Wacken 2007 (Teil Zwei)

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Aradia

Bericht door Aradia » di aug 07, 2007 10:27 pm

Jammer genoeg niet.......was de band die ik echt graag wilde zien van wacken maar had op dat moment helaas last van m'n pfeiffer en darmen, niet echt lekker om dan daar te staan.

Ben ook erg benieuwd.
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

sugar daddy

Bericht door sugar daddy » di aug 07, 2007 11:06 pm

Onze heenreis verliep vlot, alleen toen we aankwamen gezeik met security omdat we op parkeerplaats D onze tenten en auto's neer hadden gezet.
Volgende dag toen we terugkwamen van boodschappen doen in Itzehoe weer gezeik van Security, mochten we niet meer naar onze tent rijden.

Dan het festival, het Weissbeer was zeeer prima te drinken het Beck's bier was daarintegen vieze troep.

De bands:
+++Immortal
+++Possessed
+++Municipal Waste
+++Type O Negative
++Overkill
++Napalm Death, jammer genoeg het grootste deel gemist door die kutbrand.
++Enslaved
++Sabbat
++Kampfar
+Blind Guardian, ondertussen drie keer gezien binnen een jaar, drie keer precies dezelfde show.
+Iced Earth, leuk om eens gezien te hebben, meer niet.
+Haggard
+1349
+Destruction
+-Sacred Reich
+-Sodom

De terugreis verliep ook behoorlijk goed, de file bij Wacken ontweken en onderweg twee kleine filetjes gehad.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » di aug 07, 2007 11:26 pm

Sander schreef:[..]

Stond jij toevallig ook op parkeerplaats/camping D dan? Wij hebben ook een hoop last gehad van duitsers die elke vroege ochtend keihard muziek draaiden.
Ja. 1 X was het toch echt te gortig. Ben er zelfs m'n tent voor uit gekomen. Gelukkig was het daarna dankzij mijn imposante gestalte wat minder.

:' )
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » di aug 07, 2007 11:41 pm

Orklord schreef:Heeft er trouwens iemand Flaconer gezien? Ben wel benieuwd hoe dat was.
Niet echt gezien, wel gehoord. We waren op dat moment aan de drank/ouwehoer, Falconer was zeer aardige achtergrondmuziek.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

ha

Bericht door ha » di aug 07, 2007 11:46 pm

KoenM schreef:[..]

Ja. 1 X was het toch echt te gortig. Ben er zelfs m'n tent voor uit gekomen. Gelukkig was het daarna dankzij mijn imposante gestalte wat minder.

:' )
Helaas trokken deze Duitsers zich weinig van ons aan, ben er zelf nou ook niet vies van om tot in de ochtend te zitten zuipen, maar na zo'n lange reis had ik toch liever gewoon geslapen om vervolgens van het festival te kunnen genieten.
Tja kan niet alles hebben..... daarbij heb ik me in de tussentijd ook wel vermaakt aangezien er teveel herrie was om te slapen... :D

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo aug 08, 2007 10:44 am

Sander schreef:Het heeft toch zn voordelen om de berichten van de Wacken site te negeren en gewoon op dinsdagochtend te vertrekken. Totaal geen last gehad van files en na wat gezeik met de security een prima plek op de camping (ok, toen wij daar aankwamen was het officieel nog parkeerplaats D ;)) weten te bemachtigen.
ik ben zeer blij dat we dinsdag zijn vertrokken en amper nog een regeldruppel gezien

voordelen: geen seconde in de file gestaan (ook niet tijdens het terugrijden, vroeg vertrekken heeft toch voordelen), perfecte plek op de camping en ik vond woensdag echt een super relaxte dag
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » wo aug 08, 2007 10:45 am

MadTinus schreef:[..]

Niet alleen de stuurtbekrachtiging, maar ook de rembekrachtiging staat uit als het contact uit is, dan kost het flink kracht om te remmen. Dus ik weet niet hoe groot dat meisje/die vrouw was...
Een auto heeft ook altijd nog een handrem...

ach ja, niet te veel over nadenken, het was gewoon te stom en te mooi voor woorden.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo aug 08, 2007 11:07 am

wat doe je na vier concerten? inderdaad je orgel vernietigen

geniet van mambo kurt met een kettingzaag

http://www.youtube.com/watch?v=_eWPps5z7a4

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo aug 08, 2007 11:10 am

the witch
Contacteer:

Bericht door the witch » wo aug 08, 2007 1:00 pm

Orphe schreef:Zijn er nog mensen wezen kijken bij Mythlorian?
Ik vond de show erg goed, lekker energiek. Alleen het geluid vond ik niet zo goed. Soms kon ik geen touw aan het gitaargeluid vastknopen. Ik vond het kijken al met al zeker de moeite waard.
Wij zijn wel ff wezen kijken, ff checken voor occultfest he he. Vond het ook goed, en redelijk volle bak zeker omdat ze gelijk met Stratovarius speelden. Ook wel gaaf dat bijna de hele tent vol met Nederlanders zat, support your local underground ook op wacken!
see you at occultfest!!!

Meridian

Bericht door Meridian » wo aug 08, 2007 2:38 pm

Dat Sleephead dat met de Metal Battle speelde klonk ook niet slecht. Iemand enig idee wie de wedstijd heeft gewonnen eigenlijk?

KnarFz

Bericht door KnarFz » wo aug 08, 2007 4:17 pm

the witch schreef:[..]

Wij zijn wel ff wezen kijken, ff checken voor occultfest he he. Vond het ook goed, en redelijk volle bak zeker omdat ze gelijk met Stratovarius speelden. Ook wel gaaf dat bijna de hele tent vol met Nederlanders zat, support your local underground ook op wacken!
geluid was idd niet erg geweldig maar gitaarwerk vond ik super klinken!

EmptySkies
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » wo aug 08, 2007 4:50 pm

Kriestof schreef:wat doe je na vier concerten? inderdaad je orgel vernietigen

Mambo Kurt is zo overgewaardeerd. kom op, zo grappig is hij niet eens.
[url=http://www.myspace.com/concept02band]Concept 0.2 Myspace[/url]

Radium

Bericht door Radium » wo aug 08, 2007 5:10 pm

EmptySkies schreef:
Kriestof schreef:wat doe je na vier concerten? inderdaad je orgel vernietigen

maar de duisters vinden het geweldig... net als JBO en Spiderschwein.

En in al die dingen zie ik de lol ook niet.
Be careful about reading health books. You may die of a misprint.

Argarath

Bericht door Argarath » wo aug 08, 2007 5:49 pm

Meridian schreef:Dat Sleephead dat met de Metal Battle speelde klonk ook niet slecht. Iemand enig idee wie de wedstijd heeft gewonnen eigenlijk?
Ja, Torture Squad uit Brazilie.
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo aug 08, 2007 6:37 pm

EmptySkies schreef:[..]

ik vind mambo, en dat bedoel ik serieus, echt heel grappig

jbo en dat soort gedoe vind ik supervervelend, maar mambo kurt heeft veel humor en ik draai zijn album serieus echt af en toe, en telkens geniet ik ervan

en zijn concert van woensdag in de wet stage stond serieus als een huis en en heel het publiek was mee..ik heb alleen blije gezichten gezien en dus is de missie toch geslaagd

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo aug 08, 2007 6:38 pm

Argarath schreef:[..]

Ja, Torture Squad uit Brazilie.
mooi zo, zeker na die corrupte wedstrijden uit het verleden waarbij bepaalde al gecontracteerde bands al op voorhand zeker waren van de zege én van een bijhorende tour in de wacken preparty tour

toevallig duitse bands ook

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo aug 08, 2007 6:39 pm

Ik vind Mambo Kurt ook geen flikker aan, Tankwart of Onkel Tom, dat kan ik nog waarderen onder sommige omstandigheden. Maar goed er zijn hele volksstammen die het blijkbaar wel leuk vinden, en ergens hoort het ook wle een beetje bij wacken, ik loop er wel omheen.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » wo aug 08, 2007 6:52 pm

Hehe, ik vond het wel vermakelijk. Al zou ik hem geen 4 X gaan kijken natuurlijk. Maar op woensdag was het best leuk. Er is die avond toch geen flikker te doen verder op het festivalterrein. Best vermaakt met al die meezingers.
Facebook band

Last.fm profiel

Argarath

Bericht door Argarath » wo aug 08, 2007 8:03 pm

Kriestof schreef:[..]

mooi zo, zeker na die corrupte wedstrijden uit het verleden waarbij bepaalde al gecontracteerde bands al op voorhand zeker waren van de zege én van een bijhorende tour in de wacken preparty tour

toevallig duitse bands ook
Ik heb Torture Squad niet live gezien, maar aangezien Daeminion ze erg goed vond zal het wel terecht zijn geweest.

Ik vind het alleen wel vreemd dat het een band is die al 15 jaar bestaat, 4 albums uit heeft, een live cd en een live DVD. Daarnaast hebben ze getourd met Dimmu, Kreator, en nog een zooi grote bands. Ik bedoel, dat is toch niet echt te vergelijken met een bandje als wij.

Ach ja, we hebben iig op Wacken gespeeld en dat was megagaaf.
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins

EmptySkies
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » wo aug 08, 2007 8:03 pm

Kriestof schreef:[..]

ik vind mambo, en dat bedoel ik serieus, echt heel grappig

jbo en dat soort gedoe vind ik supervervelend, maar mambo kurt heeft veel humor en ik draai zijn album serieus echt af en toe, en telkens geniet ik ervan

en zijn concert van woensdag in de wet stage stond serieus als een huis en en heel het publiek was mee..ik heb alleen blije gezichten gezien en dus is de missie toch geslaagd
Ik was er woensdag zelf ook bij, en er komt wel een glimlach op je harses als hij Marco Borsato speelt, en zegt dat het gaver is dan Pantera en Nirvana. Maar toch, het is ZO makkelijk.

Dimas
Contacteer:

Bericht door Dimas » wo aug 08, 2007 8:23 pm

Argarath schreef:[..]Ik heb Torture Squad niet live gezien, maar aangezien Daeminion ze erg goed vond zal het wel terecht zijn geweest.

Ik vind het alleen wel vreemd dat het een band is die al 15 jaar bestaat, 4 albums uit heeft, een live cd en een live DVD.
Mwha, ze waren ook erg goed ja. Maar dat krijg je als je al zo lang bestaat.

Wat dat betreft is het inderdaad vreemd dat zo'n band aan de Metal Battle meedoet. Lijkt me dat je dan toch al redelijk op de kaart staat. En ik maar denken dat de Metal Battle was om een onbekend bandje wat meer in de spotlights te stellen...

Black_Goddess
Contacteer:

Bericht door Black_Goddess » wo aug 08, 2007 9:53 pm

Heb alleen daeminion en CW gezien!Vond Wacken veels te druk!

Peter Steele weer aan de drugs zeker?Beetje jammer!
Constant Paranoia Uber Groupie!

Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » do aug 09, 2007 12:11 am

Overigens waar deden de files op de terugweg zich voor? Wij hebben enkel een klein beetje file gehad voor Hamburg en bij Ösnabruck maar besloten over Enschede terug tegaan aangezien er filemelding waren op het traject Ös-Venlo.
Wel pas om 3 uur s'middags vertrokken, ook wel een beetje om files te vermijden maar vooral voor de relaxheid.

Daeminion

Bericht door Daeminion » do aug 09, 2007 9:58 am

Dimas schreef:[..]
Mwha, ze waren ook erg goed ja. Maar dat krijg je als je al zo lang bestaat.

Wat dat betreft is het inderdaad vreemd dat zo'n band aan de Metal Battle meedoet. Lijkt me dat je dan toch al redelijk op de kaart staat. En ik maar denken dat de Metal Battle was om een onbekend bandje wat meer in de spotlights te stellen...
Ondanks dat de tent misschien wat meer gevuld was als bij Mythlorian kan ik de verwarring me wel voorstellen ja.
Alhoewel het pas de laatste 3 jaar is dat de band langzaamaan vaste voet op Europa zet. Ze hebben een paar Duitse tours gedaan, maar zijn volgens mij ook nog niet verder gekomen/gegaan.

Dimas
Contacteer:

Bericht door Dimas » do aug 09, 2007 10:40 am

Daeminion schreef:[..]

Ondanks dat de tent misschien wat meer gevuld was als bij Mythlorian kan ik de verwarring me wel voorstellen ja.
Alhoewel het pas de laatste 3 jaar is dat de band langzaamaan vaste voet op Europa zet. Ze hebben een paar Duitse tours gedaan, maar zijn volgens mij ook nog niet verder gekomen/gegaan.
Nee ok, maar het leek mij reeeler als er nou juist alleen bandjes stonden die die kans nog niet hebben gehad (om bijvoorbeeld te touren met Kreator), ipv een band die dat al wel heeft. En in eigen land dus wel gelauwerd is alleen hier nog doorbreekt.

Ik snap het wel dat je hen dan stuurt hoor, het is misschien alleen niet helemaal eerlijk tegenover de wat minder bekende bands van europese bodem. Maar he, boeiend, tis allemaal metal uiteindelijk

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do aug 09, 2007 10:43 am

ja, maar nu kan het duits agentschap torture squad wel beter verkopen aan duitse zalen en mee laten doen in de wacken roadshow

en volgend jaar dan natuurlijk hun cd's laten uitkomen bij armageddon music

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » do aug 09, 2007 5:56 pm

zwarte krijser schreef:Overigens waar deden de files op de terugweg zich voor? Wij hebben enkel een klein beetje file gehad voor Hamburg en bij Ösnabruck maar besloten over Enschede terug tegaan aangezien er filemelding waren op het traject Ös-Venlo.
Wel pas om 3 uur s'middags vertrokken, ook wel een beetje om files te vermijden maar vooral voor de relaxheid.
Wij zijn iets na 11 uur vertrokken, ofzo. En ook alleen file gehad iets voor Osnabruck.
Die vetrekdag wil ik altijd ook zo snel mogelijk pleite, zodra ik wakker ben. Opstaan, alles inpakken, en rijden.

Black_Goddess
Contacteer:

Bericht door Black_Goddess » do aug 09, 2007 6:04 pm

Wij hebben bij de pont 2,5 uur in de file gestaan...juist om de file te vermijden bij Hamburg.

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » vr aug 10, 2007 10:55 am

hahahaha..... kansloos.

Ach volgend jaar is het allemaal hopelijk beter. Ik zal weer op dezelfde dag vertrekken (misschien iets vroeger) (equivalent van woensdag dit jaar, dus). 2 dagen op de camping zitten voor de eerste band begint te spelen vind ik toch net iets TE.

NvE
Contacteer:

Bericht door NvE » vr aug 10, 2007 11:23 am

Joris schreef:hahahaha..... kansloos.

Ach volgend jaar is het allemaal hopelijk beter. Ik zal weer op dezelfde dag vertrekken (misschien iets vroeger) (equivalent van woensdag dit jaar, dus). 2 dagen op de camping zitten voor de eerste band begint te spelen vind ik toch net iets TE.
Zo dacht ik er in eerste instantie ook over, maar het is me ontzettend meegevallen allemaal. Op de camping valt genoeg te beleven, en als je eten of bier op is ga je in het dorp gewoon nieuwe proviand halen. En toen ik van die files van woensdag hoorde was ik helemaal blij dat we er op dinsdag al waren.
don't mistake lack of talent for genius

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » vr aug 10, 2007 11:37 am

Idd ja. Wij zijn woensdag daar nog om boodschappen geweest en hebben met veel moeite onze auto nog op het terrein gekregen, maar wat een file woensdag, de tering.
Facebook band

Last.fm profiel

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » vr aug 10, 2007 11:45 am

NvE schreef:[..]

Zo dacht ik er in eerste instantie ook over, maar het is me ontzettend meegevallen allemaal. Op de camping valt genoeg te beleven, en als je eten of bier op is ga je in het dorp gewoon nieuwe proviand halen. En toen ik van die files van woensdag hoorde was ik helemaal blij dat we er op dinsdag al waren.

Ik weet niet wat ik erger had gevonden. 7 uur in de file, of al die teringzooi op en neer zeulen van auto naar camping en terug. het kost natuurlijk veel minder tijd, maar toch. Vooral zondagochtend was ik blij dat ik nergens mee hoefde te sjouwen en alles zo in de auto kon flikkeren. Daarbij was zo'n file ook wel weer een mooie ervaring.... al hoeft dat van mij nooit meer, natuurlijk.

Black_Goddess
Contacteer:

Bericht door Black_Goddess » vr aug 10, 2007 1:49 pm

Wij kwamen maandag avond aan. Eerst es 10 euro extra de man betalen omdat ze schijnbaar niet meer zo blij zijn met mensen die vroeger komen. Omdat het zo'n modderig gedoetje op de camping was mochten wij niet met onze volgeladen bus de camping op. Dus dat werd zeulen met de zooi. In voorgaande jaren stonden we op de dichtsbijzijnde camping vanaf festivalterrein. Dit jaar was het voor ons een half uur lopen.

EmptySkies
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » vr aug 10, 2007 2:00 pm

volgend jaar gaan we eerder. we waren er nu dinsdag, volgende keer gaan we als het op dezelfde dagen is, de zondag.

r1Co
Contacteer:

Bericht door r1Co » vr aug 10, 2007 10:51 pm

full report nu up @ last fm http://www.last.fm/user/r1Co/journal/2007/08/10/496774/ voor wie het wat boeit :P

Krimhild
Altijd welkom

Bericht door Krimhild » za aug 11, 2007 12:36 pm

Black_Goddess schreef:Wij kwamen maandag avond aan. Eerst es 10 euro extra de man betalen omdat ze schijnbaar niet meer zo blij zijn met mensen die vroeger komen. Omdat het zo'n modderig gedoetje op de camping was mochten wij niet met onze volgeladen bus de camping op. Dus dat werd zeulen met de zooi. In voorgaande jaren stonden we op de dichtsbijzijnde camping vanaf festivalterrein. Dit jaar was het voor ons een half uur lopen.
Juistja, dat hadden wij ook. Enkel het allerlaatste punt niet.. Ik weet niet of jullie met een grote groep waren, maar anders heb je echt iets fout gedaan. Er was nog superveel plek op Camping A (of B, kweenie, die ene die superdicht bij het festivalterrein is). Je moest wel even zoeken, maar ruimte vol op. Dat was voor ons het enige positieve van op maandag al arriveren.
Mediteren kun je leren!

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » za aug 11, 2007 3:12 pm

r1Co schreef:full report nu up @ last fm http://www.last.fm/user/r1Co/journal/2007/08/10/496774/ voor wie het wat boeit :P
Vette lap tekst wel 8)

mooniske

Bericht door mooniske » ma aug 13, 2007 11:53 am

wij waren er al op zondag.. wel de auto bij de tent maar toch vind ik het ook prima op woensdag te gaanw ant zondag is er vrij weinig te doen..
hmm

Crow

Bericht door Crow » di aug 14, 2007 4:22 pm

reis:

+ maandag vertrokken, dus kleine file bij Hamburg, verder niks.
- zeikerds meegenomen, daarom iets langer erover gedaan, maar dat valt nog wel mee aan de rest van de posts te zien (5 uur)

Aankomst:

--- 10 Euro extra betalen (p/p) voor het ene nachtje overnachten.
--- geen auto bij de tent
--- dik een kwartier lopen, van auto naar uiteindelijke plek
--- tijdens tent opzetten een stortbui op me kop gehad, zeik en zeik nat.
--- harde wind, onze duitse buren maar geholpen met tent opzetten.
--- Erg koud.
--- had gelijk de pest in en totaal geeen sfeer op camping

dag 2 (dinsdag)

++ redelijk weer
- kaartje vergeten mee te nemen, kon bijna niet het terrein meer op komen
+ goede security ;)
+ pest humeur was over
- wel een super kater
+ was met 5 minuten van de koppijn af door een paracetamol.
+ Bij een paar bekende gezeten, en hun bier voorraad aardig weggewerkt

dag 3 (woensdag)

+++ ZON
+++ Warm
++++ DOUCHE!!!!!
+++ bier
- nog niet echt de sfeer op de camping, zoals voorgaande jaren
+++ Biertuin was daarintegen wel super
+++ geflipte belg gesproken ( liep samen met een duitser)
+++ Een aardig dronken noor ontmoet
+++ deze en een maat van hem zijn daarna meegegaan om Pannekoeken te eten op de camping.
+++ hierna weer in de biertuin gestrand.

Dag 4 (donderdag)

++ redelijk weer
+++++ Rose Tattoo
+++++ Saxon
verder geen idee

Dag 5 (vrijdag)

++ weer
-- Amorphis gemist, door het vuur.
+++ verder weer een top dag
+++ eenmaal bij de tent kwamen er nog 2 duitsers bij zitten
+++ 24 halve liters met ze weggewerkt, hierna maar in de tent gekropen

dag 6 (zaterdag)

meer van hetzelfde.

dag 7 (zondag)

naar huis
+ redelijk op tijd wakker geworden
- nog beroert van de drank
+++ mensen die zouden volgen kwijt geraakt (hun tel. was dood, en ze moesten tanken)
-- meer file als heenweg
+++ schone wc's bij het tankstation.
+/- thuis aangekomen.

Bands:

+ Rose Tattoo
+ Saxon
+ Stratovarius
+ Falconer (kende het niet, maar vond het beter als Turbonegro)
+ JBO
+ Dimmu Borgir (klonk beter als een paar jaar geleden)
+ Blind Guardian

Verder heb ik eigenlijk even geen flauw idee. maar ja komt omdat ik aan het werk ben.

overig:

--- Wachtrij bij wc's op camping C was elke keer veel te lang (iig voor de heren)
+++ rij voor de douche was kort (eigenlijk geen rijen gezien, hulde)
+++ auto op zaterdag bij de tent kunnen zetten
+++ veel nieuwe mensen ontmoet
+++ volgend jaar zeker weer!!!!!!!!!
Death is just the beginning

Crow

Bericht door Crow » di aug 14, 2007 4:36 pm

oeps verkeerde dingetje ingedrukt

hieronimus schreef:Terugreizen is ook leuk, vooral als het ongeveer 12 uur duurt (Wacken - Noord-Limburg)....... NOT! Maar het is ons toch gelukt en donderdag weer fijn verder kamperen, dit keer op Texel.
Eventuele foto's volgen nog.
Ik ben gelijk maandag met mijn vriendin naar Texel gereden, denk je van de duitsers af te zijn :evil: , maar wel een lekker tot rust komertje gehad :)
Death is just the beginning

EmptySkies
Contacteer:

Bericht door EmptySkies » di aug 14, 2007 7:03 pm

douchen is dom. ik heb lekker met een schrijnende aars rondgelopen.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » di aug 14, 2007 7:47 pm

EmptySkies schreef:douchen is dom. ik heb lekker met een schrijnende aars rondgelopen.
Daarom keek je zo lastig?
Facebook band

Last.fm profiel

ha

Bericht door ha » di aug 14, 2007 7:54 pm

EmptySkies schreef:douchen is dom. ik heb lekker met een schrijnende aars rondgelopen.
Vond die wasstraat wel grappig, op de man na die daar een half uur met zijn( zeer lelijke overigens) piemel heeft staan wiebelen en dansen

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » di aug 14, 2007 8:08 pm

ha schreef:[..]

zijn( zeer lelijke overigens) piemel
Je bent een kenner, begrijp ik?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

DORSTIG
Contacteer:

Bericht door DORSTIG » di aug 14, 2007 8:09 pm

of anders een liefhebber.
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die

Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » di aug 14, 2007 8:09 pm

HIj heeft er wel een half uur naar lopen kijken ...
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

DORSTIG
Contacteer:

Bericht door DORSTIG » di aug 14, 2007 8:10 pm

dat zegt genoeg dunkt me.
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die

Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.

Aradia

Bericht door Aradia » di aug 14, 2007 8:16 pm

Dat het een zij is maakt de situatie alweer een tikkeltje anders.
"Toil without song is like a weary journey without an End."

http://www.last.fm/user/WandererSpirit

ha

Bericht door ha » di aug 14, 2007 11:13 pm

Aradia schreef:Dat het een zij is maakt de situatie alweer een tikkeltje anders.
lijkt me ook, vind dat prima hoor... maar trust me het was een raar ventje..

Plaats reactie