Nemesea
Nemesea
Voor de mensen die het nog niet weten:
Het Nederlandse female-fronted metalgezelschap Nemesea heeft drie nummers ter download ter beschikking gesteld via sellaband.com. De nummers zijn afkomstig van het nieuwe album In Control dat op 21 juni uit is gekomen.
De gratis 3 downloads vind je hier
Wat vinden jullie van deze band?
Het Nederlandse female-fronted metalgezelschap Nemesea heeft drie nummers ter download ter beschikking gesteld via sellaband.com. De nummers zijn afkomstig van het nieuwe album In Control dat op 21 juni uit is gekomen.
De gratis 3 downloads vind je hier
Wat vinden jullie van deze band?
- Mr Brownstone
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik vraag me nog steeds af of ik ze al eens heb gezien in het voorprogramma van After Forever... Als dat zo is, herinner ik me dat ze live behoorlijk goed waren.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Dat zou goed kunnen:
"Shortly after that Nemesea signed a deal with the small local label Ebony Tears in September of 2003 and recorded the debut album ‘Mana’ in February of the following year in various studios. Maybe the most impressive thing of this release is the beautiful voice of Manda Ophuis.
Making Mana was very hard work but made the band an instant rising star on the musical horizon. Nemesea toured intensively with After Forever but also did a lot of headline shows later on which gained the band a lot of attention and dedicated fans. Not to mention the great reviews. "
"Shortly after that Nemesea signed a deal with the small local label Ebony Tears in September of 2003 and recorded the debut album ‘Mana’ in February of the following year in various studios. Maybe the most impressive thing of this release is the beautiful voice of Manda Ophuis.
Making Mana was very hard work but made the band an instant rising star on the musical horizon. Nemesea toured intensively with After Forever but also did a lot of headline shows later on which gained the band a lot of attention and dedicated fans. Not to mention the great reviews. "
- vengeancefan
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
- innuendo
- Lult over cdtjes
vengeancefan schreef:las een "recensie" in Veronica Magazine
waren niet erg onder de indruk vanwege gebrek aan originaliteit. Dit en bovenstaande opmerkingen maken nou niet dat ik het wil horen.
volgens mij zitten ook de meest waardeloze recensisten bij veronica magazine. Geef het gewoon zelf een kans, zou ik zeggen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Afgaan op een recensie in het Veronica Magazine en dingen die mensen op metalfan zeggen zou je niet moeten overtuigen 

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- vengeancefan
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Vergeleken met Gallery Of Reality vind ik My New Time van Autumn ook tegenvallen, maar puur op zichzelf staand kan ik hem zeker waarderen.vengeancefan schreef:whahahahaha
ik heb afgeleerd om af te gaan op recensies buiten het metalgebeuren zeg maar.
Ik heb stukken van het nieuwe album van Nemesea tot mij laten komen maar het overtuigt me niet.
Overigens vind ik de laatste Autumn cd erg tegenvallen (@ die happy), inderdaad meer poppy maar niet sterk.