Despised Icon, Aborted + 1 @ 013 (15 februari)
-
Despised Icon, Aborted + 1 @ 013 (15 februari)
vr 15 februari 2008
Aborted + Despised Icon + Beneath The Massacre
Kleine Zaal / AANVANG 20.00 / Zaal open 19.00
entree 15,00 euro / 3,45 euro servicekosten
Vvk gestart op 22 september
Enigste show in Nederland
Aborted + Despised Icon + Beneath The Massacre
Kleine Zaal / AANVANG 20.00 / Zaal open 19.00
entree 15,00 euro / 3,45 euro servicekosten
Vvk gestart op 22 september
Enigste show in Nederland
Furious Filming since 2006: http://www.myspace.com/feymetallica
- fetuskiller
- Contacteer:
- Ear to ear
Het was de moeite waard gisteren !!
Ik heb geen slechte band gezien!!
Opener Man must die was achteraf gezien de minste band van de avond, maar was toch ook zeker wel een gave band.
Beneath the Massacre bleek live net zo strak, technisch en bruut als op plaat. Wat een muzikanten zijn dat, krankzinnig !!!
Toen ik dacht dat daar niets meer overheen kon bewees Despised Icon het tegendeel. De aggressie en het enthousiasme spatte van het podium af. Ge-wel-dig optreden.
Tenslotte de ondankbare taak voor Misery Index hier nog overheen te komen. Dit deden ze niet, ze deden gewoon waar ze goed in zijn; beuken als de ziekte en de zaal in één grote (mij wat te aggressieve) pit omtoveren.
Het was dus weer een fijne avond!!
Enige kanttekening die ik wil maken gaat over de pit. Als je nu met je vuisten wil lopen zwaaien, ben ik daar sowieso al niet echt wild van. Mocht je echter de onbedwingbare behoefte hebben dit te doen; blijf dan in die pit en ga godver niet aan de zijkant ervan staan vuistzwaaien zodat mensen die gewoon lekker bandje willen kijken en headbangen voortdurend vuisten moeten proberen te ontwijken !! Dankjulliewel !!
Ik heb geen slechte band gezien!!
Opener Man must die was achteraf gezien de minste band van de avond, maar was toch ook zeker wel een gave band.
Beneath the Massacre bleek live net zo strak, technisch en bruut als op plaat. Wat een muzikanten zijn dat, krankzinnig !!!
Toen ik dacht dat daar niets meer overheen kon bewees Despised Icon het tegendeel. De aggressie en het enthousiasme spatte van het podium af. Ge-wel-dig optreden.
Tenslotte de ondankbare taak voor Misery Index hier nog overheen te komen. Dit deden ze niet, ze deden gewoon waar ze goed in zijn; beuken als de ziekte en de zaal in één grote (mij wat te aggressieve) pit omtoveren.
Het was dus weer een fijne avond!!
Enige kanttekening die ik wil maken gaat over de pit. Als je nu met je vuisten wil lopen zwaaien, ben ik daar sowieso al niet echt wild van. Mocht je echter de onbedwingbare behoefte hebben dit te doen; blijf dan in die pit en ga godver niet aan de zijkant ervan staan vuistzwaaien zodat mensen die gewoon lekker bandje willen kijken en headbangen voortdurend vuisten moeten proberen te ontwijken !! Dankjulliewel !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
-
ik heb me gisterenavond dezelfde bedenking gemaakt... Pits: OK, maar als je wil moshen, doe het dan IN de pit, in idd niet aan de rand...yowannuzz schreef: Enige kanttekening die ik wil maken gaat over de pit. Als je nu met je vuisten wil lopen zwaaien, ben ik daar sowieso al niet echt wild van. Mocht je echter de onbedwingbare behoefte hebben dit te doen; blijf dan in die pit en ga godver niet aan de zijkant ervan staan vuistzwaaien zodat mensen die gewoon lekker bandje willen kijken en headbangen voortdurend vuisten moeten proberen te ontwijken !! Dankjulliewel !!
Bands: leuke package, Despised Icon vond ik idd wel de beste band van de avond!