Thrash/Speed Metal X

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » ma sep 03, 2007 9:26 pm

enforcer schreef:[..]
dat rauwe en ruige
...zijn naar mijn mening de belangrijkste ingredienten van een geslaagd thrash album. Wat vinden jullie van de eerste Nasty Savage? Is meer US-metal georienteerd, maar wel duidelijk de Nasty Savage sound
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma sep 03, 2007 9:47 pm

ja tof album, maar ik vind het pas vanaf het tweede album echt heel vet. Meer speed he....
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » ma sep 03, 2007 9:52 pm

Sentinel schreef:[..]


...zijn naar mijn mening de belangrijkste ingredienten van een geslaagd thrash album. Wat vinden jullie van de eerste Nasty Savage? Is meer US-metal georienteerd, maar wel duidelijk de Nasty Savage sound
Mijn favouriet, inderdaad wel iets mindere riffs dan de tweede, maar wel een supersfeer! Mis ik wel bij de tweede.
Laatst gewijzigd door Metalheank op wo sep 05, 2007 7:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » di sep 04, 2007 5:35 pm

Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
defenderofsteel
Berichten: 1376
Lid geworden op: zo dec 14, 2003 2:22 pm

Bericht door defenderofsteel » wo sep 05, 2007 11:40 am

nog even over anthrax. corey taylor gaat het niet worden als zanger voor de nieuwe plaat te druk met andere verplichtingen aldus de aardschok
www.myspace.com/suddenthrash

Sobiur
Berichten: 1150
Lid geworden op: wo nov 01, 2006 6:06 pm
Locatie: Huizen

Bericht door Sobiur » wo sep 05, 2007 11:50 am

Ja, heb ik ook gelezen. Hij wilde zich bezig houden met zowel Stone Sour als Slipknot, en als ik 't goed heb begrepen gaat Slipknot ook weer aan een nieuwe plaat werken.
RAISER -- Thrash Metal from Amsterdam
http://www.raiserband.nl
http://www.facebook.com/raiserband

Gebruikersavatar
Stillborn
Berichten: 758
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 12:44 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Stillborn » vr sep 07, 2007 11:24 am

Believer is ook weer bezig:
Reactivated Thrashers BELIEVER Recording Five New Songs - Sep. 6, 2007
Drummer Joey Daub of the the much-missed late '80s/early '90s technical-thrash metal band BELIEVER has issued the following update:

"It's time for some more BELIEVER info, folks! It's official: Kurt [Bachman; guitar/vocals] and I have just finished tracking drums and guitars for five new songs for pre-production. We are now back to focusing on writing as well as adding bass, vocals, etc. to the recorded tracks.

"We are currently laying out our MySpace page and should be online in the middle of September, so look out for it.

"Our goal with the new record is to give the hardcore fans the BELIEVER that they know and love and also gain some new fans. We feel that so far we're meeting that goal. BELIEVER has always tried to add new elements on each recording and we will do so on this one, too.

"Even though pre-production is taking place at Trauma Studios, for our writing sessions we have been doin' it old school at Kurt's new house . . . analog cassette four-track, portable DAT player, unfinished basement, random carpet laying around and so on.

"A quick note on my drum carpet . . . Kurt and I are somewhat superstitious and don't want to change anything due to the tunes flowing along, but the cat has taken a liking to it and has been pissing and droppin deuces on it. We just can't seem to change ANYTHING! It is quite nasty back there but it must be helping somehow with the writing, ha-ha."
"Maya subjects you..."

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » vr sep 07, 2007 11:31 am

Goed nieuws. Ik ben behoorlijk weg van Sanity Obscure en een 'reunie' van een originele thrashband is ook nooit weg!
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
The Horseman
Berichten: 6281
Lid geworden op: vr aug 22, 2003 9:30 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door The Horseman » vr sep 07, 2007 11:52 am

Believer ken ik enkel van naam, alhoewel ik het in een grijs verleden zeker een keer aangehoord heb, daarom net maar even de myspace gecheckt en dat was best een gezellige 'kennismaking'. Op het eerste gehoor vrij technische thrash met hier en daar wat sfeervolle momenten en typische(of matige, hoe u wilt) thrash vocalen. Wat mij opviel is dat de sound van 'Sanity Obscure' erg vol klinkt en dat beviel mij wel. Zal er eens meer naar luisteren.
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Gebruikersavatar
Stillborn
Berichten: 758
Lid geworden op: vr jan 28, 2005 12:44 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Stillborn » vr sep 07, 2007 12:04 pm

Sanity Obscure is in mijn ogen één van de betere technische/progressieve thrash platen. Ik ben benieuwd waar ze mee op de proppen komen.
"Maya subjects you..."

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » za sep 08, 2007 9:55 am

Het nieuwe nummer van Exodus is al niet meer te beluisteren op hun myspace. Beetje jammer, aangezien ik er nog een tweede keer naar wilde luisteren. Iemand anders die er een mening over heeft kunnen vormen? Zelf vond ik het best aardig klinken. Niet denderend, maar zeker niet onaardig. Ik denk dat dit nieuwe album SHKM gaat overtreffen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » za sep 08, 2007 10:22 am

nieuwe cover:


Afbeelding




Welke trouwens niet bepaald mijn cupt of tea is. Maar het is niet het lelijkste artwork van Exodus. Die prijs gaat naar force of habbit.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » za sep 08, 2007 10:25 am

IS me tot nu toe helemaal ontgaan maar er komt een nieuw MOD album uit:

http://www.billymilano.com/


klinkt niet beroerd, hoop wel op nog wat snellere nummers, erg benieuwd!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » za sep 08, 2007 10:28 am

SOD heeft ook weer een nieuw 'album' uit trouwens. 4 of 5 nieuwe songs en ongeveer twintig live tracks.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » za sep 08, 2007 10:28 am

Afgrijselijk, zeg! Die lelijke photoshop art covers zie je zoveel dat ze niet eens meer opvallen.

Maar het gaat om de muziek. Shovel Headed Killing Machine vond ik niet echt de moeite waard. Ik heb er dus niet zoveel vertrouwen in dat dat nu wel goed komt. Time shall tell.

Geen nieuw nummertje meer online, begrijp ik?

Edit: ik reageerde op het Exodus artwork.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za sep 08, 2007 10:30 am

heb nieuwe exodus nu zo'n vier keer volledig beluisterd de laatste weken

wel lekker plaatje, wat meer solo's en beter als de vorige die mij (drie songs uitgezonderd) helemaal niets deed..deze zanger is ook goed op cd, en paar cleane refreinen vind ik wel leuk gedaan

kortom, degelijke schijf en beter dan ik had verwacht
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » za sep 08, 2007 10:35 am

Edwynn schreef:Afgrijselijk, zeg! Die lelijke photoshop art covers zie je zoveel dat ze niet eens meer opvallen.

Maar het gaat om de muziek. Shovel Headed Killing Machine vond ik niet echt de moeite waard. Ik heb er dus niet zoveel vertrouwen in dat dat nu wel goed komt. Time shall tell.

Geen nieuw nummertje meer online, begrijp ik?

Edit: ik reageerde op het Exodus artwork.

Nope, volgens mij waren er wat kids achter gekomen hoe je het nummer op de harde schijf kon zetten en zodoende heeft de platenmaatschappij het er weer af gehaald.


Tenminste... Ik geloof dat het zoiets was.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo sep 09, 2007 9:51 am

nieuwe OVER KILL is ook wel aardig, nog steeds niet de glorieuze terugkeer waar ik op gehoopt had. Ondanks dat die gozer van HADES nu drumt bij ze nog steeds die casio drumsound en beetje fantasieloze riffs en digitale "holle"gitaarsound. Ondanks dat luistert hij bestw el lekker weg en staan er weer een tweetal echt snelle nummers op.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Cathalised
Columnist
Berichten: 4857
Lid geworden op: di okt 05, 2004 5:45 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Cathalised » zo sep 09, 2007 3:09 pm

Ik vind die cover van de nieuwe Exodus anders best aardig. Die van SHKM is nog steeds mooier, ja, maar toch...lelijk is anders.
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » do sep 13, 2007 11:48 am

Of het nieuws is of niet, weet ik niet, maar naar het schijnt zit Brian Bonini niet meer in Toxik.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do sep 13, 2007 12:12 pm

ik vind het comeback album van Vendetta zeker niet geweldig, ook niet slecht, maar echt knallend...neen..en de plaat duurt nog geen 30 minuten..maar op zich ook wel zeer luisterbaar voor de echte thrashfan

iemand hem ook al gehoord?
Laatst gewijzigd door Kriestof op do sep 13, 2007 12:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do sep 13, 2007 12:14 pm

review sadus - illusions (re-release)

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3987
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » do sep 13, 2007 4:03 pm

Gave plaat inderdaad, zelf vind ik A Vison Of Misery en Elements of Anger hun beste albums.

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » vr sep 14, 2007 10:31 pm

Ik wilde hier eens de band WITCHES HAMMER onder de aandacht brengen. Deze band kwam uit Canada en speelde een soort van apocalyptische thrash (wat de fack dat ook mag zijn) met een hoog technisch gehalte. Er zijn hier en daar wel raakvlakken met andere bands maar toch weten ze een uniek geluid te creeren. Deze band is volledig ondergesneeuwd en ware het niet dat NWN hun materiaal opnieuw heeft uitgebracht, anders was deze band voor altijd in de totale obscuriteit gebleven. Voor mij is dit een ultieme vorm van thrash en metal in het algemeen; ongenadig bruut. Check hun myspace:

http://www.myspace.com/witcheshammerrules

Afbeelding
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » vr sep 14, 2007 10:40 pm

Ik heb myspace aangeslingerd



Ondertussen wil ik wel melden dat de laatste dekapitator een beest van een plaat is zeg!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Dimas » zo sep 16, 2007 3:02 pm

enforcer schreef:nieuwe OVER KILL is ook wel aardig, nog steeds niet de glorieuze terugkeer waar ik op gehoopt had. Ondanks dat die gozer van HADES nu drumt bij ze nog steeds die casio drumsound en beetje fantasieloze riffs en digitale "holle"gitaarsound. Ondanks dat luistert hij bestw el lekker weg en staan er weer een tweetal echt snelle nummers op.
Ik zit de cd nu ook te luisteren, maar ik moet zeggen dat sommige nummers bijna overkomen als stevige rock in plaats van thrash. Nummers zoals Devils in the Mist en Overkill V zijn daarentegen dan wel weer lekker vlammend

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » zo sep 16, 2007 6:16 pm

Sentinel schreef:Ik wilde hier eens de band WITCHES HAMMER onder de aandacht brengen. Deze band kwam uit Canada en speelde een soort van apocalyptische thrash (wat de fack dat ook mag zijn) met een hoog technisch gehalte. Er zijn hier en daar wel raakvlakken met andere bands maar toch weten ze een uniek geluid te creeren. Deze band is volledig ondergesneeuwd en ware het niet dat NWN hun materiaal opnieuw heeft uitgebracht, anders was deze band voor altijd in de totale obscuriteit gebleven. Voor mij is dit een ultieme vorm van thrash en metal in het algemeen; ongenadig bruut. Check hun myspace:

http://www.myspace.com/witcheshammerrules

Afbeelding


Klinkt erg goed, maar het zal wel niet/nauwelijks verkrijgbaar zijn neem ik aan.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » zo sep 16, 2007 9:28 pm

Dimas schreef:[..]
Ik zit de cd nu ook te luisteren, maar ik moet zeggen dat sommige nummers bijna overkomen als stevige rock in plaats van thrash. Nummers zoals Devils in the Mist en Overkill V zijn daarentegen dan wel weer lekker vlammend
ik vind hem beter dan het vorige album, inderdaad "devils in the mist" en "overkill V" doen denken aan pre 1992 Over Kill. Maar ja een echt album zoals ze in de jaren 80 maakten kan je niet meer verwcahten denk. Bobby Gustafson was toch behoorlijk bepalend voor de OVER KILL sound, en die is niet meer. DD Verni schrijft nu alle nummers vanwege het feit dat ze de royalty inkomsten nodig hebben, degene die de nummers schrijft krijgt het meest, Bobby heeft de inkomsten van de lyrics. jammer want ik dnek dat dave Linsk best goede ideeen heeft....
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Sentinel
Berichten: 1424
Lid geworden op: di mar 13, 2007 1:33 pm
Locatie: Landgraaf

Bericht door Sentinel » zo sep 16, 2007 10:49 pm

innuendo schreef:[..]




Klinkt erg goed, maar het zal wel niet/nauwelijks verkrijgbaar zijn neem ik aan.
Is redelijk goed te krijgen nog. Op ebay en bv hier:

www.karthagorecords.de

Heeft er volgens mij nog een paar voor 15 euro per stuk op LP
LONG LIVE THE LOUD!!!!!!

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do sep 20, 2007 10:20 am

twee dagen geleden interview gedaan met gary holt van exodus, zeer vriendelijke kerel moet ik zeggen
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do sep 20, 2007 5:01 pm

Als spontane aankoop vandaag Forbidden - Forbidden Evil aangeschaft, en verdraaid ik ben compleet omvergeblazen! Dit was het soort album waar ik weer even aan toe was nadat de eerste twee Annihilators me toch enigszins tegenvielen na alle grote verhalen die ik er erover hoorde. Als ik Forbidden Evil gaaf vind, welke releases kunnen jullie me dan nog meer aanraden?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » do sep 20, 2007 5:15 pm

Twisted Into Form. Hetzelfde kaliber, wellicht interessanter.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do sep 20, 2007 5:23 pm

Metalheank schreef:Twisted Into Form. Hetzelfde kaliber, wellicht interessanter.
Ah merci, daar ga ik dan ook maar eens naar op zoek! (in de hoop dat ze hem ook voor 8,99 verkopen :P)
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do sep 20, 2007 5:27 pm

Lennert schreef:Als spontane aankoop vandaag Forbidden - Forbidden Evil aangeschaft, en verdraaid ik ben compleet omvergeblazen! Dit was het soort album waar ik weer even aan toe was nadat de eerste twee Annihilators me toch enigszins tegenvielen na alle grote verhalen die ik er erover hoorde. Als ik Forbidden Evil gaaf vind, welke releases kunnen jullie me dan nog meer aanraden?
een van de stoerste metalschijven ooit!
ook twisted into form is stoer, meer volwassen en wat serieuzer, maar nog steeds erg cool

chalice of blood! stormrider covert dit nummer ook super
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » do sep 20, 2007 5:37 pm

Om de 1 of andere reden vind ik door Chalice of Blood alle Slayer nummers slechte Forbidden-rip offs :P
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do sep 20, 2007 5:41 pm

Ik ga me binnenkort maar eens wat meer verdiepen in thrash/speed, mijn kennis rijkte dusver niet veel verder dan Megadeth, Metallica, Exodus, Metal Church, Toxik, Agent Steel en Slayer (waar ik nog steeds een hekel aan heb). Ik heb de belangrijkste heavy en power metal albums wel binnen, tijd voor wat afwisseling.

Alleen Alice In Hell en Never, Neverland vallen me tot nu toe nog tegen, het zit muzikaal goed in elkaar, maar de zang doet me in beide gevallen (Never, Neverland beter dan op Alice In Hell) vrij weinig en het rockt me net niet hard genoeg. Ik zal ze nog wat vaker op me in laten werken.

Binnenkort dan eerst maar Twisted Into Form halen en eens kijken of ik Vio-lence - Eternal Nightmare ook kan halen, daar heb ik ook een hoop goeds over gehoord.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » do sep 20, 2007 5:42 pm

Lennert schreef:[..]


Ah merci, daar ga ik dan ook maar eens naar op zoek! (in de hoop dat ze hem ook voor 8,99 verkopen :P)
Voor die prijs zie ik m vaak genoeg. Ik heb m zelfs voor 7 euro gekocht destijds, maar volgens mij wouden ze er toen gewoon van af.

Daarnaast kun je ook de eerste Toxik proberen(als je die nog niet hebt).

EDIT: Als je de zang op AIH al niks vind, wordt Vio-lence waarschijnlijk nog lachen. :lol:
It's the end of time

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » do sep 20, 2007 5:46 pm

Lennert schreef:
Binnenkort dan eerst maar Twisted Into Form halen en eens kijken of ik Vio-lence - Eternal Nightmare ook kan halen, daar heb ik ook een hoop goeds over gehoord.
Jep! En natuurlijk Artillery - By Inheritence / Flotsam And Jetsam - No Place For Disgrace / Death Angel / Toxik (Think This!!1!) / Realm
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Edwynn
Berichten: 2339
Lid geworden op: vr jan 30, 2004 7:21 pm
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Bericht door Edwynn » do sep 20, 2007 7:26 pm

Lennert schreef:Binnenkort dan eerst maar Twisted Into Form halen en eens kijken of ik Vio-lence - Eternal Nightmare ook kan halen, daar heb ik ook een hoop goeds over gehoord.
Skeptics Apocalypse en Unstoppable Force van Agent Steel is ook wel wat voor je, denk ik.
Snel, agressief, maar toch ook erg melodieus en vernuftig.
Don't condemn the judgement of another because it differs from your own
You may both be wrong...

http://www.wingsofdeath.net

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » do sep 20, 2007 7:55 pm

@Lennert: Ik mis ook nog Anthrax en Testament in je lijst!
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do sep 20, 2007 8:48 pm

Oh ja, Testament ken ik natuurlijk wel een hoop van. Anthrax heb ik wel wat van gehoord, maar alleen het echt oude werk deed me wat.

@Dragonforce: ik vind van de nummers die ik net vond anders de zang niet storend, maar de muziek spetterde dan ook behoorlijk.

Ik heb Annihilator nu beide albums voor een tweede keer geluisterd en vind Never, Neverland toch duidelijk de beste van de twee, voornamelijk door de zang. De lichte teleurstelling is echter wel weg, ik heb in ieder geval zin om ze live te zien! Hoe zijn de albums met Jeff op zang?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Ernst
Berichten: 5030
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » do sep 20, 2007 9:22 pm

Ik vind het gebash op Slayer een beetje erg geforceerd overkomen hier af en toe. Vergeten we niet dat Slayer 5 topplaten achter elkaar heeft afgeleverd? Enkel Overkill presteerde dat mijns inziens ook in de 80's, als we kijken naar thrash en speedmetal bands. Van het lijstje wat Lennert werd aangeraden kan ik me zeker in vinden. Eternal Nightmare is mijn favoriet van die albums...

Overigens, ik denk dat qua iets obscuurdere bands jij Intruder - A higher form of killing zeer zal kunnen waarderen.

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » do sep 20, 2007 10:12 pm

mmm 5 vind ik wat overdreven, Show No Mercy en Hell Awaits zijn wel aardige platen maar zeker niet top. Reign In Blood kan ik tegenwoordig ook bijna niet meer normaal luisteren vanwege de vreselijke valse solo's, bijna lachwekkend gewoon. Eigenlijk alleen South Of Heaven en Seasons In The Abyss vind ik top albums van Slayer.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » do sep 20, 2007 10:19 pm

Lennert schreef:Oh ja, Testament ken ik natuurlijk wel een hoop van. Anthrax heb ik wel wat van gehoord, maar alleen het echt oude werk deed me wat.

@Dragonforce: ik vind van de nummers die ik net vond anders de zang niet storend, maar de muziek spetterde dan ook behoorlijk.

Ik heb Annihilator nu beide albums voor een tweede keer geluisterd en vind Never, Neverland toch duidelijk de beste van de twee, voornamelijk door de zang. De lichte teleurstelling is echter wel weg, ik heb in ieder geval zin om ze live te zien! Hoe zijn de albums met Jeff op zang?
Heb je Persistance Of Time van Anthrax al gehoord, dat is (IMO) op het debut na de beste, en is ook het meest volwassen.

@@Als de zang je niet stoort, dan hoor je bij het clubje van de fans. :D

Als je de eerste twee Annihilators goed vindt, ga je ze live walgelijk vinden. Wanproduct van hun vroegere zelf met een zanger die minimaal 25000 keer erger klinkt dan de zanger op het debuut. Jeff ga je ook niks vinden, want die zingt ook nog een stuk erger dan Randy.
It's the end of time

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » do sep 20, 2007 10:45 pm

Wellicht dat je Heathen ook wel te gek vindt! of het debuut van Flotsam and Jetsam.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » do sep 20, 2007 10:54 pm

'No Place For Disgrace', het tweede album van Flotsam And Jetsam vind ik beter dan het ook zeer sterke debuut.

Lennert, je moet zeker ook eens Realm checken, evenals het Duitse Paradox, het Deense Artillery en de Amerikaanse bands Powermad en Laaz Rockit natuurlijk.

Hee Ernst, de eerste vijf Anthrax platen mogen er volgens jou toch ook zeker zijn? (maar dat kan ik natuurlijk mis hebben).

Metal Church heeft achtereenvolgens ook vijf goeie albums afgeleverd, hoewel niet allemaal pure thrash, maar goed.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do sep 20, 2007 10:59 pm

Metal Church ben ik vanzelfsprekend al groot fan van, Heathen ken ik alleen die demo uit 2005 van.

Ik maak wel even een lijstje, zal me allereerst richten op Vio-lence - Eternal Nightmare en Flotsam & Jetsam - Doomsday For The Deceiver of No Place For Disgrace. Heb ik in ieder geval in de toekomst weer wat dingen om naar uit te kijken, mn wenslijsten begonnen wat leeg te raken :P
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » do sep 20, 2007 11:07 pm

Zie die Vio-lence eerst maar eens te vinden ;) Ik weet dat hij hier in groningen ergens op LP ligt voor 18 euro.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25625
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Bericht door Lennert » do sep 20, 2007 11:22 pm

17,99 voor de twee cd versie bij de Sounds in Rotterdam :)
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » do sep 20, 2007 11:31 pm

Dan heb je meer mazzel dan ik. Op graspop ben ik de hele metal market gestruind en ik kon 'm nergens vinden. Uiteindelijk ben ik 'm in Barcelona tegen gekomen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gesloten