Non-Fiction

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
wyrm

Non-Fiction

Bericht door wyrm » do aug 02, 2007 12:07 pm

In de concert agenda zag ik dat Non-Fiction het voorprogramma van Queensrÿche verzorgt. Is dit de geniale Non-Fiction met Alan Tecchio en Dan Lorenzo? Op de sites van de Effenaar en Paradiso is niets over een voorprogramma bekend, ook de site van Queensrÿche geeft geen duidelijkheid....

Ik dacht dat Non-Fiction al jaren niet meer bestond...Ze zijn volgens mij 1 keer in Nederland geweest (voorprogramma van Savatage), baal nog iedere dag dat ik er niet bij was; laatste optreden met Chris Oliva én dus Non-Fiction!

Als dit DE Non-Fiction is die met Queensrÿche meekomt, ben ik er zéker bij!
Wie ó wie weet meer???
I drink therefore I am

Gilbert
Lult over cdtjes

Bericht door Gilbert » do aug 02, 2007 1:31 pm

Sorry, dat was mijn fout. Non-Divine speelt in het voorprogramma van Queensrÿche, in plaats van Non-Fiction. :oops: Ik moet een black-out hebben gehad toen ik de concertagenda aanpaste. Sorry dat ik je valse hoop heb gegeven.

Van Non-Fiction heb ik wel ergens een cd liggen. Ik zal hem weer eens opzoeken en beluisteren.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » do aug 02, 2007 1:39 pm

Ik wilde net zeggen, op metal-archives staan ze nog steeds als split-up aangegeven :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Metal79

Bericht door Metal79 » do aug 02, 2007 2:04 pm

Lennert schreef:Ik wilde net zeggen, op metal-archives staan ze nog steeds als split-up aangegeven :P
Klopt; geen groot verlies wat mij betreft. Liever Hades terug! Alan Tecchio zingt op de volgende Seven Witches.

Ik kijk alvast uit naar de 14e augustus. QR in Paradiso, het lijken de eighties wel (totdat je weer naar de prijs op het kaartje kijkt).

Plaats reactie