Epic Metal II

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
jeffrey

Bericht door jeffrey » ma mei 28, 2007 6:16 pm

Aparte zangert, muziekaal bevalt het ook wel aardig. Eens zoeken op mp3 voor ee goede luisterbeurt.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Metal79

Bericht door Metal79 » di mei 29, 2007 9:06 am

Strijdkreet schreef:Mensen mensen.
http://vibrationsofdoom.com/test/test2/Attika.html
Luister hier nummer 6 (glory bound ) eens van.
When heroes fall heb ik gekocht op de dag dat 'ie uitkwam; een wereldplaat die ik nog steeds regelmatig draai. Ook de Cult Metal Classics-release met de oude cq. demonummers is verplichte kost. Attika had een uniek NWoBHM-geluid voor een band uit de VS, alleen de zang stuit helaas niet overal op enthousiasme.

Jeroen.S

Bericht door Jeroen.S » di mei 29, 2007 8:30 pm

Mensen die het Duitse Existence kennen?

Ze hebben 1 plaat uitgebracht, Reign In Violence:
Afbeelding

Mp3's hier:
http://www.soulstripper.de/hmg/projekte.asp

Site is nu plat zie ik.

Sentinel

Bericht door Sentinel » di mei 29, 2007 11:01 pm

Over Valor gesproken. Deze Valor uit de US heeft een geweldige plaat gemaakt vroeger.

Afbeelding

Hebben wel christelijke thema's, maar wat the fuck, de muziek is geweldige heavy/speed metal met een heerlijk episch obscuur gevoel. Vinyl is niet te vinden maar de officiele cd gelukkig wel.

Die Griekse Valor ken ik nog niet, binnenkort even checken
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Metal79

Bericht door Metal79 » vr jun 01, 2007 2:21 pm

DoomSword-recensie My name will live on hierzo:

http://www.digital-steel.com/DS/index.p ... evs&id=426

jeffrey

Bericht door jeffrey » vr jun 01, 2007 5:42 pm

Interessant die Valor, es een keertje achteraan jagen. Oja en van Doomsword had ik niets anders verwacht eigenlijk. Ff kijken of die Let Battle Commence overtreft.

Sentinel

Bericht door Sentinel » vr jun 01, 2007 10:28 pm

Doomsword blijft verbazen. Godverdomme, daar gaat m'n vakantiegeld weer...
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

jeffrey

Bericht door jeffrey » ma jul 09, 2007 3:29 pm

Afbeelding

Hoppa, het was vandaag nog eens leuk de douche uitkomen. Aangezien de The Pnakotic Demos van Atlantean Kodex op de mat lag (12 eu met verzendkosten). Zou de plaat het geld waard zijn, aangezien ik toch veel verwachtingen had, en niet als enige. Het cdtje ziet er mooi uit. Netjes en de coverart is duidelijk. Beetje jammer van het lettertyp voor de lyrics, beetje puzzelen de eerste keer. En dan nu het belangrijkste, de muziek. Het start met de uitstekende From Shores Forsaken. Het nummer bouwt zich rustig op, om daarna uit te monden in een heerlijk zware mid-tempo/uptempo knaller. Vol met heerlijke drumroffels en heroische riffs. Hier komen we ook langzamere passages in het nummer tegen. Storend? Donder op joh. Het verhoogt de sfeer alleen maar dankzij de heroische/melancholische zang in combinatie met drumroffels en uitgerekte slagpartijen. Heerlijk gewoon. Ah de eerste solo. Dit heeft verdomd veel weg van Epic era Manowar. En wat zegt het boekje? Inderdaad, Ross de Boss heeft deze ingespeeld. Hierna komt het nummer Marching Homeward. Meer uptempo dan het voorgaande nummers en het blaast bij tijden goed uit de boxen. Uiteraard weten de heren wel de tragiek vast te houden in de muziek, dus de langzame stukken ontbreken ook in dit nummer niet. Nummer drie, The White Ship, is een intermezzo met enkel zang, windsamples en hier en daar wat acoustische riedeltjes. Erg goed gedaan zeker omdat dit naadloos overloopt in The Hidden Folk, wat jammergenoeg alweer het laatste nummertje is van de plaat. Het eerste nummer dat ik van deze mannen ooit hoorde en podver, het is nog steeds zo gaaf als de eerste keer. De melancholische zang. Heroische gitaarpartijen en de tempoverlagingen. De wanhopig aandoende tweede zang. Dit geeft de de perfecte sfeer mee aan het, misschien wel beste, nummer.

Ik hieruit maar één conclusie trekken, we hebben hier een nieuwe topper in het genre (9/10). Ik kan nu al niet wachten op de volgende plaat.

Atlantean Kodex
The Pnakotic Demos

From Shores Forsaken
Marching Homeward
The White Ship
The Hidden Folk
Totale speeltijd : 31.21 minuten

Jeroen.S

Bericht door Jeroen.S » ma jul 09, 2007 4:31 pm

Gave zooi zo te horen! Maar op het lijstje dat ding.

Die nieuwe Ritual Steel ook beluisterd, is wel wat geluid betreft erg veranderd. Maar zitten echt goede nummers op. Helaas is hij niet zo sterk als de vorige plaat.

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » di jul 10, 2007 2:36 pm

Atlantean Kodex klinkt interessant, ook maar even op het lijstje.
De nieuwe Doomswoord moet ik ook nodig aanschaffen ben erg benieuwd daar naar.

Sentinel

Bericht door Sentinel » za jul 14, 2007 12:48 pm

Schijnt ontzettend veelbelovend te zijn dit "Atlantean Kodex", ik ga dit echt eens met spoed opzoeken ergens, de beschrijving klinkt niet misselijk.
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » di jul 24, 2007 7:31 pm

De nieuwe Airged Lamh is af! Ik ben echt waanzinnig benieuwd.

Het album zal Ode to Salvation gaan heten en gister avond was er een luister sessie voor de lokale media.

D.

Bericht door D. » di jul 24, 2007 9:32 pm

Ik lees eigenlijk nooit in deze topic, maar nu ik het een keer doe komt er toevallig een nieuwe band voorbij die ik ook erg veelbelovend vind! Het enige dat ik gehoord heb zijn een paar nummers, maar de split met Vestal Claret en The Pnakothic Demos zijn beide naar mij onderweg. Het VC nummer op de split is trouwens The Hidden Folk, dat ook op de CD staat.
Goed te lezen dat de CD jou in ieder geval bevalt, ik kijk er in erg naar uit.

En trouwens: http://www.myspace.com/atlanteankodex

Vestal Claret (wat ik niet onder epic metal zou scharen, maar toch): http://www.myspace.com/vestalclaret

Jeroen.S

Bericht door Jeroen.S » di jul 24, 2007 10:15 pm

Die demo van Atlantean Kodex is behoorlijk geniaal! Heb hem zelf ook, en de split.

Wat de nieuwe Doomsword betreft, ik ben nog niet zo heel enthousiast. Ik mis gewoon een krachtige productie, iets wat de band sierde op de vorige platen.

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » di jul 24, 2007 10:18 pm

Ik heb die nieuwe van Doomsword nog steeds niet gehoord. Moet die ook maar eens snel aanschaffen. Die gasten op het forum van Doomsword kunnen wel slijmen naar de band leden zeg, godver. :P

Net ook even de demo en split van Atlantean Kodex besteld. Ik laat me verrassen.

Jeroen.S

Bericht door Jeroen.S » di jul 24, 2007 10:19 pm

Orklord schreef:De nieuwe Airged Lamh is af! Ik ben echt waanzinnig benieuwd.

Het album zal Ode to Salvation gaan heten en gister avond was er een luister sessie voor de lokale media.
Klinkt interessant, vorige album vind ik maar kut. Wat een klote productie zeg! Gitaren klinken verrot en het lijkt wel of alles met een loudness knop is opgenomen, geen enkele vorm van dynamiek meer! Ok, nu hebben de meeste metalproductie's dat toch niet maar dit vind ik wel heel extreem. Dan klinkt die LP toch een heel stuk beter, superieur zelfs, dan het debuut.

Maar ik wil ze nog wel een kans geven en zal even kijken of ik wat samples kan opduikelen.
Laatst gewijzigd door Jeroen.S op di jul 24, 2007 10:25 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Metalheank

Bericht door Metalheank » di jul 24, 2007 10:20 pm

Eindelijk eens de tijd genomen voor Atlantean Kodex. Ik ben behoorlijk onder de indruk.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » di jul 24, 2007 10:21 pm

Jeroen.S schreef:[..]

Klinkt interessant, vorige album vind ik maar kut. Wat een klote productie zeg! Gitaren klinken verrot en het lijkt wel of alles met een loudness knop is opgenomen, geen enkele vorm van dynamiek meer! Ok, nu hebben de meeste metalproductie's dat toch niet maar dit vond ik wel heel extreem. Dan klinkt die LP toch een heel stuk beter, superieur aan het debuut.

Maar ik wil ze nog wel een kans geven en zal even kijken of ik wat samples kan opduikelen.
Ik vond die cd juist erg gaaf. Die draai ik toch nog best vaak. Ik moet wel zeggen dat ze meer thrashier zijn geworden ten overzichte van hun LP.

Eru Iluvatar

Bericht door Eru Iluvatar » di jul 24, 2007 10:34 pm

Die Atlantean Kodex-nummers op hun WebSpace klinken my fenomenaal goed in de oren! Vooral het bandnummer en 'The Hidden Folk' met de gave LOTR-Theoden-intro.

Ik werd weer eens overtuigd dat ik me hoognodig weer wat meer moet verdiepen in Epic Metal. Dat ga ik deze herfst, het geschikte sfeervolle seisoen om in dit soort muziek te komen lijkt mij.

Overigens ben ik van mening dat menig Epic Metal band meer te maken heeft qua geluid met Doombands als Candlemass en Solitude Aeturnus dan hedendaagse Doombands met deze twee oervaders uit het genre. 90% van de Doommetalbands klinken als Black Sabbath of maken afgrijselijke Death/Drone/Stoner/Gothic/Sludge/Postrock-weet-ik-wat-doom. Alleen bands als Pagan Altar, Solstice, Isole, etc. lijken op de Epic Doom meesters en hebben eigenlijk meer te doen met het Epic Metal genre in mijn optiek dat met het Doomgenre,

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » di jul 31, 2007 12:49 pm

Nieuws van zowel Manilla Road als Ironsword:

MR:
Hail to all.

Yes I know, I have been lost to everyone and I apologize for that. If you know me from the past though you know that whenever I am working on an album in the studio I sort of become a hermit and close out the outside world. So forgive me if you can and we will go on from here. I have no working computer right now. Mine blew up with a small mushroom cloud emerging from it. So I have to go to family's or friends houses to have access to the internet.

I have been taking my time on the mix of the new album, which is completely recorded, so that it comes out as good as it can be. My children and my job have been taking a huge amount of my time as well this past year. I had not taken a vacation with my children for 5 years and so I took them to Florida and just arrived back in Wichita yesterday. I'm going to rest up for a couple of days and then get back into Midgard Sound Labs with a fresh ear and finish up the mix on our new album. Basically the mix is done but I want to make sure that it still sounds good to me. There may still be a few tweeks left to do but for the most part the album is finished. Now I have to figure out who I want to try and release it with. So the shopping phase of the album is about to begin. Since Black Lotus emploded Manilla Road is free to sign with whom we please. So I am pondering what my next step is at this point so that we improve out exposure and distribution for this new project.

Since I have no computer at this time I will be contacting all bands and promoters through my mother's computer and I will only be able to be online a couple of times a week. But adapt, improvise and overcome is my motto so all should work out fine.

The my space site is not updated by me because I don't have a computer to do it with and to tell you all the truth - my life is so jam packed with stuff to do that finding the time to sit at a computer for an hour or more is near impossible. I still have to work for a living because music has not made me a rich man as far as money goes. But I will never give music up because it has made me rich in the things that make life worth living.

Thanks to all you supporters of The Road. You are what makes the Manilla Road world still exist. You all have my deepest gratitude for your devotion to the band and the music. I will be in touch with updates as often as I can. May the gods of light be with you all and of course........
UP THE HAMMMERS & DOWN THE NAILS

SHARK
Bron: Manilla Road fan message board (staat als link ergens op de site)

Ironsword:
IRONSWORD have joined the camp and I will be releasing their new album late this year.

I have to say it sounds a lot like Mystification and Open The Gates era MANILLA ROAD... and it's a bit more aggressive and darker (at times) than their previous efforts.

Cheers and it's an honor to release the new album.

Once I have permission.. I'll post the new artwork by Martin Hanford.
Bron: Evil Legend forum

Goed nieuws dus! Van de nieuwe MR verwacht ik niet heel veel, ook al was Gates Of Fire nog zo goed. De nieuwe Ironsword verwacht ik wel veel van. Return Of The Warrior blijft voor mij één van de beste epic metal platen van de afgelopen jaren.

Hellhammer

Bericht door Hellhammer » di jul 31, 2007 12:50 pm

De nieuwe Slough Feg is trouwens ijzersterk. Anders dan de vorige platen, dat wel, maar nog steeds heel goed.

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » di jul 31, 2007 4:42 pm

Hoe bedoel je je verwacht niks van de nieuwe manilla road.
Ze hebben me dan ook nooit echt teleurgesteld, zelfs de wat mindere albums (spiral castle/atalantis rising/courts of chaos) luister ik nog regelmatig.
Nee, manilla road kan moeilijk iets verkeerd doen in mijn bescheiden mening
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo aug 05, 2007 8:20 pm

Hellhammer schreef:De nieuwe Slough Feg is trouwens ijzersterk. Anders dan de vorige platen, dat wel, maar nog steeds heel goed.
ik heb de cd hier ook liggen, en wederom is het een verbazend schijfje, zeer aparte stijl eigenlijk weer en klinkt even goed als avatism, die ik ook lekker vond

en staat ook een manilla road cover op, dus epic fans zullen weer blij zijn :wink:
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » vr aug 10, 2007 10:36 pm

Dat Kodex spul is trouwens erg gaaf zeg! Bedankt voor de tip. Ik had van te voren er niks van beluisterd en werd dus zeer positief verrast vandaag.

jeffrey

Bericht door jeffrey » vr aug 10, 2007 11:08 pm

Dat is een goede zaak dan :D. Verder wil ik nog even de aandacht verstigen op Morningstar - Kalevala Mysticism. Ja die band die een score van 15 kreeg van de 100 punten (klikkerdeklik!) op LoM. Over de geluidskwaliteit wordt zeker niet overdreven, de zanger is idd een verschrikkelijk slechte zanger. Maar toch is dit ontzettend gaaf. Denk aan een ruwe lompe mix van Manilla Road met wat Celtic Frost
(uiteraard de CF t/m Morbid Tales), met hier en daar wat Doom invloedjes (vraag mij geen vergelijking) en dan heb je ongeveer Morningstar. Oftewel lompe primitieve Epic Metal voor fans van oude Manilla Road, Jotenheim, Ironsword en consorten.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di aug 14, 2007 2:45 pm

review van nieuwe en leuke Slough Feg album (inclusief een manilla road cover :wink: )

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3897
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » di aug 14, 2007 7:59 pm

Nieuw nummer van Wotan online op hun myspace, dat klinkt overigens erg goed!
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » wo aug 15, 2007 2:48 pm

Heeft iemand trouwens de stygian shore cd al beluister (Shore will arise).
Hoe is hij geworden ?
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."

jeffrey

Bericht door jeffrey » wo aug 15, 2007 2:53 pm

Ik de samples op HHO-records site. Ik vind het maar kut :P.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo aug 15, 2007 2:58 pm

Jeroen.S schreef:[..]

Klinkt interessant, vorige album vind ik maar kut. Wat een klote productie zeg! Gitaren klinken verrot en het lijkt wel of alles met een loudness knop is opgenomen, geen enkele vorm van dynamiek meer! Ok, nu hebben de meeste metalproductie's dat toch niet maar dit vind ik wel heel extreem. Dan klinkt die LP toch een heel stuk beter, superieur zelfs, dan het debuut.

Bedoel je met vorige album nu The Silver Arm of het debuut?

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

Sentinel

Bericht door Sentinel » wo aug 15, 2007 3:12 pm

jeffrey schreef:Ik de samples op HHO-records site. Ik vind het maar kut :P.
Ik heb ze nog niet gehoord, is het niet hetzelfde als hun legendarische EP?
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Metal79

Bericht door Metal79 » wo aug 15, 2007 3:31 pm

Lennert schreef:[..]

Ik vind The silver arm juist door die, eh, aparte productie weer iets heel eigens hebben. Voor een Griekse band met veel epic elementen in hun stijl klinkt het bovendien zeer energiek.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo aug 15, 2007 3:35 pm

Ik vind The Silver Arm een prima productie hebben eigenlijk. Verder is het natuurlijk ook een heerlijk plaatje, alleen jammer dat de zang lang niet zo goed uit de verf komt als live (http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?id=243), toen waren ze echt belachelijk gaaf.

jeffrey

Bericht door jeffrey » wo aug 15, 2007 3:39 pm

Sentinel schreef:[..]

Ik heb ze nog niet gehoord, is het niet hetzelfde als hun legendarische EP?
Klopt, maar ik heb persoonlijk nog steeds niet ontdekt wat het zo legendarisch maakt.

Sentinel

Bericht door Sentinel » wo aug 15, 2007 4:16 pm

Als ie in het verlengde ligt als hun EP ga ik hem zeker in huis halen. De EP is zeker niet uitmuntend en stelt niks voor als je ze met hun meesters Manilla Road vergelijkt, maar toch straalt de band een zekere charme uit die ik ontzettend kan waarderen, it's just good ol' rock n'roll...
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

jeffrey

Bericht door jeffrey » wo aug 15, 2007 4:20 pm

Het is geloof ik de EP met wat demoshizzle, pin me er niet op vast.

http://www.hho-records.de/high_roller/SS.html

Sentinel

Bericht door Sentinel » do aug 16, 2007 9:21 am

Dat is dat ungereleaste album uit 1989 van hun, ik weet niet of Tidal Wave hetzelfde klinkt als op de EP
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Jeroen.S

Bericht door Jeroen.S » do aug 16, 2007 11:35 am

Lennert schreef:[..]

Ja The Silver Arm bedoel ik. Maargoed dat is ook het nadeel als je een redelijk goede stereo set heb. Dan zijn die productie's zonder dynamiek onluisterbaar. :P Zelfde Verhaal met Noble Savage, wel leuke songs om dat album, maar die productie zuigt gewoon. De hoge tonen klinken even hard als de lage tonen, wordt je gewoon luistermoe van. Sabaton lijdt ook aan dit fenomeen.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » do aug 16, 2007 11:42 am

Heerlijk dat ik waarschijnlijk een relatief crappy stereo set heb, ik erger me er niet aan ;)

Overigens ben ik dan toch wel benieuwd wat jij van The Marriage Of Heaven And Hell 1 & 2 vindt?

Edit: Oh, de Noble Savage waar jij het over had was waarschijnlijk de band, niet het Virgin Steele album :P

Jeroen.S

Bericht door Jeroen.S » do aug 16, 2007 11:58 am

Ja Italiaans bandje. Demo klinkt eigenlijk beter dan het debuut van hun.
Laatst gewijzigd door Jeroen.S op do aug 16, 2007 12:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Jeroen.S

Bericht door Jeroen.S » do aug 16, 2007 12:02 pm

Ik ben beide Virgin Steele albums even aan het downloaden die jij noemt. Wil me toch even verdiepen in die band. :)

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » do aug 16, 2007 9:15 pm

Doet me goed te horen, hoe vind je ze?

Jens

Bericht door Jens » vr aug 17, 2007 1:18 pm

Lennert schreef:Ik vind The Silver Arm een prima productie hebben eigenlijk. Verder is het natuurlijk ook een heerlijk plaatje, alleen jammer dat de zang lang niet zo goed uit de verf komt als live (http://www.metalfan.nl/concertreviews.php?id=243), toen waren ze echt belachelijk gaaf.
Klopt! Heb je toevallig niet wat meer foto's van toen?

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » vr aug 17, 2007 4:36 pm

Nou, we stonden recht voor het podium wat superlaag was, dus echt superfoto's zijn het niet. Maar ik heb er nog een stuk of 20/30 meer schat ik zo.

Jens

Bericht door Jens » vr aug 17, 2007 9:23 pm

Ik wil ze wel eens bekijken als dat mogelijk is, was er zelf ook.

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » ma aug 20, 2007 12:32 pm

Ok, ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen in dat geval :)

Jens

Bericht door Jens » ma aug 20, 2007 8:51 pm

Gaaf, bedankt !
Ik was toen nogal dronken, denk dat ik nog op het podium ben gekropen bij Battleroar.

Metalheank

Bericht door Metalheank » di aug 28, 2007 10:15 am

http://www.myspace.com/seventhsealofficial

John Greely (ex-Iced Earth) heeft een band op poten gezet. Tot nu toe klinkt het niet verkeerd.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Strijdkreet

Bericht door Strijdkreet » di okt 09, 2007 9:15 am

Voor de Manilla road fans

Greetings and A Heavy Metal Hail to you All!!!

I would like to let everyone know that I'm back! Back to the front lines! I'm ready for battle and looking forward to the tour this next spring!!! Germany-Italy and Greece......lock your doors!!

We are firing up the amps this week to start on working up the song list for the tour...also get ready to hear some different older material this next tour as well.....If you like to make suggestions on what you would like to hear....send us a message!!!
My thoughts on the new album.....KILL!!

Give us your wish list....you know that we will try to make it right with all that post....

Up the Hammers,

Bryan Hellroadie Patrick
Manilla Road

http://pub7.bravenet.com/forum/544564129/fetch/692898/

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » di okt 09, 2007 11:26 am

Strijdkreet schreef:Voor de Manilla road fans

Greetings and A Heavy Metal Hail to you All!!!

I would like to let everyone know that I'm back! Back to the front lines! I'm ready for battle and looking forward to the tour this next spring!!! Germany-Italy and Greece......lock your doors!!

We are firing up the amps this week to start on working up the song list for the tour...also get ready to hear some different older material this next tour as well.....If you like to make suggestions on what you would like to hear....send us a message!!!
My thoughts on the new album.....KILL!!

Give us your wish list....you know that we will try to make it right with all that post....

Up the Hammers,

Bryan Hellroadie Patrick
Manilla Road

http://pub7.bravenet.com/forum/544564129/fetch/692898/
Wat een kut nieuws. Geen release datum voor het nieuwe album en de typische kut tourplaatsen waar alle bands toch altijd langs gaan...
It's the end of time

Gesloten