Voor alle andere bands
-
XnegativeX
-
Contacteer:
Bericht
door XnegativeX » di jul 17, 2007 10:23 pm
Aangezien een hele zwik metalheads hier door middel van Ignite de hardcore een beetje hebben ontdekt is het misschien wel geinig om een paar topics te maken over een stel van mijn favoriete hardcore bands. Kijken of ze aanslaan.
Kid dynamite was (is alweer een tijdje uit elkaar) afkomstig uit Philadelphia. Kid dynamite stond bekend om de meest furieuse mix van hardcore en punk, melodie en agressie. Een cd van deze gasten luisteren is alsof de bliksem bij je inslaat. Kort, snel en fucking heftig! Veel bands die hardcore en punk mixen zetten de melodie op de voorgrond en geven de songs dan een ruig randje. Maar bij Kid dynamite ligt dat anders. En dat maakt de band zo speciaal. K.D. had geen softe momenten. Voor K.D. was het gewoon rammen geblazen. Een orkaan van energie en positieve agressie. Maar elke song blijft herkenbaar door de aanstekelijke melodieen.
Aanraders:

Kid dynamite

Shorter, faster, louder
Check:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=16286593
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
-
Seed of Pain
-
Contacteer:
Bericht
door Seed of Pain » wo jul 18, 2007 10:26 am
Legendarische band die live een enorme indruk op me heeft gemaakt. Die verzamel cd (plus dvd) van ze is ook erg de moiete waard!
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....
-
Kriestof
- Commander Kansloos
-
Contacteer:
Bericht
door Kriestof » wo jul 18, 2007 7:46 pm
ik heb ze jammer genoeg nooit live gezien

Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
XnegativeX
-
Contacteer:
Bericht
door XnegativeX » wo jul 18, 2007 8:22 pm
Ik ook niet. Vreselijk jammer. Dat had me echt geweldig geleken.
Ik heb Paint it black wel live gezien trouwens. De band die voort is gekomen uit Kid dynamite. Die gasten gingen behoorlijk tekeer op het podium maar het publiek was niet vooruit te branden.
Paint it black is ook gaaf maar toch niet zo vreselijk vet als Kid dynamite.
http://www.myspace.com/paintitblack
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
-
Seed of Pain
-
Contacteer:
Bericht
door Seed of Pain » wo jul 18, 2007 8:29 pm
Paint it black haalt het inderdaad niet helemaal bij Kid dynamite.... helaas niet. Then again KD heeft een paar klassiekers uitgebracht en is nooit afgezakt naar een bedenkelijk nivo, dat is ook wat waard!
I have heard that some of you are troubled by people of limited wisdom....