Gelijk maar weer eens opzetten

Al waren die lui niet zo jong dan hadden ze heel wat minder bekendheid.drdennuz schreef:het voorprogramma van megadeth in lucky is one bullet left:S tenminste dat staat op hun website
http://www.onebulletleft.nl
ik vind het ook behoorlijk overdreven, als je vergelijkt dat megadeth in amerika met heaven & hell tourt en je dit hier als voorprogramma krijgt (terwijl je wel 35 euro neerpleurt voor een kaartje) dan vind ik het ook sterk overdreven.Doodskreet schreef:[..]
Al waren die lui niet zo jong dan hadden ze heel wat minder bekendheid.
Niet dat ze het slecht doen, absoluut niet hoor.. maar dit is toch wel enigzins overdreven.
Ik heb het plaatje nét compleet, laatst SFSGSW gekocht. Killing is my business moet ik ook nog hebben. Heb die versie met de nieuwe hoes nog nergens in de winkel gezien overigens. In Behind the Music...Megadeth van VH1 is nog goed te horen hoe 'blij' de heren Mustaine en Poland waren met het artwork van Killing...Lennert schreef:Dat doet me er nog steeds aan denken dat ik Countdown To Extinction en Youthanasia alleen heb ik originele versie, maar ik wil toch nog het plaatje compleet hebben. Niemand ruilen?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Lennert schreef:Uhuh, meteen rennen zou ik zo zeggen!
Het enige wat mij tegenvalt is dat de gitaren wat zwak in de mix staan, ik hoor voornamelijk overdonderende drums. Dat neemt echter niet weg dat het geheel prima wegluistert/kijkt, ik zit inmiddels bij Hangar 18 en ben nog geen zwak moment tegengekomen, vooral She-Wolf is live veel beter dan op plaat.
Ik vind niet zozeer de drums, maar vooral de bass komt heel erg naar voren in de mix. De bassdrums donderen over alles heen.Lennert schreef:Uhuh, meteen rennen zou ik zo zeggen!
Het enige wat mij tegenvalt is dat de gitaren wat zwak in de mix staan, ik hoor voornamelijk overdonderende drums.
Ik wil hem ook compleet.Mollusk schreef: Heb je het Rattlehead dan eindelijk compleet?
De geremasterde versie van Rust in piece klinkt echt zoveel beter dan het origineel..je kunt nu eindelijk alle drum en basspartijen horen!Mollusk schreef:Ik heb hem compleet, maar ik moet eigenlijk Rust in Peace nog een keer opnieuw kopen, omdat die cd gebroken is. De rest is intact, maar ik hem zolang vervangen met een cd-r, van de oude, niet geremasterde versie.
Haha! Die remaster is werkelijk catastrofaal voor het voorheen zo immens gave Take no prisoners en Five magics. Aan sommige platen moet je gewoon niet sleutelen, die zijn goed zoals ze zijn. Rust in peace is zo'n plaat...Mr Brownstone schreef:[..]
De geremasterde versie van Rust in piece klinkt echt zoveel beter dan het origineel..je kunt nu eindelijk alle drum en basspartijen horen!
Ik weet het niet..Rust in Peace is een van mijn favo platen, maar ik heb me altijd doodgeergerd aan het vlakke en blikken kutgeluid..dat heeft Dave netjes opgepoest met de geremasterde versie...Ernst schreef:[..]
Haha! Die remaster is werkelijk catastrofaal voor het voorheen zo immens gave Take no prisoners en Five magics. Aan sommige platen moet je gewoon niet sleutelen, die zijn goed zoals ze zijn. Rust in peace is zo'n plaat...