Black Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » wo jul 25, 2007 7:46 pm

Dat raakt serieus kant noch wal. Waarom? Hij levert een prima bijdrage aan deze topic.

Ik vind twéé dingen erger dan mensen die mij imiteren, en een ervan is als mensen mij imiteren en daar grenzeloos mee falen. En ik vind één ding erger dan mensen die mij imiteren en daar grenzeloos mee falen, en dat zijn mensen die mij op een foutieve wijze trachten te imiteren en daar grenzeloos mee falen.

Ik zeg namelijk nooit 'rot op'.

EDIT: tegen Riesepies.

Gebruikersavatar
EmptySkies
Berichten: 1814
Lid geworden op: do mar 30, 2006 10:01 pm
Locatie: Loosdrecht
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » wo jul 25, 2007 7:48 pm

oh.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

Gebruikersavatar
Amibor
Berichten: 11746
Lid geworden op: za okt 25, 2003 6:07 pm

Bericht door Amibor » wo jul 25, 2007 8:04 pm

K. schreef:Dat raakt serieus kant noch wal. Waarom? Hij levert een prima bijdrage aan deze topic.

Ik vind twéé dingen erger dan mensen die mij imiteren, en een ervan is als mensen mij imiteren en daar grenzeloos mee falen. En ik vind één ding erger dan mensen die mij imiteren en daar grenzeloos mee falen, en dat zijn mensen die mij op een foutieve wijze trachten te imiteren en daar grenzeloos mee falen.

Ik zeg namelijk nooit 'rot op'.

EDIT: tegen Riesepies.

Toch valt het me dan weer tegen dat je zoveel typenergie verspilt aan zo´n mislukte abortus als EmptySkies.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo jul 25, 2007 8:09 pm

Lege skies is er anders wel in geslaagd de aandacht af te leiden van hetgene waar het daadwerkelijk om gaat...black metal.

Laten we het dus nog een keer proberen.

Avichi
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Radium
Berichten: 681
Lid geworden op: ma feb 05, 2007 5:03 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Radium » wo jul 25, 2007 8:11 pm

Juist.

Zoals ik het nu hoor, raakt het mij niet echt. Ik moet er ook wel bij zeggen dat ik het niet zo heb op minimalistisch gebeuren, tenzij het echt goed gedaan wordt.
Morgen nog maar een keertje proberen.
Be careful about reading health books. You may die of a misprint.

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » wo jul 25, 2007 11:30 pm

Ik heb 'the Divine Tragedy' geluisterd, en hoewel ik het een meer dan aardig album vind, weet het me niet tot in de puntjes te raken om het boven het gemiddelde uit te tillen. Niettemin is het zeker een goed album.

Manannán
Berichten: 683
Lid geworden op: zo jun 05, 2005 1:55 pm
Locatie: Arnheim

Bericht door Manannán » do jul 26, 2007 12:07 am

K. schreef:Pretentieuze kereltjes. :' )

De nieuwe DsO is gare rotzooi, klaar.

Op het volgende album komt een Parental Advisory sticker en een Karl Kani logo-tag, zulke wigger metalcore is het.
Whahaha inderdaad!

Had even het album gedownload en ik kon het eerste nummer niet eens afluisteren. Geef mij godverdomme Archgoat maar!
Swords & Leather!!!

[img]http://img123.imageshack.us/img123/1086/repugnant7kn.jpg[/img]

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » do jul 26, 2007 12:47 am

Battle Kommand Records schreef:For all you BAN junkies, good news from here...we're going to be doing a deluxe gatefold vinyl version of "The Work Which Transforms God" that will come on colored wax and with a poster sometime late this year. We may be doing Mort as well...

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » do jul 26, 2007 1:04 am

Manannán schreef:[..]


Whahaha inderdaad!

Had even het album gedownload en ik kon het eerste nummer niet eens afluisteren. Geef mij godverdomme Archgoat maar!
Het was voor mij ook de eerste keer dat ik een album niet eens één keer uit kon zitten...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » do jul 26, 2007 4:40 pm

Jullie begrijpen de nieuwe DSO gewoon niet.

Haha, grapje, ik vond al geen zak meer aan DSO sinds SMRC.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » do jul 26, 2007 8:08 pm

Ik heb nog wel een leuke tip voor Iscariah en Triple-T. Ik vind er zelf geen ene fuck aan dus het moet wel goed zijn.

Wold - Screech Owl

http://www.profoundlorerecords.com/mp3f ... imDown.mp3
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

iscariah
Berichten: 15923
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 8:29 pm

Bericht door iscariah » do jul 26, 2007 8:58 pm

Ken alleen L.O.T.M.P., gave plaat.

Gebruikersavatar
Othrys
Berichten: 3432
Lid geworden op: wo okt 15, 2003 11:16 pm
Locatie: Gouda

Bericht door Othrys » vr jul 27, 2007 12:54 am

XnegativeX schreef:Ik heb nog wel een leuke tip voor Iscariah en Triple-T. Ik vind er zelf geen ene fuck aan dus het moet wel goed zijn.

Wold - Screech Owl

http://www.profoundlorerecords.com/mp3f ... imDown.mp3
Is dit verkrijgbaar via Lafawijn records? :lol:
The True North, Strong and Free

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » vr jul 27, 2007 2:22 pm

Ik vond vanochtend een zeer aangenaam promo-CDtje op mijn deurmat: Slidhr - Demo '06, Rebirth of Nefast - Only Death en Ars Diavoli - The Abscence of Light. Debemur Morti heeft die drie demo's bijelkaar op CD laten persen ter promotie. Erg gaaf!
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Swamp
Berichten: 536
Lid geworden op: do mar 23, 2006 12:05 am
Locatie: down there...

Bericht door Swamp » vr jul 27, 2007 5:22 pm

de nieuwe DSO kan mij juist WEL bekoren.. gisteren de vinyl verzie gescoord, nu al meerdere malen op de draaitafel laten draaien en dit bevalt me stukken beter als Kenose, want met die plaat kon ik niks..

prima plaat die nieuwe DSO
[b]SATANS REJECTS, SLAVE TO NONE[/b]

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » vr jul 27, 2007 11:59 pm

V. schreef:Ik vond vanochtend een zeer aangenaam promo-CDtje op mijn deurmat: Slidhr - Demo '06, Rebirth of Nefast - Only Death en Ars Diavoli - The Abscence of Light. Debemur Morti heeft die drie demo's bijelkaar op CD laten persen ter promotie. Erg gaaf!
Van mij mogen ze dat schijfje ook in de verkoop doen...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » za jul 28, 2007 10:34 am

the true Thorko schreef:[..]

Van mij mogen ze dat schijfje ook in de verkoop doen...
Dat kan ik mij voorstellen. Zal het ook vast niet slecht doen.
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

blackstar666
Berichten: 353
Lid geworden op: ma sep 26, 2005 9:40 pm
Locatie: Enschede

Bericht door blackstar666 » zo jul 29, 2007 2:55 pm

Ik vind zowel SMRS als Kenose twee wereldplaten en heb de nieuwe op vinyl besteld, maar nog niet beluisterd. Hopelijk komt ie morgen of overmorgen binnen, dan zal ik mij er eens aan onderwerpen

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » ma jul 30, 2007 12:53 am

Weet je wat? Ik zet dit stuk gezwam uit het Now Playing topic ook even hier neer, jullie zijn immers degenen die hier naar moeten luisteren als je dat al niet gedaan had. Ja, Kvist, inderdaad Kvist, bekend verhaal. Echter, de demo ken je mogelijk niet. En daar moet verandering in komen.
Ik draai nu de enige demo van Kvist, uit 1994 en naamloos, een demo die me eens te meer laat vervloeken dat ik er destijds zelf niet bij was om hem aan te schaffen, want het is gruwelijk goed. Beter dan de veel bekendere full-length "For Kunsten Maa Vi Evig Vike" zelfs, meer gevoel voor subtiele achtergronddetails die daar om de een of andere reden weggelaten werden (waardoor dat album in vergelijking nogal 'kaal' voelt), er gebeurt simpelweg veel meer. Weliswaar nogal ironisch allemaal half begraven onder een ontzettend modderige productie, maar niet onopvallend na een luisterbeurt of twintig. Absoluut niet.

De muziek zelf is echt een schoolvoorbeeld hoe je Black Metal memorabel en meedeinbaar kunt maken terwijl het nog steeds zwart als het holst van de nacht blijft. Vier nummers, vier juweeltjes, 24 minuten topmuziek. Beheerst maar met een voelbare passie erachter. Memorabel omdat je op een gegeven moment alles mee kunt en wilt tikken en neuriën, omdat het zo goed in elkaar steekt, voor straight-forward Black Metal zo intelligent en sterk geschreven is.

Deze jongens wisten verdomde goed waar ze mee bezig waren; de riffs zijn veelvuldig, veelzijdig en beklemmend, de bass doet opvallend goed mee (vaak moeilijk hoorbaar, maar hij is er), het drumwerk is zoals op For Kunsten... een beetje anders dan gebruikelijk maar werkt desondanks goed en is lekker sloppy, tempowisselingen en soms een totale stop worden uitstekend geplaatst en regelmatig komen er dan nog als kers op de taart wat fucking spookachtige keys om de hoek kijken om de boel te ondersteunen. Ondersteunen zeg ik, niet domineren, met je cultkop. Men schuwt op een gegeven moment zelfs niet een soortement van zweverige Goa Trance-melodie in te zetten die dom genoeg nog werkt ook! Dat zijn nou die kleine dingen die in de uiteindelijke nummers ontbreken. Ken je deze demo niet dan heb je er geen last van, maar voor mij is het gaan storen. Duidelijk, omdat ik dat gevoel van "hier ontbreekt iets" niet krijg bij de nummers die pas later erbij geschreven werden.

Eigenzinnige band was dit. Kvist pretendeerde nooit iets te zijn, hield z'n bek, maar was zonder een hoop bombarie gewoon heel goed in een boel dingen tegelijk, het ene moment zijn ze bruut, dan majestueus, dan tragisch. En altijd overtuigt het. Dat geldt voor beide releases, maar op deze obscure tape komt die kwaliteit naar mijn idee wat beter naar voren. Echte vergelijkingen met andere bands kan ik amper maken, dat is met het album al niet het geval en hier evenmin. Waarom zou ik ook? Kvist is Kvist, er is nooit een andere band geweest die precies zo klonk. Een halvegare zou vanwege de sterk(e) aanwezige synths op dit ding wellicht nog een link kunnen leggen met het oude Dimmu Borgir, maar dit is veel en veel beter. Ook wat die synths betreft, die zijn hier continu verweven met de rest van het geheel, zo is het geen gimmick om de boel wat op te kalefateren maar een essentieel onderdeel van de muziek.

Conclusie: Eén van de sterkste releases waar Noorwegen voor verantwoordelijk is geweest, pure schemering op een tape. Iedereen die For Kunsten... een goede plaat vindt is ten zeerste aangeraden dit ergens vandaan te slepen en aandacht te geven. De rest van jullie Black gespuis ook. En wie niet door de productie heen kan luisteren is een jankbal met een smaak als bedorven reigerschijt.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

sammath
Berichten: 863
Lid geworden op: do mei 22, 2003 1:18 pm
Contacteer:

Bericht door sammath » ma jul 30, 2007 12:14 pm

Meltdown schreef:Weet je wat? Ik zet dit stuk gezwam uit het Now Playing topic ook even hier neer, jullie zijn immers degenen die hier naar moeten luisteren als je dat al niet gedaan had. Ja, Kvist, inderdaad Kvist, bekend verhaal. Echter, de demo ken je mogelijk niet. En daar moet verandering in komen.
Ik draai nu de enige demo van Kvist, uit 1994 en naamloos, een demo die me eens te meer laat vervloeken dat ik er destijds zelf niet bij was om hem aan te schaffen, want het is gruwelijk goed. Beter dan de veel bekendere full-length "For Kunsten Maa Vi Evig Vike" zelfs, meer gevoel voor subtiele achtergronddetails die daar om de een of andere reden weggelaten werden (waardoor dat album in vergelijking nogal 'kaal' voelt), er gebeurt simpelweg veel meer. Weliswaar nogal ironisch allemaal half begraven onder een ontzettend modderige productie, maar niet onopvallend na een luisterbeurt of twintig. Absoluut niet.

De muziek zelf is echt een schoolvoorbeeld hoe je Black Metal memorabel en meedeinbaar kunt maken terwijl het nog steeds zwart als het holst van de nacht blijft. Vier nummers, vier juweeltjes, 24 minuten topmuziek. Beheerst maar met een voelbare passie erachter. Memorabel omdat je op een gegeven moment alles mee kunt en wilt tikken en neuriën, omdat het zo goed in elkaar steekt, voor straight-forward Black Metal zo intelligent en sterk geschreven is.

Deze jongens wisten verdomde goed waar ze mee bezig waren; de riffs zijn veelvuldig, veelzijdig en beklemmend, de bass doet opvallend goed mee (vaak moeilijk hoorbaar, maar hij is er), het drumwerk is zoals op For Kunsten... een beetje anders dan gebruikelijk maar werkt desondanks goed en is lekker sloppy, tempowisselingen en soms een totale stop worden uitstekend geplaatst en regelmatig komen er dan nog als kers op de taart wat fucking spookachtige keys om de hoek kijken om de boel te ondersteunen. Ondersteunen zeg ik, niet domineren, met je cultkop. Men schuwt op een gegeven moment zelfs niet een soortement van zweverige Goa Trance-melodie in te zetten die dom genoeg nog werkt ook! Dat zijn nou die kleine dingen die in de uiteindelijke nummers ontbreken. Ken je deze demo niet dan heb je er geen last van, maar voor mij is het gaan storen. Duidelijk, omdat ik dat gevoel van "hier ontbreekt iets" niet krijg bij de nummers die pas later erbij geschreven werden.

Eigenzinnige band was dit. Kvist pretendeerde nooit iets te zijn, hield z'n bek, maar was zonder een hoop bombarie gewoon heel goed in een boel dingen tegelijk, het ene moment zijn ze bruut, dan majestueus, dan tragisch. En altijd overtuigt het. Dat geldt voor beide releases, maar op deze obscure tape komt die kwaliteit naar mijn idee wat beter naar voren. Echte vergelijkingen met andere bands kan ik amper maken, dat is met het album al niet het geval en hier evenmin. Waarom zou ik ook? Kvist is Kvist, er is nooit een andere band geweest die precies zo klonk. Een halvegare zou vanwege de sterk(e) aanwezige synths op dit ding wellicht nog een link kunnen leggen met het oude Dimmu Borgir, maar dit is veel en veel beter. Ook wat die synths betreft, die zijn hier continu verweven met de rest van het geheel, zo is het geen gimmick om de boel wat op te kalefateren maar een essentieel onderdeel van de muziek.

Conclusie: Eén van de sterkste releases waar Noorwegen voor verantwoordelijk is geweest, pure schemering op een tape. Iedereen die For Kunsten... een goede plaat vindt is ten zeerste aangeraden dit ergens vandaan te slepen en aandacht te geven. De rest van jullie Black gespuis ook. En wie niet door de productie heen kan luisteren is een jankbal met een smaak als bedorven reigerschijt.
inderdaad geweldige tape dit, ooit de mazzel gehad deze te mogen ontvangen voordat kvist begon. Jammer genoeg is die gast die kvist begon, ben zn naam kwijt, totaal niet meer met metal bezig, hij is nu gitaat leraar, klassiek. Deze band: http://www.endezzma.com/ bestaat uit een paar oud Kvist /urgehal leden en die gaan live oude Kvist nummers spelen, op under the black sun hebben ze wat oude kvist nummers gespeelt
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » ma jul 30, 2007 12:37 pm

Dan ga ik dat zeker maar eens in de gaten houden.
Maar jij hebt die tape dus? Wees er gelukkig mee, ik ben jaloers. 8)

Zeg, zou je er misschien een foto van willen maken? De hoes, bedoel ik, of als het kan de hele inlay + tape naast elkaar. Dan kan ik een aantal bandpagina's van Kvist zoals die op Metal-Archives wat completer maken, d'r staat er nu standaard een die je met een vergrootglas nog niet kunt bekijken.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

sammath
Berichten: 863
Lid geworden op: do mei 22, 2003 1:18 pm
Contacteer:

Bericht door sammath » ma jul 30, 2007 12:57 pm

zal de scanner deze week eens een keer aansluiten, komt voor elkaar
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » ma jul 30, 2007 12:58 pm

Weet iemand hier wat Europese distributeurs die Blasphemy's "Fallen Angel of Doom" LP (re-release op NWN) op voorraad hebben?

Iron Pegasus zou ze binnenkrijgen, maar hoe het daarmee zit weet ik niet. Verder was Hammer of Hate de officiële Europese distributeur, maar ik wil even kijken wie 'm nog meer heeft. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n LP als deze geen goeie distributie krijgt.

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » ma jul 30, 2007 1:03 pm

K. schreef:Iron Pegasus zou ze binnenkrijgen, maar hoe het daarmee zit weet ik niet. Verder was Hammer of Hate de officiële Europese distributeur, maar ik wil even kijken wie 'm nog meer heeft. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n LP als deze geen goeie distributie krijgt.
Costa mailen, ik kan me niet voorstellen dat hij deze niet gaat verhandelen. Is hij niet gewoon vetraagd?
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » ma jul 30, 2007 1:07 pm

Ik heb Costa enkele weken terug gemaild ja, hij zei toen dat hij ze binnenkreeg maar dat er wat gezeik was met de leverancier, en dat hij ook niet precies wist wanneer ze binnenkwamen. Ik dacht inderdaad ook meteen aan Iron Pegasus, maar dat is dus een beetje een vaag verhaal. Zal even de mail copy-pasten:


Hello Kevin
Thanks for the eMail.
I was supposed to get some, but the distributor has forgotten to
deliver them to me, argh. So now itr really takes some time... sorry...
At the moment I "only" have the CD version.


With Thundering Greetings
C.

IRON PEGASUS REC.
P.O. Box 1462
56804 Cochem/ Mosel
Germany
www.iron-pegasus.com

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » ma jul 30, 2007 1:10 pm

sammath schreef:zal de scanner deze week eens een keer aansluiten, komt voor elkaar
Vet, bedankt. Inscannen is misschien nog wel beter.
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Pred
Berichten: 29
Lid geworden op: do aug 10, 2006 9:47 pm
Locatie: België

Bericht door Pred » di jul 31, 2007 9:38 am

K. schreef:Weet iemand hier wat Europese distributeurs die Blasphemy's "Fallen Angel of Doom" LP (re-release op NWN) op voorraad hebben?

Iron Pegasus zou ze binnenkrijgen, maar hoe het daarmee zit weet ik niet. Verder was Hammer of Hate de officiële Europese distributeur, maar ik wil even kijken wie 'm nog meer heeft. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n LP als deze geen goeie distributie krijgt.
Ik heb deze vraag gisteren ook op het nwn! forum gesteld, en dit was het antwoord:

"Northern Heritage should have some. Osmose will get 40 copies soon and Iron Tyrant will get some sooner or later."

geweldig :shock: :?
northern heritage heeft ze niet op hun site staan, en hun verzendingskosten zijn nogal hoog.
osmose :?
en iron tyrant kan nog een tijdje duren

over iron-pegasus dus geen woord. Kan je bij iron-pegasus eigenlijk via overschrijving betalen? want dat zie ik niet bij hun betalingsmogelijkheden staan, ik heb er nog nooit iets gekocht eigenlijk.

Pred
Berichten: 29
Lid geworden op: do aug 10, 2006 9:47 pm
Locatie: België

Bericht door Pred » di jul 31, 2007 9:39 am

edit: dubbelpost

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » di jul 31, 2007 10:36 am

Gewoon Northern Heritage mailen, zou kunnen dat de mailorder nog niet bijgewerkt is of, in het slechtste geval, dat 'ie ze allemaal al kwijt is. Anders zou ik gewoon wachten op Iron Tyrant, goeie distro is dat.

Volgens mij is het bij Iron Pegasus gewoon mogelijk om via een overschrijving te betalen, gewoon even een mailtje sturen met de vraag of dat ook kan en dan werkt het wel, lijkt me.

Zou 'm zelf ook graag willen distribueren, maar NWN! heeft onze enige LP-release al op voorraad dus ik denk niet dat dat werkt. Wholesale is een mogelijkheid, maar in beide gevallen zou de porto zo ontzettend hoog worden dat ik veel geld voor die Blasphemy LPs moet vragen, en dat doe ik liever niet.

Afwachten maar..

Pred
Berichten: 29
Lid geworden op: do aug 10, 2006 9:47 pm
Locatie: België

Bericht door Pred » di jul 31, 2007 10:44 am

Hmm, NH eens mailen dan
Ik hoop dat ik 'm nog kan vinden, want Yosuke had zelf nog maar 100stuks, wat niet veel is gezien hij in Europa nog praktisch nergens te verkrijgen is!

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » di jul 31, 2007 11:26 am

Ik denk dat Hammer of Hate er nog een hoop heeft liggen, maar dat de Europese distributie gewoon kut geregeld is. Dat gebeurt vrij vaak, vooral met grotere / bekendere releases, dat grote hoeveelheden van een release van een Amerikaans label naar één of twee Europese labels gestuurd worden, die vanuit Europa de 'kleinere' distributie regelen, en vice versa. Ik denk (hoop) dat de distributie vanuit Hammer of Hate nog goed op gang moet komen.

Hoe dan ook, als Yosuke er nog 100 heeft, wordt het tijd om er eens eentje te scoren.

Heb 'm wel gezien bij Turannum uit Zweden, maar daar moet 'ie 200 SEK kosten, hetgeen op zo'n 22 - 23 euro neerkomt. Tel daar de verzendkosten bij op en je zit denk ik zo rond de 32 euro, en dat is aardig wat voor een nieuwe LP.

Vroeger was die distro vele malen goedkoper, kan me nog herinneren dat ik eens een oude distrolijst van hem vond met allemaal tè mooi spul (Joyless - W&A LP, Svartsyn - Bloodline / His Majesty DLP, Grand Belial's Key - Judeobeast Assassin LP om maar eens wat te noemen), maar dat was helaas, zoals ik wel kon verwachten, een oude lijst waarvan niks meer op voorraad was.

Mocht ik 'm echt nergens vinden dan koop ik 'm wel bij HoH, en dan betaal ik maar veel aan verzending hehe. Die LP moet ik hebben.

Pred
Berichten: 29
Lid geworden op: do aug 10, 2006 9:47 pm
Locatie: België

Bericht door Pred » di jul 31, 2007 12:01 pm

Ik heb al een mail terug van Northern heritage, hij heeft ze liggen maar hij moet nog uitvogelen hoeveel ze eigenlijk gaan kosten:

"I have them. I need to check how much they actually costed. Might be quite brutal price, since postage for 10 copies was like 70,-... and then actual wholesale and custom taxes... Could be 20e + post (8,-). "

28euro dus
nuja, dat is ie wel waard !

edit: mail teruggehad, het is dus 28euro incl verzending
je kan misschien ook best een mailtje sturen want het zal niet zo lang duren vooraleer die 10stuks de deur uit zijn!

Gebruikersavatar
Parabellum
Berichten: 811
Lid geworden op: zo mar 19, 2006 1:23 am

Bericht door Parabellum » wo aug 01, 2007 4:27 pm

Ik dacht dat Iron pegasus normaal gezien de NWN releases rechtstreeks van GZ krijgt, dus zonder dat ze eerst naar Amerika worden gestuurd.
Nou goed, ik ben voor de die-hard editie gegaan. Heeft me uiteindelijk nog een extra 45 euro verzendings + importtaksen gekost. Is wel de moeite waard, zelfs de gewone versie heeft zo'n dik booklet erbij.

Swamp
Berichten: 536
Lid geworden op: do mar 23, 2006 12:05 am
Locatie: down there...

Bericht door Swamp » vr aug 03, 2007 12:50 pm

zo, net de mini cd van Jumalhämärä binnen grkegen, wat een gave shit.... beetje vizarre black metal die zelfs ietwat aan The Doors doet denken, haha

erg gave shit...
[b]SATANS REJECTS, SLAVE TO NONE[/b]

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » vr aug 03, 2007 2:48 pm

Swamp schreef:zo, net de mini cd van Jumalhämärä binnen grkegen, wat een gave shit.... beetje vizarre black metal die zelfs ietwat aan The Doors doet denken, haha

erg gave shit...
Daar ben ik wel benieuwd naar. Nergens een geluidje te vinden, natuurlijk.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo aug 05, 2007 11:28 am

Wisten we trouwens al dat Cold Dimensions niet meer bestaat? Ik wist dat nog niet. Goed kut.
Dear customers, partners and friends,

due to several, personal reasons, I decided to close down COLD DIMENSIONS for good. I wanna thank all of you for your support and trust and wish you all the very best for your future.

Any open deals will of course be fulfilled with the correctness you are used to. If you might still have any requests, contact me at this address.
Kop dicht, Thorko

HHG
Berichten: 230
Lid geworden op: di jan 03, 2006 1:23 pm
Contacteer:

Bericht door HHG » zo aug 05, 2007 11:55 am

Pred schreef: over iron-pegasus dus geen woord. Kan je bij iron-pegasus eigenlijk via overschrijving betalen? want dat zie ik niet bij hun betalingsmogelijkheden staan, ik heb er nog nooit iets gekocht eigenlijk.
Geen enkel probleem, mail sturen en om deze gegevens vragen, en isse klaar.....

D.
Berichten: 607
Lid geworden op: zo apr 03, 2005 3:46 pm

Bericht door D. » zo aug 05, 2007 1:05 pm

Plaag schreef:Wisten we trouwens al dat Cold Dimensions niet meer bestaat? Ik wist dat nog niet. Goed kut.
Dear customers, partners and friends,

due to several, personal reasons, I decided to close down COLD DIMENSIONS for good. I wanna thank all of you for your support and trust and wish you all the very best for your future.

Any open deals will of course be fulfilled with the correctness you are used to. If you might still have any requests, contact me at this address.
Had ik ook al gezien ja, ik vraag me af of een ander label nog verder gaat met die heruitgaven van alles t/m Elixir of Sorrow. Ik had A Haudiga Fluag graag als een MCD gehad, en volgens mij stond die ook in de planning.
Verder denk ik dat Ván de meeste bands zo over kan nemen, Graupel, Mortuus Infradaemoni en Geist zouden op Ván ook niet misstaan.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo aug 05, 2007 1:30 pm

Ik heb gisteren Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum van Deathspell omega gekocht. Wat een meesterwerk!
Ik lees veel negatieve verhalen over dit album van mensen die het te rommelig vinden en slecht gespeeld. En dan denk ik, ben je nou black metal liefhebber of niet?! Black metal gaat toch niet om virtuositeit maar om sfeer!
En sfeer is iets dat Deathspell omega hier neerzet als geen ander.
Op dit album doet DsO mij nog het meest denken aan een black metal versie van Portal (de Australische versie). Pure hel. Pure koortsachtige waanzin. Alsof DsO de luisteraar een kijkje in de hel gunt. Het lijkt alsof er gedurende de speelduur van de cd een woeste storm van verwrongen en verdoemde zielen door je huiskamer (of zolderkamer) raast. Als de cd afgelopen is blijft er alleen nog een vage geur van zwavel achter.
En om de een of andere masochistische reden is 1 kijkje in de hel niet genoeg en zet je de cd gewoon nog maar een keertje op.
En dat is black metal dames en heren.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo aug 05, 2007 2:10 pm

XnegativeX schreef:Ik heb gisteren Fas - Ite, Maledicti, in Ignem Aeternum van Deathspell omega gekocht. Wat een meesterwerk!
Ik lees veel negatieve verhalen over dit album van mensen die het te rommelig vinden en slecht gespeeld. En dan denk ik, ben je nou black metal liefhebber of niet?! Black metal gaat toch niet om virtuositeit maar om sfeer!
En sfeer is iets dat Deathspell omega hier neerzet als geen ander.
Op dit album doet DsO mij nog het meest denken aan een black metal versie van Portal (de Australische versie). Pure hel. Pure koortsachtige waanzin. Alsof DsO de luisteraar een kijkje in de hel gunt. Het lijkt alsof er gedurende de speelduur van de cd een woeste storm van verwrongen en verdoemde zielen door je huiskamer (of zolderkamer) raast. Als de cd afgelopen is blijft er alleen nog een vage geur van zwavel achter.
En om de een of andere masochistische reden is 1 kijkje in de hel niet genoeg en zet je de cd gewoon nog maar een keertje op.
En dat is black metal dames en heren.
Hoe voorspelbaar...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo aug 05, 2007 2:13 pm

the true Thorko schreef:[..]

Hoe voorspelbaar...
Nee jij.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo aug 05, 2007 2:19 pm

Plaag schreef:[..]


Nee jij.
Zegt 'Mond' je iets? :' )
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo aug 05, 2007 2:20 pm

the true Thorko schreef:[..]

Zegt 'Mond' je iets? :' )
Of 'Andacht'?

Heus wel.
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo aug 05, 2007 2:28 pm

the true Thorko schreef:[..]

Hoe voorspelbaar...
Wat is daar nou precies voorspelbaar aan?

Weet je wat voorspelbaar is? Dit ":' )" is voorspelbaar.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo aug 05, 2007 2:46 pm

XnegativeX schreef:[..]


Wat is daar nou precies voorspelbaar aan?

Weet je wat voorspelbaar is? Dit ":' )" is voorspelbaar.
Die emoticon is niet meer dan een gimmick...

De voorspelbaarheid van 'jouw' 'mening' daarentegen; Fas is prutswerk en benadert op geen enkele wijze het niveau dat van DsO verwacht wordt. Punt. Maar niet getreurd! Er is altijd nog XnX die deze schamele vertoning weet op te waarderen tot een beleving die weinigen vermogen te verstaan.

Tuurlijk...
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo aug 05, 2007 2:50 pm

Ik verwachte juist helemaal niet zoveel van DsO. Si Monumentum Requires, Circumspice vond ik een zwaar overgewaardeerd album waarvan ooit eens iemand gezegd heeft dat het goed was en elk schaap haalde vervolgens dat album in huis.

Ik vind het nieuwe album echt oprecht enorm goed. Of is dat iets wat tegenwoordig ook al niet meer mag?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
the true Thorko
Berichten: 13291
Lid geworden op: vr mar 05, 2004 12:48 am
Locatie: l'Hermitage

Bericht door the true Thorko » zo aug 05, 2007 2:55 pm

XnegativeX schreef:Ik verwachte juist helemaal niet zoveel van DsO. Si Monumentum Requires, Circumspice vond ik een zwaar overgewaardeerd album waarvan ooit eens iemand gezegd heeft dat het goed was en elk schaap haalde vervolgens dat album in huis.

Ik vind het nieuwe album echt oprecht enorm goed. Of is dat iets wat tegenwoordig ook al niet meer mag?
Als je het 'oprecht enorm goed' vindt waarom dan de verwijzing naar wat anderen ervan vinden? Is dát dan niet totaal irrelevant? Nee, ook nu weer verwijs je naar wat 'schapen' van een specifiek album vonden - dat is voorspelbaar.

Die laatste Abigor bevalt je ook?
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo aug 05, 2007 3:18 pm

Verdomme. We hebben het over allemaal shit die ik nog niet ken. En waar ik amper naar durf te luisteren. Ik heb de nieuwe DsO nu op mp3. Zal ik eraan beginnen?

Nee, eerst maar iets anders opzetten: Koldbrann - Moribund

Ros ros ros ros ros
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » zo aug 05, 2007 3:52 pm

the true Thorko schreef:[..]

Als je het 'oprecht enorm goed' vindt waarom dan de verwijzing naar wat anderen ervan vinden? Is dát dan niet totaal irrelevant? Nee, ook nu weer verwijs je naar wat 'schapen' van een specifiek album vonden - dat is voorspelbaar.

Die laatste Abigor bevalt je ook?
Over de laatste Abigor heb ik mijn mening al meerdere malen gegeven.
Maaruh, post jij nou eens wat dat niet voorspelbaar is. Want die azijnzeikerij van jou begint me ondertussen behoorlijk te vervelen.
Post eens wat positiefs. Iets dat vanuit jezelf komt en niet constant kritiek op anderen. Dat is namelijk net iets te makkelijk.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Meltdown
Berichten: 6139
Lid geworden op: di sep 16, 2003 9:39 pm
Locatie: Ermelo

Bericht door Meltdown » zo aug 05, 2007 6:59 pm

Afbeelding
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Gesloten