ik weet geen namen te noemen, maar het was oersaai. Noizefucker zal ik eens proberen.

Venetian Snares kan ik ook wel waarderen, van wat ik ervan gehoord heb zijn vooral Winnipeg is a Frozen Shithole en Doll, Doll, Doll goed. Dat album dat klassiek met breakcore mixt vind ik bijvoorbeeld wat tam (maar dat zal ook de bedoeling wel geweest zijn). Horse and Goat heb ik ook gehad, en die vond ik ook maar matig. Een beetje hit and miss lijkt het.
Speedranch ga ik proberen, volgens mij heb ik er wel eens iets van gehoord want de naam komt me bekend voor. Bedankt.

EDIT: De eerste twee nummers van dat Speedranch/Venetian Snares album zijn binnen. Fire Beats heb ik inderdaad al eens gehoord, en het tweede nummer We Hate Russel is ook gaaf. Dit is wel een beetje wat ik bedoel! Ik mis het sfeertje dat om Nasenbluten hangt, maar dat hoort natuurlijk bij Nasenbluten, en niet bij een ander.

Noizefucker is bagger. Klinkt als iemand die zo extreem mogelijk wil klinken omdat hij eigenlijk niets goeds kan maken. Een beetje als de gemiddelde Grindcore band?

Dj Daisy slaat al helemaal de plank mis... Dat is weer het tegenovergestelde van Noizefucker, veel te soft.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » di jun 19, 2007 10:03 pm

Peaky Pounder, R_Aw (Rude Awakening)... da's beter Third Movement spul dan DJ Daisy.
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » di jun 19, 2007 10:40 pm

D. schreef:Ik weet niet echt of ik hier goed zit, maar ik heb een kleine aanbeveling nodig. Een tijd (jaar ofzo) terug heb ik op een of ander feestje waar ik me verder weinig van herinner wat van Nasenbluten bij gehoord, en dat was teringgaaf, het betrof '100% No Soul Guaranteed'.
In de tussentijd heb ik nog wat spul van Nasenbluten gedownload, maar niets komt in de buurt van 100% NSG. Nu draai ik het weer en begin me weer af te vragen of er meer muziek is die klinkt als dit.
Voor zover ik weet is het (old school?) hardcore techno, maar niets wat ik probeer (Drokz, Akira, Noisekick en nog wat waarvan ik de namen niet meer weet) vind ik maar saai. Een bekende die zichzelf gabber noemt biedt ook geen uitkomst (waar hij mee aan komt zetten is al helemaal bagger).

Het beste nummer van Nasenbluten vind ik Trench War, staat op 'Dog Control'. Het grootste deel van de nummers op Dog Control vind ik echter beduidend minder dan dat nummer of 100% NSG. Nummers als The Lassie Feeling en Airstrikes van 'Not As Good as 100% No Soul Guaranteed' en Pessimistic Guy en Homicide van 'The Really Nasty Violent Sex EP' vind ik ook erg gaaf.

Wat komt hier, muzikaal gezien, bij in de buurt?
Nasenbluten, goede muziek ja. Kan me zo 1-2-3 niet iets bedenken wat er echt op lijkt, op wat nummers van de Disciples of Annihilation na dan. Probeer dat eens.

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » di jun 19, 2007 10:46 pm

K. schreef:[..]


Nasenbluten, goede muziek ja. Kan me zo 1-2-3 niet iets bedenken wat er echt op lijkt, op wat nummers van de Disciples of Annihilation na dan. Probeer dat eens.
Doen we!

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11742
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » di jun 19, 2007 10:53 pm

Let op het nr. Unborn Baby, die is zo gaaf. Van Make orange things dus. En er is ook een nr. op die plaat met een Bon Jovi skit, die is ook geweldig.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » wo jun 20, 2007 12:14 am

the true Thorko schreef:Peaky Pounder, R_Aw (Rude Awakening)... da's beter Third Movement spul dan DJ Daisy.
Peaky pounder is inderdaad heel gruwelijk gaaf. Rude Awakening vind ik niet zo interessant, dan vind ik zijn werk als DJ Promo toch gaver.

Nog wat tips:

Komprex, Frazzbass, Gabba Front Berlin, Drokz, Akira, Noizefucker, Smurf (allen terror, speedcore), Hellfish, Producer, Teknoist, Dolphin, Tugie, Radium, I:Gor, Speedfreak, Justice, Bryan Fury, Detest, Micron (allen UK hardcore/frenchcore), Manu Le Malin, Peaky Pounder, Armaggedon Project, Somatic Response, Outside Agency, Insectod, Ophidian (het vagere werk, beetje industrial/darkcore)

Oh ja, Neophyte is gay. En overrated. Net als RTC.
Laatst gewijzigd door Jepster op do jun 21, 2007 7:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » wo jun 20, 2007 6:38 am

D. schreef:
Noizefucker is bagger. Klinkt als iemand die zo extreem mogelijk wil klinken omdat hij eigenlijk niets goeds kan maken. Een beetje als de gemiddelde Grindcore band?
Da's juist het gave van Noizefucker, dat 'ie allemaal van die 'over the top'-nummers maakt. Wat wel jammer is aan Noizefucker is dat hij voor geen meter kan mixen. Zijn livesetjes klinken dan ook bagger inderdaad.

Gebruikersavatar
Doodskreet
Berichten: 967
Lid geworden op: di dec 13, 2005 5:24 pm
Locatie: Wierden
Contacteer:

Bericht door Doodskreet » do jun 21, 2007 6:54 pm

FOTD: Ga dan Nihil Fist luisteren :lol:
Overigens zijn sommige tracks daarvan best wel gaaf.

Hop, en nu is het tijd voor Gabba Front Berlin - Emoticons Stole My Face, lekkere plaat.
“Play your gloom axe Stephen O’Malley
Sub bass clinging to the sides of the valley
Sub bass ringing in each last ditch and combe
Greg Anderson purvey a sonic doom.”

[img]http://img232.imageshack.us/img232/7098/sunnoanimatedsig6vvst6.gif[/img]

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » do jun 21, 2007 7:00 pm

Doodskreet schreef:FOTD: Ga dan Nihil Fist luisteren :lol:
Overigens zijn sommige tracks daarvan best wel gaaf.

Hop, en nu is het tijd voor Gabba Front Berlin - Emoticons Stole My Face, lekkere plaat.
Nihil Fist heb ik al eens geluisterd hehe. Da's zowaar nog extremer dan Noizefucker inderdaad. Maar bij Nihil Fist vind ik het wel leuk om een nummertje of vijf te luisteren, daarna ben ik het wel echt zat.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » za jun 23, 2007 8:31 pm

Soundmurderer & SK-1 - Rewind
Afbeelding

Fantastische mix van Reggae, Dancehall, Jungle en Hardcore.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24883
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di jun 26, 2007 4:20 pm

hulp gevraagd!

ik ben volgende week een weekje in Berlijn

kan iemand mij goede lcubs / aparte cafés aanraden waar goede elektronische muziek (in wat voor stijlen dan ook) wordt gedraaid?

moet je voor clubs daar speciale lidkaarten ofzo hebben? is het duur?
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Doodskreet
Berichten: 967
Lid geworden op: di dec 13, 2005 5:24 pm
Locatie: Wierden
Contacteer:

Bericht door Doodskreet » di jun 26, 2007 4:26 pm

iscariah schreef:Soundmurderer & SK-1 - Rewind
Afbeelding

Fantastische mix van Reggae, Dancehall, Jungle en Hardcore.
Eens zoeken dan! :)
“Play your gloom axe Stephen O’Malley
Sub bass clinging to the sides of the valley
Sub bass ringing in each last ditch and combe
Greg Anderson purvey a sonic doom.”

[img]http://img232.imageshack.us/img232/7098/sunnoanimatedsig6vvst6.gif[/img]

Gebruikersavatar
Doodskreet
Berichten: 967
Lid geworden op: di dec 13, 2005 5:24 pm
Locatie: Wierden
Contacteer:

Bericht door Doodskreet » di jun 26, 2007 11:27 pm

De nieuwe Venetian Snares is toch wel even wat anders zeg. Hij heet Sabbath Dubs, en ja hoor... we krijgen dus remixes van Black Sabbath te horen. Niks druks, heel relaxt zelfs.. Ik mis toch wat pit hoor. Het heeft wel wat, maar godver! Ik wil meer pit! Hop, het is weer tijd voor Winnipeg Is A Frozen Shithole.
“Play your gloom axe Stephen O’Malley
Sub bass clinging to the sides of the valley
Sub bass ringing in each last ditch and combe
Greg Anderson purvey a sonic doom.”

[img]http://img232.imageshack.us/img232/7098/sunnoanimatedsig6vvst6.gif[/img]

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11742
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » di jun 26, 2007 11:28 pm

Nieuwe Venetian Snares? Waarom weet ik daar niets van?
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
Doodskreet
Berichten: 967
Lid geworden op: di dec 13, 2005 5:24 pm
Locatie: Wierden
Contacteer:

Bericht door Doodskreet » di jun 26, 2007 11:58 pm

Amibor schreef:Nieuwe Venetian Snares? Waarom weet ik daar niets van?
Op zn site staat nog niks, op de site van Kriss (het label waarop het op uitgekomen is) staat heel weinig... Hij is voortijdig uitgelekt.
“Play your gloom axe Stephen O’Malley
Sub bass clinging to the sides of the valley
Sub bass ringing in each last ditch and combe
Greg Anderson purvey a sonic doom.”

[img]http://img232.imageshack.us/img232/7098/sunnoanimatedsig6vvst6.gif[/img]

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » di jul 03, 2007 9:22 pm

D. schreef:Ik weet niet echt of ik hier goed zit, maar ik heb een kleine aanbeveling nodig. Een tijd (jaar ofzo) terug heb ik op een of ander feestje waar ik me verder weinig van herinner wat van Nasenbluten bij gehoord, en dat was teringgaaf, het betrof '100% No Soul Guaranteed'.
In de tussentijd heb ik nog wat spul van Nasenbluten gedownload, maar niets komt in de buurt van 100% NSG. Nu draai ik het weer en begin me weer af te vragen of er meer muziek is die klinkt als dit.
Voor zover ik weet is het (old school?) hardcore techno, maar niets wat ik probeer (Drokz, Akira, Noisekick en nog wat waarvan ik de namen niet meer weet) vind ik maar saai. Een bekende die zichzelf gabber noemt biedt ook geen uitkomst (waar hij mee aan komt zetten is al helemaal bagger).

Het beste nummer van Nasenbluten vind ik Trench War, staat op 'Dog Control'. Het grootste deel van de nummers op Dog Control vind ik echter beduidend minder dan dat nummer of 100% NSG. Nummers als The Lassie Feeling en Airstrikes van 'Not As Good as 100% No Soul Guaranteed' en Pessimistic Guy en Homicide van 'The Really Nasty Violent Sex EP' vind ik ook erg gaaf.

Wat komt hier, muzikaal gezien, bij in de buurt?
Om hier even op terug te komen: veel artiesten die op het Bloody Fist label zaten zijn zo'n beetje wat ik bedoel. Nasenbluten, Hedonist, Embolism, Overcast, Syndicate. Dat is wat ik zocht, niet zo verwonderlijk dat het juist dit spul is aangezien Bloody Fist is opgericht door Mark Newlands van Nasenbluten.
Disciples of Annihilation is ook wel lekker.

Gebruikersavatar
Scream filled Silence
Berichten: 1658
Lid geworden op: di mar 02, 2004 7:39 pm

Bericht door Scream filled Silence » di jul 03, 2007 11:11 pm

Doodskreet schreef:Afbeelding

:O FUCK JA! Wat een teringvette line-up
Komende zaterdag dus, ik ga sowieso kijken, lijkt op zn minst niet onaardig dit partijtje.
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]

Gebruikersavatar
Taart
Berichten: 1589
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 8:32 pm
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Taart » wo jul 04, 2007 11:27 am

Ik ga daar jammergenoeg niet meer heen, hoe vet die line up ook is. Heb geen geld en heb, hoe stom het ook is, al andere plannen gemaakt zonder rekening te houden met dat feestje.
[url]http://www.recordnerd.com/lists/Nasgrath/[/url]
[url]http://www.myspace.com/christianjuntunen[/url]

[url=http://www.last.fm/user/Nasgrath/?chartstyle=SilverWeekly][img]http://imagegen.last.fm/SilverWeekly/artists/Nasgrath.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » wo jul 04, 2007 1:23 pm

Ik ook niet, een vriendin is jarig. Feest.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
Ekibyougami
Berichten: 2735
Lid geworden op: za okt 29, 2005 4:38 pm
Locatie: Noord-Scharwoude
Contacteer:

Bericht door Ekibyougami » wo jul 04, 2007 3:49 pm

Een aanradertje voor mensen die industrial wel kunnen waarderen, en die vrouwelijke vocalen ook niet schuwen. De zoekfunctie leverde niks op, dus ik neem aan dat het nog niet voorbij gekomen is.
Het gaat hier om Ayria. Ayria heeft tot nu toe 2 releases uit, plus 3 cd's met remixes. Hieronder een stukje over het laatste album, Flicker.
AYRIA is the electronic music project of singer Jennifer Parkin, formed in early 2003.

The brand new release "Flicker" which is the follow-up release to Debris was released on October 10th, 2005 and is currently shipping worldwide. Jenn tackled a new frontier on this album by writing and programming all of the new material. With production collaboration in the studio from Joe Byer of (v01d, Toronto), fans will get to hear a diversely influence album yet again. Anyone who has been a fan of Jenn's work has already come to expect a release that will be stylistically diverse fulfilling needs for aggression, melody, emotion and poppy fun. This time, the aggression gets harsher than ever and the melodic moments go further than she's gone in the past. This release is a total exposure of the soul, a whole new level of creativity, and a glimpse into the depths and future of the Ayria sound.
http://www.ayria.com/music.html En hier zijn (onderaan) 2/3 tracks te horen van de cd Debris, het debutalbum.
Speak ov me not as one
Speak ov me not as none
Speak ov me not at all
For I am continual!

Gebruikersavatar
Doodskreet
Berichten: 967
Lid geworden op: di dec 13, 2005 5:24 pm
Locatie: Wierden
Contacteer:

Bericht door Doodskreet » vr jul 06, 2007 5:38 pm

Meh, ik ga niet naar Bong-Ra's wedding bash vanwege een negatief banksaldo enzo.

Wie weet de 13e nog wel naar een Psytrance party in Hengelo
“Play your gloom axe Stephen O’Malley
Sub bass clinging to the sides of the valley
Sub bass ringing in each last ditch and combe
Greg Anderson purvey a sonic doom.”

[img]http://img232.imageshack.us/img232/7098/sunnoanimatedsig6vvst6.gif[/img]

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24883
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma jul 09, 2007 1:37 pm

wat was ik in trance op het Belgische Rhakti Dei festival dit weekend!

keiharde dark psy werd gevolgd door mierzoete endorfine verhogende old school!

en er was ook apart podium met breakcore, dubstep en idm...ook eventjes daar gefreakt

en nu donderdag start dour, laat de techno, ambient, idm, drum and bass en breakcore maar komen!
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Doodskreet
Berichten: 967
Lid geworden op: di dec 13, 2005 5:24 pm
Locatie: Wierden
Contacteer:

Bericht door Doodskreet » vr jul 13, 2007 11:48 am

Vanavond dus mn eerste psytrance feestje, ben benieuwd.

Er is ook nog een afterparty in een kraakpand, gesponsord door de zaal overigens :P.
“Play your gloom axe Stephen O’Malley
Sub bass clinging to the sides of the valley
Sub bass ringing in each last ditch and combe
Greg Anderson purvey a sonic doom.”

[img]http://img232.imageshack.us/img232/7098/sunnoanimatedsig6vvst6.gif[/img]

Gebruikersavatar
Taart
Berichten: 1589
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 8:32 pm
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Taart » za jul 14, 2007 10:36 am

Ik ga vanavond naar een illegale party van het lokale techno label op het eiland Goeree-Overflakkee, het beloofd een leuke avond te worden!
[url]http://www.recordnerd.com/lists/Nasgrath/[/url]
[url]http://www.myspace.com/christianjuntunen[/url]

[url=http://www.last.fm/user/Nasgrath/?chartstyle=SilverWeekly][img]http://imagegen.last.fm/SilverWeekly/artists/Nasgrath.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Scream filled Silence
Berichten: 1658
Lid geworden op: di mar 02, 2004 7:39 pm

Bericht door Scream filled Silence » za jul 14, 2007 6:14 pm

Taart schreef:Ik ga vanavond naar een illegale party van het lokale techno label op het eiland Goeree-Overflakkee, het beloofd een leuke avond te worden!
hoehoe dik dope, heb er ook 16 jaar gewoont op dat gare eiland, is het daar nog leuk?
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]

Gebruikersavatar
Doodskreet
Berichten: 967
Lid geworden op: di dec 13, 2005 5:24 pm
Locatie: Wierden
Contacteer:

Bericht door Doodskreet » za jul 14, 2007 6:59 pm

Dude! Dat psy feestje was geweldig!

Ik had eigenlijk verwacht dat men eerst het wat rustigere spul zou draaien, maar nee... We kregen gelijk Full On, hopsakee! Gaan met die banaan. Heerlijk, heerlijk.

Nog afterparty gehouden op een veldje aan de rand van een industrieterrein. Na niet al te lange tijd kwam de politie. Niet met 1, niet met 2 en zelfs niet met 3 autos. Nee, men dacht 5 wagens nodig te hebben. En dat om enkel te zorgen dat de muziek uit ging.

Achja, het was in ieder geval een succes. Lekker dansen terwijl de zon op komt... chillllllll.
“Play your gloom axe Stephen O’Malley
Sub bass clinging to the sides of the valley
Sub bass ringing in each last ditch and combe
Greg Anderson purvey a sonic doom.”

[img]http://img232.imageshack.us/img232/7098/sunnoanimatedsig6vvst6.gif[/img]

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » zo jul 15, 2007 2:01 pm

Zo, de sensation black ook weer overleeft... volgende week extrema outdoor.

En nu na-garen!
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo jul 15, 2007 2:06 pm

Poggwyd schreef:volgende week extrema outdoor.
8)
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » zo jul 15, 2007 2:19 pm

Yep, style-surfen noemen we dat..

Wel gisteren een record gevestigd, "meeste blanken in de bijlmer"

:-)
Hoegaarden or die!

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24883
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma jul 16, 2007 12:17 pm

dour was gaaf!

even hier ook het stukje plakken dat ik zonet zeer snel heb geschreven:



ja, het is een topfestival; stonk wel niet normaal, was erg heet en heel vermoeiend

maar wel zeer geode of interessante muziek en een leuke sfeer? ik heb elke dag van 12.00 uur s middags tot een gat in de nacht bands en acts gekeken.

even over de muziek
DONDERDAG:
Ik ben begonnen met THE SLACKERS, skabandje, wel leuk begin. Daarna naar het eerste deel van DJ HYPE gaan kijken, dat is wel leuke drum and bass, maar geen materiaal dat mij wild maakt. THE EXPERIMENTAL TROPIC BLUES BAND klonk ook aangenaam bij dit weertje. Veel mensen kwamen voor THE SKATALITES, maar ik vond hun ska maar voorspelbaar. De vlaamse popmuziek van FIXKES bleek nergens naar te klinken. Dan waren els en danny van VIVA LA FETE beter, lekker energieke dance disco pop glam optreden! Daarna was BONOBO het hoogtepunt van de eerste dag. Zeer chill optreden met geweldige liveband en ik was volledigig in hogere sferen. Ook CINEMATIC ORCHESTRA was gewoon bloedmooi. En WU TANG CLAN? Mijn oma is meer angstaanjagend, elke song is hetzelfde en al dat gepose en gelul gaat zelfs deze manowar fan te ver.

VRIJDAG:
Ben ik al heel vroeg begonnen met REPULSION (saaie metalcore) en een wat tegenvallende set van RISE AND FALL. Deze heren moeten beter kunnen. Vedere metalcore bands die ik deze dag zag, waren TERROR (derde keer op paar maand dat ik ze zie, en het gaat nog niet vervelen. Dat geldt ook voor WALLS OF JERICHO met de immer stoere Candice. ANIMOSITY vond ik saai en in CONVERGE had ik deze keer geen zin. Te vermoeiend. SICK OF IT ALL bljift natuurlijk een geweldige liveband, niet hun beste concert dat ik van ze zag, maar wel gewoon ouderwets goed.
FOXYLANE swingde er lekker op los en daarna viel ik in slaap van het gezwijwel van Sean 'zoon van' Lennon. De sprookjeswereld van A HAWK AND HAWKSAW was even fascinerend, maar werd al snel saai. Het hippe HOT CHIP kreeg mij in beweging en THE HORRORS vind ik een erg overhypte band. GABRIEL RIOS was niet speciaal, maar wel mooie achtergrondmuziek en daarna was ik totaal van de wereld. Heb nog wat staan dansen op dubstep, dat is al dat ik weet.

ZATERDAG:
Was ik terug levend en ready to go. Ondanks hitte en stank. De dag begon weer met saaie metalcore, deze keer van REPULSION. Dan was het Brugse THE SETUP toch veel beter. SWORN ENEMY was redelijk goed, wat niet kan gezegd worden over de bagger van FINAL FIGHT. 'Do you love us?' en het bleef dus stil in de tent. LENGTH OF TIME heeft niets meer met 'core' te maken en is gewoon een saaie metalband. De Gentenaar SIOEN zette een van de mooiste concerten van het weekend neer. Ease the pain! Hellyeah. De Ierse rockband THE FRAMES speelt u2 altijd met gemak naar huis en ook deze keer was dat zo. De reaggea van ISRAEL VIBRATION was oersaai, de muziek was te relaxt zelfs voor een apestoned publiek. THE YOUNG GODS FEAT DALEK was daarna best speciaal, maar er had meer ingezeten. De 'mexicanen' van BRUJERIA kunnen er beter mee stoppen. Daarna was het elektronica time! LUKE VIBERT speelde een mooie set en de IDM van AUTECHRE was daarna meesterlijk. Daarna werd het wat wilder want het was weer VENETIAN SNARES time. 60 minuten liggen freaken dus. Daarna bleek het veel te druk op het terrein te zijn dat ik VITALIC en co maar links heb laten liggen.

ZONDAG:
Eerst gaan zwemmen in oude mijnputten met heel veel anderen. Lekker! Daarna wel MERZBOW gemist, maar je kunt niet alles willen. Ik ben begonnen met het gekke THE TOKYO SKA PARADISE ORCHESTRA en dat was wel energiek. THE VAN JETS rockte er aardig op los en BEENIE MAN was de enige reagge artiest die er dit weekend nog wat van maakte. SUN O))) was gewoon griezelig. Zeker omdat het superheet was en heel de tent duister was door overdosis rook van rookmachines. Aparte belevenis. THE BLACK MOTORCYCLE CLUB was te braaf, KATERINE te homo en 65DAYSOFSTATIC verveelt niet met hun instrumentale rock/metal. THE JASON FORREST BAND was daarna totaal fasicenered. Een droge Amerikaan die woont in Berlijn en een soort van samplerockmetalbreakcorehiphopfunk brengt met als toetje the final countdown van europe. De dj set van AMON TOBIN bracht een mooi eind aan een fascinerend festival.

Zo, nu ben ik officieel totaal gesloopt!
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24883
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma jul 16, 2007 12:20 pm

Kriestof schreef:hulp gevraagd!

ik ben volgende week een weekje in Berlijn

kan iemand mij goede lcubs / aparte cafés aanraden waar goede elektronische muziek (in wat voor stijlen dan ook) wordt gedraaid?

moet je voor clubs daar speciale lidkaarten ofzo hebben? is het duur?
voor diegene die nog eens naar Berlijn gaan, de goede alternatieve clubs zitten in Oost Berlijn, West berlijn is maar commerciele onzin dat je hier ook vind, goede techno zit in friedrichshain en kreuzberg en omstreken
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » ma jul 16, 2007 3:14 pm

Kriestof, je hebt blijkbaar een klein foutje gemaakt in je verslag. Je zegt namelijk dat Repulsion zowel op vrijdag als op zaterdag met een saaie set geopend heeft. Maar de manier waarop je het schrijft zou er op een van de dagen een andere band geopend moeten hebben. Ik denk ik zeg het maar even hehe.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24883
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma jul 16, 2007 5:15 pm

Fear_Of_The_Dark schreef:Kriestof, je hebt blijkbaar een klein foutje gemaakt in je verslag. Je zegt namelijk dat Repulsion zowel op vrijdag als op zaterdag met een saaie set geopend heeft. Maar de manier waarop je het schrijft zou er op een van de dagen een andere band geopend moeten hebben. Ik denk ik zeg het maar even hehe.
ja, ene band is repulsion en de andere resistance

had me even vergist
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Taart
Berichten: 1589
Lid geworden op: vr jul 30, 2004 8:32 pm
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Taart » ma jul 16, 2007 5:23 pm

Gaat er hier iemand naar A Nightmare Outdoor?

Staan onder andere Hellfish, The DJ Producer, I:Gor, Neophyte en The Stunned Guys en nog heel veel andere UK en Oldskool hardcore.
[url]http://www.recordnerd.com/lists/Nasgrath/[/url]
[url]http://www.myspace.com/christianjuntunen[/url]

[url=http://www.last.fm/user/Nasgrath/?chartstyle=SilverWeekly][img]http://imagegen.last.fm/SilverWeekly/artists/Nasgrath.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Jepster
Berichten: 5358
Lid geworden op: di apr 15, 2003 6:31 pm
Locatie: Nieuw Vennep

Bericht door Jepster » ma jul 16, 2007 7:59 pm

Taart schreef:Gaat er hier iemand naar A Nightmare Outdoor?

Staan onder andere Hellfish, The DJ Producer, I:Gor, Neophyte en The Stunned Guys en nog heel veel andere UK en Oldskool hardcore.
Hellfish, Producer, I:Gor, da's wel erg gaaf. Even in m'n achterhoofd houden. Klinkt wel interessant.

Gesloten