Kamelot (+Adagio, Serenity) @ NL

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
r1Co
Contacteer:

Kamelot (+Adagio, Serenity) @ NL

Bericht door r1Co » do sep 27, 2007 10:11 am

komende zaterdag en zondag staat Kamelot wederom in ons landje, ik kon nergens een topic hierover vinden dus bij deze dit topic.

29 sept - PopPodium Hardenberg | kaartjes a 22,00 euro (excl serv. kosten)
30 sept - Waerdse Tempel Heerhugowaard | kaartjes a 21,00 euro (excl serv. kosten)

Omdat het concert op Fields of Rock smaakte naar meer zijn wij zaterdag aanwezig in Hardenberg (de kaartjes daarvoor zijn alleen online bestelbaar trouwens)

ik heb verder geen flauw idee of het is uitverkocht of iets dergelijks

Rene

Bericht door Rene » zo sep 30, 2007 8:07 pm

Mijn eerste club-optreden van Kamelot is me goed bevallen. Het is duidelijk dat ze live inmiddels uitgegroeid zijn tot een goed ge-oliede top-act. En zijn echt enorm populair in Nederland, want het Podium was tot de nok toe gevuld. Jammer dat die zaal nooit berekend is op een volle bak, want als je helemaal achteraan staat is het dankzij het lage plafond net alsof je het optreden vanuit een huiskamer aan het bekijken bent.

De setlist begint voorspelbaar te worden. Het lijkt erop dat nummers als Soul Society, When The Lights Go Down, Forever, Karma, Somewhere In Time enz. voor altijd gespeeld zullen gaan worden en dat verassingen niet meer aanwezig zullen zijn. En ze mogen van mij best wel eens weer wat oudjes uit de tijd van Fourth Legacy van stal halen. Maar desalnietein zijn de nummers die gespeeld werden zeker goede songs. Maar als deze setlist de volgende keer weer gespeeld word, dan heb ik voorlopig wel genoeg van de band gezien.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

r1Co
Contacteer:

Bericht door r1Co » zo sep 30, 2007 11:35 pm

dat huiskamer gevoel hadden wij achterin inderdaad ook, maar uiteindelijk hadden we wel een mooi concert gezien. Persoonlijk vond ik het gitaargeluid zeer mager, vooral int begin, vanaf het instrumentaaltje werd het wat beter denk ik, afijn. Leuk optreden, en gaaf die pyro indoors altijd :)

voorbeeld van Pyro, stukje wat ik gister met mijn tel heb opgenomen: http://www.youtube.com/watch?v=ppZDBJqHmXQ

Took
Contacteer:

Bericht door Took » ma okt 01, 2007 1:16 pm

ze zijn het land nog niet uit, of de volgende show is alweer bekend:

zondag 6 april

Paradiso Amsterdam

Kamelot
Firewind
Visions of Atlantis
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Rene

Bericht door Rene » ma okt 01, 2007 1:43 pm

Dat werd tijdens de show door Roy Khan al aangekondigd.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]

NochdFaol
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » ma okt 01, 2007 3:06 pm

Dat Serenity was erg goed gisteren.

Kamelot was natuurlijk wederom erg goed al was het geluid zwaar kut.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Plaats reactie