Hail Of Bullets
-
Hail Of Bullets
Op onze MySpace (http://www.myspace.com/hailoffuckenbullets) staat nu het eerste echte teken van muzikaal leven in de vorm van een work-in-progress demotrack. Work in progress, nog niet af dus... bas en zang worden de komende 2 weken gedaan, daarna gaat de boel naar zweden voor de mix (Dan Swanö).
-
Is in de maak. Voorlopig hebben we 4 nummers opgenomen voor de demo, maar er is al meer dan genoeg materiaal voor een dubbelalbum. Niet dat we een dubbelalbum gaan maken, maar toch... Zodra de bas en zang erop staan zullen we een nieuwe versie op de MySpace posten, en als de mix eenmaal klaar is komen de andere tracks er ook op.
-
De MySpace (http://www.myspace.com/hailoffuckenbullets) is opgesierd met 2 work-in-progress nummers, nu met bas erbij.
Hail Of Bullets is:
Martin van Drunen - vocals
Stephan Gebedi - guitars
Paul Baayens - guitars
Theo van Eekelen - bass
Ed warby - drums
(voor degenen die op basis van de bandnaam die ze niets zegt niet de moeite nemen om toch even op de MySpace te kijken
)
Hail Of Bullets is:
Martin van Drunen - vocals
Stephan Gebedi - guitars
Paul Baayens - guitars
Theo van Eekelen - bass
Ed warby - drums
(voor degenen die op basis van de bandnaam die ze niets zegt niet de moeite nemen om toch even op de MySpace te kijken

Line-up had slechter gekund...
Lekkere oldskool metal!! Klinkt als een tiet met cup dubbel D!
In de gaten houden die zooi... Succes ermee!

Lekkere oldskool metal!! Klinkt als een tiet met cup dubbel D!

In de gaten houden die zooi... Succes ermee!
-- www.myspace.com/iniurianl - NIEUWE MCD "HATE BEYOND HATE" uit...
[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]
[img]http://c1.ac-images.myspacecdn.com/images02/2/l_368c2b2355374d1a854d0529549315bc.gif[/img]
- John Deere
- Contacteer:
-
Nu kun je ze er echt bij horen, er staat namelijk een demotrack met zang op de MySpace!NvE schreef:Vette shit.
Ik hoor die echte van Drunen grunts er al helemaal bij.
http://www.myspace.com/hailoffuckenbullets
Nog niet gemixt, wel bruut.
-
Haha, dat zeiden we gisteren ook tegen elkaar toen we het eindresultaat even op gepast schofterig volume afdraaiden! Ach, het kan er alleen maar vetter op worden, en de naam Dan Swanö geeft ons weer een streepje voor bij de labels die we vanaf volgende maand gaan lastigvallen...Plaag schreef:Weet je zeker dat dit nog naar Zweden moet?
Dat zal zeker schelen. Want als ze alleen de namen van de bandleden zien wordt het natuurlijk niks met je demo.Dr. Freudstein schreef:[..]
Haha, dat zeiden we gisteren ook tegen elkaar toen we het eindresultaat even op gepast schofterig volume afdraaiden! Ach, het kan er alleen maar vetter op worden, en de naam Dan Swanö geeft ons weer een streepje voor bij de labels die we vanaf volgende maand gaan lastigvallen...

Kop dicht, Thorko
- fetuskiller
- Contacteer:
- innuendo
- Lult over cdtjes
D. schreef:Zeker Tele2 als provider? Heb ik ook last van, maar als je even een proxy instelt kun je er gewoon op.
Klinkt er goed, zeker iets om in de gaten te houden en ben benieuwd hoe de productie uiteindelijk wordt.
Hehe, eigenlijk mag ik niet klagen, want iemand hier in de buurt heeft onbeveiligd draadloos internet. Maar Myspace heeft tot vorige week totaal geen problemen gegeven..
Edit: nu doet hij het wel. Hij klinkt niet slecht, maar ik ben nog niet laaiend enthousiast. Ik hou het zeker in de gaten.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
-
Nieuwe demotrack met vocals op http://www.myspace.com/hailoffuckenbullets
Dit is de laatste ongemixte track die we uploaden, de eerstvolgende update wordt de Swanö mix.
Dit is de laatste ongemixte track die we uploaden, de eerstvolgende update wordt de Swanö mix.
-
We hebben net 2 nummers in de moddervette Swanö mix online gezet op http://www.myspace.com/hailoffuckenbullets
Een van de tracks is te downloaden, we zullen er de komende weken voor zorgen dat dit met allevier de nummers mogelijk is...
Een van de tracks is te downloaden, we zullen er de komende weken voor zorgen dat dit met allevier de nummers mogelijk is...

-
Thanks!
En vergeet niet om Advancing Once More te downloaden, volgende week wordt een ander nummer downloadable... als allevier de nummers er eenmaal opgestaan hebben maken we een link naar het artwork zodat je je eigen CD in elkaar kunt flansen.
Het zit er trouwens wel in dat we de promo ook tijdelijk te koop zullen aanbieden, we zijn alleen even aan het kijken wat de meest economische optie is. Het moet natuurlijk wel leuk blijven!
En vergeet niet om Advancing Once More te downloaden, volgende week wordt een ander nummer downloadable... als allevier de nummers er eenmaal opgestaan hebben maken we een link naar het artwork zodat je je eigen CD in elkaar kunt flansen.
Het zit er trouwens wel in dat we de promo ook tijdelijk te koop zullen aanbieden, we zijn alleen even aan het kijken wat de meest economische optie is. Het moet natuurlijk wel leuk blijven!
-
En er staat weer een nieuwe track online op www.myspace.com/hailoffuckenbullets
De vorige 2 zijn nu allebei te downloaden, volgende week de 3e ook.
De vorige 2 zijn nu allebei te downloaden, volgende week de 3e ook.
- Parabellum
-
Het 4e en laatste nummer van de promo staat online op het inmiddels welbekende http://www.myspace.com/hailoffuckenbullets
Het kwartet is nu compleet, de eerste 3 zijn te downloaden en de 4e vanaf volgende week ook.
Het kwartet is nu compleet, de eerste 3 zijn te downloaden en de 4e vanaf volgende week ook.
- Strijdkreet
Mijn interresse was door de overige users wel opgewekt.
En dat is maar goed ook, dit klinkt goed heren !
En dat is maar goed ook, dit klinkt goed heren !
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
-
Zoals beloofd is vandaag ook track #4 te downloaden. Tevens vind je het complete artwork bij de pics op www.myspace.com/hailoffuckenbullets
-
-
De promo zou vanaf vandaag op voorraad moeten zijn bij EMP/Large. Meer info op www.myspace.com/hailoffuckenbullets
- innuendo
- Lult over cdtjes
Dat zal serieus wel zoiets zijn ja
. Ik heb één keer zelfs 3 maanden moeten wachten op een bestelling. Toen hoefde ik maar de helft te betalen. Maar als de gemiddelde wachttijd 5-6 weken is, dan haak ik echt af hoor. Helemaal als er dingen niet meegeleverd worden omdat die niet op voorraad waren...

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
-
De promo's zijn inmiddels gewoon op voorraad, dus als je vandaag zou bestellen heb je hem binnen een week echt wel in huis.innuendo schreef:Dat zal serieus wel zoiets zijn ja. Ik heb één keer zelfs 3 maanden moeten wachten op een bestelling. Toen hoefde ik maar de helft te betalen. Maar als de gemiddelde wachttijd 5-6 weken is, dan haak ik echt af hoor. Helemaal als er dingen niet meegeleverd worden omdat die niet op voorraad waren...
-
-
FLESHCRAWL, LAY DOWN ROTTEN, HAIL OF BULLETS, DELAIN Confirmed For Germany's SUMMER BREEZE
Blabbermouth
Blabbermouth
-