10-08 Heidevolk en Graven Image in The Stage, Arnhem
10-08 Heidevolk en Graven Image in The Stage, Arnhem
Vrijdag 10 augustus treden Heidevolk en Graven Image op in The Stage in Arnhem.
Deur gaat om 21 uur open en de entree is 4 euro.
Ik ben er waarschijnlijk wel bij. Nog meer mensen die ook gaan?
http://www.cafethestage.nl/new.htm
Deur gaat om 21 uur open en de entree is 4 euro.
Ik ben er waarschijnlijk wel bij. Nog meer mensen die ook gaan?
http://www.cafethestage.nl/new.htm
- Strijdkreet
Heidevolk live is altijd leuk en de move is hier in de stad.
Aanwezig dus !
Aanwezig dus !
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
flyer

- Audiophile
ik kan je even niet volgen...
maar om er even op in te gaan: de muziek was erg standaard en erg matig... als deze dan ook nog eens standaard en matig wordt uitgevoerd, dan kan ik toch best concluderen dat IK dit een kut band vond... er zijn genoeg mensen die van standaard muziek zoals dit houden, maar het is niet mijn ding.... zeker niet als het matig uitgevoerd wordt...
maar om er even op in te gaan: de muziek was erg standaard en erg matig... als deze dan ook nog eens standaard en matig wordt uitgevoerd, dan kan ik toch best concluderen dat IK dit een kut band vond... er zijn genoeg mensen die van standaard muziek zoals dit houden, maar het is niet mijn ding.... zeker niet als het matig uitgevoerd wordt...
[b]SATANS REJECTS, SLAVE TO NONE[/b]
Om nog maar even in herhaling te vallen: het was een gezellig feestje
Veel bekenden weer gezien en gesproken.
Geluid stond bij beide bands niet echt ideaal. Graven Image lag qua muziek niet helemaal in mijn straatje, maar Heidevolk gaf een goede show weg. Veel nieuwe nummers en ze speelden Vulgaris Magistralis live

Geluid stond bij beide bands niet echt ideaal. Graven Image lag qua muziek niet helemaal in mijn straatje, maar Heidevolk gaf een goede show weg. Veel nieuwe nummers en ze speelden Vulgaris Magistralis live