Kataklysm, Behemoth, Aborted en Lyfthrasyr
-
- EmptySkies
- Contacteer:
- Metaaluh Plaot
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
- EmptySkies
- Contacteer:
-
Voor degenen die deze week nog naar een show van Kataklysm en Behemoth toegaan: SPOILERS AHEAD!
1. Like Angels Weeping (The Dark)
2. Let Them Burn
3. The Ambassador Of Pain
4. The Resurrected
5. Crippled And Broken
6. Serenity In Fire
7. 1999:6661:2000
8. Where The Enemy Sleeps...
9. Beyond Salvation
10. Face The Face Of War
11. Manipulator Of Souls
12. As I Slither
13. In Shadows And Dust
Setlist Behemoth:
1. Rome 64 C.E.
2. Slaying The Prophets Ov Isa
3. Antichristian Phenomenon
4. Demigod
5. From The Pagan Vastlands
6. Prometherion
7. Conquer All
8. Christgrinding Avenue
9. Drum solo
10. Slaves Shall Serve
11. As Above So Below
12. Summoning (Of The Ancient Ones)
13. Christians To The Lions
14. Decade Of Therion
15. Chant For Eschaton 2000
16. Sculpting The Throne Ov Seth
17. I Got Erection
Setlist Kataklysm:1349 schreef:iemand die de setlist van kataklysm of behemoth weet?
1. Like Angels Weeping (The Dark)
2. Let Them Burn
3. The Ambassador Of Pain
4. The Resurrected
5. Crippled And Broken
6. Serenity In Fire
7. 1999:6661:2000
8. Where The Enemy Sleeps...
9. Beyond Salvation
10. Face The Face Of War
11. Manipulator Of Souls
12. As I Slither
13. In Shadows And Dust
Setlist Behemoth:
1. Rome 64 C.E.
2. Slaying The Prophets Ov Isa
3. Antichristian Phenomenon
4. Demigod
5. From The Pagan Vastlands
6. Prometherion
7. Conquer All
8. Christgrinding Avenue
9. Drum solo
10. Slaves Shall Serve
11. As Above So Below
12. Summoning (Of The Ancient Ones)
13. Christians To The Lions
14. Decade Of Therion
15. Chant For Eschaton 2000
16. Sculpting The Throne Ov Seth
17. I Got Erection
Het was vet zondag in de Kade! Lyfthrasyr kende ik nog niet, maar ik vond het verder ook niet erg speciaal ofzo. Naar mijn mening stond de bas ook veel te hard, waardoor de gitarist amper te horen was. Aborted was heel erg gaaf, en Kataklysm was ook zeker niet slecht. Hoogtepunt was (natuurlijk) toch Behemoth.
- KoenM
- Contacteer:
Allejezus wat een vette lijst van Behemoth.
Zit nu wel erg sterk te twijfelen om zaterdag toch maar te gaan ook al gaat er niemand mee.
Zit nu wel erg sterk te twijfelen om zaterdag toch maar te gaan ook al gaat er niemand mee.
Facebook band
The end is not the end you see - it's just the recognition of a memory
Last.fm profiel
The end is not the end you see - it's just the recognition of a memory
Last.fm profiel
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
Was gisteren ook weer zwaar de moeite waard !!
Lyftrashyr vond ik muzikaal zeker niet slecht, alleen het feit dat ik echt hele wagonladingen toetsen hoorde maar geen toetsenist zag stoorde me.
Aborted heb ik vaak gezien maar dit was zeker een van de betere optredens die ik van de mannen heb gezien.
Was lang geleden dat ik Kataklysm had gezien en het is een band die ik niet vaak draai maar zo live vond ik het toch wel weer erg lekker, hoor !!
Behemoth bewees ook vandaag weer tot de beste livebands op de planeet te behoren; Alles klopte gewoon en het stond als een huis. Ge-wel-dig !!!
Lyftrashyr vond ik muzikaal zeker niet slecht, alleen het feit dat ik echt hele wagonladingen toetsen hoorde maar geen toetsenist zag stoorde me.
Aborted heb ik vaak gezien maar dit was zeker een van de betere optredens die ik van de mannen heb gezien.
Was lang geleden dat ik Kataklysm had gezien en het is een band die ik niet vaak draai maar zo live vond ik het toch wel weer erg lekker, hoor !!
Behemoth bewees ook vandaag weer tot de beste livebands op de planeet te behoren; Alles klopte gewoon en het stond als een huis. Ge-wel-dig !!!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Warm en vol was het zeker!yowannuzz schreef:Het is uitverkocht morgen; En sinds Volbeat 2 weken terug weet ik dat een volle biebob W.A.R.M. is. Desalniettemin heb ik er onbeschoft veel zin in !!!!
Had eigenlijk Kataklysm nog weer willen zien, maar heb niet eens de moeite genomen me door die mensenmassa heen te wurgen.
Je moest je naar de plee al letterlijk een weg vechten...
Maar bij Behemoth het toch gepresteerd vooraan te komen en verdomme, wat een show!
Was in Zaandam ook geweest, maar die show viel totaal in het niet bij deze in de Biebob. Volgens de heren zelf was het de "best show ever", maar denk dat het ook zeker een van de beter keren was!
Ben zelf niet in LWD erbij geweest (Watain & Impiety verplichtingen), maar volgens iemand die in Biebob was en ook in LWD, was deze show in Biebob ook echt stukken beter!
Voor iemand uit Groningen was dit wel lekker ver, maar alles behalve spijt!
was gisteren ook aanwezig
en het was een zeer geslaagde avond
lyfthrasher paar nummer die goed klonken maar over het algemeen niet echt mijn ding
aborted was een van de betere optredens van hen
kataklsym vond ik de beste groep van de avond
behemoth was ook zeer goed, ook wel leuk dat de drummer vuur aan het spuwen was
en het was een zeer geslaagde avond
lyfthrasher paar nummer die goed klonken maar over het algemeen niet echt mijn ding
aborted was een van de betere optredens van hen
kataklsym vond ik de beste groep van de avond
behemoth was ook zeer goed, ook wel leuk dat de drummer vuur aan het spuwen was
Geile avond gehad, wat een helden die Polen.
Lyfthrasyr: Mooie opener verder niet bekend mee.
Aborted: Liever live dan op cd.
Kataklysm: Mijn ding niet, slechts de 3 laatste nummers gezien.
Behemoth: DIKKE VETTE KNALLER!!! Toch wel een van de beste concerten die ik al mocht meemaken.
Yowannuz, Wacken 2006 shirtje? Zoja gezien, anders niet.
Lyfthrasyr: Mooie opener verder niet bekend mee.
Aborted: Liever live dan op cd.
Kataklysm: Mijn ding niet, slechts de 3 laatste nummers gezien.
Behemoth: DIKKE VETTE KNALLER!!! Toch wel een van de beste concerten die ik al mocht meemaken.
Yowannuz, Wacken 2006 shirtje? Zoja gezien, anders niet.
Damn, en dat terwijl ik van Leeuwarden al onder de indruk was.Regeer schreef:[..]
Warm en vol was het zeker!
Had eigenlijk Kataklysm nog weer willen zien, maar heb niet eens de moeite genomen me door die mensenmassa heen te wurgen.
Maar bij Behemoth het toch gepresteerd vooraan te komen en verdomme, wat een show!
Was in Zaandam ook geweest, maar die show viel totaal in het niet bij deze in de Biebob. Volgens de heren zelf was het de "best show ever", maar denk dat het ook zeker een van de beter keren was!
Ben zelf niet in LWD erbij geweest (Watain & Impiety verplichtingen), maar volgens iemand die in Biebob was en ook in LWD, was deze show in Biebob ook echt stukken beter!
Behemoth was voor mij persoonlijk één van de vetste concerten in Leeuwarden ooit.
Damn, en dat terwijl ik van Leeuwarden al onder de indruk was.Regeer schreef:[..]
Warm en vol was het zeker!
Behemoth was voor mij persoonlijk één van de vetste concerten in Leeuwarden ooit.
Ik sluit me hier volledig bij aan Hehe wat was het gaaf!Cathalised schreef:Live reporting from Ljouwert.
Behemoth was ernstig gaaf in Leeuwarden, evenals Kataklysm trouwens (jammer alleen van de getriggerde snare...dat verkrachtte mijns inziens toch wel t drumgeluid). Ik vond Behemoth's uitsmijter van Turbonegro ook geniaal, overigens.