Astral Doors

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Astral Doors

Bericht door Kriestof » vr okt 14, 2005 2:37 pm

Dé beste hardrockband van de laatste jaren. Ze klinken exact zoals Dio begin jaren '80 klonk.

Afbeelding

Ze hebben twee uitstekende cd's. Beiden geproduceerd door Peter Tatgren!

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=1578
http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=864

Daar vind je ook links naar een interview met de zanger (gedaan door Tokus) en een interview met de gitarist (gedaan door mij).

Meer info:
http://www.astraldoors.com

Binnnenkort komt er een EP uit en nieuw album wordt begin volgend jaar verwacht.

Zeker de moeite waard
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za okt 15, 2005 6:14 pm

HUP

Saxon 747

Bericht door Saxon 747 » za okt 15, 2005 8:33 pm

Jep, klinkt zeker goed. Ik had er laatst wat mp3tjes van gehoord. Goede band, maar ik moet er nog eens iets van aanschaffen.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Iron Maiden

Bericht door Iron Maiden » di aug 07, 2007 10:38 pm

Oke dit topic krijgt een schop omhoog.

Ik ken de band pas, maar ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast ben.

Nu komen ze met een nieuw album, waar ze, volgens mij, wel erg hoge verwachtingen hebben. Dit staat er over het nieuwe album op hun MySpace:

After the very successful, 2 month long tour with Blind Guardian, Astral Doors immediately started writing new material for the fourth album. Astral Doors will always stand with both feet in the classic hardrock, but this time around they decided to bring more elements, moods and variations to the classic Astral Sound. Not many albums are worthy to be called masterpieces, but "New Revelation" will put Astral Doors right up there with the legends. This is the album that will unite fans of bands like Black Sabbath, Iron Maiden, Blind Guardian, Accept under the same flag: This is "New Revelation".

------------------------------------

Ze durven hun nieuwe album dus een meesterstuk te noemen, dat maakt mij erg nieuwsgierig. Het titelnummer klinkt in ieder geval wel goed...

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » wo aug 08, 2007 10:30 am

Nieuw album? Die moet ik hebben! Astralism is een van de beste platen die Dio nooit geschreven heeft en live maakten ze absoluut een prima indruk!

Al vind ik de zanger bij Wuthering Heights persoonlijk zijn capaciteiten nog beter gebruiken.
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Iron Maiden

Bericht door Iron Maiden » ma sep 24, 2007 6:52 pm

Ik heb de nieuwe cd nu een aantal keer geluisterd en hij is gewoon sterk. Het is meer van hetzelfde, maar dat is ook goed, dus waarom zouden ze veranderen. Bastard Son en Waiting For the Master zijn toch wel de mooiste nummers van de cd vind ik. Enige nummers die mij eigenlijk (nog) niets doen zijn Freedom War en Shores of Solitude, voor de rest staat de cd als een huis.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma sep 24, 2007 6:56 pm

ik vind het toch de minste van alle albums

goed gezongen, goed geprodcueerd, zit goed in elkaar...maar vind de nieuwe gewoon saai, uitgzonderd een paar songs

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » ma sep 24, 2007 6:58 pm

Ik wist niet eens dat er een nieuw album is. Maar eens op zoek naar samples. :)
It's the end of time

Iron Maiden

Bericht door Iron Maiden » ma sep 24, 2007 7:18 pm

Kriestof schreef:ik vind het toch de minste van alle albums

goed gezongen, goed geprodcueerd, zit goed in elkaar...maar vind de nieuwe gewoon saai, uitgzonderd een paar songs
Nja, misschien krijg ik dat ook wel, maar het is voor mij na Evil is Forever en Astralism de derde cd die ik van ze hoor. Ik ken ze ook nog niet zo lang. Het is wel allemaal een beetje hetzelfde, maar dat vind ik juist mooi...

Iron Maiden

Bericht door Iron Maiden » za jan 30, 2010 7:59 pm

* Schop! *

De heren hebben inmiddels alweer een nieuw album afgeleverd, genaamd Requiem of Time.

Afbeelding

Er staan 15 nummers op, wat vrij veel is vind ik. Heb het album nu 2x geluisterd en naar mijn mening kan het album nog niet tippen aan de voorganger. De opener van het album, Testament of Rock is al wel een van mijn favoriete nummers van hen.

Plaats reactie