Dimmu Borgir met Amon Amarth
- EmptySkies
- Contacteer:
Op Wacken uitstekend, niks te klagen.Nouk schreef:Zeggeh, hoe was Laureano + Dimmu live (voor de mensen die het gezien hebben)?
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- cataclysm child
Op Dynamo zat Reno Killerich nog achter de drumkit
Ik vond op Wacken vond ik het best aardig. Tony ramde daar een aardig potje door, en zeker bij The Insight and the Catharsis was te merken dat het wel even een tikkie sneller gespeeld werd.
Ik had trouwens niet door dat op Wacken Tony achter de drumkit zat. Even niet opgelet
Ik vond op Wacken vond ik het best aardig. Tony ramde daar een aardig potje door, en zeker bij The Insight and the Catharsis was te merken dat het wel even een tikkie sneller gespeeld werd.
Ik had trouwens niet door dat op Wacken Tony achter de drumkit zat. Even niet opgelet
- cataclysm child
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
volgens mij is dat het Zweedse Engel, of waren die al bevestigd?
http://www.engelpropaganda.com/live/index.phpwith DIMMU BORGIR & AMON AMARTH
2007.09.23 @ Melkweg Amsterdam, NL
2007.09.24 @ 013 Tilburg, NL
2007.09.25 @ E-Werk Köln, D
2007.09.26 @ AB Brussels, B
- cataclysm child
Nog noooooooit van gehoordFlaw schreef:volgens mij is dat het Zweedse Engel, of waren die al bevestigd?
http://www.engelpropaganda.com/live/index.phpwith DIMMU BORGIR & AMON AMARTH
2007.09.23 @ Melkweg Amsterdam, NL
2007.09.24 @ 013 Tilburg, NL
2007.09.25 @ E-Werk Köln, D
2007.09.26 @ AB Brussels, B
Faustian Spirit of the Earth
- Flaw
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
ook al heeft het weinig overeenkomsten met de andere twee bands, het klinkt eigenlijk heel aardig: http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=17592914
zo wat een rotzooi zeg, dit is al het tweede concert waar ik geen behoefte meer aan heb vanwege het afzeggen van een band. eerst Meshuggah, nu ook dit.. maar goed dat ik het op tijd lees!
ik heb Hatesphere gelukkig al (twee keer) eerder gezien, maar Dimmu Borgir zonder Hellhammer hoeft wat mij betreft niet, en die vervanger maakt het alleen maar minder aantrekkelijk..
het is maar te hopen dat Enslaved + KoK over een maandje wel gewoon doorgaat zonder ongein
ik heb Hatesphere gelukkig al (twee keer) eerder gezien, maar Dimmu Borgir zonder Hellhammer hoeft wat mij betreft niet, en die vervanger maakt het alleen maar minder aantrekkelijk..
het is maar te hopen dat Enslaved + KoK over een maandje wel gewoon doorgaat zonder ongein

M A X I M U M V O L U M E Y I E L D S M A X I M U M R E S U L T S
- cataclysm child
- ComaNation
- Contacteer:
-
Setlist was niet echt verrassend, heb alleen geen zin om na te denken, het was ongeveer hetzelfde als op graspop. Het viel een beetje tegen, Shagrath staat nu ook al met een map met teksten op het podium en hij had het nodig ook! Het geluid was ook niet echt geweldig en het was bloedheet.
Het publiek was wel erg enthousiast bij Amon Amarth, het was mij een beetje te vrolijk.
Het publiek was wel erg enthousiast bij Amon Amarth, het was mij een beetje te vrolijk.
-
-
- Contacteer:
Is me inderdaad ook niet opgevallen. Beide bands waren goed, maar heb ze ondertussen allebei al zo vaak gezien dat ik een klein beetje verzadigd ben. Wel gaaf dat Dimmu eindelijk eens Puritania speelde. Van Engel alleen 't laatste nummer gezien, dat is gewoon niet mijn muziek.
Voor de rest had 't publiek nogal een hoog Finding Emo-gehalte. Blijkbaar zijn de schminckmonstertjes nog steeds niet uitgestorven.
Voor de rest had 't publiek nogal een hoog Finding Emo-gehalte. Blijkbaar zijn de schminckmonstertjes nog steeds niet uitgestorven.
Ik had vorige week kaarten gewonnen met een prijsvraag, dus ben gisteren ook geweest in de 013.
Het concert was leuk, de terugreis alleen een heel stuk minder:
Met een kapotte koppakking op de vluchtstrook bij Etten-Leur gestrand, vervolgens na een hoop gedoe met de ANWB en andere zaken pas om half 6 in bed beland.
Het concert was leuk, de terugreis alleen een heel stuk minder:
Met een kapotte koppakking op de vluchtstrook bij Etten-Leur gestrand, vervolgens na een hoop gedoe met de ANWB en andere zaken pas om half 6 in bed beland.
Eerste band gemist, maar wel perfect op tijd voor Amon Amarth. Leuke show, maar ze hadden van mij wel langer mogen spelen. Enthousiaste zanger ook!
Dimmu vond ik tegenvallen. Die visuele effecten op de achtergrond waren echt te amateuristisch en het geluid stond belachelijk hard.
Al met al wel een leuke avond gehad en de trein gelukkig niet gemist
Dimmu vond ik tegenvallen. Die visuele effecten op de achtergrond waren echt te amateuristisch en het geluid stond belachelijk hard.
Al met al wel een leuke avond gehad en de trein gelukkig niet gemist

-Edit- Dubbelpost.
Laatst gewijzigd door sanguis op di sep 25, 2007 6:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Van Engel heb ik het laatste nummer meegekregen, maar dat was totaal niet mijn ding, dus ik vond het niet erg om ze gemist te hebben.
Amon Amarth kwam voor mij als een verrassing. De vorige keer dat ik deze band zag vond ik het erg saai, maar gisteren heb ik meer dan prima genoten van de band.
Dimmu Borgir gaf wat mij betreft ook een zeer prima optreden weg. Goeie set van oud en nieuw werk. Ik vond het jammer dat ze Spellbound niet gespeeld hebben, wat ze op Graspop wel deden, maar verder prima. De aankleding en show elementen hadden wel wat meer en beter gekund, maar het draait uiteindelijk om de muziek en die was goed. Dat het geluid te hard heb ik totaal geen last van gehad.
Amon Amarth kwam voor mij als een verrassing. De vorige keer dat ik deze band zag vond ik het erg saai, maar gisteren heb ik meer dan prima genoten van de band.
Dimmu Borgir gaf wat mij betreft ook een zeer prima optreden weg. Goeie set van oud en nieuw werk. Ik vond het jammer dat ze Spellbound niet gespeeld hebben, wat ze op Graspop wel deden, maar verder prima. De aankleding en show elementen hadden wel wat meer en beter gekund, maar het draait uiteindelijk om de muziek en die was goed. Dat het geluid te hard heb ik totaal geen last van gehad.
-
-
- Contacteer:
Ik geloof echt niet dat hij daar letterlijk de teksten van nummers in had staan, want daar heeft hij maar een paar keer kort een blik op geworpen. Dan zou hij een fotografisch geheugen moeten hebben om de teksten te kunnen onthouden.Sister September schreef:In Amsterdam vond ik het geluid juist best zacht en niet vet genoeg. Shagrath had links naast die trap in het midden een standaard staan met een map met teksten.
Puritania hebben ze al eerder gespeeld hoor.
not all those who wander are lost!