Iced Earth in november 2007
-
- Contacteer:
-
Tip: Schaf "Never, Neverland" en vooral "Alice In Hell" aan (ook tesamen verkrijgbaar als midprice dubbel-cd) en geniet vervolgens van Annihilator in het voorprogramma.Lennert schreef:Maar als Annihilator zou komen zou ik daar toch beter albums van kunnen hebben aangeschaft?(ik heb NIKS van Annihilator)
- emillio
- Contacteer:
FRI 2 NOV HOF TER LO - ANTWERPKoenM schreef:Potver.
Nou wordt de keuze tussen Tilburg en Antwerpen wel redelijk lastig. Annihilator heb ik nog nooit gezien, al ben ik ook niet echt te spreken over die Padden-dude.
ICED EARTH
"special guest"
ANNIHILATOR
TURISAS
(nieuw support acts dark tranquillity is er niet meer bij/ new support acts dark tranquillity is replaced by special guest annihilator)
NO EXTRA RESERVATIONS POSSIBLE, ONLY TICKETS ON SALE AT PRESALE ADRESSES AND FNAC SHOPS
NOG ENKEL TICKETS TE KOOP VIA FNAC EN ANDERE VOORVERKOOP ADRESSEN, GEEN EXTRA RESERVATIES MEER MOGELIJK
www.musketeerofdeath.nl
De combi met Turisas vind ik niet een voor de hand liggende maar lijkt me wel een gave band.
Van de week worden als het goed is de kaarten gehaald
Benieuwd hoe lang IE gaat spelen.. Ik denk anderhalf uur?
Van de week worden als het goed is de kaarten gehaald
Benieuwd hoe lang IE gaat spelen.. Ik denk anderhalf uur?
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
-
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nou, ik ben er niet blij mee in ieder geval. Waar ik bij Dark Tranquillity altijd kan zeggen dat ik het een gave band vind, hoor ik zover alleen van de eerste twee Annihilator albums dingen voorbij komen waarvan ik denk 'ja, dit is wel leuk'.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Tuurlijk, maar een voorprogramma dat aanspreekt is helemaal mooi, een lange zit (lees: sta) voor de hoofdact begint heb ik weinig zin in.
Helemaal met een metalcore zanger, blargh.
Helemaal met een metalcore zanger, blargh.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Goed, dat was wat overdreven en ik beoordeel het slechts op een aantal clips die ik op youtube zag (waar ik zijn stem meer metalcore dan thrashmetal vond). Ik ga die dubbelcd van Alice in Hell en Never neverland wel aan, maar vooralsnog vind ik de songs die ik daarvan hoorde ook nog lang niet denderend.
-
- Contacteer:
Schaam je! Dat zijn echt twee heel gave thrash-platen.Lennert schreef:Ik ga die dubbelcd van Alice in Hell en Never neverland wel aan, maar vooralsnog vind ik de songs die ik daarvan hoorde ook nog lang niet denderend.
Heb zaterdag ook de kaartjes gehaald in de 013. Waarschijnlijk komt Antwerpen daar ook nog bij.
-
- Contacteer:
Ook aan Testament, Sacred Reich en Exodus toevallig? In dat geval is het allemaal nog wel te verklaren 
Ach ja Annihilator heeft ook zo z'n mindere platen (Remains bv.), maar die twee die je net noemt zijn wel érg goed. Als je ze nog een paar keer opzet en Alison Hell een keer volop meeblèrt zul je wel bijdraaien

Ach ja Annihilator heeft ook zo z'n mindere platen (Remains bv.), maar die twee die je net noemt zijn wel érg goed. Als je ze nog een paar keer opzet en Alison Hell een keer volop meeblèrt zul je wel bijdraaien

- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nee, die dan weer niet 
Maar goed, ik schaf ze zo snel mogelijk aan, als ze daar live maar veel van spelen dan

Maar goed, ik schaf ze zo snel mogelijk aan, als ze daar live maar veel van spelen dan

- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Symphony X, dat is toch wel een heel ander kaliber dan Annihilator.
Althans, dat is mijn mening dan. Ik vraag me op het moment meer af welke nieuwe nummers Iced Earth van Framing Armageddon zal spelen.
Althans, dat is mijn mening dan. Ik vraag me op het moment meer af welke nieuwe nummers Iced Earth van Framing Armageddon zal spelen.
-
- Contacteer:
Bestaan er ook oude nummers van Framing Armageddon dan? 
Wat de setlist van Annihilator betreft denk ik dat nummers als Alison Hell, Never Neverland, Phantasmagoria, The Fun Palace, Crystal Ann en I Am in Command er best wel eens in voor kunnen komen. Maar de laatste keer dat ik Annihilator gezien heb is ook alweer dik 4 jaar geleden dus ik weet niet of ze't roer ondertussen drastisch hebben omgegooid.

Wat de setlist van Annihilator betreft denk ik dat nummers als Alison Hell, Never Neverland, Phantasmagoria, The Fun Palace, Crystal Ann en I Am in Command er best wel eens in voor kunnen komen. Maar de laatste keer dat ik Annihilator gezien heb is ook alweer dik 4 jaar geleden dus ik weet niet of ze't roer ondertussen drastisch hebben omgegooid.
Als het goed is word morgen het kaartje gehaald.
Zou het eigenlijk uitverkopen?
Zou het eigenlijk uitverkopen?
-
- Contacteer:
Daar noem je inderdaad vier erg vette nummers. Als ze die nu ook spelen ben ik alvast tevreden.Gilbert schreef:In het voorprogramma van Trivium speelde Annihilator van het debuut Alison Hell en W.T.Y.D. en van Never, Neverland de titelsong en The Fun Palace ... met andere woorden, de vier beste Annihilator songs dus.
Kaartje is binnen en heb er verdomd veel zin in! Me nu maar eens verdiepen in Annihilator.
zow, vanavond ga ik maar eens kijken hoe het is. Heb er zin in. Hopelijk is het niet uitverkocht, maar zal wel niet. Hopelijk veel andere nummers van Iced Earth dan op Wacken en van Annihilator dan voor Trivium (natuurlijk zijn King of the kill, WTYD en Alison Hell altijd welkom). Maar zal sowieso gaaf worden....
Waar ga je heen?Joris schreef:zow, vanavond ga ik maar eens kijken hoe het is. Heb er zin in. Hopelijk is het niet uitverkocht, maar zal wel niet. Hopelijk veel andere nummers van Iced Earth dan op Wacken en van Annihilator dan voor Trivium (natuurlijk zijn King of the kill, WTYD en Alison Hell altijd welkom). Maar zal sowieso gaaf worden....
Zow, dat was zekers gaaf !!! Superklein zaaltje, publiek tegen het podium aan, halve liter bier voor 3 euro en 2 vette bands, al vond ik Annihilator eigenlijk vetter dan iced earth. Turisas vond ik niet zo. al was het wel vrolijke drinkmuziek.
Setlists (niet op volgorde, en wellicht 1 of 2 nummers vergeten).
Annihilator:
King of the kill
operation annihilation
Clown Parade
WTYD
Alison Hell
Never Neverland
Stone Wall
Set the world on fire
en nog een nummer van Metal
Erg goed geluid bij Annihilator, en erg enthousiaste Jeff Waters.
Iced Earth:
Iced Earth
Stormrider
The hunter
Violate
Vengeance is mine
Dracula
The burning times
My own savior
Melancholy
GEEN wicked trilogy (godverdomme)
Declaration Day
Waterloo
laatse 2 nummers van the Gettysburg trilogy
The motives of man
Setian messacre
Charge to keep
ten thousand strong
something wicked part 1
miste bij Owens vooral veel hoge uithalen. Laatse regels van Gettysburg bijvoorbeeld ("it's all my fault, the blood is on my hands" ofzoiets), zong die gewoon laag. Net als veel andere stukken die je hoog zou verwachten.
Geluid was verder weer beetje hetzelfde als op Wacken. Lead gitarist was totaal niet te horen, net als de zang van Jon en Owens verder ook niet echt hoorbaar. Kwam misschien ook omdat ik vooraan stond.
Verder was het publiek luidruchtig en zowel Iced Earth als Annihilator stonden hier zwaar van te genieten.
Goede avond gehad dus, maar heb nu geen nek meer over !
Setlists (niet op volgorde, en wellicht 1 of 2 nummers vergeten).
Annihilator:
King of the kill
operation annihilation
Clown Parade
WTYD
Alison Hell
Never Neverland
Stone Wall
Set the world on fire
en nog een nummer van Metal
Erg goed geluid bij Annihilator, en erg enthousiaste Jeff Waters.
Iced Earth:
Iced Earth
Stormrider
The hunter
Violate
Vengeance is mine
Dracula
The burning times
My own savior
Melancholy
GEEN wicked trilogy (godverdomme)
Declaration Day
Waterloo
laatse 2 nummers van the Gettysburg trilogy
The motives of man
Setian messacre
Charge to keep
ten thousand strong
something wicked part 1
miste bij Owens vooral veel hoge uithalen. Laatse regels van Gettysburg bijvoorbeeld ("it's all my fault, the blood is on my hands" ofzoiets), zong die gewoon laag. Net als veel andere stukken die je hoog zou verwachten.
Geluid was verder weer beetje hetzelfde als op Wacken. Lead gitarist was totaal niet te horen, net als de zang van Jon en Owens verder ook niet echt hoorbaar. Kwam misschien ook omdat ik vooraan stond.
Verder was het publiek luidruchtig en zowel Iced Earth als Annihilator stonden hier zwaar van te genieten.
Goede avond gehad dus, maar heb nu geen nek meer over !
- Eru Iluvatar
- Eru Iluvatar
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik had weinig ouds verwacht en vind de setlist prima, alleen hadden ze echt iets anders moeten nemen dan Charge To Keep wat toch zeker een van de minste nummers van het hele album is.